Jump to content

קריאטיב אגרסיב

  • פרסום הודעות

    77
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות קריאטיב אגרסיב

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה גם מה שמספרים לך דגמי היוקרה ברכבים. "איכות ייצורם, ההקפדה הפסיכית על כל בורג, עבודת היד הסיזיפית וכן גם איכות החומרים..." ברכבים אין ספק שההבדל הוא בולט, אתה באמת רואה את זה. אבל בשעונים, גם כשאתה מסתכל עם זכוכית מגדלת, אתה רואה שהסינים הצליחו ליצור עותק מושלם של הדבר הזה, במחיר שהוא בקושי אחוז אחד מהמחיר המקורי (במקרה של פטק פיליפ). הידע שלי בשעונים הוא מוגבל, פשוט חבר סיפר לי על מנגנון ההעתק שהוא זהה למקור, אלא שבמקור משתמשים ביהלום (אבן אודם שהזכרת) ובהעתק משתמשים במשהו פשוט שרק נראה כמו. אני מופתע לקרוא מה שאתה כותב.
  2. אני דוקא נוהג בAUDI Q7 LUXURY שנת 2013. נראה יפה ומרשים ועושה רושם ממש טוב, אבל כפי שכתבתי ההתלהבות היא בעיקר בהתחלה. כרגע שוקל חלופות.
  3. ושוב, אני מדבר נטו על אבזור ואתה מתחיל באמת לערוך השוואה בין רכב עממי לרכב יוקרה. לא זו הייתה הכוונה. אחרי הכל רכבי היוקרה צריכים להצדיק את המחיר שלהם, בדיוק כמו ששעון רולקס או פטק פיליפ מנסה להצדיק את מחירו באמצעות יהלומים וזהב במנוע. הזיוף (1:1) שעולה רק עשירית מחיר ומציג מנוע זהה להפליא (רק עם זכוכית מגדלת שמגדילה פי 7 ניתן להבחין בהבדלים) לא משתמש בזהב או יהלומים אבל נראה ומתפקד בדיוק אותו דבר, שלא לדבר על הצורה החיצונית שיכולה להטעות גם שענים ותיקים. לכן פשוט מצחיק אותי לראות יבואנים של רכבי יוקרה מתאמצים לשכנע עם פיצ'רים שקיימים גם ברכבים עממיים. ואחרי שנגמרים הפי
  4. אתה רואה, אתה לא מעודכן. גם ברכב העממי הזה, בגרסה החדשה שלו אתה מקבל עור אמיתי, זכרונות לכל סביבת הנהג (8 מצבי כיוונון למושב, כיוונון מראות, סביבת מולטימדיה ועוד) ומערכת BOSE עם 10 רמקולים (לא שבאמת יש הבדל בין 10 רמקולים ל12).
  5. יצא לך להחזיק ברכב פרימיום? אחרי יומיים ההתלהבות יורדת, ואם קנית רכב יד שניה שבילה כמה שנים על הכביש - אז אתה גם מתחיל להכיר את המוסך מידי פעם... אחרי תקופה, המבט שלך על רכבי פרימיום קצת משתנה, במיוחד אם אין לך זמן להשקיע בדיטיילינג והרכב נראה כמו שהוא נראה.
  6. אני כבר לא יודע באיזה שפה לכתוב, כדי שאנשים יבינו את המסר. הרכבים הם רכבים שונים לגמרי. אין דימיון. לא בהרגשה, לא ברמה, לא בשום דבר אחר. פרימיום זה פרימיום. אבל היה פה אחד שניסה לומר שרכבי יוקרה זה איבזור, אז עניתי לו קונקרטית, שכיום גם הרכבים העממיים יישרו קו עם רכבי היוקרה בקטע הזה. ובוא, לאף אחד לא אכפת כמה עשרות אלפי מהנדסים עבדו על הלד הזה, בשורה התחתונה פונקציות האיבזור דומות, ולמרבה הבושה בבמוו עוד חסרות פונקציות. אז הייתי ממליץ להתמקד בתחושת הפרימיום שמתבטאת בחומרי דיפון יקרים, סמל סטטוס שמתלווה למחיר היקר של הרכב. כי בקטע של איבזור אין לרכב יוקרה ה
