Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הרכבים ששתיכם ציינתם כרגע הן אלו שעושים להן תוספות ומתעללים בהן הן קוסמטית והן מכאנית(מלבד הקורולה שאני בטוח שעשיתי אותה ייחודית עם כל מיני תוספות קוסמטיות "הזויות" בעיניכם). חוץ מזה מדוע צריך לחפש רכב קטן או ספורט שעליו לשים ניקלים ותוספות?כאילו, מה ההבדל?דווקא רוב המכוניות המשפחתיות הרבה יותר יפות והרבה יותר יוקרתיות, אתם צודקים שרכב יוקרה עם ניקלים וג'אנטים וכו' יסובבו עיניים(כולל את שלי) הרבה יותר.אבל מצד שני על רכב ישן זה יכול לסובב גם ראשים כי יש משהו "יוקרתי, שונה, מוזר". כל אחד ודעתו, אביב אני כבר לא רוצה להגיב כי כנראה אתה משוכנע שאני ילד בגלל שאני אוהב ניקלים ותוספות לקורולה ולרכב משפחתי כלשהו.

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שום דבר לא נראה יוקרתי בניקל שמולבש על משפחתית.. פשוט כלום. הדבר היחיד שזה תורם למראה של הרכב הוא מחשבה שילד בן 15 חשב על הרעיון.

 

ומה הכוונה במשפט הזה "דווקא רוב המכוניות המשפחתיות הרבה יותר יפות והרבה יותר יוקרתיות"? זה אמור להצחיק או משהו?

כן.. אין ספק שזה:

Silver-Toyota-Corolla-2012.jpg

 

נראה יותר יוקרתי מזה:

2012-Volkswagen-Scirocco.jpg

...

פורסם
car4fun, ערסים מזמן לא רוכשים רכבים כאלה. לרוב בימר סדרה 3 רוכשים אנשים מבוססים שרוצים רכב פרמיום אבל לא יכולים להרשות לעצמם E או סדרה 5, C220 זה לרוב מונית ולפחות באיזור שלי יש מאט כאלה וגם הן רובן עדיין משרתות את הציבור בתור מונית.

סדרה 3 שנת 2000 לא ממש מושכת מבוססים, הוא ממש לא נקרא פרימיום כיום. היה, פעם. רוב הגאדג'טים שיש לו שהיו אז היסטריה מגיעות היום על רכבים פשוטים וזולים.

 

אני לא אחפור אבל CAR4FUN אם המאזדה שלך הייתה מגיעה אליי הייתי מחזיר לך אותה עם שלל ניקלים:-D. יש לך צבע יפה ויוקרתי כביכול, יש לך לדים ואורות דמוי קסנון+חלונות שחורים, ניקלים רק היו מיפיים אבל כמו שאמרת אתה לא אוהב את זה וכל אחד והטעם שלו, אני פעם לא סבלתי ניקלים בכלל, היום אני חייב ניקל בכל חור:lol:.

על טעם וריח אין מה להתווכח. אני מבין אותך כל אחד והשריטה שלו.

 

זאת מושפעות, פעם ראשונה שמישהו מדבר על התוספות האלה בפורום. אני מאמין שאין לך 18, אני צודק?

סליחה, על מה אתה מדבר?!

 

:shock: עלית על כולם פה! כל אחד חולם לנסוע ברכב בן 10+ מתפרק מלא ניקלים עם ג'אנטים בשקל.

 

חברים אפשר לסגור את הדיון, עלו עלינו :|

1. אני מקווה שלא דיברת על הג'אנט שלי- כי אני עבדתי קשה עבור השקל הזה. ויש אנשים שגם את זה אין להם להוציא.

2. מתי הפכת לחלק מהדיון :shock:? עם הפז"מ שלך אפילו שימוש ציני אסור. 20 שניות ירדת לעמוד 1 וחזרת ל 5 זוז!

 

אושריקו, אנשים לא יסובבו את הראש.. זאת דעתי האישית ואני מצטער אם אני פוגע במישהו.

תתפלא , דווקא כן. אולי אותך זה לא מעניין. כשאתה אומר אנשים אתה מכליל. ולכן, אתה לא מדויק.

פורסם
סדרה 3 שנת 2000 לא ממש מושכת מבוססים, הוא ממש לא נקרא פרימיום כיום. היה, פעם. רוב הגאדג'טים שיש לו שהיו אז היסטריה מגיעות היום על רכבים פשוטים וזולים.

