רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 22 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני בטוח שהידיעה לא מרעישה ולא מעניינת אף אחד, אבל לא יכולתי שלא להיזדעזע מהתוצאה! קבלו את מתיחת הפנים של הלאנסר לשוק הסיני שנראית כמו הכלאה בין הלאנסר לאוווטלנדר.. מוזמנים להקיא..
הודעה אחרונה מאת Menro, -
תיבת פיוזים
מאת shlomi666- 1 תגובות
- 647 צפיות
האם בסיאט איביזה 2014 יש עוד תיבת פיוזים חוץ ממה שיש מתחת להגה בצד שמאל? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
- 2 תגובות
- 560 צפיות
מה הכוונה בוואקום ומילוי גז ומה הכוונה באקסנון/קסנון ולדים ברכב וזה חוקי ? חלונות שחורים חוקיים בכל השמשות ברכב ? מה הכוונה בחצאיות ברכב ? מה זה החתך נמוך שאנשים עושים בגאנט ועד איזה מידה זה מאושר ברישיון ? מה זה דאבל דין מה הכוונה בספוילר ומה הכוונה אם בנאדם עשה טיימינג לרכב ? מה זה שעון גדישה מה זה שסתום פריקה פנימי מה זה פילטר פתוח ?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
טוב כניראה הקלבר שעומדים בציר הקדמי ברכב משנת 14 רוצים לחזור לבורא עולם בזמן הקרוב, מראים סימני עייפות עם סדקים ממש עדינים בדפנות ולא חסר בסולייה, היוקוהומה שישנים יותר מהם שעומדים מאחורה דווקא נראים כמעט כמו חדשים(סדקים ממש עדינים בסולייה) בשני הצירים יש עדיין הרבה בשר. אם תרצו אני יעלה תמונה בהמשך היום או מחר בבוקר עם נסיון תפיסה של הסדקים. עכשיו אני כבר תקופה מחפש סיבה להגדיל קוטר, השאלה עם שווה להשקיע על ג'אנט 16/17 וצמיגים מומלצים בהתאם לקוטר, כמובן אשמח להמלצות לג'אנטים במחיר הוגן(מי שיש לו משומשים מתאימים למאזדה 3 לא סינים אשמח להצעת מחיר,כלומר סטוק מקורי שמגיע עם דגם קומפורט/ספיריט או חברות לא סיניות). אשמח להצעות V91 195/65/R15 W89 205/55/R16 W…
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
- 0 תגובות
- 872 צפיות
השאלה בכותרת - האם מישהו יודע האם נמכרו בארץ אודי A3 מנוע 3200 ידניות (שנים 2005-2008 ), ואם כן כמה? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת TurboR, -
בשנה האחרונה עברה רוח מרעננת על החברה, זה התחיל בהשקת דגמים רלוונטים ועדכניים, ונמשך להורדת מחירים למחירים הרבה יותר הוגנים ונותני תמורה לכסף. אני מדבר על לקוח שבא לסניף לקנות כמו איש טוב ולא קונה יד 01 (שבלובינסקי לא באמת נותן הצעה שווה מול הסוכנות הישירה), פיג'ו 208 אוטומטית גרסה הכי בסיסית בזמן ההשקה לפני כשנה עלתה לצרכן 96,900, לאחר תקופה קצרה נוצרה גרסה חדשה בשם "אקסס" ועלתה לצרכן 84,900 במחירון אך נמכרה גם בפחות במבצעים (ב 82,900) כעת לובינסקי יצאו במבצע והרכב נמכר ב79,900, זה מחיר מעולה! ממש מעולה לרכב ישירות מהחברה. אך השאלה שנשאלת מה אשם הלקוח שקנה לפני כשנה במחיר מחירון, ואיך החברה עוזרת ללקוחות על ה"מחירון" http://peugeot.co.il/
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- 3 תגובות
- 870 צפיות
מישהו יודע היכן נמצא קיר האש ביונדאי I10 גיר רגיל על מנת להעביר כבל למגבר מערכת סטריאו למנוע?
