Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק ריאלית אינסיגניה 2.0T


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אפשרי רק בתנאים עירוניים צפופים עם הרבה האצות מעצירה מוחלטת. שם מתבזבז הכי הרבה דלק. או בכביש אם אתה נוסע 180, יורד על ברקסים ל60 ושוב 180 כל דקה וחצי.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נהיגה בינארית - או פול גז או עמידה.

 

חלק הנהג מהנהגים שאני פוגש, מאיצים ברמזור כאילו אין מחר. Why?

 

1 ל - 5 זו צריכה מטורפת. אתה סוחט את האוטו בלי הפסקה בטח. 70 ליטר מיכל 350 ק"מ? אני עם 45 ליטר מיכל מגיע ל-480 ק"מ בממוצע בנסיעה שרובה עירונית.

פורסם

לדוד שלי היתה כזו בליסינג ממקום העבודה, לפני האימפלה שיש לו היום.

 

הוא לא נהג רגוע וצריכת הדלק בהתאם - 1:6 ק"מ/ל' בשתיהן.

פורסם

לא הגיוני,אני בבמוו X1 מנוע 180 כס ,2 ליטר טורבו ,מהירות נסיעה ממוצעת של 42 קמ"ש

שזה רוב הזמן נסיעה פקוקה ומעט מאוד מעבר ורגל כבדה עושה במדויק 6.8 ק"מ לליטר.

370 ק"מ למיכל של 55 -53 ליטר במילוי והרכב שוקל 1500 ק"ג לפחות.

עם רגל רגועה אני בפירוש עובר את ה400 קמ למיכל דלק.

אם תוכנה משופרת הרכב היה עושה 6.2 ק"מ לליטר ו320 קמ למיכל בערך...

משהו אינו תקין,יכולה להיות בריחה של גדישה או צינור אינטרקולר משוחרר או אפילו חייישן

סורר ומקולקל.

גש למוסך וברר גם יכול להיות שכל תקין והרכב בנוי ככה ,אבל אולי עוד חברים עם רכב זהה

יעידו?

פורסם

בתמונה המצורפת מהירות ממוצעת 27 קמ"ש.

זה אומר שהרכב נוסע לרוב בעיר, עם רמזורים ופקקים + מזגן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני עם המונדאו 2.0 ליטר 240 כ"ס תיבת הילוכים כפולת מצמדים, עושה בעיר ובין עירוני צפוף 1 ל 9 או 10 במקרה הרגוע 1 ל 11.

אם אני בשיוט על 100 קרוז קונטרול, אפשר להגיע גם ל 1-15 כשאתה לבד...

אם אני לוחץ, גם אני יורד לצריכה גרועה מאוד, ככה זה כשיש מנוע 2 ליטר מוגדש מאוד.

פורסם

לאורך 58 ק"מ זאת הייתה מהירות ממוצעת, בפועל המהירות הממוצעת 62 -71 לרוב.

בנסיעה בשיוט הרכב מראה 6.5 ליטר ל100 ק"מ.

פורסם

חברים זה מאוד הגיוני אם הוא לוחץ!!

בבראבו שהייתה לי כשהייתי לוחץ כל הזמן הייתי עושה 1 ל4.

בטויוטה אוריס סטיישן היברידית אם אני עם רגל כבדה על הגז אני עושה 1 ל9.

הרוב תלוי בנהג.

פורסם

הגיוני וחצי עם רגל כבדה. ומזגן קבוע.

ממש לא חייבת להיות תקלה - זו אינה צריכה מטורפת למנוע טורבו גדול (בנסיעה רגועה - מנוע טורבו יכול להיות חסכוני יחסית, אבל בנסיעה שאיננה רגועה - יצרוך יחסית הרבה דלק).

נסה לסוע שבוע (תדלוק) אחד רגוע והצריכה תשתפר. איני יודע עד כמה - אבל תרגיש בשינויים.

alfa 156 2.5.

פורסם
לא יודע, אבל כנראה שמנוע 2.0 טורבו עם רגל כבדה זאת הצריכה .

בשיוט רגוע על 100 אני מאמין שבטח 8-10 ליטר.

ממש ממש לא נכון - יש לו צריכה מטורפת שאני אפילו שלוחץ לא מגיע אליה

אני בנסיעות עיר וקצת מחוץ בסביבות 1:10 (שהרגל רגועה)

 

תכניס את הרכב לבדיקה במוסך כי זה לא תקין

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...