Jump to content

yonisi

  • פרסום הודעות

    2,106
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

1 עוקב

אודות yonisi

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  • תאריך לידה 13/01/1979

Personal Information

  • מיקום
    ב"ש
  • תחביבים
    תכנות, כדורסל
  • מקצוע
    מהנדס תוכנה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עשיתם סלט טורקי בהקשר להשוואות של שברולט טורבו ל TSI של ואג שימו לב: דגמים ישנים של 1.4 טורבו: סוניק RS כמו גם קרוז טורבו ישנות ואסטרה ישנות: מנוע 1.4 טורבו דגם ישן (נפח מדוייק 1364) - 20.4 קג"מ ו 140 כ"ס TSI 1.4 ישן (למשל לאון 2014) 20.4 קג"מ ו 122 כ"ס דגמים חדשים של 1.4 טורבו: 1.4 טורבו חדש של שברולט, למשל בקרוז ואסטרה חדשות: 24.4 קג"מ ו 153 כ"ס 1.4 TSI חדש למשל לאון 2018 - 25.5 קג"מ ו 150 כ"ס הנתונים די קרובים. TSI/DSG הוא כנראה השילוב הכי מהיר היום של המכוניות העממיות יחסית, אבל זה בא על חשבון דברים אחרים, כידוע. סוניק RS סה"כ לא חלש ונותן האצה סבירה ונוסע די טוב סה"כ ובלי מאמץ. כמובן שהגיר מסרס את המנוע והרבה יותר איטי מ DSG, אבל ההפרש לא בא בחינם.
  2. לדעתי: 1. למה טיפול במורשה לרכב מחוץ לאחריות? גם אם נניח שאתה רוצה להיות בטוח ב 100% שמחליפים בדיוק מה שצריך מתי שצריך, יש ספר רכב, אתה יכול לפתוח ולדעת בדיוק מה צריך להחליף ומתי. לגבי בלאי, בדיוק להפך, מוסכים מורשים נוטים להחליף כל דבר ש"רק עושה סימנים" שצריך להחליף אותו (דוגמא הכי טובה שאני מכיר - החלפת רפידות בלמים). 2. נראה שהעלות העיקרית כאן היא של הפלאגים. לדעתי (ובהשלמה ל #1) אם היית יודע שאתה אמור להחליף פלאגים ומדובר ב 8 כאלה, היית יכול מראש להזמין מחו"ל (למשל Ebay) ובוודאי שהיית חוסך לא מעט. לא מכיר בדיוק בדיוק את הסוג שלך אבל אם המחיר בארץ הוא באזור ה 120-150 לאחד, סביר להניח שב Ebay היית משיג את אותם הפלאגים בדיוק (מקוריים) במחיר נמוך משמעותית, כולל משלוח, מנסיון.
  3. קצת לא פייר להשוות 1.2 טורבו ל 2000 אטמוספרי (1.2 זה יותר לכיוון 1600-1700 אטמוספרי), יותר נכון יהיה להשוות 1.4 טורבו אם כבר ואז גם התאוצה ל 100 תהיה בהתאם.
  4. מנסיון שלי, הווייז פחות מדייק כשיש עומסי תנועה כבדים ונוטה להיות פחות אופטימי כשיש פקקים. כנראה ענין של כיולים של אלגוריתם "הערכת זמנים" שלו. יכול להיות שלא רצו לתת לו להיות אופטימי מידי ואז לבאס? בכבישים פתוחים הוא (שוב, מנסיוני) די מדוייק ומקצר את הזמן באופן שדי תואם את זמן ההגעה האמיתי. למשל כיום על נסיעה של כ 40 דקות לעבודה שמתוכן בערך 25-27 דקות בינעירוני נטו, אני בד"כ מקצר 2-3 דקות בגלל שיוט קבוע על 120 שזה כנאה קצת מהיר יותר לכביש הנ"ל. כשהייתי נוסע עם רכב ליסינג על 150 כמעט קבוע בכביש המהיר (מניח שהמהירות השיוט הממוצעת של רוב המכוניות הייתה באזור ה 110 באותו הכביש), על 33-35 דקות זמן הגעה, הייתי בד"כ מקצר 5-6 דקות.
  5. אוהו יש מלא... סתם בחירות אקראיות אבל באמת יש המון: Foo Fighters - Everlong Tool 46 & 2 Guns N Roses - Sweet Child Of Mine גם קצת מסגנונות אחרים Imagine Dragons - Battle Cry (החלק הרועש) Mark Ronson - Uptown Funk נכון, גם אחד הטובים!
