Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

car4fun, ערסים מזמן לא רוכשים רכבים כאלה. לרוב בימר סדרה 3 רוכשים אנשים מבוססים שרוצים רכב פרמיום אבל לא יכולים להרשות לעצמם E או סדרה 5, C220 זה לרוב מונית ולפחות באיזור שלי יש מאט כאלה וגם הן רובן עדיין משרתות את הציבור בתור מונית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא אחפור אבל CAR4FUN אם המאזדה שלך הייתה מגיעה אליי הייתי מחזיר לך אותה עם שלל ניקלים:-D. יש לך צבע יפה ויוקרתי כביכול, יש לך לדים ואורות דמוי קסנון+חלונות שחורים, ניקלים רק היו מיפיים אבל כמו שאמרת אתה לא אוהב את זה וכל אחד והטעם שלו, אני פעם לא סבלתי ניקלים בכלל, היום אני חייב ניקל בכל חור:lol:.

פורסם

הכי "ערבי" או בדואי אם תרצו זה להפוך סופר לנסר ל"קופה" ע"י הסרת הידיות מהדלתות האחוריות וצביעה כזו שכאילו נותנת הרגשה שאין שם דלת בכלל (זה בטוח גם קשור לשינוי בפח או משהו כזה, לא?). אה וכמובן צבע ורוד מזעזע! מדהים היה לראות את זה. אולי בדואי עם בעיות זהות מינית? :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ערסמובילים באילת:

מאזדה לאנטיס השנים המאוחרות.

white-lantis.jpg

 

מיצובישי לאנסר הישנות.

mitsubishi_lancer.90_93.jpg

 

סיויק האצ'בק..

וכמובן איך אפשר בלי - מאזדה 6.

 

אבל המלך הבלתי מעורער ללא עוררין......

1272B.jpg

פורסם

עזבו אתם לא מבינים כלום.

 

הרכב הכי ערסי בעולם זה הרכב-ההוא-שהייתי-רוצה-אבל-אני-לא-יכול-להרשות-לעצמי-ובגלל-שאני-קנאי-החלטתי-שהוא-של-ערסים

 

 

פורסם
עזבו אתם לא מבינים כלום.

 

הרכב הכי ערסי בעולם זה הרכב-ההוא-שהייתי-רוצה-אבל-אני-לא-יכול-להרשות-לעצמי-ובגלל-שאני-קנאי-החלטתי-שהוא-של-ערסים

אין ספק שכולם פה מפנטזים על מאזדה 6 הידוע בתור הרכב הכי כיפי וספורטיבי ומגנט כוסיות בעולם.

 

תן לי לנחש - האוטו שאתה נוהג עליו הוזכר פה יותר מפעם אחת.

תרשה לי להעלות את ההימור - יש לך או ששקלת לעשות אחד מהבאים: חלונות שחורים, ניקלים, לדים, מגנזיום לרכב משפחתי.

 

.. הכל בצחוק :)

פורסם
עזבו אתם לא מבינים כלום.

 

הרכב הכי ערסי בעולם זה הרכב-ההוא-שהייתי-רוצה-אבל-אני-לא-יכול-להרשות-לעצמי-ובגלל-שאני-קנאי-החלטתי-שהוא-של-ערסים

:shock: עלית על כולם פה! כל אחד חולם לנסוע ברכב בן 10+ מתפרק מלא ניקלים עם ג'אנטים בשקל.

 

חברים אפשר לסגור את הדיון, עלו עלינו :|

פורסם
זאת לא ילדותיות זה סתם טעם ערבי.

(ערבים בפורום לא להעלב הכל באהבה)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=346715

זה שרשור שפתחתי לפני שנתיים בדיוק בנושא.

דווקא ניקלים זה לא מככב אצלם.האמת צריכה להיאמר:-P.

 

אביב, אני בן 19 וחצי, זה שאני נראה חמוד זה לא אומר שאני ילדון וזה שאני אוהב תוספות קוסמטיות לרכב ברמות שאנשים יסובבו את הראש לטובה ולרעה לא הופך אותי לערס. וכפי שראית נפתח שרשור דומה לפני שנתיים על ידי בנאדם מבוגר.

פורסם

לא יעזור לאף אחד,

הונדה סיויק 92-95 הוא הערסמוביל האולטימטיבי.

זה כמו בובת ברבי - אפשר להלביש אותה בכל מיני צורות וצבעים.

 

לי הייתה אחת כזו שחורה סטאנדרטית! היו לה טסות מפלסטיק!

ואני לא ערס!

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

אושריקו, אנשים לא יסובבו את הראש בגלל תוספות קוסמטיות כמו ניקלים, לדים, ג'נטים מאוטו-דיפו וסופית לאגזוז שמורכבים על רכב ישן . אנשים יסבבו את הראש כשהתוספות האלה יהיו על רכבי יוקרה. לשים את התוספות הללו על רכבים ישנים כמו הונדה סיוויק ישנות, מאזדה לנטיס, טויוטה קורולה ישנה זאת בדיחה. זאת דעתי האישית ואני מצטער אם אני פוגע במישהו.

פורסם
אושריקו, אנשים לא יסובבו את הראש בגלל תוספות קוסמטיות כמו ניקלים, לדים, ג'נטים מאוטו-דיפו וסופית לאגזוז שמורכבים על רכב ישן . אנשים יסבבו את הראש כשהתוספות האלה יהיו על רכבי יוקרה. לשים את התוספות הללו על רכבים ישנים כמו הונדה סיוויק ישנות, מאזדה לנטיס, טויוטה קורולה ישנה זאת בדיחה. זאת דעתי האישית ואני מצטער אם אני פוגע במישהו.

צודק ב100%. "שיפורי מראה" על מכוניות משפחתיות לגמרי כמו מאזדה 6 לאנטיס קורולה וכו' זה חוסר טעם בצורה מחרידה.


×
×
  • תוכן חדש...