Jump to content

ברקב

  • פרסום הודעות

    20
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ברקב

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. מכיר את הרכבים, הלוואי הייתי שמח לצערי לא יכנס בהם הנפח קרטונים שאני צריך להכניס
  2. תודה לגבי ה30 אלף ביחס לרכב שאמור לעבוד - צריך להגיד שהרכב הזה עושה עבודה רק יום בשבוע קו חלוקה ולא עובד קשה בכלל מהבחינה הזאת (קילומטרז שנתי צפוי - לא יודע קשה לי מאוד להעריך אבל הבנת את הכיוון הוא לא הולך לטחון) למה אתה ממליץ רק על דיזל אגב? וגם לא אמרת דעתך לגבי אוטומט כן או לא. זה כמעט הדבר הכי חשוב לי כרגע 7 מקומות זה חובה אחרת לא עשיתי בזה כלום אז אצטרך לחפש רכב בטווח הזה
  3. שלום מחפש רכב שישמש גם למשפחה (7 מקומות) וגם לעבודה (קו חלוקה) מכל מקום שומע להתרחק ברכבים האלה מאוטומט וללכת רק לידני שאין חיה כזאת אוטומט נורמלי ברכבים האלה ושאם אני נכנס לזה אני מכניס את עצמי לצרות לפני שאני נסגר על זה רוצה עוד לשמוע דעות בנושא, כי מאוד רציתי אוטומט. זה גם רכב משפחתי ולא רק רכב עבודה, מאותה סיבה רוצה גם בנזין ולא דיזל אם יש למישהו דעה סותרת על זה שתגיד שיש אוטומט נורמלי ברכבים האלה ושלאו דווקא צריך כל כך לחשוש מהם ישמח אותי לשמוע אני מעדיף בהרבה תודה (תקציב - עד 30,000)
  4. שלום לפני חודש החלפתי רדיאטור חימום של המזגן, מאז אני במעקב צמוד אחרי המים במערכת לראות שהכל חזר למקומו ואין תקלות. כל פעם שאני פותח את הפקק פרפר המתכתי של הרדיאטור צריך למלא בערך כוס מים. במוסך בדקו בלחץ וגם כללית ולא מצאו שום נזילה ואמרו לי שאם אני ממלא רק כוס (גם אחרי שבוע שלא בדקתי זה תמיד רק כוס) אז לא לדאוג בעניין, מצד שני- אני לא רוצה את המצב הזה, אני רוצה לפתוח את הפקק ולראות שהרדיאטור מוצף להיות שקט ולסגור בלי צורך לגעת, אי אפשר להגיע למצב כזה? שאלה אחרת- לאן המים שאני ממלא הולכים? לדעתי למרות שאני לא בטוח, המפלס במיכל עיבוי באמת עולה כל הזמן קצת. אבל אם ככה שוב- המצב האידי
  5. עכשיו השאלה היא למי פונים כדי להשיג אחד מפירוק (באזור ירושלים)
  6. לא. מה שכן זאת לא הבעיה החשמלית היחידה ברכב הזה. יש גם איזה מחלה עם החיישן הצתה שאחת לכמה זמן הולך, או מתחיל לזייף וחוזר לעצמו ואז שוב. ככה שאולי יש איזה קשר בין הדברים עם כל הבלאגן של החשמל
  7. שלום, בתוך פחות משנתיים החלפתי 3 אם לא 4 אלטרנטורים. מי שמטפל ברכב שלי טוען שאם היו בעיות חשמל שגורמות לזה היו צריכים להיפגע רכיבי חשמל נוספים אחרת איך אפשר להסביר שהיחיד שנפגע מבעיות בחשמל של הרכב הוא האלטרנטור.. אני לפני החלפת אלטרנטור 4 עכשיו בפחות מחצי שנה (לפחות יש אחריות) ומנסה להבין איך אני יוצא מהלופ הזה ולא חוזר לשם עוד פעם. מה יכולות להיות סיבות לדבר כזה? תודה נ.ב. רכב יונדאי גטס שנת 2007
  8. אם אני מחליף, אני שם את הרכב במוסך בשביל זה ואני רוצה להאמין שמן הסתם הוא בודק שזו באמת הבעיה לפני שהוא סתם מחליף, ככה שאף אחד לא סתם מחליף בלי בדיקה אין בעיות בנסיעה, זה מורגש רק בהצתה
  9. לפני שבוע עבר טיפול עם דגש לבדיקת הפלאגים בדיוק בגלל זה.. השאלה אם גמגומים של החיישן זה סימן לסוף החיים שלו או שיכול לעבוד (כמו שקרה) כי אם כן אני לא מחכה והולך להחליף כבר מחר
  10. שלום, יש לי יונדאי גטס 2008. בזמן האחרון יש לי בעיות בהצתה. צריך לפעמים 3,4,5 ניסיונות עד שמצית. צריך לציין שהסארטר עצמו נשמע תקין לגמרי, המצבר די חדש, ורק ההצתה לא נתפסת. זה קרה לפני שבועיים למשך כמה ימים, אחכ נעלם לגמרי כלא היה, ועכשיו חזר שוב. זה בעיה בחיישן? ואם כן, זה בעיה פתירה או שהוא פשוט לקראת הסוף שלו? אני מתלבט אם אני צריך ללכת ולהחליף אותו בלי שאלות או שזה יכול להיעלם שוב כמו שכבר קרה לפני שבוע תודה
  11. יונדאי גטס 2008 לאחר 2 תיקונים רצופים של נזילה מהרדיאטור/צנרת. כיום אני עדיין מוצא את עצמי ממלא (גם אם קצת אבל ממלא כל פעם מחדש) כל חודש, חודש וחצי. האם זה מצב נורמלי או מצב שמעיד על נזילה? עד כמה שאני זוכר לפני שהתחילו הנזילות האחרונות לא הייתי צריך למלא אפילו טיפה. הייתי בודק אחת לחודש חודשיים, ותמיד היה מלא עד הסוף כך שלא היה ל מה להוסיף, אני חושב שזה גם מהל שאמרו לי -שבמצב תקין אין סיבה מלא כלום צריך להיות כל הזמן מלא.. תודה
×
×
  • תוכן חדש...