Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לגולף 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הדגם שלו זה 1.4 125 כוח סוס עם מנוע TSI, מה דעתכם עליו לפני הכל מבחינת טיפולים וכל זה? עד כמה הוא אמין?

הבנתי שהטורבו עושה בעיות אחרי כמה זמן, עד כמה זה נכון?

התיבת DSG עד כדי כך לא אמינה ואצטרך להחליף אותה?

 

עכשיו פרטים על הרכב:

הרכב עבר 60 אלף ומוצע ב 63 אלף

הבחורה הייתה נוסעת נסיעות קצרות בין המושבים ולבתי ספר בשביל הילדים

 

ועכשיו לשאלה האחרונה - מצב S

כשעשיתי נסיעת מבחן אני נסעתי על מצב D והוא היה זריז ונסע מאוד נוח

השאלה היא כזאת מזה המצב S הזה ואחרי הוא בא לידי ביטוי? מזה ה + ו - שיש שמה?

 

מצטער על כל החפירה, אני לא מבין גדול ברכבים ואשמח לדעת כל מה שצריך לפני רכישה

פורסם

1. אתה ודאי מתכוון ל-122 כ"ס ולא 125.

2. לגבי אמינות, יש בפורום מגוון רחב של שרשורים שעוסקים בנושא של אמינות מכלולי הרכב: מנוע, מגדש טורבו, גיר וכו'. תתכבד ותעשה חיפוש (בצד שמאל למעלה).

3. המצב S בתיבת ההילוכים הוא מצב "ספורט". במצב זה הרכב מושך את ההילוכים על מנת לקבל נהיגה יותר נמרצת.

4. הפלוס והמינוס הם עבור הטיפטרוניק - מצב שבו אתה מעביר הילוכים באופן ידני.

פורסם (נערך)
1. אתה ודאי מתכוון ל-122 כ"ס ולא 125.

2. לגבי אמינות, יש בפורום מגוון רחב של שרשורים שעוסקים בנושא של אמינות מכלולי הרכב: מנוע, מגדש טורבו, גיר וכו'. תתכבד ותעשה חיפוש (בצד שמאל למעלה).

3. המצב S בתיבת ההילוכים הוא מצב "ספורט". במצב זה הרכב מושך את ההילוכים על מנת לקבל נהיגה יותר נמרצת.

4. הפלוס והמינוס הם עבור הטיפטרוניק - מצב שבו אתה מעביר הילוכים באופן ידני.

צודק בקשר לכ"ס

כמו כן אחרי כמה זמן בערך המגדש טורבו 'מת' ויש צורך להחליף אותו? וכמה זה עולה בערך?

עריכה אחרונה על ידי david12
×
×
  • תוכן חדש...