Jump to content

avi60769

  • פרסום הודעות

    442
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות avi60769

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום למה לחרטט ? בידוד זה א..ב בשיפור השמע הקיים ברכב, עוד לפני החלפת ציוד וביזבוז אלפי שקלים סתם.
  2. בפורטל ובטיפטופ מצאתי סחורה איכותית וקלה. קשה מאוד לימצוא ג'נטים קלים בארץ.
  3. לפורטל יש ניסיון בזה סמוך עליו. אתה יכול ליבדוק ג'נטים קלים של חברות אחרות גם, יש לך את טיפטופ בתחיה בתל אביב. זה לא אותם בעלים למרות השם הדומה. אני התקנתי ברכב של חברת volk racing במידה 16 אינץ . במידת 17 היה לו יותר מבחר.
  4. הכי פשוט להתקין על הרכב במקום, שים לב רק שרפידות הבלמים שלך לא שחוקות מידי, זה עלול להפתיע כשמחליפים לחדשות פיתאום. אם אתה מתכוון ליקנות oz בארץ שים לב יש חיקוי שמוכרת פנצריית טיפטופ ברמלה כמקורי.
  5. צודק אנחנו מגזימים בתגובות . למה זה מופיע לכל אחד בק"מ שונה , אני לא יודע. אבל אם תאפס את מחוון הטיפולים לבד ללא החלפת שמן, לפי החיישן זה כאילו השמן חדש, וספירת הק"מ עד הטיפול מתחילה מחדש.
  6. שלום כמה שיותר קרוב למקורי עדיף ,אבל זה לא מוחלט יש לך מרווח ביטחון. חצי אינץ לא נורא.
  7. ערב טוב שוב פעם אם דעתי שונה משלך , אני מטיל רפש. הצחקת אותי. אם תאפס את מחוון הטיפולים ללא החלפת השמן כלל, החיישן שלך לא יזהה שהשמן במנוע ישן. נו מה אומר על חיישן איכות שמן שהמצאת עכשיו??
  8. ערב טוב 7.5x17, 7.5 זה רוחב הג'נט באינצ'ים, הוא רחב יותר מהג'נט המקורי 7Jx17. ET46 זה האופסט, מרחק טבור הג'נט בחיבור הברגים לרכב זה ,כשפה זה יותר בחוץ מאשר בג'נט של oz. שים לב אם אתה שם ג'נט לא מתאים באופסט אתה יכול ליגרום לנזק בדברים הבאים.. הגלגל יכול להיות צמוד לקליפר של הברקס ולימנוע את סיבובו. קצה הגלגל יכול לגעת בדופן הפנימית של הכנף ,במיוחד כשהרכב עמוס ושוקע למעטה.
  9. שלום מניסיון שלי ב 2 רכבים אחרונים. בהחלפה לג'נטים קלים, הרכב מאיץ יותר בקלילות.
  10. avi60769

    מפות אייגו ישראל 2019.12 להורדה

    שלום אייגו זו תוכנה בתשלום,עידכונים לשנה חינם, לאחר מכן בתשלום. פרטים באתר שלהם https://navngo.co.il/
  11. שלום במשך שנתיים היה לי את הרכב המדובר, בכל החלפת שמן מנוע ,החלפתי גם את פילטר השמן . הייתי גם חבר מן המניין בקבוצת הוואטסאפ של חלק מבעלי סיויק 1500, התייעצנו שם בכל מיני דברים לא רק בעיית דילול השמן. שלחתי דגימת שמן מנוע מעורבת בדלק להונדה למהנדס . כמובן הוא איבד אותה. קראתי פורומים בארץ ובחול , ניסיתי לחיות עם זה.. הגעתי למצב שכל 5000 ק"מ צריך להחליף לשמן טרי. פה נמאס לי ,זה לא רכב משנות ה 70..80 של המאה שעברה. אבל זה אני ולא אתה או כל אחד אחר בקבוצת הוואטסאפ שלמרות זה נישארו עם הרכבים. ולכן העדפתי להיפטר מהצרה הזו לתמיד.
  12. כל אחד וטעמו הוא. לדעתי לפני שרצים להחליף סחורה, רצוי לבצע בידוד בדלתות שבהם מותקנים הרמקולים, אחר כך במידה ויחליף גם רמקולים כרצונו, יוכל לנצלם כראוי.
  13. בוקר טוב למה לרוץ לסוף מהר? קודם תוסיף שכבת בידוד אחת או שתיים בכל דלת , אתה יכול בסדנת רכב או בעצמך, את ההבדל בבאס לטובה אתה תרגיש מיד, ועל הדרך תרוויח קצת שקט מבחוץ בזמן נסיעה, לאחר מכן תנסה להוסיף סאב אקטיבי בתא המטען , אולי זה יתאים לך, במידה ולא תתקדם לפרוססור , מגבר , סאב ורמקולים לפי צורך.
×
×
  • Create New...