Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק ריאלית אינסיגניה 2.0T


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

** יש לו GTI מוגדשת עם כ 220 כ"ס אני מאמין, אבל הרכבים שלנו כבדים יותר.

 

הבחור טוען שהוא נוהג במצב ידני, זתא אומרת, הוא מחליף הילוכים בכמה אלפי סל"ד.

הוא נוהג בשטח עירוני לרוב + מזגן דולק קבוע וטוען שיש לו רגל כבדה על הגז.

מה הבעיה להאמין שהוא עושה 1 ל 5 בגלל זה? לא חסרים כאן ג'יפונים שאנשים פרסמו עם מנועים אטמוספריים של 2.0 או 1.6 שבעיר עם מזגן עושים צריכה דומה, לא רואה בזה בעיה.

 

ברור לכולם שאדם שנוהג במוד ידני, עם מזגן, בתוואי עירוני ועם רגל כבדה ומעביר הילוך ב 4-5 אלף סלד לדוגמא כי שם נמצא פיק הכוח (לא הקג"מ) אז המנוע ישרוף דלק בכמויות גדולות.

 

מה ש כן, האדם רכש את הרכב לא מזמן, אפשרי תמיד לבצע בדיקה במנוע, אבל איזו בדיקה? קומפרסיה? אינג'קטורים? צריכת שמן? לא נשאר כל כך מה לבדוק.

 

מה שכן, כדאי לבדוק מדי פעם האם אין דליפה מצנרות הטורבו, לעיתים יש בהם סדקים וכו'.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

שיוט כביש מהיר 90 +מזגן = 6.9 ליטר לאורך 200 ק"מ .

שיוט כביש מהיר 110+ מזגן = 8 ליטר

120 זה כבר 9 ליטר

140 זה כבר 10.6 ליטר

 

אפשר לעשות על מיכל בשיוט רגוע באיזור 580ק"מ למיכל, על 70 ליטר .

פורסם (נערך)

יש אפשרות לבצע בדיקה טובה, השאלה אם מתישהו זה יתאפשר לך מן הסתם, כך תוכל בהשקעה לא יקרה יחסית, לחסוך מוסך ובדיקות מיותרות, גם זאת אפשרות.

 

1. לאפס את המחשב עם המהירות הממוצעת, צריכה ממוצעת וכו' ולתדלק מיכל מלא, לאפס הכל

 

2. לבצע נסיעה לדרום, בין אם זה לב"ש באמצע השבוע בשעות הבוקר המאוחרות או נסיעה לאילת אם במקרה מתוכננת חופשה אתה והבת זוג.

 

3. לוודא לחץ צמיגים, חשוב ביותר. על איזה לחץ אתה נוהג? האם החלפת למידה אחרת או צמיגים אחרים?

בדוק איך הצמיג יושב על הכביש, כמה הוא נוגע והאם הדופן קורסת קצת אם התקנת צמיג עם מידת רוחב גבוהה יותר ודופן נמוכה יותר, הם צריכים לחץ אוויר גבוה יותר לרוב.

יש המון מדריכים כיצד לבדוק האם הלחץ אוויר תקין, אבל אין שום בעיה לנפח 2-4PSI יותר מהלחץ המומלץ, למה?

גיליתי שאצלי, כאשר הרכבתי את המישלין PS3 במידה של 235/45/17, ראיתי שהלחץ של היצרן שמופיע על הדלת, למידה הזאת, יש פירוט נרחב לכל המידות ולסוגי המנועים, הוא 32PSI, אבל קיבלתי הערות על כך שהדופן נראית שקועה מדי.. ובדקתי עם מכשיר שיש לי ברכב תמיד, פיזית עם העיניים (לא בצעתי את הבדיקה עם המשחת נעליים) ואכן היה נראה שהדופן קורסת, ש 32PSI לא מתאים ככל הנראה, מה שגורם לצריכת דלק גרועה יותר וכו'.

מילאתי עוד כמה PSI ואני בבדיקות כרגע, אבל הצמיג לא נראה נפול, סוליית הצמיג יושבת היטב וכמו שהייתי רוצה, הדופן לא קורסת וכו'.

 

לנסיעה של ב"ש, עלייך לנהוג בקרוז קונטרול 100 קבוע, להיות בימני ולהמנע מעקיפות, זה לא קל אבל תבחר לך פלייליסט רגוע ושעות שבהן אתה ממש לא לחוץ.

