רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
עזרה בMirrorlink
מאת Gor- 0 תגובות
- 660 צפיות
שלום לכולם, ההודעה פורסמה בפורום המתאים אך שום תשובה לא הגיעה (מכיוון שכמות גדולה יותר משמעותית של גולשים ייחשפו לבעיה), מקווה לקבל תשובה פה הmirrorlink בs60 (דגם חדש אחרי מתיחת פנים) לא מצליח לעבוד, כשאני מחבר את המכשיר לרכב דרך הusb, נכתב בצג "usb unreadable" איך אני מתגבר על הבעיה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Gor, -
לדעתי מאזדה 3 שחורה ספיריט(אלה משנת 2010 עם עיצוב הרבה יותר יפה )\הונדה אקורד.
הודעה אחרונה מאת Nico62, -
- 0 תגובות
- 765 צפיות
הי לכולם אני מתכנן באוקטובר נסיעה לקנדה + אמריקה. אני מעוניין לנסוע ברכב מקנדה מונריאל ועד לניו יורק. ואם כבר אמריקה אז רציתי לשכור ליום אחד רכב חזק(פורד מוסטנג, קורבט, דודג צ'לנג'ר או קאמארו) וליום השני רכב רגיל. 1. האם משהוא מכיר סוכנויות רכבי ספורט באמריקה , נקודת איסוף: מפלי הניאגרה ? 2.מהרכבים הרגילים מה יותר עדיף מבחינת נוחות הנסיעה? הרכבים המוצעים : chrysler 200. hyundai sonata, chevrolet impala, chevrolet sonic ford fusion תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ++baleno++, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
באיזה טווח מהירות הבלימה האוטונומית נכנסת לפעולה?! האם מדובר במערכת המשודרגת שגם אפקטיבית למהירות גדולה מ40 קמ"ש? טויוטה לא מפרטים באתר.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
הגורם לתאונה - פיקאצ'ו 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
השיגעון הסלולרי התורן - משחק הפוקימון גו כבר מזמן סימן קו ברור שמחלק את העולם בין אלו שנחוצים לנו אבולוציונית לבין משתמשי האפליקציה... אבל מה קורה כאשר השימוש בה חורג משעשוע לא מזיק ברובו לכזה שנעשה בזמן נהיגה? מספר דיווחים על תאונות דרכים בעקבות שימוש באפליקציה כבר החלו לצוץ ואפילו סרטוני יוטיוב של נהגים "צדים" פוקימונים בזמן נהיגה, כולל תוך כדי הקפת הנורבורגרינג. הכתבה המותאמת לרמות הקוגנטיביות בשל החום והלחות שבחוץ נמצאת כאן
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
אני משתעשע ברעיון להחליף לדיזלית ידנית חדשה, ומדיקת ההיצע מסתבר שגם דאציה נכנסו למשחק... מישהו כבר הספיק לעשות נסיעת מבחן/לרכוש? מה הרשמים?
הודעה אחרונה מאת GAD57, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום קניתי בוסטר סיני להנעה שמטעין גם פלאפונים מחשבים וכו'. מופיע עליו שההספק 15800 MAH ראיתי באיזשהו מקום שכתוב שלא ניתן לאכסן בוסטר באוטו בקיץ כי זה יכול להתחמם ולהתפוצץ. זה נראה לכם הגיוני? זה לא מתאים לחום הישראלי? על הבוסטר מופיע GB\T18287-2000 מה זה אומר על איכות הבוסטר?
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לכבוד החלפת צמיגים איתרתי את הצמיגיה הזו בקרבת מקום העבודה. מבקש חוות דעת מאלה שביקרו שם.