  6. איזה טיעון בדיוק?? אני התקלתי אותך עם טיעון, אם כבר. אני עוסק במו"פ, זה היום יום שלי, בעבודה וגם אחרי העבודה, אפילו בתחביב שלי אני יותר מקצועי ממה שרוב האנשים עושים בעבודה שלהם. אז אתה רוצה באמת ללמד אותי על מו"פ?? אתה רוצה ללמד אותי איך למדוד איכות וביצועים? לא אוהב אותי מי יודע מה אה? יופי, קח כרטיס מהמכונה ותעמוד בתור עם כל השאר ה B4 שלך רכב עם 20 קג"מ ממנוע 2000 ששותה דלק כמו V6 אמריקאי! אז על מה אתה מתגאה בדיוק?? איכות הרכבה? עוד פעם, לך למוסך ותשאל איזה רכבים הם הכי שונאים לפרק, יגידו לך אמריקאיות של פעם... למה? כי הכל מורכב הכי חזק שיש. הדשבורד שלי התפרק כי פירקתי והרכבתי אותו 5-6 פעמים כשהרכב כבר מעל 13 שנה על הכביש וכל החיים אצלי חנה בשמש. לך תפרק דשבורד מ B4 בגיל הזה 5 פעמים, נראה מה יישאר. B4 עאלק... תגובה של ילד... על איזו סוניק בדיוק נהגת?? על ה RS??
  7. אתה באמת רוצה להכנס איתי לפינות של "עולם אמיתי"?? אני חי את זה כל יום בעבודה,וגם אחריה (בתחביב די תובעני שאני עוסק בו). דברים שאני עושה בעבודה, וגם אחריה, נשפטים בצורה הכי פרטנית אצל לקוחות\משתמשים "אמיתיים" שמקבלים מוצרים "אמיתיים". אז אל תבלבל לי את המוח בבקשה על מו"פ ופרמטרים לשפוט לפיהם... נכון 2 גרוטאות... אחת בת 15 שעדיין נוסעת יותר טוב, יותר מהר ויותר שקט מרוב המשפחתיות\מנהלים של 2020. בטח שיותר נוחה כמעט מכולן חוץ מרכבי פאר. אה וגם יותר חסכונית כי אני עם מערכת גז. השניה סתם סופר מיני קטנה אבל עם מנוע חזק וכל הפינוקים שיש. ושתיהן במחיר מצחיק. אתה יודע מה זה גרוטאה? גרוטאה זה רכב שחדש עולה 140K והוא לא נוח, לא מהיר במיוחד, לא חסכוני במיוחד, לא מעוצב במיוחד, לא מלא גאדג'טים מגניבים, לא כלום, אמינות בלבד. קופסת פח ותו לא. אבל עזוב, זה לדבר לקיר. בעצם למה אני מנסה בכלל, טוב לי שכולכם חושבים ככה... כך שגם את הרכב הבא שלי אני אקנה בן 5-6 בנזיד עדשים עם פי 4 יותר פינוק מכל פחון.
  8. כן שמעתי על ה X, אבל עדיין זה לא המוצר שמתקבל כאן בארץ, ואני מדבר בדיוק על הנקודה הזאת. אנשים ישלמו כאן על מאזדה\טויוטה\הונדה עממיות לגמרי סכומים גבוהים מידי, שוב, לדעתי.
  9. מממ... אין לי מושג מאיפה אתה מסיק את זה ממה שכתבתי. בדיוק! וככה שופטים דברים בעולם האמיתי, לידיעתך. מה שווה מו"פ אם המוצר הסופי והמספרים שהוא מייצג דומים למשהו קיים כבר?? אז למה כל ההשקעה בדיוק? 2 הרכבים שלי הם בדיוק זה, הרבה אוטו בקצת כסף. אני יודע מה דעתך לפחות על אחד מהם אבל המספרים מראים אחרת, מכל הבחינות...
