Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

ובואפן כללי רק לצורך הפרוטוקול: תוספות שמים לכל הרכבים. כ-ל הרכבים ממאזדות ועד לאודי במוו ומרצדסים דנדשים. אפילו פרארי ומזארטי ראיתי עם תוזפות של לדים והרכבים היו מעלפים!

וזה ניראה מעולה! אז לכו תגידו לבעלי העסקים/המצליחנים/מבוססים/עשירים שאוכלים אנשים לארוחות בוקר ומתעסקים בבניה/מחשבים/תעשייה וכו' שהם ילדותיים ומביכים.

 

צודק,בסופו של דבר זה ה-נ-א-ה. ה-נ-א-ה לראות את הרכב שלך, שעיצבת אותו על פי רצונך ולקבל חיוך בפנים, אז קצת מושך עין וקצת רוצה פוזה, SO WHAT, צעירים. כל עוד אתה נוסע כמו בנאדם ולא משתולל ת-י-ה-נ-ו מהצורה של הרכב, בין אם זה רכב שצועק הצילו מרוב ניקלים,לדים ועוד, ובין אם זה רכב ערום בלי כלום אבל העיצוב הרגיל, המגיע כמקורי מושך.

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יחי ההבדל הקטן שבין התוספות ששמים לאודי/מזראטי/מרצדס לבין מאות אלפי נורות הלד, טונות הניקל, מאות מטרים של מדבקות (אני בטח שוכח עוד משהו) שמדביקים לכל מיני ערסמובילים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מזדה 3 ספיריט ללא ספק. הנימוק, למי שמכיר את סוג האנשים האלה אם הם נשאלים איזה רכב הכי טוב הם ישר קופצים על מאזדה, דברים בסגנון:

״אחי, למזדה יש כוח, אתה יכול להשוות אותה לפיאט? לצרפתיות? לקוריאניות? הגרמנים אולי יודעים קצת מה הם עושים אבל עזוב אחי, מאזדה זה הרכב הכי טוב שקיים, יש לו כוח ואיכות והוא חסכוני בדלק ואמין ונוח״ (הציטוט אינו מדויק אך הוא מתבסס על בליל שטויות שנאמרו באמת)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

היום ראיתי את המיני קופר ה"ערסמובילית " הראשונה בחיי ,ממש השחתה של יצירת אומנות קלאסית כמה חבל .

 

 

 

פורסם
אפילו לפורד פוקוס הם הגיעו.

 

יש בקריית גת כבר 2 פורד פוקוס מבין השנים 2005-2008 עם ג'אנטים וניקלים על כל הרכב.

 

מזל ששלי שנת 2009, האמתי אני הכי לא ערס אבל הפורד פוקס האצבק דורשת שיפורים: חלונות שחורים,ניקלים,ג'אנטים וגג פתוח =] הרכב השני שלי הוא רנו קליאו שנת 95, אתם לא יודעים אפילו כמה פגשתי עם רכב כזה משופר ברמה גבוהה, לדים מכל כיוון, רעש חזק, גג פתוח, אורות בתוך הרכב וגם מתחת לרכב... :twisted:

פורסם
מילא פרחה אבל ערס נוסע על מיני? איזה ערס בלאי.. :)

 

תשמע, בעד 50 אלף שקל אפילו אני מוכן לנסוע על פיאט 500 או 100 (הקטנות האלה עם דלת אחת הנראית נשית ) בצבע ורוד כולל פרחונים ורודים עליה:lol:.

אבל גם פג'ו 206 זה מיני\סופר מיני ואתה אמור לדעת שזה גם רכב (במיוחד הXS) שניתן או שכבר עשו אותו ערסמוביל(אמנם ממש לא ברמה של רכבים שצויינו כאן אבל עדיין).

פורסם

ראיתי את הדף הריאשון וזה פשוט שיבש אותי מכל הכיוונים.

מי שלובש נייק הוא ערס? מי שלובש לקוסט ערס? מי שלובש אדידס רוסי?

זה אופנה קודם כל, כאשר מחירי בגדים ירדו ופשוט עם יוכל לקנות חליפת עבודה של וורסצ'ה או חליפה לאירועים בשווי של 10,000$ במחיר מוזל גם זה יהפוך להיות בגדים של ערסים?

נייק מייצרים בגדי ספורט, לקוסט ספורט אלגנט יותר כשאני חושב על זה.

שכחת את הוגו בוס? הרבה הרבה מאוד "ערסים" לובשים אותם.

