Jump to content

LowNSlow

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום, אני מחפש מברגת אמפקט (עם סוללה). אני רואה שיש שני פרמטרים עיקריים - מומנט ואמפקטים בדקה, אך איני בטוח מה הנתונים הנדרשים על מנת לכסות את רוב סוגי העבודות (על רכב פרטי ממוצע). נניח שהתקציב הנוכחי הינו 250-300$ (כולל משלוח), האם מישהו יכול להמליץ על מוצר כזה? תודה.
  2. קנסות לכל ילדי הVAG עם תוכנות ה-POP & BANG שלהם 🙄...
  3. מהנסיון שלי זה 180 מעלות הפוך ממה שכתבת בהודעה הראשונה. שחור זה צבע מאוד קשה לתחזוקה, רואים כל פיפס. גם מבחינת ניקיון, אחרי שטיפה יהיו כמה שעות בודדות עד שמתחילים להבחין באבק.
  4. @kobi_g אחרי חיפוש ממושך אני רואה שעל הדוד כתוב "e3": והמוכר גם מציין שיש תקן CE/ECC.... קצת התבלבלתי עם כל הסימונים CE, EEC ועכשיו e3. האם מה שרואים בתמונה הוא גם כן תקן שמקובל בארץ?
  5. שלום לכולם, אני שוקל לייבא דוד אחורי בעל תקן EEC. לפי מסמך משרד התחבורה, הבנתי שניתן לייבא חלק כזה אם הוא בעל תקן EEC. (https://www.gov.il/BlobFolder/policy/import-policy/he/import-demands.pdf - שורה ראשונה בדף 27, יש שם שלל של תקנים) אשמח לשמוע מכם, א. האם ההבנה שלי נכונה? מה שציינתי למעלה אכן נכון? ב. בהנחה שאכן המוצר הוזמן, אז האם צריך להיות מוטבע עליו איזשהו סימן? ( אני אנסח את זה באופן כללי יותר - איך מוכיחים שהמוצר הזה הוא אכן בעל תקן EEC במידה ובכניסה לארץ יתחילו לשאול שאלות לגבי התקן?) (נ.ב. בעבר הרחוק הצלחתי לייבא דוד רמוס אחורי בלי בעיות, אך באותו זמן לא הייתי מודע לשלל הדרישות של התקנים האלה) תודה.
  6. אם אתה מוכן להתעסק עם זה, אז שווה לראות את הסרטון הבא:
  7. @Mattan Shamailov זה לא הרכב שלי אז קשה לי לדעת. מדובר ב1.4TSI שמפיק 140 כ"ס, שנת 2014... עם איזה גיר הדגם הזה בא? האם היונט שציינת זה מה שאנשים קוראים לו גם ה-DSG מכטרוניקס?
  8. היי, ידיד שלח לי את התמונה שמצורפת פה. מדובר באוקטביה 2014, 1.4TSI DSG, הרכב נסע 89K עד כה. בגדול במהלך נסיעה שגרתית נשמעה חבטה והתקבלה הודעה "Gearbox Faulty. Workshop!" ומאז הרכב הפסיק להניע. מישהו נתקל בבעיה הזאת? תודה
  9. @רפי לין מיטו 16' @ABSULUTT נניח ובטעות אני מחבר את המולטימטר בצורה הפוכה (פלוס של מולטימטר למינוס של קונקטור ומינוס של מולטימטר לפלוס של הקונקטור), אז האם יש סיכון לקלקל משהו? או שאני פשוט אראה ערך שלילי של וולטג'?
  10. @ABSULUTT מדובר בקונקטור שמתחבר לנגד של המאורר הפנימי של הרכב (FAN MOTOR RESISTOR). התופעה שאני חווה היא שהמזגן מקרר רק כשמהירות המאוורר היא הכי גבוהה (שומעים את המדחס נכנס לפעולה כשהמאורר על מהירות מקסימלית בלבד) יש לציין שהנגד הוחלף באחד חדש, ואז שמתי לב שהקונקטור לא נראה במצב הכי טוב.
