Jump to content

קריאטיב אגרסיב

  • הודעות

    107
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של קריאטיב אגרסיב

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

31

מוניטין

  1. אבל הביקורות שצוטטו לעיל הן לא בקטע של "לא מרוצה מהרכב"... אלא בעיות מהותיות, שעם כל הכבוד לא אמורות להיות ברכב חדש, ועוד עם תג מחיר של 180k וצפונה.
  2. מובילאיי נמכרה לאינטל בסכום כסף לא מבוטל.
  3. אני טוען (משיחות עם הרבה אנשים במצבים דומים) שהרכב נמצא בתפוסה מלאה בקושי 5 אחוז מהזמן שאתה מבלה עם הרכב. אז השאלה היא אם שווה להיסחב עם מיניבוס כדי שבפעמים הבודדות האלה יהיה לך תא מטען גדול ומושבים מרווחים עבור השורה השלישית? על השאלה הזו, רוב הציבור הצביע ברגליים לכיוון הקומפקטיות.
  4. תראה, לאחד שקונה 5008/outlander/qodiak לא הייתי אומר להתאמץ עוד קצת, בטח שלא להוסיף מחיר פי שניים וחצי. אבל אחד שמוכן לשים 350k על רכב עממי? שיתאמץ עוד קצת, יוסיף חצי מהסכום הזה ויהנה מליגה אחרת לגמרי... קצת מצחיק שאתה כותב את זה עכשיו, בדיוק כשהקרניבל עשה כל מה שהוא יכול כדי להתחפש לג'יפון... (בהנחה שפבל לא שכח את הביקורת שפבל כתב...) אבל בגדול, המושג "פרקטי" מתאר רב שימושיות. התאמה לכל מצב, להנות מכל העולמות. אז להיסחב לכל מקום עם מפלצת מגודלת שנראית כמו מיניבוס, רק בגלל שמספר פעמים בשנה אני יוצא לטייל בהרכב מלא, לא נשמע לי הכי פרקטי.
  5. אני אישית, במקום לשלם 350K, מתאמץ עוד קצת, מוסיף 200K וקונה מרצדס GLS בגודל מלא עם כל הפינוקים, בובה בת שנה עם 5000 ק"מ. https://www.yad2.co.il/s/c/rowgxftd דומני שאני לא צריך להסביר על ההבדל התהומי בין יונדאי למרצדס... על כל המשתמע.
  6. העיצוב החיצוני מרשים (אם כי מאחורה לא משהו). המחיר מטורף וכמעט נושק לגזרת רכבי היוקרה (350K לגרסה הבכירה) ובתמורה אתה מקבל רכב עם עיצוב פנימי משעמם וקודר ביותר, אין שום נגיעה של יוקרה או משהו שמתקרב לזה. מסך 7" וחוסר באיבזור, ללא מצלמות הקפיות למפלצת כזאת, ללא לוח שעונים דיגיטלי, ללא מסך מוקרן, ללא רמקולים איכותיים, ללא קיפול מראות. מנוע עם כמעט 300 כ"ס מאיץ מ0 ל100 בכמעט שמונה שניות.
  7. וואלה, מתחרט שקראתי את השרשור הזה. לא בריא ללב.
  8. בהיברידי יש גם את הקטע של קרינה מסרטנת. אמנם יש טענות מרגיעות שאין מה לחשוש, אבל עדיין זה סיפור מפחיד. אולי בעתיד יהיה אפשר לדעת מספרים מדוייקים, כמה מנוסעי המכוניות ההיברידיות חלו בסרטן, אבל לא הייתי רוצה להיות שפן ניסיון במחקר הזה.
  9. לא, דיברתי ספציפית על חוזק המנוע. מבחינת איכות הנסיעה אין מקום להשוואה.
  10. אכן. לשם השוואה: אאודי Q7 עם מנוע טורבו דיזל 286 כ"ס, עם תג מחיר פי שלוש, מאיץ רק שתי שניות פחות. כנ"ל גם מרצדס GLE עם מנוע טורבו בנזין 367 כ"ס, עם מכפלת כוח (ביחס ל180 כ"ס של ה-outlander) ותג מחיר יותר מפי שלוש. לא מבין ממה אנשים "מתאכזבים". יש כאן רכב עממי במחיר עממי, והוא נותן תמורה טובה מאוד ביחס למחיר, גם בכוח וגם באבזור.
  11. זה לא מתבטא רק בהקלדה עיוורת. מקשים פיזיים זה דבר הרבה יותר נוח ממקשים וירטואליים, נקודה. ועם כל הרצון לעיצוב נקי או עתידני, אי אפשר לוותר על הנוחות הזאת.
  12. מסכים גדולים לא צריכים לבוא על חשבון כפתורים פיזיים, בטח שלא על חשבון פתיחת דלתות וחלונות ותיפעול של מזגן, זה פשוט טירוף. קחו דוגמא מה-outlander שהושק שבוע שעבר, 2 מסכים גדולים + 1 שמוקרן על השמשה, ובכל זאת לא ויתרו על שום כפתור פיזי. יסלחו לי כל מורעלי הטסלה אבל לא הייתי נוגע בה עם מקל.
×
×
  • תוכן חדש...