Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הונדה סיויק עד שנת 2000 זה האוטו לערסים צעצוע ולבדואים.

אחרי שנת 2000 זה האקורד לאלה שיש להם כמה שקלים

סיויק 2006 ומעלה בדרך כלל ערס קטן יעדיף את הרכב בצבע לבן כדי שיתאים לכובע נייק

מעל זה רכבי במוו ומרצדס ומכאן זה מתחלק:

X5 שחור לבן =סוחר סמים מצליח.

X6שחור לבן= עבריין כבד או אחד שיש לו כסף ורוצה שיחשבו שהוא עבריין כבד.

X3=הומו

סדרה7 שחור לבן =בחור מעורבב בכל מיני או עבריין כבד

סדרה 5 550 =רכב למבינים 520= רכב לספרים

גיפ מרצדס חדש AMG =עברין מזדקן

 

סדרה5 או 3 ישנות ערבים או ישראלים שנראים כמו ערבים או חיילים של או כאלה שרוצים במוו ואין להם כסף.

 

נ.ב הונדה סיויק 92-95 היה רכב מאוד מאוד מוצלח.

 

 

like!

תמיר.

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קורולה לא מתיימרת להיות יוקרתית אבל נגיד ואתה רואה את הרכב הזה בצבע שחור או צבע כהה+ג'אנטים וקצת ניקלים, ייראה יוקרתי לא?

ממש לא אחי, לפחות לא לי. הבנתי שאתה נעול על זה ועל טעם ועל ריח אין על מה להתווכח. אם אתה תעשה כזה דבר בגלל שזה מה שאתה אוהב ובגלל שאתה בעצמך חושב שזה יפה אז ניחא, אבל אם אתה חושב שזה נותן לך איזשהו לוק יוקרתי או משהו בעיני אחרים אז אתה קצת מטעה את עצמך.. הרוב פשוט יסתכלו על זה בתור דבר ילדותי כי בסופו של דבר אתה שם שיפורי שופוני על רכב שאמור להיות משפחתי קלאסי אלגנטי איך שהוא.

 

הונדה אקורד כהה, מאזדה כהה, אתה יכול להתווכח שאני ילדון אבל אני מדבר איתך על יוקרתיות ועל זה אין קשר לילדון או לא,

חח תירגע לא קראתי לך ילדון :)

מאזדה? תראה, המילים "מאזדה 6" ו"יוקרתי" לא מתחברות כי כבר יש כאלה כמו זבל בארץ, ובמיוחד כי אתה משיג אחת ב900 שקל בחודש (?). הונדה אקורד כהה זה באמת יפה, אבל ברגע שאתה שם לה בלינג בלינג (ניקלים וכו') אתה סתם גורם לה להיראות ילדותית.

 

רכב משפחתי כמו שציינתי עם קצת תוספות וצבע לא בהיר ייראה פי 500 יותר יוקרתי מכל רכב קטן שתוכל להראות לי פה עם כל הכבוד.

שוב, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אבל כל עם קצת חיבה לרכבים יסובב את הראש למראה מכונית ספורטיבית וספק אם יתייחס בכלל למשפחתית גם אם יהיה עליה את כל הניקל שבעולם.

 

עד לחלק הזה עוד קיבלתי את מה שאתה אומר, אבל כשאתה אומר שמשפחתית עם "קצת תוספות" תיראה יותר טוב מ"כל רכב קטן" שאני יראה לך אתה פשוט נסחף וחבל.

פורסם
הונדה סיויק עד שנת 2000 זה האוטו לערסים צעצוע ולבדואים.

אחרי שנת 2000 זה האקורד לאלה שיש להם כמה שקלים

סיויק 2006 ומעלה בדרך כלל ערס קטן יעדיף את הרכב בצבע לבן כדי שיתאים לכובע נייק

מעל זה רכבי במוו ומרצדס ומכאן זה מתחלק:

X5 שחור לבן =סוחר סמים מצליח.

X6שחור לבן= עבריין כבד או אחד שיש לו כסף ורוצה שיחשבו שהוא עבריין כבד.