  11. שלום לכולם, לאחרונה אני חושד שיש קונקטור כלהו שאינו תקין (לאחר שמצאתי שחתכו את הכבל והלחימו אותו מחדש), אז אני שוקל לבדוק את העניין בעצמי ובמידה ויש צורך גם לקנות קיט חדש של כבלים/קונקטור ולתקן. אז קודם אתחיל בלהגיד שזה לא משהו שאני עושה ביום יום, אלה יותר משימת DIY, לכן מאוד אכפת לי לשמוע מכם. אז נתחיל שהקונקטור נראה דומה לזה (הצבעים ברכב אינם שחור/אדום אלה כתום/שחור אם זה משנה) ומבחינת המולטימטר, זוהי הקונפיגורציה שאני חושב שצריך ללכת לפיה: ועכשיו לנושא עצמו,נתחיל בצורת החיבור: האם כל מה שנדרש זה לחבר את הפלוס של המולטימטר לפלוס של הקונקטור וכנ"ל למינוסים (מינוס של מולטימטר למינוס של קונקטור)? או האם עדיף לחבר רק את הפלוסים, והמינוס של המולטימטר לנקודת הארקה כלשהי ברכב? האם יש סיכון ממשי במידה והחיבור למולטימטר יתבצע בצורה הפוכה מכפי שצריך? לגבי התוצאה הצפוייה: האם לאחר החיבור אני בהכרח מצפה לראות ערך שקרוב ל-12V על מנת להחליט שהקונקטור עובד טוב? האם ישנם עוד בדיקות שניתן ומומלץ לעשות? יתכן שאלה שאלות מאוד בסיסיות, אך חשוב לי לשמוע מכם במיוחד כדי לא לגרום לנזק. תודה!
  12. שלום לכולם, יש לי שאלה כללית לגבי רכבים ידניים. האם יתכן מצב שהקלאצ' של הרכב שחוק במידה שהוא פוגע בתאוצה, אך באותו זמן עדיין אין תופעות של החלקה? במידה וזה אכן תרחיש אפשרי, אז איך הייתם מזהים מצב כזה? תודה.
  13. שלום לכולם, מדובר בגלגל שמיועד להיות גלגל ספייר, ואני מעוניין שהצמיג יהיה כמה שפחות רחב כדי שאוכל לאחסן אותו בבגאז' מתחת למדף (אין ספייר בדיפולט ואין גם מקום יעודי לספייר, אז אני מנסה לאלתר פתרון) אני יכול להשיג ג'נט ברזל ברוחב 6.5J, ואני תוהה מה הרוחב המינימלי *התקני* שאני יכול להרכיב לג'נט כזה? תודה רבה
  14. תודה על התגובות, אני אבדוק את העניין. בגדול לא מדובר מבחינתי בשיקול כלכלי, אלה יותר חשש שיהרסו את התיבה בטעות בגלל החלפת נוזלים לא תקינה (בכל זאת, זה לא טיפול שכיח כמו החלפת שמן מנוע).
  15. שלום לכולם, אז קודם כל מדובר בשאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים. כמו הרבה מכם, אני מבלה הרבה זמן בקריאת תוכן שקשור לעולם הרכב, ואני נתקל לא מעט בסוגיית החלפת שמן בתיבת הילוכים ידנית. אז יש שתי קבוצות, הראשונה שטוענת שהשמן בתיבת הילוכים ידנית הוא לאורך כל החיים, ושאף פעם לא מחליפים אותו. והקבוצה השנייה מנגד טוענת שלמרות שהיצרן מציין שזה לכל החיים, אז הם מחליפים אותו בכל מקרה כל 80-100K KM. לי היו רכבים ידניים בלבד כבר יותר מעשור, ואף פעם לא החלפתי. אבל אני תוהה אם זה הצעד הנכון, אשמח לשמוע מכם מה דעתכם בנושא זה. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...