בוקר טוב..
ברשותי רנו קליאו שנת 2001
לפני כשנה ערכתי טיפול רצועת טיימינג שכלל החלפת משאבת מים וכמובן נוזל קירור.
ביציאה מהמוסך היה יום חם ביותר ובנסיעה בפקקים חום המנוע הגיע למחצית המפלס.
בשילוב להילוך הראשון הגיר האוטומטי ביצע מעבר להילוך ראשון בנקישה.
פניתי למוסך שטען שאין קשר לטיפול שבוצע(גם לדעתי הוא צודק)
כאשר אני לא עומד בפקקים ובנסיעה רגילה חום המנוע, נמצא על רבע, והגיר מתפקד מעולה
מצד שני חום מנוע לפעולת מנוע תקינה הוא במחצית ששם הגיר משתגע.
אנא עצתכם.