הודעה אחרונה מאת ד ו ד, -
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מאוד מרוצה מהרכב שלי, אין מה לומר בנושא הזה אבל לאחרונה התחלתי לפזול לצדדים ולחשוב על שידרוג. הייתה לי הזדמנות לנוע בין סוכנויות רכב ולראות את הרכבים שהגיעו ב2016 לשוק במיוחד את הבלאנו שאני בקרוב אבקש לבצע עליה נסיעת מבחן בסוכנות. עם כל המחשבות והפזילות אני לא שוכח שהרכב שלי עדיין משועבד ושאני משלם כל חודש ובלון שאצטרך להשלים בסוף התקופה, כמו כן הרכב אצלי רק שנה וכבר אני מתחיל לפזול לכיוונים אחרים ? אולי בפנים אני לא באמת כלכך מרוצה. אם באמת רגע לחשוב על זה, האם ניתן לקחת רכב אחר ובאיזושהי דרך להעביר את ההלוואה הקיימת לרכב החדש ? אם כן האם זה שווה את זה, אני מתכוון מבחינת כאבי ראש ובכלל כלכלית ? מודה שעשיתי נסיעה באלפא רומאו מיטו של חבר טוב מהלימודים ואהבתי את…
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אחרי ששככו הדי הזיקוקים, ובעוד אדי הבאדוויזר והוויסקי מתפוגגים, לרגל יום העצמאות האמריקני שנחוג אתמול, אנחנו מגישים לכם רשימת של תשע מכוניות אמריקניות חשובות, משמעותיות והמעניינות שעלו בדעתנו. למה רק תשע? כי כאשר הגעתי למספר הזה פתאום ראיתי שעל הדף נשארו מועמדות ראויות לא פחות, אבל בשביל זה יש לנו אתכם הגולשים. הכתבה המלאה כאן. אז מי לדעתכם המכונית האמריקנית שראויה לחתום את הרשימה?
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סיטרואן העלו לאוויר אתר הסטוריה אינטראקטיבי מהנה עם כל הדגמים משחר ההסטוריה ועד לעת האחרונה. בחלק ניכר מהדגמים יש הדגמות שמע של המנוע, מגבים, בלם יד וצופר (-: גם סקירות 360 מעלות מהחוץ ובפנים. גם מצרפים תמונות גלריה, פרסומות וסרטוני וידאו ככל שהיו. תענוג! תהנו גם אתם. http://www.citroenorigins.co.uk/en
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 820 צפיות
שלום לאחרונה קניתי אוטו והוא הגיע עם מין טלפון קבוע לרכב (של telit) כמו שהיה פעם. לעניות דעתי הטלפון הזה מיותר וחסר תועלת בעולם של היום והייתי מסתפק בדיבורית קבועה. אני רוצה להעיף את הטלפון הזה ולהחליף אותו בדיבורית קבועה (אולי אפשר להתבסס על התשתית הקיימת של הטלפון כמו כבלים ורמקול). אז ראשית, האם למישהו יש המלצה על מקום שיכול להעיף את הקיים ולהתקין דיבורית מבלי להרוס לי את האוטו (באיזור נתניה). שנית, האם יש טעם לנסות להתבסס על החיווט והרמקול הקיימים ? האם זה יכול להוזיל את הרכישה וההתקנה ? תודה
הודעה אחרונה מאת ni4ni, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים אני ,נוסע לגרמניה לטיול משפחתי לשבועיים ומתכם אני מתכוון להקדיש יומיים למסלול, אשמח לכמה טיפים ועצות שימושיות. תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Eowyn, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם אולי מישהו יודע, שמע, ראה מידע על המבצע של ניסן שמפורסם בימים אלו? יש הנחה מסוימת "מתנות" ? Sent from my SM-N915F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. תורם את חלקי הצנוע למאגר ה"חיים עם..." הרכב נקנה בסכנות סוזוקי בלב המפרץ במבצע של "חבר" - הרכב עצמו עלה 76K ש"ח + תוספות: חלונות חשמל מאחור, מרימי שמשות, קודן, משענת יד = 79K (+-) בוצעו הטיפולים הבאים: 10K, 20K (שני טיפולים של החלפת שמן ומסנן, טיפול 15K), 30K, 45K ו-60K. הטיפולים בוצעו במרכז השרות המרכזי בחיפה (חוץ מהשניים הראשונים שבוצעו במוסך מורשה אחר ומוסך לא מורשה שאשכרה עשה עבודה טובה יותר, נגיד, פתח את הספר רכב לראות איזה וכמה שמן צריך לשים) הטיפולים במרכזי עלו כ- 400 ש"ח לטיפול קטן של החלפת שמן ופילטרים ועד ל1100 לטיפול קצת גדול יותר שכולל החלפת נוזל בלמים ושטויות שמחליפים בד"כ במוסכים המורשים (אטמים וברגים למיניהם). סך הכול המחירים לא מאוד …
