Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבחור שפירט פה תגובה ארוכה, ניקלים זה מאוד יפה, לא רואה איזשהו קשר בין זה לבין ערסים את האמת.

 

שוב אני מדגיש. ניקלים הולכים בד"כ טוב עם ערסים לפחות ממה שאני רואה פה באזור ב"ש, זה הכל. אני מאמין שבאזור המרכז יש יצורים קצת שונים על הכביש וגם האנשים שונים מבחינת טיפוסים. באופן כללי, אני האחרון שיגיד לך שהנהג הוא ערס רק בגלל איך שהרכב נראה. אני עצמי לעולם לא עושה ולא יעשה חשבון איזה רכב לבחור בגלל סטיגמות כאלה ואחרות.

 

ד"א אני הולך לשים אצלי סופית אגזוז ניקל, זה נחשב ערסי? :lol:

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפילו לפורד פוקוס הם הגיעו.

 

יש בקריית גת כבר 2 פורד פוקוס מבין השנים 2005-2008 עם ג'אנטים וניקלים על כל הרכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אפילו לפורד פוקוס הם הגיעו.

 

יש בקריית גת כבר 2 פורד פוקוס מבין השנים 2005-2008 עם ג'אנטים וניקלים על כל הרכב.

 

אכן מאשר.

 

גם מונדיאו דרך אגב מהדגם הקודם, פה ושם כבר אפשר לראות.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
ניקלים זה מאוד יפה, לא רואה איזשהו קשר בין זה לבין ערסים את האמת.

 

זה בערך כמו לא להצליח לראות את הקשר בין דגל הגאווה, לקהילה הגאה.

פורסם

לא יעזור כלום - הסטיגמות הישנות עדיין תופסות והמובילה ללא ספק היא הונדה סיויק שחורה עם חלונות מושחרים וכמובן כל תוספת לרכב מתקבלת בברכה. מוסיקה מתאימה בווליום גבוה עם חלון פתוח כמובן מאוששת בדרך כלל את הסטיגמה.

לצערי בדרך כלל זה גם משולב עם נהיגה פרועה חוצת מסלולים, מהבהבת אורות ונדבקת לפגוש.

 

ברמות הגבוהות יותר זה ללא ספק BMW - אבל שם זה כבר הרבה פעמים חוצה מערס לייט לעבריין (ולכן טעות לקנות גיפ BMW שחור שעלול להביא לטעות בזיהוי)

פורסם

פשוט אני חובב ניקלים בלשון המעטה אז אל תכלילו, אני לא ערס. תודו שהמאזדה שחבר CAR העלה תהיה הרבה יותר יפה כשהיא נוצצת עם ניקלים. האוטו לא ייראה " ערום".

ובקשר להונדה סיביק, אין ספק שהסטיגמה (הנכונה) הייתה ותישאר אבל היום כל ההונדות סיביק משנת 2005, הצורות בכלל אבל בכלל לא ערסיות לעומת הקודמות ככה שהיא די יצאה מהעניין.

פורסם

לא יודע איך זה אצלכם באזור המרכז, אבל בואו לנצרת, תיווכחו לראות שגם רכבים משעממים מאוד (עיצובית) נראים כרכבי ערסמוביל טיפוסי. הכל מתחיל ונגמר בכיצד אתה מאבזר את הרכב שלך. יש אבזור בטעם, ויש אובר-אבזור בחוסר טעם. אני באופן אישי מאמין שכל המוסיף גורע (אלא אם מדובר באביזרים יחסית שוליים שאינם 'מנפחים' לך את מבנה הרכב, כמו חלונות כהים בצורה עדינה או וילון אחורי יפה, כמו זה שהכנתי לעצמי בעיצוב אישי).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

אתה צודק , אבל 95 אחוז מהתוספות הקוסמטיות ודגש על הקוסמטיות ניתן להוריד. בין אם זה מדבקות,כריש,מסגרות ניקל,וילונות אחרויים,סופית אגזוז חלונות שחורים המודבקים עם מדבקה ועוד הרבה. בנוגע לניקלים הסיפור קצת מסתבך כי הדבק 3M לא ידידותי כדי לרצות לצאת אבל עדיין אתה יכול, ככה שהכל מתגמד אם אתה אוהב את זה בסופו של דבר.

פורסם
אני חייב לומר שיתאים לה ניקלים בידיות ומסביב לחלונות.

לא.. זה טו מאצ'. אני לא מסוגל לדמיין את הרכב כם כל המבריקים האלה. אני חשבתי על זה תקופה וראיתי מאזדות עם זה. אני אוהב קווים נקיים ותוספות מינימאלים.

כמו שכבר הוספתי ראה מצ"ב

 

לדים בפעולה:

img1248pq.jpg

 

4 ספי דלת :

15062011283.jpg

 

לדים+דיימונדס:

img1255prp.jpg

 

חשבתי אולי להוסיף מדבקות קארבון מסביב לחלונות. אבל זאת רק מחשבה בנתיים.

פורסם

יש לחבר לנד קרוזר שחור קצר עם ניקלים והוא ערס לייט פדחן.

אגב, המון בעלי שירוקו הם חנונים מישהו פה היה במפגש האחרון שלהם? לחיצה אחת לא הייתה שם8)

הכל בצחוק, אל תאכלו אותי

תמיר.

פורסם

היום זה כבר מבלבל כול עיניין הסטיגמה

ערס יכול להמצא ברכב לא צפוי ,

זה לא הרכב , אלא איזו מוזיקה בוקעת ממנה ובאיזה מרחק הנהג יושב מההגה וזוית הנטייה שלו על ידית ההילוכים.

Gn'f'R

פורסם

הכל תלוי מיכולת כלכלית.

רמה 1:

אם מדובר על רכב בן 15+ שנים, לרוב מדובר על סופר לנסר וסיויק מקושטות בג'נטים סיניים נוצצים וכנף של F16 על הבגז'. לפעמים גם צובעים מכסה מנוע, גג ומכסה תא מטען בצבע שחור כאילו קרבון מניד פור ספיד.

בנוסף חייב לדים כחולים כמו על עץ חג המולד.

 

רמה 2:

מזדה 3 וקרוז. תמיד מגנזיום והשחרת חלונות, מסגרות ניקל על בקליות בשביל מראה "יוקרתי". צבע הרכב בדרך כלל שחור.

 

רמה 3:

אקורד ומזדה 6. גם עם אותו סט שיפורים כמו רמה 2.

 

רמה 4:

טוסון - חייב חצי טון ניקל, חייב צבע שחור.

 

רמה 5:

במוו X5/X6 בשלל צבעים, לרוב שחור. בלי שיפורי מראה חיצוניים למאט השחרת חלונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מופתע של ציינת כלל ב.מ.וו 318/320

ומרצדס C220


×
×
  • תוכן חדש...