Jump to content

LowNSlow

  • פרסום הודעות

    388
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות LowNSlow

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 02/03/1990
  1. ^ בוודאי שקראתי את מה שכתבת, אני פשוט לא מכיר את השיטה מספיק טוב. הסתכלתי קצת, ואני מבין שצריך אקדח צבע מיוחד ותנור לכן התעניינתי איך עשית זאת בעצמך. האם יש קיטים ביתיים וכו'?
  2. ^ זה בא בעיקר משיקול שאני כנראה יכול לקבל דיל ממש טוב שמציעים לי דרך העבודה על ה-"Eagle F1(Asymm)3 XL TL" צריך רק לוודא מה גילם ...
  3. אתה צבעת את הקפיצים לבד? במידה וכן, תוכל בבקשה להסביר מה עשית ובאיזה צבע השתמשת?
  4. ^ אודי S1 225/35R18 כ-7,000 ק"מ בשנה. לרוב נהיגה רגועה, אך חשוב שיספק אחיזה טובה (למשל בפניות וכו').
  5. שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת על Goodyear Eagle F1(Asymm)3 תודה
  6. שלום, אני מעוניין להחליף את הבולמים ועל הדרך להתקין סט יותר ספורטיבי שיתן בנוסף הנמכה של מספר ס"מ. ראיתי שיש את שני המוצרים שציינתי בכותרת, כאשר: bilstein sportline: שילוב של bilstein b12 ו eibach sportline koni str.t : שילוב של koni str.t ו קפיצי H&R שני הסטים פחות או יותר נותנים את אותו סדר גודל של הנמכה, הKoni טיפה זול יותר. אני מתלבט מה יותר מומלץ, אני יודע ששתי החברות טובות אבל לא היה לי שום ניסיון איתם (מלבד סט קפיצים של eibach prokit באחד הרכבים בעבר). למישהו יש חוות דעת מעבר? תודה.
  7. שלום, לפני מספר ימים נדקלה נורת המנוע באופל אינסיגניה 2011 (2.0 טורבו). לאחר סריקת המחשב, התקבלו שני קודי תקלות. P1101 P0299 מבחינת הנסיעה עצמה, שמתי לב שכשהרכב קר, אז הכל מרגיש בסדר (מרגישים שהרכב סוחב, והטורבו נכנס לפעולה). באיזשהו שלב, אחרי נסיעה ממושכת, מרגישים שהרכב מפסיק לסחוב באותה מידה, וכמעט ולא שומעים את הטורבו (מרגיש כמו מנוע אטמוספירי). מישהו נתקל בקודים\תופעות האלה? תודה
  8. איזור הצפון כחודש וחצי. בנוסף, בהתחלה היה מגע ביחידת הבקרה של מאוורר תא הנוסעים, מה שגרם שלפעמים היה אוורור ולפעמים לא (אוויר באופן כללי ללא קשר למזגן). ברגע שהחלק הוחלף, בעיית האוורור נפתרה, אך בעיית המיזוג שתיארתי למעלה נשארה. זאת יחידת הבקרה שהוחלפה:
  9. עמידה במקום. חזרתי על הבדיקה מספר פעמים, וכל פעם קבלתי את אותה התנהגות.
  10. עדכון... הנגד של הרדיאטור הוחלף, מאוורר הרדיאטור חזר לעבוד בדרגות השונות, אך בעיית המזגן עדיין לא נפתרה. מה שכן, הצלחתי לאפיין את הבעיה יותר טוב. אז כך, שמתי לב שהמזגן עובד מצויין כאשר מהירות מאוורר תא הנוסעים מוגדר על המקסימום (אז גם שומעים שהמדחס ומאוורר הרדיאטור נכנסים לפעולה) ברגע שמתחילים להנמיך את מהירות מאוורר תא הנוסעים, אז מגיעים לאיזשהו סף שגם המזגן מפסיק לעבוד ולקרר (בזמן שזה קורה, אוויר בתא הנוסעים ממשיך לזרום). למישהו יש הסבר לתופעה?
  11. שלום, לאחרונה הזמנתי מכונת פוליש אונליין, סה"כ העלות כולל משלוח היא 146 פאונד (כ-670 ש"ח). המשלוח מטופל על ידי UPS, וכרגע הוא נמצא בארץ בלוד, ועל מנת להמשיך את התהליך הם מבקשים תשלום של 330 ש"ח נוספים. אני מניח שהרבה מכם פה קנו מכונות כאלה מהרשת, ואשמח לדעת האם נראה לכם הגיוני? תודה
  12. שלום לכולם, לאחרונה אני שם לב שהמזגן ברכב אינו מקרר באופן רציף, וכאשר הוא כן מקרר אז מידת הקירור היא טובה מאוד. בנוסף שמתי לב לעוד תופעה והיא כשמאוורר הרדיאטור נכנס לפעולה אז הוא עובד רק בדרגה הכי גבוהה למספר שניות ואז נכבה. לגבי מאורר הרדיאטור, מצאתי שהבעיה נובעת מנגד שאמור לגרום למאוורר לעבוד בדרגות שונות (הנגד הוזמן והמשלוח טרם הגיע). מקריאה ברשת יש טענות שמאוורר הרדיאטור נחוץ לקירור המדחס של המזגן, אחרת המזגן לא יעבוד בצורה טובה. במידה וזה נכון, אז על פניו נראה שאם הנגד הבעייתי גורם למאוורר הרדיאטור לעבוד בדרגה הכי גבוהה ולפרק זמן קצר בלבד, אז זה גם מה שיכול לגרום למדחס של המזגן לא לעבוד בצורה אופטימאלית (ואולי זה מסביר למה לפעמים הוא כן מקרר ולפעמים לא). מה שציינתי למעלה מבוסס על ניתוח שלי לחומר שקראתי באתרים שונים, והשאלה שלי היא האם התרחיש הנ"ל הגיוני/סביר? תודה.
  13. שלום לכולם, לאחרונה קניתי רכב חדש שמותקן בו מערכת איתוראן, וכשבאתי לבטח את הרכב לא הייתה להם דרישה למערכת זו. אני מתלבט אם להפעיל את המערכת או לא, אשמח לשמוע מכם לגבי הנקודות האלה: 1) האם זה עוזר באמת למנוע\לאתר את הרכב במקרה של נסיון גניבה? 2) מנסיונכם, האם ניתן להתקשר לאיתוראן כדי להצטרף לשירות ולהשתמש בתשתית שכבר קיימת? 3) מה העלות החודשית של השירות? תודה.
×
×
  • Create New...