X3=הומו

סדרה7 שחור לבן =בחור מעורבב בכל מיני או עבריין כבד

סדרה 5 550 =רכב למבינים 520= רכב לספרים

גיפ מרצדס חדש AMG =עברין מזדקן

 

סדרה5 או 3 ישנות ערבים או ישראלים שנראים כמו ערבים או חיילים של או כאלה שרוצים במוו ואין להם כסף.

 

נ.ב הונדה סיויק 92-95 היה רכב מאוד מאוד מוצלח.

לא נכון לי יש E36 ואני פשוט חובב הגה:)

כבר לא מייצרים אותן כמו חדשות,אמינות ומתנהגות.

Porsche 944 turbo

פורסם
ממש לא אחי, לפחות לא לי. הבנתי שאתה נעול על זה ועל טעם ועל ריח אין על מה להתווכח. אם אתה תעשה כזה דבר בגלל שזה מה שאתה אוהב ובגלל שאתה בעצמך חושב שזה יפה אז ניחא, אבל אם אתה חושב שזה נותן לך איזשהו לוק יוקרתי או משהו בעיני אחרים אז אתה קצת מטעה את עצמך.. הרוב פשוט יסתכלו על זה בתור דבר ילדותי כי בסופו של דבר אתה שם שיפורי שופוני על רכב שאמור להיות משפחתי קלאסי אלגנטי איך שהוא.

 

 

חח תירגע לא קראתי לך ילדון :)

מאזדה? תראה, המילים "מאזדה 6" ו"יוקרתי" לא מתחברות כי כבר יש כאלה כמו זבל בארץ, ובמיוחד כי אתה משיג אחת ב900 שקל בחודש (?). הונדה אקורד כהה זה באמת יפה, אבל ברגע שאתה שם לה בלינג בלינג (ניקלים וכו') אתה סתם גורם לה להיראות ילדותית.

 

 

שוב, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אבל כל עם קצת חיבה לרכבים יסובב את הראש למראה מכונית ספורטיבית וספק אם יתייחס בכלל למשפחתית גם אם יהיה עליה את כל הניקל שבעולם.

 

עד לחלק הזה עוד קיבלתי את מה שאתה אומר, אבל כשאתה אומר שמשפחתית עם "קצת תוספות" תיראה יותר טוב מ"כל רכב קטן" שאני יראה לך אתה פשוט נסחף וחבל.

 

 

 

אתה צודק, על טעם וריח אין מה להתווכח בסופו של דבר! ואתה צודק בקשר למאזדה 6, אבל ההונדה אקורד יוקרתית ותמשיך להיות יוקרתית, דווקא בגלל הג'אנטים והניקלים, היא די יחודית.(היא מגיעה ככה מהחברה אם אני לא טועה) אבל שוב זה השריטה שלי...

פורסם

הונדה פרלוד (ניתן להגות עם ב'), רצוי ישנה+אוטו'+מנוע 2000, מה שישאיר כסף ל"יישור קו" רציני - ניקלים אול-אובר, לדים אול-אראונד וכאבלאז' לבאגאז' בשביל אמפראז' למגברים ולקיקרים.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

ללא ספק, אם יבצעו מחקר אקדמי בנושא אני בטוח שיגיעו למסקנה שכגודל הניקל ככה גודל הערסיות בבעל הניקל. דרך אגב , התופעה הזאת לא ייחודית רק לישראל.

בכלל , צריך פשוט לשלול רישיון לצמיתות לבעלי רכבים שחושבים שאם הם ייצפו בניקל את היפנומטית שלהם , הרכב יהפוך עורו וישדר יוקרה אריסטוקרטית . זה פשוט גובל בהתעללות בחסר ישע.

 

אני מודה גם אני פעם התלהבתי משטיחים מניקל ואור כחול מעל הראש וכמובן ידיות מנצנצות . ברור שקצת אחרי גיל 13 הבנתי שזה מעיד על טעם רע , ילדותי ומביך.

המקסימום שאני מוכן לשנות ברכב , זה המערכת , החלונות ואולי הגלגלים , מעבר לזה מקורי זה הכי הכי. 

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם
X3=הומו

:lol: :lol: :lol:

 

ואיך לא הזכירו פה את המיצובישי קולט והפיאג'יו טייפון?