 

עדיין מי שרוכש אותם אלו לא ערסים. אולי הסובבים לא רואים ברכב הזה פרמיום, אבל בשביל אותם אנשים שתמיד חלמו על במוו וזה הדגם שהם יכולים להרשות לעצמם, בשבילם זה פרמיום. בימרים משומשים קונים אנשים שיודעים להעריך הנעה אחורית, אלה בדרך כלל חובבי הגה. יש אנשים שקונים רכב לא בגלל גדגטים אלא בגלל ערכים.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי אין מה לעשות , ככה זה צעירים , אושריקו , עוד כמה שנים אתה תסתכל אחורה ותראה תמונות של הרכב ותצחק , בעיקר על עצמך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
שום דבר לא נראה יוקרתי בניקל שמולבש על משפחתית.. פשוט כלום. הדבר היחיד שזה תורם למראה של הרכב הוא מחשבה שילד בן 15 חשב על הרעיון.

 

ומה הכוונה במשפט הזה "דווקא רוב המכוניות המשפחתיות הרבה יותר יפות והרבה יותר יוקרתיות"? זה אמור להצחיק או משהו?

כן.. אין ספק שזה:

Silver-Toyota-Corolla-2012.jpg

 

נראה יותר יוקרתי מזה:

2012-Volkswagen-Scirocco.jpg

...

 

קודם כל האינטרנט שלי נורא איטי ואני לא רואה את התמונה השנייה. דבר שני, קורולה לא מתיימרת להיות יוקרתית אבל נגיד ואתה רואה את הרכב הזה בצבע שחור או צבע כהה+ג'אנטים וקצת ניקלים, ייראה יוקרתי לא?הונדה אקורד כהה, מאזדה כהה, אתה יכול להתווכח שאני ילדון אבל אני מדבר איתך על יוקרתיות ועל זה אין קשר לילדון או לא, רכב משפחתי כמו שציינתי עם קצת תוספות וצבע לא בהיר ייראה פי 500 יותר יוקרתי מכל רכב קטן שתוכל להראות לי פה עם כל הכבוד.

פורסם

אגב,אני מעצב תכשיטים,יליד רעננה ממוצא אשכנזי,חובב פינק פלויד ,ג'אז ולא מצפצף אף פעם בשכונת מגורים,אה ויש לי ב.מ.וו סידרה 3 משנות ה90 :)

אז מה נהיה כאפרה?!@

Porsche 944 turbo

פורסם

ההגדרה אולי הכי נכונה ליותר מידי, זה מה שבא מהשורש צ.ע.צ.ע. מה שגורם לרכב להראות כמו צעצוע, אפילו ילדותי משהו. אם זה יפה או לא זה לגמריי בעיני המתבונן כי זה כמו לשאול 10 אנשים אם בחורה מסויימת מושכת אותם או לא.

 

עכשיו, הקטע הערסי שעליו כל הדיון הזה מבוסס, בנוי מכך שמי שמוגדר כערס (וכמובן שגם פה אפשר לעשות אבחנות ולרדת לרזולוציות וניתוחים) בד"כ יאהב את השינויים הנ"ל. אם מישהו מבין את האנלוגיה לבחורה אז זה כמו לשאול על בחורה שלבושה ורוד מזעזע, עם שיער בלונד צבוע, לועסת מסטיק בקולי קולות, ומדברת בקולי קולות ב iPhone 4s עם החברה, למשל. :lol:

 

ערס זה אחד כזה שבטוח שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה רק כי הוא יכול, למשל. ובכביש זה בא לידי ביטוי (כמובן הכביש זה אחד הג'ונגלים הגדולים של הגברים פה) בגדול. למשל:

 

1. אני עוקף בשמאלי על 113 כמו שאני אוהב בקרוז קונטרול בכיף. מאחוריי מגיע רכב שנוסע על 130, נדבק לי לפגוש, מהבהב עם הפנסים כאילו הוא בדרך להיתקלות עם מחבלים. בד"כ במצב כזה אני מסנן משהו לעצמי וחוזר ימינה אחרי העקיפה בלי להתרגש. אם בא לי והבן אדם מעצבן טורבו, אני יכול בכוונה להיתקע בשמאלי.