צפה לכל הרמזורים היות ואתה מכיר את תוואי הדרך, האט לפניהם... והאץ לאחר הרמזור במתינות, החזק את הרגל על הדוושה ותן לגיר לעבוד רציף וקבוע והוא יחליף הילוכים באיזור ה 2K סל"ד או גג 2.5, החזק רגל קבועה ולחיצה קלילה על הדוושה (העברות חלקות יותר).

 

עשה זאת הלוך חזור (אם יש לך סידורים בעיר, תהיה רגוע מאוד בעיר) וכאשר תחזור, תדלק מיידית בתחנת הדלק בכניסה לעיר מומלץ באותה המשאבה שתדלקת קודם לכן.

 

במידה ותצליח להוציא צריכה טובה של 100/6.5-7 לדוגמא (מאמין שזה יהיה יותר כמו 100/7 במינימום), הינה לך הפתרון, נהיגה רגועה כמובן וזה אומר שהכל תקין במנוע.

 

תמיד יש מה לבדוק ולשפר, אפשר להתחיל בדברים הקטנים ולאחר מכן לקבל אמות מידה טובות יותר ולהשוות.

 

*** כל זה בתנאי שהרכב טופל בשמן איכותי ראוי, פילטר אוויר חדש (אני מוצא את עצמי מחליף אותו בתדירות גבוהה יותר מהמומלץ), מצתים הוחלפו בזמן וכו' ובעצם, כל תחזוקת הרכב עברה טיפול כפי שצריך מן הסתם.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם (נערך)
כבר נבדק, אני נוסע עם לחץ אוויר 39 בכולם .

 

כנראה שבלחיצה- זה התוצאה .

 

אפשר גם יותר גרוע :)

ממש ממש לא, הרכב שלך לא האמר וגם לא יונדאי טוסון V6 אז תיפנה שיתקנו את התקלה לחברה

 

** יש לו GTI מוגדשת עם כ 220 כ"ס אני מאמין, אבל הרכבים שלנו כבדים יותר.

.

 

אכן כן :)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

קובי, אין אפשרות עם מנוע 2 ליטר מוגדש של 220-240 כ"ס לקבל גם חסכון וגם כוח, זה או או.

או שאתה לוחץ ובוכה או שאתה לא לוחץ וחוסך, משהו דמיוני.

 

מנועים חסכוניים זה 1.2 או 1.4 טורבו תיבה ידנית, לא ברכבים שלנו ובמשקלים שלנו.

המשקל העצמי של הרכב שלי הוא 1.6 טון + אני ודלק וכו', זה בכיף 1.75 טון עם שטויות ברכב, בוודאי שלא אוכל להיות חסכוני בעיר כשאני עם המזגן בפול, מרמזור לרמזור, כך גם הוא.

 

חוץ מזה, תראה פה כמה שרשורים שאנשים שרכשו ג'יפונים כבדים עם מנועים רגילים ומקבלים צריכה מטורפת בתוך העיר, ככה זה.

 

או שהולכים על מנוע קטנטן תיבה ידנית או מנוע קטנטן מוגדש ועם תיבה ידנית גם כן במשקל של 1.1-1.2 ברכב מיני במקרה הטוב.

(לרכבים האלו אין צמיגים של 225-235 בנוסף לכל זה).

פורסם

אני עם B4 שני ליטר אטמוספרי - רכב כבד עם הנעה כפולה על מנוע שהוא בתכלס קטן למרכב.

 

תיבת CVT שמכויילת לחסכון בדלק.

 

בנסיעות עירוניות פקוקות אני רואה צריכת דלק של 1:8 ואולי גם גרוע יותר בחלק מהמיכלים האחרונים שתידלקתי זה היה ממש עגום.

 

רכב עם מנוע 2 ליטר גודש בנסיעה לא רגועה יראה 1:8 וגם 1:7 אז אם הוא לוחץ, נוסע אגרסיבי, מזגן בעומס מלא - אין שום פלא שהוא יראה 1:6 ואפילו 1:5.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דרך אגב, אצלי למשל, הצריכה המשולבת המוצהרת על ידיד היצרן היא 100/8.5 ככה שאם אוסיף לכך עוד 20%-30% סטייה, אגיע בכיף ל 100/10 משולב, משמע 1-10 משולב.

מה זה אומר? מזגן, מצב ידני עם לחיצות כפי שמקסים נוהג וסוחט את הדוושה ורגל כבדה כפי שהוא אומר ונסיעה בעיר מרמזור לרמזור, בהחלט מגיעים ל 1 ל 5, שום בעיה נראית לעין.


×
×
  • תוכן חדש...