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם

my hebrew is fucekd up in this keyboard.

i'm sad to say, but the veloster became the new arsmobil, its sad cause i really like this car. here in kiryat shmona every ars buys one.

:?

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
היום זה כבר מבלבל כול עיניין הסטיגמה

ערס יכול להמצא ברכב לא צפוי ,

זה לא הרכב , אלא איזו מוזיקה בוקעת ממנה ובאיזה מרחק הנהג יושב מההגה וזוית הנטייה שלו על ידית ההילוכים.

התגובה הכי נכונה, חוץ מהמוזיקה. אם זה בקולי קולות לא משנה איזו מוזיקה זו- זה ערס.

מי שעוצר לידכם ברמזור עם חלון פתוח ומוזיקה מרעישה, כשהרמזור מתחלף לצהוב נותן קיק וזורק את הסיגריה/פחית משקה מהחלון - זה ערס. יכול להיות בפיאט אונו או באאודי A8 חדשה.

כל איבזור קוסמטי מכוער ומיותר שנמצא על רכב (אנטנות כריש, לדים מסנוורים, כרום מפלסטיק) לא תמיד מצביע על נהג ערס אלא על אדם חסר חוש עיצובי/ בעל טעם מזעזע.

לא פתחו כבר נושא כזה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סיאט איביזה המחליפה הרשמית למאזה 3 בתואר הערסמוביל הישראלי.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו :-D

ללא הבנתי את מהות התגובה בהקשר לציטוט.

יש בפורום הרבה חובבי הגה, לחלק יש רכבים חדשים למדי ולחלק ישנים יותר. שנת יצור של רכב בבעלות חובב הגה תלויה מיכולת הכלכלית שלו ומדגם ספציפי שהוא מעדיף.

לא יודע באיזה איזור אתה גר, אולי אצלכם בימר בתור ערסוביל עוד תופס. אצלינו זה נגמר בסדרה 3 הישנה E30, היום אנשי הכפרים מסביב נוסעים על רכבים אחרים.

מסתבר שלערסים יש איכויות שונות בהתאם לאיזורי המגורים.

אבל רגע של רצינות, ערס יכול לנהוג על כל רכב הכל עניין תקציבי. אנשים מדברים על רכבים ישנים ו"משופרים" שהם של ערסים.

אבל X5 X6 לדוגמא הם של עבריינים, ומה עבריינים, לא ערסים?! עבריין הוא התפתחות של ערס. ממש כמו פרפר וגולם.

 

גילוי נאות:שיפור קוסמטי תורם קצת לביטחון העצמי.

גילוי נאות: לא זו הסיבה שלי לתוספות שבצעתי.

יש לי פטיש וזה הרכב שלי. אני מלקק אותו עם הלשון ולא חשוב גם אם היה מדובר בפיאט פונטו. אני מעריך את מה שיש לי.

אני משתמש במוצרים הכי טובים לרכב שלי. אני ינקה אותו לפני שאני ינקה את הבית.

תמיד אני אחפש מה אפשר להוסיף לו כדי לייחד ולבדל אותו מאחרים. משהו שהוא טעמי האישי שלי. אני בוח שהרבה יוזרים כאן שמביעים חוות דעת קוטלות על התוספות מתלבשים מזעזע. אבל זה טעמם.

בטחון עצמי זו לא סיבה לתוספות.הג'ים עושה את שלו.8)

 

 

ובואפן כללי רק לצורך הפרוטוקול: תוספות שמים לכל הרכבים. כ-ל הרכבים ממאזדות ועד לאודי במוו ומרצדסים דנדשים. אפילו פרארי ומזארטי ראיתי עם תוזפות של לדים והרכבים היו מעלפים!

וזה ניראה מעולה! אז לכו תגידו לבעלי העסקים/המצליחנים/מבוססים/עשירים שאוכלים אנשים לארוחות בוקר ומתעסקים בבניה/מחשבים/תעשייה וכו' שהם ילדותיים ומביכים.

פורסם
סיאט איביזה המחליפה הרשמית למאזה 3 בתואר הערסמוביל הישראלי.

true that!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הלוואי הייתה לי איזו בימר והייתם חושבים שאני ערס. WHO GIVE A SHIT?!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...