Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק אין אוטו שהוא אקסקלוסיבי לערסים. אבל בהחלט ניתן לראות ערסים ברכבים מסוימים וברכבים אחרים לא.

לא ראיתי מעולם ערס נוהג בכל דגם של קיה. או פיאט. או סוזוקי. או ניסאן. שברולט (החדשות). ועוד..

במשך שנים ב.מ.וו נחשבה מכונית לערסים/עבריינים וכו'

הייתה אז את הבדיחה על ההגה הקטן שיתאים לאזיקים.

היום זה כבר תלוי איזה סוג ב.מ.וו כי למשל הz3 z4 אתה יודע שזה קרוב לוודאי הייטקיסט

אבל הסדרות הגבוהות יותר זה כנראה ערס

שלא לדבר על הג'יפים שלהם.

 

אגב פיאט פונטו מלא ערסים, פונטו ספייס ערסים - תכנס לראש"לצ תראה.

שברולט/דייאו - כנס לאשדוד.

סוזוקי לא יכול להיות כי זה רכב בלי טיפת פוזה, (אולי למעט האיגניס ספורט).

Peugeot  5008 2023 

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האיגניס ספורט ממש לא רכב פוזה. היא מאוד חמודה, יש אותה לשכן שלי בבניין (והוא ממש לא ערס!).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כמה שכנים יש לי ולך בעלי מאזדה 3 שהם ממש לא ערסים. שלא נדבר על זה שהם גם מבוגרים.

אבל זה עדיין לא מונע ממך לחשוב את המחשבה העילגת שמאזדה 3 של ערסים.

נו טוב הגיוני,

תמיד חשבתי שחדווה וגיורא השכנים הם ערסים.

פורסם
ובמה אתה שונה מהם? גם אתה ערס...

זה לא משנה לתינוק שיושן בבית הקרוב אם זה הצעקות של אייל גולן או רוב הלפורד, להורים שלו הרסת את הלילה.

 

ממש לא. אני רק ביום נוסע עם מוזיקה בווליום גבוה.

חוץ מזה בתור מושבניק אני חייב להאיר שבגלל ההפרשים הגדולים בין הבתים זה לא באמת משנה כמה ווליום תשים...לא ממש שומעים.

אגב רוב הנסיעות שלי מחוץ לעיר אז בכלל אני האחרון שיפריע למישהו באמת.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
כמה שכנים יש לי ולך בעלי מאזדה 3 שהם ממש לא ערסים. שלא נדבר על זה שהם גם מבוגרים.

אבל זה עדיין לא מונע ממך לחשוב את המחשבה העילגת שמאזדה 3 של ערסים.

נו טוב הגיוני,

תמיד חשבתי שחדווה וגיורא השכנים הם ערסים.

 

מאזדה 3 זה ממש לא רכב ערסים

זה רכב עדר.

כמו שהיה לפני עם הלאנטיס

וכמו שהיה עם הסובארו DL

וכו' וכו'

Peugeot  5008 2023 

פורסם
אז בעיני אתה פריק. ולא, אני ממש לא שומע מזרחית. איך זה?

 

CAR4FUN, לך תגיד את זה בפורום אודיו וירגמו אותך בסלעים :lol:

 

אני לא אומר שאתה ערס אלא פשוט אומר שאם היית שם מזרחית בפול ווליום ונוסע במאזדה אז את הסטיגמה שלך כערס תרוויח ביושר...אבל כאמור לא אמרתי שאתה כזה כי אני לא ממש מכיר אותך.

אני אומר את זה כי אני רואה יותר מדי אנשים כמו שתיארתי. זה לא הכי נעים אתה יודע

 

ובקשר לעניין הפריק, שיהיה..אני אוהב לשים סיסטם, נירוונה, מטאליקה ומיוז בשיא הטבעיות כי זה הכי כיף :-D

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
אפשר להבין אותם, מי שנוסע בפח אשפה המתפרק הזה שנקרא סאאב חייב להיות חנון מארץ החנונים שלא מבין כלום ברכבים, רכבים זוועתיים! מתפלא למה רק עכשיו היא נסגרת... היה צריך לסגור אותה ממזמן. חנונמובייל במיטבו.

 

יותר טוב שלא יסעו. אם הערסים היו מתיישבים בסאאב הם סתם היו הורסים אותו והופכים אותו למעפן חיצונית ופנימית וגורמים לרכב לאבד מהסטייל שלו. אבל מה אתה מבין בשבדיות באמת...הרי ברור שתעדיף יפנית מתפרקת מאשר שבדית קשיחה כי אתה לא מכיר ולא נסעת על אחת כזאת.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
יוחאי, בינתיים "היפניות המתפרקות" כמו שאתה טוען, הן הכי מהירות, הכי אמינות והכי יפות. (לא כולן כמובן).

 

שמע בנדאם, אתה מזכיר לי איזה שרשור על דייהו נובירה.

פורסם
במשך שנים ב.מ.וו נחשבה מכונית לערסים/עבריינים וכו'

הייתה אז את הבדיחה על ההגה הקטן שיתאים לאזיקים.

 

אביב גפן נוהג בבמוו שחורה.

 

:lol:

פורסם
ממש לא. אני רק ביום נוסע עם מוזיקה בווליום גבוה.

חוץ מזה בתור מושבניק אני חייב להאיר שבגלל ההפרשים הגדולים בין הבתים זה לא באמת משנה כמה ווליום תשים...לא ממש שומעים.

אגב רוב הנסיעות שלי מחוץ לעיר אז בכלל אני האחרון שיפריע למישהו באמת.

 

אלא אם אתה גר בשמריהו, אתה לא יודע כמה אתה טועה.

 

"אחד שגם הוא גר במושב"

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
שמע בנדאם, אתה מזכיר לי איזה שרשור על דייהו נובירה.

אני לא מסתלבט,

אני משער שהוא מתכוון ליפניות ישנות ויש עובדות. הונדה סיביק ישנה מנוע 1.6 ידנית\אוטומטית.

 

בלי קשר, הנושא סטה מאוד, אנשים הפסיקו להגיב כאן לנושא עצמו:oops:.

פורסם
כמה שכנים יש לי ולך בעלי מאזדה 3 שהם ממש לא ערסים. שלא נדבר על זה שהם גם מבוגרים.

אבל זה עדיין לא מונע ממך לחשוב את המחשבה העילגת שמאזדה 3 של ערסים.

נו טוב הגיוני,

תמיד חשבתי שחדווה וגיורא השכנים הם ערסים.

 

כתבתי שגם אתה ערס, כי אתה מכליל על פי תגובות שרוב פורום אודיו ערסים. והם לא, מהיכרות של הרבה אנשים שם. ומי התייחס בכלל לרכב שלך בתגובה שלי? איפה ראית שכתבתי "יש לך מאזדה3, גם אתה ערס!" ?! :shock::roll:

 

יוחאי, אני הגבתי בציניות כי זה לא נכון לשפוט אפילו לפי סוג מוזיקה ששומעים. לדוגמא אבא שלי, הכי לא ערס בעולם, אוהב את המזרחית של פעם (אייל גולן - צאי אל החלון וכו'), את היוונית וכל מה שבסגנון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...