הודעה אחרונה מאת N_I_V, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
אחד השקפים המסכמים במצגת של טויוטה קורולה החדשה לא נגע להספק מנוע, נפח תא מטען, אבזור, בטיחות או השוואה למתחרים. שום דבר כזה. הוא עסק בשני נתונים שחד הם - על פי מחירון לוי יצחק ירידת הערך בקורולה היא המתונה ביותר מבין המשפחתיות בארץ והנתון השני הגיע מ"יד 2" וממנו עלה כי זמן המכירה הממוצע של טויוטה קורולה הוא הקצר ביותר מבין המכוניות המשפחתיות (הממוצע היה 29 ימים וקורולה הייתה ב-27 ימים). השקף הזה, הנתונים האלו מספרים את כל הסיפור של קורולה ועמישראל. מתיחות פנים לדגם קיים הן לא סיפור גדול ודבר שבשגרה, אבל כאשר זה קורה לאחת המשפחתיות הנפוצות בארץ - אפשר, כדאי וצריך לעצור ולבדוק - אז שלחנו את יואב - טיפוס משפחתי למופת להעביר כמה ימים עם טויוטה קורולה המחודשת. …
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אז נכון שקשה היה לעמוד בפיתוי, והכותרת "50 גוונים של אפור" הייתה יכולה להיות מושלמת עבור הקורולה, אבל ציניות בצד, על אף שהיא מייצגת את המכנה המשותף הרחב ביותר, את הפן היעיל של תחבורה פרטית עם מעט מאוד מקום לייצר אמוציות או חשק - טויוטה קורולה ב-50 שנות קיומה הפכה לאחת המכוניות המרכזיות ביותר בעולם הרכב. חן פרחי מוציא אותנו למסע היסטורי של השורשים והדורות שלה. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
עוד נושא שעצבן אותי הוא נושא מערכת "מובילאיי" שלכאורה גורמת לתאונות דרכים והסחת דעת בעקבות צפצופי השווא שלה. איני מעוניין במערכת הזו והיא לעולם לא תותקן במכוניות שלי, קל וחומר בהתקנה מקומית ע"י יד ישראלית קומבינטורית. ב- 27.06.16 פורסמה הכתבה הבאה על התכנית לכאורה של ישראל כץ: http://www.themarker.com/dynamo/1.2988813 ב- 05.07.16 ניסחתי מייל ארוך לישראל כץ, שר התחבורה, אך לא קיבלתי מענה. בהמשך צלצלתי למוקד משרד התחבורה אך הנציגים לא יודעים על מה מדובר. לאחר הערכת מצב הגעתי לתובנה והיא שרק דרך הפייסבוק אזכה למענה (ולאחריו אחליט אם לפתוח במאבק בנושא הזה), ולכן ניסיתי את מזלי שם - ושם הגעתי ישירות לישראל כץ ועקפתי את כל הפקידים חסרי הידע במשרד התחבורה. ו…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
היי חברים, כבעלים (בערך) של אחת חדשה בשנת 2008 לתקופה קצרה מאוד, ה159 תמיד הייתה רכב מיוחד בשבילי והייתה בי תקווה שהדגם יחודש בעשור הנוכחי, אך מסתבר שלא. ובכל זאת אחרי כמעט עשור ה 159 עדיין מובילה כל פרמטר אפשרי על קבוצת הרכבים בטווח המחיר (הנוכחי) שלה ואף הרבה מעבר. אז החלטתי לרכוש אחת ולבלות איתה את חמשת השנים הקרובות. אני רוצה לעשות סדר בתתי דגמים של האלפא 159 ששווקו בארץ, הנתונים שקיימים ברשת לא מדוייקים. אילו דגמים שווקו בארץ ומה ההבדלים בינהם עד הבורג: שם תת דגם: שנות שיווק: מנועים לדגם: תיבות לדגם: אבזור בסיס: אבזור אופציונלי מקורי: ואגב, אם יש למישהו קטלוגים או יכול לארגן זה יהיה פאנ-טסטי! אלו הנתונים שיש לי כרגע וחסר ל…
הודעה אחרונה מאת Barney, -
-
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33139-%D7%A7%D7%90%D7%93%D7%99%D7%9C%D7%A7-%D7%9E%D7%A4%D7%A6%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%90%D7%93%D7%99%D7%9C%D7%A7-ATS-V-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8.aspx ורק תזכרו מי דיווח לכם על המחיר הזה כבר לפני חצי שנה...