הודעה אחרונה מאת zan_c, -
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בכל פעם שנהגתי בשנים האחרונות במכונית חדשה לגמרי של יונדאי, תמיד אמרתי לעצמי "נו, הנה, אולי הפעם הם יעשו את זה". הכוונה הייתה לציפייה שהיצרנית הענקית והשאפתנית הזו תעשה את הצעד הנחשוני קדימה, בין אם בעיצוב החיצוני, החומרים, יחידות ההנעה או תיבות ההילוכים. אבל זה לא קרה. זה לא שהמכוניות לא היו טובות, הן עשו הכל בסדר גמור. אבל הרושם היה שהן עדיין לא סגרו את הפער ההוא בתחושה שמכוניות אירופיות מובילות מעניקות למי שנוהג בהן, את הייחוד, את ה-feel good factor שהיה חסר בהן. הפעם, עוד לפני שנהגתי באיוניק, ידעתי שזה יהיה שונה - עם מכונית כל כך יוצאת דופן ומיוחדת - זה חייב להיות שונה. לא? האמת? התשובה לא פשוטה. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
הרי האוטובוס לא מיוצר בישראל... אבל אני יודע שיש חברות כמו הארגז ומרכבים שבונות את האוטובוס או משהו כזה? מה הם עושות באוטובוס? איך מקבלים אותו מגרמניה? סתם מעניין אותי.. תודה
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 962 צפיות
שלום רב. רציתי לשאול שאלה קטנה, נניח טויוטה קורולה שצורך 1 ליטר בנזין ל 14.4 ק"מ. אם אני נוסע איתו על גז אז הוא גם יצרוך 1 ליטר ל 14.4 ק"מ?
הודעה אחרונה מאת lesles, -
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נסעתי במונית אתמול מסוג סקודה רפיד שעל מד האוץ 450,095 קילומטר. התחלתי לדבר על הנהג איתה והוא טוען שהוא החליף רק אלורנטור וקלאץ עד היום במסגרת תקלות. הגיוני? הרכב נסע ממש טוב, בלי רעשים ורעידות. כמו כן בפנים הכל נראה שמור ומוצק. איך בשנתיים וחצי עושים חצי מיליון קילומטר? ובעצם אם סקודה רפיד מחזיקה חצי מיליון כל כך יפה לכאורה, למה כה מסוכן לקנות מונית?
הודעה אחרונה מאת ariel000, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, לאבי יש תו נכה, 100% נכות. ידוע לכם האם זה מקנה הנחות/ פטור ממס כלשהו בקניית רכב חדש?
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני תוהה מתי ואם בכלל מפסיקים את המנוי לאיתוראן (או כל חברה מתחרה אחרת) ובמה זה תלוי - שנתון הרכב, מחיר מחירון וכו'. ידוע כי התנאים משתנים בין חברת ביטוח אחת לאחרת וייתכן כי בחברה מסויימת יחייבו במיגון כזה ובשניה לא. הכוונה היא כמובן למקרה בו יש חיוב כזה.
הודעה אחרונה מאת matansab, -
- 0 תגובות
- 963 צפיות
השמועות מדברות על הצגת הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 5 כבר בתחילת שנה הבאה, זה ביחד עם הופעת גרסת הביצועים של מרצדס E קלאס החדשה, ה-E63AMG - כנראה היו סיבה מספיק טובה כדי לשחרר גרסת קומפוטישן ל-M5. במקביל, פורסמה הנחיה של ב.מ.וו לעצירת שיווק מספר דגמים ובהם גרסאות ה-M לסדרה 2,3,4 ו-5 בשל תקלה בדיפרנציאל האחורי הדורשת החלפה שלו. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
היום, אין מכוניות גרועות. כל אחד יגיד לכם את זה, וזה נכון במידה לא מבוטלת. להוציא אולי 2-3 מכוניות שנמכרות היום בישראל והן גרועות אבל לכתחילה לא מתיימרות להציע משהו שהוא תחבורה קצת יותר טובה מכיסא אוטובוס עירוני. אז היום אין ממש מכוניות גרועות, אבל מה לגבי מיוחדות? המממ... פה העניינים מסתבכים טיפה. כי מרוב מכוניות טובות, יש לנו מעט מדי מכוניות מיוחדות. אז הנה מכונית שהיא גם טובה אבל גם מאוד מיוחדת - סובארו לבורג המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
אהלן לכולם, ממוצע צריכת הדלק אצלי עומד על 1-5 , מדובר בנסיעה משולבת עם רגל די כבדה על הדוושה . האם זה חריג?תקין? מזגן פועל קבוע, מהירות ממוצעת 63 קמ"ש. תודה לעונים. אגב, מיכל 70 ליטר- 350 ק"מ ככה שזה די מתחבר הגיונית .