 

2. אני נוסע לתומי בעיר ב"ש בתוך פקק קצרצר שנגמר בצומת טי עוד 200 מטר, לפני הצומת יש אי תנועה כדי להפריד. פתאום איך שאני מתקרב לאי תנועה, מגיעה משמאלי (בנתיב הנגדי) איזה קפטיבה שחורה עם איזה ערס-לייט בפנים ובא כזה כאילו להידחף לפני לתוך הקטע שאחרי האי תנועה. איך שקלטתי את זה נתתי לו מהאוטו מבט כזה של "אם אתה נדחף לפני אני יורד אליך, מוציא אותך מהאוטו וזורק אותך לצד השני של הכביש" אז הוא הבין, וכמובן נדחף אחרי (לפני הרכב שהיה אחרי במקור שהנהגת שלו התעצבנה ונופפה ב 4 ידיים).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
עדיין מי שרוכש אותם אלו לא ערסים. אולי הסובבים לא רואים ברכב הזה פרמיום, אבל בשביל אותם אנשים שתמיד חלמו על במוו וזה הדגם שהם יכולים להרשות לעצמם, בשבילם זה פרמיום. בימרים משומשים קונים אנשים שיודעים להעריך הנעה אחורית, אלה בדרך כלל חובבי הגה. יש אנשים שקונים רכב לא בגלל גדגטים אלא בגלל ערכים.

אל תצחיק אותי. אני הייתי נוכח מספר פעמים במכירה של הרכב הספציפי הזה 323I ו 320 שנתונים 2000-02 שלושה רכבים שונים שלושה קונים שונים ולכולם מכנה משותף אחד. לא יהיה לך קשה לנחש אותו. רמז : לא חובבי הגה.

חוץ מזה, לדעתי חובבי הגה הם אנשים שמעריכים רכבים בשנתונים הרבה יותר ישנים.. אלו שבאמת מעריכים הנעה אחורית, ורעש של מנוע רע באמת. אפשר להתווכח על זה בלי סוף, ועל כל דוגמא שתתן לי אתן לך דוגמא סותרת אחרת.

לסיכומו של עניין, הכל מסתכם בבנאדם מי הוא מה הוא מיצג איך הוא הולך מדבר אוכל ומה תפיסת עולמו.

 

 

אגב,אני מעצב תכשיטים,יליד רעננה ממוצא אשכנזי,חובב פינק פלויד ,ג'אז ולא מצפצף אף פעם בשכונת מגורים,אה ויש לי ב.מ.וו סידרה 3 משנות ה90 :)

אז מה נהיה כאפרה?!@

לא מחייב שאתה ערס למרות הכפרה. אבל גם לא אומר שאתה חובב הגה. שוב כמו שאמרו הכל תלוי מה קורה בתוך האוטו ומי יוצא ממנו. אגב הנה הרכב שלך, סופר ערס.. מקווה שלא שלך.. ושלא תפגע.

 

46031578.jpg

פורסם

בכדי לעזור לכם להגיע למסקנות, הרשו לי לשתף אתכם בתוצאות מחקר ארוך מאד שעשיתי בנושא:

ערסים לא יודעים שהם ערסים.

אמנם הערס האחרון ששאלתי, טען שערסים יודעים שהם ערסים ואפילו משוויצים בינהם מי הערס הגדול יותר, אך הקטע המשעשע הוא, שערס ששאלתי הכחיש את העובדה שהוא ערס, והוא בא עם כל ה"צילצולים", שרשראות, וולגריות, קללות, שפה מלוכלכת, אי-התחשבות בחברה הסובבת, התלהבות מוטורית שלא נתמכת ע"י כישורים (HENCE תאונות פח כל כמה שבועות ואחת גדולה אחת לשנה).

 

דעתי האישית היא, שאם הרכב לא בא עם "ניקלים" (פסי פלסטיק זולים וסינים שמצופים בחומר מבריק), כנראה שלא אמור להיות לא, פונטו עם "ניקלים" זוהי עבירה קוסמטית שעלייך להישפט עליה.

 

אהבת ה"תוספות" לרכב, לרוב מיוחסת לערסים, אך לא מעט מהתחום הם בפשוטם "מושפעים", לרוב אלה, יתעוררו לאחר כמה שנים ויורידו את התוספות מבושה.