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 תגובות
- 658 צפיות
אז ככה הדגם שלו זה 1.4 125 כוח סוס עם מנוע TSI, מה דעתכם עליו לפני הכל מבחינת טיפולים וכל זה? עד כמה הוא אמין? הבנתי שהטורבו עושה בעיות אחרי כמה זמן, עד כמה זה נכון? התיבת DSG עד כדי כך לא אמינה ואצטרך להחליף אותה? עכשיו פרטים על הרכב: הרכב עבר 60 אלף ומוצע ב 63 אלף הבחורה הייתה נוסעת נסיעות קצרות בין המושבים ולבתי ספר בשביל הילדים ועכשיו לשאלה האחרונה - מצב S כשעשיתי נסיעת מבחן אני נסעתי על מצב D והוא היה זריז ונסע מאוד נוח השאלה היא כזאת מזה המצב S הזה ואחרי הוא בא לידי ביטוי? מזה ה + ו - שיש שמה? מצטער על כל החפירה, אני לא מבין גדול ברכבים ואשמח לדעת כל מה שצריך לפני רכישה
הודעה אחרונה מאת david12, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי רכב בצבע שחור משעמם. ועכשיו ציפור עשתה את צרכיה על מכסה המנוע, וגרמה לירידת צבע מבאסת שם. האם ניתן לצבוע רכב לצבע אחר? כמה זה אמור לעלות? מה ההשלכות האפשריות? האם אפשר לצבוע באיזה צבע שאני רוצה? (גם צבע שלא קיים במפרט המקורי של אותה חברה )
הודעה אחרונה מאת Mech Morphix, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם יש דגמים של סוזוקי עם בלמי דיסק אחוריים בעלי מעגל חלוקה 5 ברגים? אם כן, איזה? תודה
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חשוב לדעת לא לוותר "היה תמרור? 13 נהגים זוכו ממהירות מופרזת כתבי אישום הוגשו נגד נהגים שנסעו בכביש בין נצרת לנצרת עילית במהירות גבוהה מ-50 קמ"ש. אבל בביהמ"ש נקבע: לא הוכח שהתמרור הוצב במקום." מצ"ב כתובת לכתבה ביונט - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4829038,00.html
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
ראיתי בהרבה דגמים של יונדאי וקיה (כולל טוסון ב160 אלף) שיש רק חלון חשמלי אחד יורד ועולה אוטומטי והשאר לא. במונדאו 2002 המפורקת שלי היה הכל אוטומטי. מה הקטע? זה עוד שורה מסכנה בבקרה של החלונות. זה אפילו לא עוד חלק
הודעה אחרונה מאת kissos, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לא רק STIO! אחרי שנתיים של עבודה מול מיצובישי ומול מכון התקנים הישראלי, מודיעה כיום כלמוביל כי היא קיבלה את כל האישורים הנדרשים לכבל הטעינה מסוג MODE 2 המתאים לטעינת רכב משקע ביתי מוסב במקום עמדות ההטענה היקרות והמגושמות של "בטר פלייס" שהלכה למקום שכולו טוב, אבל בדרך למטה "תקעה" אותנו עם תקן טעינה מגביל להפליא. כבל הטעינה, ישמש את לקוחות הדור המחודש של מיצובישי אאוטלנדר PHEV שעתיד להגיע בקרוב לישראל, אבל לא רק - הוא יוכל לשמש גם בעלים של מכוניות חשמליות אחרות. מחיר כבל הטעינה טרם פורסם, בקשה נשלחה וכאשר נקבל תשובה - נפרסם אותה כאן הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת kissos, -
לימוד נהיגה
מאת נתן0-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