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
או רק סדאן? תודה
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש סט צמיגים חדש במידות 225/45/r17 להונדה אקורד שלי מודל 2007 .. חשבתי על 3 אפשרויות : מישלין, גודייר, קונטיננטל. מישהו יכול להמליץ על צותג ודגם ספציפי ? יש לציין כי על הרכב כרגע מורכבים צמיגים בני 3 חודשים סיניים של מיירון והם פשוט גרועים !
הודעה אחרונה מאת Moti6070, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הי, אתמול באתי עם קרובים לאסוף את הרכב סוזוקי קרוס אובר. בבדיקה ויזואלית פשוטה גיליתי שדלת הנהג בולטת מעט החוצה (כאילו לא נסגרה עד הסוף) לצערי נתקלתי ביחס מזלזל העובדים לא רצו לתת לי תשובה והמנהלת שלחה אותי למוסך בלי לראות את הבעיה. הם מתייחסים לזה כעניין בשיגרה למסור רכב פגום. שאלה ראשונה - מה עושים? שאלה שניה - האם יש סיכוי שהרכב קיבל מכה יותר רצינית דבר שמתבטא בדלת ואיך בודקים את זה? הערה: הרכב עדיין עומד אצלהם לא קיבלתי אותו ככה.
הודעה אחרונה מאת apex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
בתור צופה הדוק של תוכניות הרכב האמריקאיות בדיסקברי מדברים שם ללא הפסקה בשלל מושגים שלא אומרים לי שום דבר. כמובן שיש גוגל, וויקפדיה, אבל יהיה נחמד אם אנשים יכתבו וירכזו כאן תרגום ל"עברית" או "אירופאית". אם עולים לכם מושגים אחרים מעניינים ומוזרים שיבינו רק בUS רצוי להוסיף אותם גם.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אתמול יצא לי לצלם בתל אביב את הלבנה הזאת והיום ראיתי אחת אפורה שנראית לטעמי עוד יותר טוב. המחיר שלהן בחו"ל עומד על 140 אלף יורו/דולר תלוי איפה אתם מסתכלים ומס על כלים היברידיים בארץ עומד על 20% (?) זאת אומרת אם להסתכל על המחיר של פריוס אני יכול לשאר כי מוכרים את ה-I8 הזאת ב- 850-900 אלף ש"ח? מחיר מעניין לסופר קאר.. למרות שהיא קצת צימחונית
הודעה אחרונה מאת audiR8, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכם רציתי לשאול מהו הרכב בגיר אוטומט (חדש 2016) הכי חסכוני בדלק בישראל (נתוני אמת-לא יצרן) ? כשהנסיעות הם גם עירוני וגם בינעירוני עמוס בנוסעים ועם מזגן דלוק (מבחן אמיתי ) תודה רבה נ.ב אשמח אם תדרגו את הרכבים לפי קטגוריות סופר מיני /משפחתי Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ramos7626, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אז החודש אני צריך להעביר את הרכב טסט. אני מנתניה וכבר ניסיתי בעבר 2 מכוני רישוי. 1. בתחנת של 'דלק' על כביש החוף, ששם עשו עלי קומבינה 2. מכון רישוי אלישע שגם שם הייתי לי ניסיון לא טוב מבקש אם מישהו יכול להמליץ על מכון רישוי אמין 'יחסית' שלא מחפש לדפוק אותי או לחפש מה לא טוב. שמעתי על אחד בהרצליה או חדרה, מבקש המלצה לאחד מהסביבה הקרובה. בנוסף רציתי לדעת במיצובישי לנסר 2005 שברשותי, חסר מחזיר אור בצד הימיני, האם זה עובר טסט ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