  10. הציבור משלם מחירים מופקעים על משפחתומטיות יפניות פשוטות. אם אתה לא רואה את זה ככה, זכותך. זו דעתי. אחלה שיווק אבל עדיין: מאזדה 3 1500 זה 15.29/4000 ו 120/6000 קורולה 2017 1600 זה בהתאמה 16.3/4400 ו 132/6400 אתה רואה פה משהו מיוחד?? כי אני לא... צריכת דלק? מעניין כמה עושה מאזדה 3 בעיר\בחוץ? נניח 10 ו 15 בעולם האמיתי? אז איפה בדיוק הייחוד של הסקייאקטיב בא לידי ביטוי. היברידיות זה אחלה, בעיקר למי שנוסע הרבה. אבל אני לא מדבר דווקא על הדור האחרון אלא באופן כללי על ה 15-20 השנים האחרונות. שמע, לאבא שלי הייתה קורולה 2004 בת 3, אחלה רכב, אמינות מופלאה, אבל להגיד שיש בו משהו מיוחד?? כלום, פשוט כלום. לא חסכוני במיוחד, לא נוח במיוחד, לא חזק במיוחד, לא מעניין. ה Feature היחיד שלה בערך זה אמינות. עם כל זה שאני לא מת על VAG בגלל ה DSG, אני כן יכול להבין את מי שקונה VAG. לפחות אתה מקבל רכב שמאיץ מהר יותר משמעותית יחסית לסגמנט ו\גם חסכוני בד"כ עם זמינות כוח גבוהה וזה כן חשוב בנהיגה עירונית בעיקר. נכון ולא נכון, תלוי דגם, שנה, תקופה, מזג אויר... תמיד יש "מציאות". הרבה אוטו בקצת כסף, זה הכיוון. אבל הרוב לא חושבים ככה, למזלי. נכון, אבל אפשר יותר, קצת יותר, ולא צריך מאמץ עילאי, ממש לא. צריך רק לדעת מה אתה רוצה ולמה.
  11. כמו שאמר שלום חינוך : הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם... בקיצור - כל עוד יש מי שישלם, יש מי שימכור. מאזדה\טויוטה\הונדה עממיות נמכרות באופן מסורתי כמשומשות בארץ בחיר מאוד גבוה, לא בגלל שיש בהן משהו מיוחד מבחינה מוטורית אלא בעיקר כי ישראלים מפחדים פחד מוות ממוסכים.
  12. רובוטי יעיל יותר מפלנטרי וחוץ מחיסכון זה בא לידי ביטוי גם בביצועים. תיבות רובוטיות אמינות? של האיוניק למשל. אמנם הרכב יחסית חדש בשוק (דגם ראשון ב 2016 אם אני לא טועה) אבל לא חושב ששמעתי איפשהו שיש בעיות עם הגיר שלו. אמנם 4 שנים זה לא הרבה באופן כללי אבל זה גם לא מעט, במיוחד ביחס לכמות שיש על הכביש, הקילומטראז' שהם עושים (הרוב ליסינג) והעובדה ש DSG למשל מראים בעיות גם לפני 4 שנים על הכביש.
  13. רואים שאתה הרבה זמן לא בעניינים יונדאי וקיה אמינות היום מאוד, אולי ממש בהפרש זעיר עד לא קיים מטויוטה\ניסן\מיצובישי\סובארו, אם בכלל.
  14. אנשים שונים רצונות שונים סדרי עדיפויות שונים חיים שונים האימפלה החבוטה שלי כבר 9 שנים עושה את כל הנסיעות המשפחתיות (כולל אילת וצפון) עם 4 ילדים (ז"א שתמיד אחד הילדים בגודל המתאים ישב במושב האמצעי). וגם השנה אני הולך לעשות את זה כנראה בקיץ (הכי קטן בן 11 כבר אבל הילדה בת 12 אוטוטו עדיין רזה וקטנה ונכנסת שם בלי בעיה) עד שאחליף לרכב רגיל 5 מקומות (כנראה סוף השנה) ואז נצטרך כבר שני רכבים. ומצד שני אני בטוח שיש פה אנשים שמאז שיש להם 3 ילדים הלכו וקנו ג'יפון או מיניבוס (מיניואן) 7 מקומות עם גגון בן לא יותר מ 3 ושילמו מחיר מופקע אבל כי "איך נסיע את הילדים אחרת"? ואם היו רואים את הילדה שלי יושבת באמצע באמצע עד אילת, היו מתפחלצים... כי "מה עם בטיחות??" ו "מה אם תכנסו במשאית חס וחלילה??" - אז זהו שאם תכנסו במשאית כנראה לא תעזור לכם גם שברולט סבארבן... כל אחד עושה את השיקולים שלו, יש כאלה שכשהרכב הולך לו המצבר מיד הולכים וקונים חדש כי הוא מתחיל להתיישן, ויש כאלה שנכנסים במעקה בטיחות עם רכב בן 14 והולכים ומתקנים ב 4K כי זה עדיף מלהחליף רכב עכשיו ואין באמת כל כך למה, כי מה נקנה במקום? טויוטה קורולה בת 4 ב 80K? לא תודה
×
×
  • Create New...