Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חח אני לא עצבני ולא נטפל, נהפוך הוא. אני פשוט לא מבין את ההגדרה שיש רכב מסויים שהוא רק לערסים, למה היטטקיסט לא יכול לנהוג על מאזדה 3 ספיריט, מה זה השטויות האלה?

אני חושב כמו SG, איך שהם מעצבים אותו ומתנהגים איתו, כי בסהכ גם ערס מצוי יכול לנהוג על פרארי 458, אבל לשים לה לדים ושטויות, ועצם הנהיגה בה מעידה על אופי האדם שנוהג בה.

Fat Bastard, יש הרבה סוגים לערסים, אחד שנוהג בבמו סדרה 7 שחורה חדשה, שונה מאחד שנוהג על עונדה האצ...

סליחה אם פגעתי או עצבנתי בדבריי הכל ברוח טובה.

פורסם

אין דבר כזה רכב של ערסים, זה הכל שאלה של מי הבנאדם שנוהג ברכב.

לדוגמא - הרכב הקודם שלי היה איביזה קופרה שנת 2008, שחורה עם חלונות שחורים,

מונמכת ומשופרת, צנרת פתוחה וג'אנטים אפטר מרקט.

כשעקפו אותי ציפו לראות ערס עם כובע מצחייה

אבל במקום זה ראו בנאדם ששותה משקה בוקר דיאט תות... אמיתי לגמרי.

אז מה זה אומר? (הרמתי להנחתה?) :wink:

פורסם
זה לא הרכב, זה הבן אדם שמעצב אותו!

קורקטימו!

זאת הבייבי שלי ואני רחוק שנות אור מלהיות או להתחבר לערסים.

 

img2241ir.jpg

פורסם

כל ב.מ.וו כמובן...

 

הרכב האולטימטיבי לסרסורים , מתווכי צמרת , מעצבי שיער , שחקני ליגת העל , בעלי בסטות , סוכני הימורים , זמרים ים תיכוניים , שדרנים ברדיו האזורי , עברייני צמרת , בעלי בוטיקים באלנבי , ה"קומץ" של בית"ר וסתם ערסים.

פורסם

לא מבין למה אנשים לוקחים שרשור כזה ברצינות מידי, זה הרי שרשור קטעים כבר מהכותרת לא? :lol:

 

ערס מוביילים, נכון לאזור ב"ש והסביבה (לא כולל בדואים שלהם מגיע קטגוריה בנפרד בעולם הרכב):

 

ערס עם הרבה כסף - BMW X5/X6 מהדגמים החדשים שחורה או לבן שנהב (אפילו תופס יותר משחור ממה שראיתי). לחלופין סדרה 7 או 5 עם מנוע ענק (בד"כ 3.5 ומעלה), אותם צבעים.

 

ערס ממוסד (בוגר או מבוגר) - טוסון\סנטה-פה או פורד אדג' שחורות עם ידיות ניקל (חובה כל הפרטים!) ובד"כ לא דיזל אלא V6 בנזין שעושה בעיר 1/4-5 במיוחד כשפותחים איתו חזק בכל רמזור. הונדה אקורד כהה או מאזדה 6 מהדגם הקודם, שתיהן עם ידיות ניקל ופסי ניקל באזור המנורות האחוריות (אה אותו דבר גם לג'יפונים שהזכרתי), לפעמים גם מנורות כחולות ב 40 ש"ח שנשרפות כל חודש.

 

ערס ממוסד נשוי טרי או מקסימום עם תינוק - הונדה סיויק מהדגם של אזור ה 2000 עם ג'אנטים וניקלים. שברולט אלרו מצועצעת מידי (לעולם לא עם ה V6, בגלל הדלק)

 

ערס צעיר - סיאט איביזה (לפעמים ישנה עם אגזוז לחץ) למרות שהיום כבר לא כולם בכלל, מאזדה 3 ספיריט, הונדה סיויק שנות 2000 עם ג'אנטים, יונדאי קופה אבל מנוע 2000 (ה V6 טוחן דלק).

 

ערס צעיר עם מודעות לסביבה ולמחירי הבנזין - שברולט ספארק עם ג'אנטים וניקלים על כל אוטו.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

יונדאי גטס קופה / עונדה סיוויק מתחילת המילניום הזה או ההוא שעבר.

 

נ.ב: חשוב שהרכב יהיה בצבא צהוב או כתום. מדבקות טורבו על הדלתות וניקל בכל מקום זה פק״ל.

פורסם
קורקטימו!

זאת הבייבי שלי ואני רחוק שנות אור מלהיות או להתחבר לערסים.

 

img2241ir.jpg

אני חייב לומר שיתאים לה ניקלים בידיות ומסביב לחלונות.

 

 

לבחור שפירט פה תגובה ארוכה, ניקלים זה מאוד יפה, לא רואה איזשהו קשר בין זה לבין ערסים את האמת.

פורסם
זה דווקא נראה יחסית טוב

 

כל אחד והטעם שלו :) אגב, זו נראית לי אפילו יותר מתאימה להדגמה:

 

18765_15071.jpg

 

 

ולגבי מאזדה 3- זה כ"כ אוטו ליסינג וכ"כ לא אוטו ערסים (עדיין... כשהוא יהיה זול מספיק לרכב ראשון- יש לו פוטנציאל "שיפורים").

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
חח אני לא עצבני ולא נטפל, נהפוך הוא. אני פשוט לא מבין את ההגדרה שיש רכב מסויים שהוא רק לערסים, למה היטטקיסט לא יכול לנהוג על מאזדה 3 ספיריט, מה זה השטויות האלה?

 

לוגיקה פשוטה - אם כל הערסים נוהגים באיביזה, זה ממש לא אומר שכל האיביזות הן שם ערסים.

לכן, אף אחד לא אמר שאף אחד לא יכול לנהוג באיביזה/מזדה 3 חוץ מערסים, הם רק אמרו שערסים בד"כ ינהגו באלה.

פורסם

סוויפט, פיאסטה, ריו חדשה. כולן בטיחותיות יותר ובעלות אחריות ארוכה יותר. לאיביזה יש משהו בעיצוב שמושך צ'חצ'חים. זה בגנים של סיאט. כל דור משך אליו צ'חצ'חים.



 

 

חזיז ורעם שוד ושבר, אני מקווה שאתה לא מתכוון לפיאסטה MK3.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...