זו תהיה יותר חוות דעת מאשר סיכום, כי קשה ללמוד משהו מ-8 חודשים ו-7 אלף קילומטר. בכנות, אני רק יכול לחשוב על סוג אחד של אנשים שימצאו את הרכב הזה למתאים- אנשים(בעיקר נשים) שלא מעניין אותם שום דבר בכלל ברכב, רק שיגיע מנקודה לנקודה, ורוצים שנתון גבוה ככול הניתן. עד כה לא חידשתי יותר מדי. זה גם מה שאני חיפשתי בססטוס שלי בחיים כיום, אז מה הבעיה? הבעיה שזה באמת באמת(ואני מדגיש- באמת) מיועד לאנשים שלא מעניין אותם שום דבר ברכב. חווית נסיעה- על הפנים. המנוע חלש והגיר המעפן כול הזמן מנסה לטפס להילוך רביעי ומסרב להוריד הילוכים עד שלא מצמידים את הדוושה לרצפה. אחיזה גרועה. כול פניה צריך להאט משמעותית אחרת הרכב נותן תחושה שהוא הולך להתהפך אבזור- איזה אב…
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 163 תגובות
- 24.6 אלף צפיות
שלום חברים, ראשית, אם הנושא לא שייך לפה אשמח אם המנהלים יוכלו להעביר אותה למקום המתאים. הסיפור הוא כזה: בחודש מאי האחרון הזמנתי רכב סקודה פאביה מסוכנות סקודה צ׳ק-פוסט חיפה במבצע ״חבר״, שאמורה להגיע ב-27.7. לפניי שבועיים התקשרתי לסוכנות ונאמר לי שאספקת הרכב מוקדמת ל-18.7 ולאחר שיחה נוספת נאמר לי שהרכב יוקדם ל-13.7. בשבוע שעבר קיבלתי כמה טלפונים מהסוכנות שאני יכול להסדיר את יתר התשלום (המקדמה שולמה במעמד העסקה בחודש מאי) כי הרכב בארץ. אקדים ואומר שלטענת הסוכנות נאמר לי שהרכב צפוי להגיע ב-13 בחודש ושלא אמרו לי שהוא כבר בארץ. בכל מקרה את זה שהרכב לא זמין הודיעו לי רק ב-14, לאחר שבאתי לשלם והתקשרתי אליהם. מפה התחיל סרט, מה שהתברר לאחר כמה שעות זה שהרכב איך שהוא נמכר למ…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
נתקלתי באחת מערי השדה ברכב מעט מוזר ולא מזוהה נטול סמלים. הוא לא נראה דומה לדגמים נפוצים בארץ. אמנם לפי המספר נראה מיבוא אישי אבל מצבו די אומלל. מי מהמומחים פה מזהה מה מקור הפחנוע המוזר?
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם,היום במהלך נסיעה על כביש 4 לאחר צומת אשדוד, בין אשדוד ליבנה ממש מעט אחריי גן יבנה עמדה ניידת תנועה בשוליים השמאליים בכביש . קצת זייפתי עם המהירות המותרת, אבל הייתי עירני וחד על הבלמים . האם יש סיכוי שניידת כזאת מצלמת? אפילו שהיה שוטר מחוץ לניידת? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
ביחס לאוטודיפו וחנויות חלפים אחרות,זולים,יקרים או מחירים סבירים?
הודעה אחרונה מאת oleg_kra, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני יומיים רכשתי יונדאי i25 שנת 2012, מנוע 1.6. לפי מה שהבנתי יש אפשרות לשנות את מצב ההגה, למצב שבו הוא רך יותר או קשה יותר בהתאם לנסיעה. אני לא מוצא את האפשרות ברכב, אשמח לעזרה מכם איך אני מבצע את הפעולה. תודה !
הודעה אחרונה מאת orel14, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לשמוע המלצות על חברות השכרת רכבי יוקרה / ספורט באיטליה. הטיול הוא לשבוע, עם אשתי היקרה כך שפרארי וחברותיה לא באות בחשבון. בחיפושיי באינטרנט לא מצאתי אף חברה שמשכירה אלפות, למשל. הרכבים המבוקשים הם נניח אלפא ג'ולייה תלתן / אלפא ג'ולייטה תלתן וכדומה אך אשמח לשמוע גם על אופציות של רכבים ספורטיביים אחרים במידת האפשר. תודה רבה, גיא
הודעה אחרונה מאת robertf,