זה לא בגלל שזה ערסים, זה בגלל שזה מותג טיפ טיפה נוח וחלק אלגנטי המחירים שלהם ירדו בתקופה האחרונה אז כן אנשים מרבים לקנות אותם ולאוודווקא בגלל שזה של ערסים.

 

אני בספק אם מה שרשמתי עכשיו ביכלל הגיוני, אני לא מצליח לחשוב מה להגיד עוד לא עיקלתי את מה שאתם אמרתם כמה סטיגמות פשוט יצאתי מדעתי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ה206+ כבר מגיעה מהמפעל כערסמוביל עם הפנסים השקופים המכוערים האלה שלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה זה ערס לדעתך?

לדעתי, אין אוטו ששייך לערסים בלבד. כל רכב ישן עם קצת פוזה עונה על ההגדרה.

אני ראיתי קולטים עם אגזוזיות, עד ליונדאי קופה בצבעים נועזים.

 

אתה צודק אין אוטו שהוא אקסקלוסיבי לערסים. אבל בהחלט ניתן לראות ערסים ברכבים מסוימים וברכבים אחרים לא.

לא ראיתי מעולם ערס נוהג בכל דגם של קיה. או פיאט. או סוזוקי. או ניסאן. שברולט (החדשות). ועוד..

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם
כל אחד והטעם שלו :) אגב, זו נראית לי אפילו יותר מתאימה להדגמה:

 

18765_15071.jpg

 

 

ולגבי מאזדה 3- זה כ"כ אוטו ליסינג וכ"כ לא אוטו ערסים (עדיין... כשהוא יהיה זול מספיק לרכב ראשון- יש לו פוטנציאל "שיפורים").

 

זה באמת הצחיק אותי :lol:

פורסם
יחי ההבדל הקטן שבין התוספות ששמים לאודי/מזראטי/מרצדס לבין מאות אלפי נורות הלד, טונות הניקל, מאות מטרים של מדבקות (אני בטח שוכח עוד משהו) שמדביקים לכל מיני ערסמובילים.

אין הבדל חומד יקירי. אותו ניקל ששמים על מאזדה או טוסון או הונדה שמים גם עליהם. כך גם המדבדקות השחורות שמים לחלונות שלהם. כך גם המרצדסים עם ניקלים וג'אנטים ענקיים, כך גם רכבי האודי TT החדשות המצופות מדבקות קארבון, כך גם הבימרים כמו שאתם אוהבים לכנות אותם כאן שזה בעצם ב.מ.וו העושים שימוש בכל החלקים שציינת . ותרשה לתקן אותך תיקון קל מאוד,

ברכבי היוקרה משתמשים ב-ה-ר-ב-ה יותר לדים,ניקלים ומדבקות מאשר כל רכב "עממי". פשוט הם עלו 200K ומעלה לכן זה מסתדר לך יותר בראש ובצורת החשיבה שלך. יש תמיד יוצאים מן הכלל שמקצינים עם רכבם בצורה מוגזמת ומכוערת אני לא אומר שלא. אבל לא עליהם אני מדבר. כמו שציינתי אני רחוק מלהיות ערס אני די בטוח אפילו שאתה ערס יותר ממני. העלתי תמונות של הרכב שלי ולפי הניתוח המבריק שלך אני אמור להיות עכשיו בהופעה חיה של יוסי עדן או תמיר גל (זמרי דיכאון שאתה מאזין להם כל לילה).

זהירות כניסה: אני בטוח יקירי שחוש הלבוש שלך מזעזע לא פחות. אבל איש לא מעיר לך על כך. אתה אוהב את איך שאתה מתלבש.. שיבושם לך.

אתה יודע מה לפעמים כשאני נתקל באנשים כמוך אני כבר מעדיף אותם (הערסים).

 

מזדה 3 ספיריט ללא ספק. הנימוק, למי שמכיר את סוג האנשים האלה אם הם נשאלים איזה רכב הכי טוב הם ישר קופצים על מאזדה, דברים בסגנון:

״אחי, למזדה יש כוח, אתה יכול להשוות אותה לפיאט? לצרפתיות? לקוריאניות? הגרמנים אולי יודעים קצת מה הם עושים אבל עזוב אחי, מאזדה זה הרכב הכי טוב שקיים, יש לו כוח ואיכות והוא חסכוני בדלק ואמין ונוח״ (הציטוט אינו מדויק אך הוא מתבסס על בליל שטויות שנאמרו באמת)

לגבי סגנון תגובתך, בור ועם הארץ.

לגבי הנתונים שסופקו לך, כל מילה בסלע. מי שאמר לך את זה הוא לא רק ערס, הוא ערס מבין.

יצאת סופר במבה :splat:


×
×
  • תוכן חדש...