  7. לא משנה מי התחיל ואיך התחיל. תכלס, כיום הרכבים העממיים ישרו קו עם רכבי היוקרה בכל מה שקשור לאיבזור. אז מה שרכבי היוקרה מציעים זה פיצ'רים מיותרים להחריד, כמו תאורת אווירה מתחלפת וכוסות שמפניה נשלפים מהמושב האחורי. אין שום מקום להשוות Mitsubishi Outlander ל-BMW סדרה 5, זאת בדיחה. אבל מבחינת איבזור? אתה נכנס לכתבה על BMW סדרה 5 שנת 2021, וקורא: סדרה 5 המחודשת מוצעת במחיר 480,000 שקלים – ובאבזור: חישוקי "18, גג זכוכית, סגירה רכה לדלתות, מחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבי הספורט הקדמיים שיש להם זיכרונות, ריפוד מיוחד דמוי-עור. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטיה, נ
  8. נראה לי שבחיפוש בפורום תמצא הרבה בעיות חשמל במכונית מודרנית, הנה דוגמא אחת (סקודה). דוגמא שניה (סקודה). דוגמא שלישית (רנו). דוגמא רביעית (פג'ו). דוגמא חמישית (סיטרואן). האמת שאחרי שאתה עובר על הדוגמאות, אתה מתקשה לכתוב את המשפט "לא משנה מה מוצאה".
  9. דומני שבצרפתיות עיקר התלונות הן על חשמל, לא מנועים. תקנו אותי אם אני טועה. גם לכל חברה יש את הטאצ' שלה, לדוגמא הבנתי שעל גיר ה-CVT של ניסן יש תלונות, אבל מיצובישי לקחו את אותו גיר וכיילו אותו בצורה מצויינת.
  10. אתה רואה פה השוואה? היה מישהו שטען ששווה לשלם בשביל איבזור, אז עניתי לו. זה עדיין 100 אחוז יפני. זה שהבעלים אירופאי לא אומר שום דבר. גם השת"פ בין החברות בקונצרן רנו ניסן מסתכם רק בהעברת ידע. במקרה של מיצובישי מדובר בכלל ב34 אחוז מהמניות, שנרכשו ע"י ניסן.
  11. בחייאת זומזום, מצלמות היקפיות? וילון שמש חשמלי? וילונות לחלונות אחוריים? עצור וסע? בקרת שיוט? סטיה מנתיב? את כל האיבזור הזה יש לך ב-Mitsubishi Outlander שאוטוטו נוחת בארצנו הקטנטונת. רכב יפני עממי לגמרי. רוצה עוד? שמירת נתיב, אזהרת כתם עיוור (BSW), התראת תנועה צולבת אחורית (RCTA), אזהרת התנגשות מלפנים ומאחור, איתור הולכי רגל, בלימת חירום אוטומטית, אזהרת סטייה מנתיב, ניטור ישנוניות של הנהג, חיישני חניה קדמיים, מערכת מצלמות היקפיות 360 עם מבט מלמעלה, משטח הטענה לסלולרי, מערכת רמקולים של Bose עם סאונד מובנה דמוי תיאטרון, מסך 9 אינץ' במרכז, מסך 12.1 בלוח מחוונים, מסך 10.1
  12. רכשתי דגם חדש שהיה עליו ביקוש מטורף, לא רצו לתת שקל הנחה בכל מקרה.
  13. הנה השנקל שלי: קונים אוהבים לבלבל את המוח בטלפון, אחר כך לבלבל את המוח אצלך בבית, אחר כך להוציא את הרכב לסיבוב על חשבונך, ואחר כך לבקש הנחה של אלפי שקלים מהמחירון, ולא משנה כמה הרכב מושקע, או שיש לו טסט או טיפול לשנה וצמיגים חדשים. אז במקרה שאין סיכוי להנחה מהיבואן (יש כאלה מקרים) והיבואן נותן לך מחיר מחירון על הרכב הישן, טרייד אין של מפתח במפתח עדיף על כל אופציה אחרת. בזמן הזה אתה גם יכול לפרסם ביד 2 ולקבל מעל המחירון, אם בא לך. הטרייד אין לא יפגעו אם תמכור.
  14. לי נתנו מחיר מחירון מלא של לוי יצחק, רק ללא שיקלול.
×
×
  • תוכן חדש...