1. מצאתי מורה נהיגה, אבל הוא לא עובד עם שום בית ספר לנהיגה, יש בזה חיסרון כיוון שאולי הוא קובע טסט יותר לאט או שכל התהליך יהיה פחות מאורגן באופן כללי כי הוא עובד לבד? 2. מה ההבדל בין למידה אצל מורה נהיגה שהוא מבית ספר לנהיגה לבין למידה אצל מורה רגיל שלא עובד עם שום בית ספר? 3. האם אני אמור לקבל קבלה או מסמך כלשהו שיעיד על כך שעשיתי שיעורי נהיגה אצל המורה נהיגה שהוא לא עובד עם בית ספר? 4. בדרך כלל המורה נהיגה אמור לאסוף את התלמיד או שהתלמיד אמור להגיע למורה? 5. הוא דורש 120 לשיעור, ומגביל את זה לעד 2 שיעורים מקסימום ביום. זה סביר? 6. אני לומד על ידני כי אני רוצה ללמוד את עניין העברת הילוכים. אבל שאלה כללית, מה היתרונות וחסרונות בין ידני ואוטומט? כלומר אני יודע שאוטו…
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
בשנתיים שלוש האחרונות כולנו עדים לתופעה דיי נחמדה ביו טיוב, שחובבי רכב פשוט מתחילים לעשות סיקורים עצמאים ,חלקם טובים יותר חלקם טובים פחות. הדבר המשותף הוא שלכולם יש רכבים מאוד מעניינים ולא זולים בכלל,רובם הם חברה מאוד צעירים (מתחת ל30) זה מתחלק לשתיים, אלו שאכן הם אנשי עסקים\יזמים בחיים האמיתיים (כמו SHMEE או אלחנדרו מLTACY ) שמחזיקים 5-6 רכבים אקזוטים ויש את האלו שטוענים שבנו את הונם פשוט מהוידואים ברשת ואלו חברה צעירים שלפי הערכה שלי עושים המון כסף, אומנם הם לא מחזיקים בפורשה 918 או פאגנאי הוואירה אבל למבורגיני הוריקן,או מרדצס GT,או R8 או יגואר F TYPE ,כולם טוענים שהרכבים הללו נקנו נטו מכספים ביו טיוב,ולא נראה לי שהחברה הללו מטומטמים ומשקיעים את האגורה …
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
היי אני מנסה לברר את עניין החוקיות ליבוא עצמי של טרקטורון לילדים. מה ההבדל בין מנוע בנזין לחשמל? ראיתי כאלו עם 250 סמ"ק מה ההגבלה של הנפח או ההספק? צריך להוציא רישיון כדי לנהוג בהם? מה הפרוצדורה של היבוא? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת haranza, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://int-media.citroen.com/en/nouveau-jumpy/new-citro%C3%ABn-jumpy-everyday-heroes#prettyPhoto לפני מס' חודשים הוצג הדור השלישי של מסחריות בינוניות ג'אמפי/אקספרט, לאחר שהדור השני יוצר למעלה מ 10 שנים. הדור השלישי מבוסס על פלטפורמת EMP2 (משותפת עם פיקאסו), 3 מידות אורך במקום 2 בעבר: 4.60, 4.95 ו 5.30 מטר, נראה שגירסת הגג הגבוה בוטלה, כולם בגובה 1.90. גירסאות מרכב: וואן מסחרי סגור, מיניבוס, דאבל קבינה או חד קבינה. מנועי דיזל 1.6 או 2.0 ליטר יורו 6 עם הזרקת אוריאה, בהספקים 95, 115, 150 או 180 כ"ס. גיר ידני 5 או 6 הילוכים, רובוטי חד מצמדי או אוטומטי 6 הילוכים של אייסין רק בדגם 180 כ"ס. חידוש מעניין - דלתות צד אוטמטיות שנפתחות כשמעבירים רגל מתחת לדלת…
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 192 אורחים (הצג רשימה מלאה)