 

גילוי נאות: כשהייתי בן 18, טסתי לאמריקה ושם מצאתי "תוספות" נפלאות לרכב, ברוב מושפעותי (בזמנו) רכשתי לא מעט מהן.

כשחזרתי ארצה, רצתי בהתלהבות לחצר, עם שק של שטויות שתכננתי "להוסיף" לרכבי, אז לפתע נגלה מול עיניי, שאני נוהג בפג'ו 405 שנת 90, עם צבע שרוף וטאסות וכמובן שהדגם הזול ביותר (1.6 GR), ניערתי את ראשי והבנתי שאלא אם אני לא הולך לכוון את כל התחנות ברדיו לתחנות ערביות של הכפרים מסביב ולשדרג את מערכת השמע משמעותית, כדאי שארד מהרעיון מהר.

מכרתי את הכל ברווח נכבד מאד למושפע אחר ובזה סיימתי את ה"שפעת" שלי.

 

כמו שאמרו לפניי, לעולם ועד תהיה הונדה סיוויק שנות ה90 בלי אף פנס מקורי אחד, רכב הערסים האולטימטיבי, אני לא רואה אחד שהוא לא כזה, מסוגל לרכוש רכב שכזה, שלא נדבר על לאבזר אותו כך בעצמו.

כבר חתמתי...

פורסם
אל תצחיק אותי. אני הייתי נוכח מספר פעמים במכירה של הרכב הספציפי הזה 323I ו 320 שנתונים 2000-02 שלושה רכבים שונים שלושה קונים שונים ולכולם מכנה משותף אחד. לא יהיה לך קשה לנחש אותו. רמז : לא חובבי הגה.

חוץ מזה, לדעתי חובבי הגה הם אנשים שמעריכים רכבים בשנתונים הרבה יותר ישנים.. אלו שבאמת מעריכים הנעה אחורית, ורעש של מנוע רע באמת. אפשר להתווכח על זה בלי סוף, ועל כל דוגמא שתתן לי אתן לך דוגמא סותרת אחרת.

לסיכומו של עניין, הכל מסתכם בבנאדם מי הוא מה הוא מיצג איך הוא הולך מדבר אוכל ומה תפיסת עולמו.

יש בפורום הרבה חובבי הגה, לחלק יש רכבים חדשים למדי ולחלק ישנים יותר. שנת יצור של רכב בבעלות חובב הגה תלויה מיכולת הכלכלית שלו ומדגם ספציפי שהוא מעדיף.

לא יודע באיזה איזור אתה גר, אולי אצלכם בימר בתור ערסוביל עוד תופס. אצלינו זה נגמר בסדרה 3 הישנה E30, היום אנשי הכפרים מסביב נוסעים על רכבים אחרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הונדה סיויק עד שנת 2000 זה האוטו לערסים צעצוע ולבדואים.

אחרי שנת 2000 זה האקורד לאלה שיש להם כמה שקלים

סיויק 2006 ומעלה בדרך כלל ערס קטן יעדיף את הרכב בצבע לבן כדי שיתאים לכובע נייק

מעל זה רכבי במוו ומרצדס ומכאן זה מתחלק:

X5 שחור לבן =סוחר סמים מצליח.

X6שחור לבן= עבריין כבד או אחד שיש לו כסף ורוצה שיחשבו שהוא עבריין כבד.

X3=הומו

סדרה7 שחור לבן =בחור מעורבב בכל מיני או עבריין כבד

סדרה 5 550 =רכב למבינים 520= רכב לספרים

גיפ מרצדס חדש AMG =עברין מזדקן

 

סדרה5 או 3 ישנות ערבים או ישראלים שנראים כמו ערבים או חיילים של או כאלה שרוצים במוו ואין להם כסף.

 

נ.ב הונדה סיויק 92-95 היה רכב מאוד מאוד מוצלח.

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם
אני לא אחפור אבל CAR4FUN אם המאזדה שלך הייתה מגיעה אליי הייתי מחזיר לך אותה עם שלל ניקלים:-D. יש לך צבע יפה ויוקרתי כביכול, יש לך לדים ואורות דמוי קסנון+חלונות שחורים, ניקלים רק היו מיפיים אבל כמו שאמרת אתה לא אוהב את זה וכל אחד והטעם שלו, אני פעם לא סבלתי ניקלים בכלל, היום אני חייב ניקל בכל חור:lol:.

 

הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו :-D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...