Jump to content

traka64

  • פרסום הודעות

    226
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות traka64

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. אין אף אחד שנוהג בלי לצפצף על החוק? בדקת את כולם?
  2. traka64

    שאלה לגבי רשיון C1 + C

    אם אינך מורגל בעבודה פיזית העניין עלול להיות קשה יותר ממה שתצפה. לפני קרוב ל30 שנה , ניצלתי את רישיון ה- c שלי (עד 15 טון ולא 12 כמו היום) ומצאתי עבודה במי עדן או נביעות , כבר לא זוכר, בחלוקת כדי מים. התחלתי כעוזר נהג , השכר היה גבוה מאוד בייחס לאותם ימים ולסוג העבודה ותפקידי היה לסחוב את כדי המים לבתים על הכתף. הנהג היה ממתין למטה , אלא אם היה מדובר ביותר מכד אחד ואז היה עוזר בסחיבה. היה פוטנציאל קידום ובהמשך הייתי אמור לקבל קידום למשרת נהג ולקבל עוזר ושכר הרבה יותר גבוה. הייתי בתחילת שנות ה20 שלי צעיר ונמרץ , זה היה בחודש אוגוסט הלוהט והלח ואזור החלוקה היה בדרום ת"א , נחלת בנימין ופלורנטין וכלל הרבה בתים ומשרדים ללא מעלית. לאחר שעתיים עבודה בערך , הבנתי למה נקלעתי ובקשתי מהנהג לעצור רגע בצד. כשעצר את המשאית , פתחתי את הדלת ,יצאתי והלכתי משם ולא הועילו לו כל הצעקות והמחאות על כך שאני תוקע אותו באמצע יום עבודה... מאז לא התקרבתי יותר לעבודות מהסוג הזה....
  3. יש הפרדה, המונית כיום רשומה על שם בעל המונית ולא על בעל המספר.
  4. כיום ישנם הרבה נהגי מוניות ששוכרים מונית פלוס מספר במה שנקרא פיקס , עובדים על המונה של בעל המונית וחלקם מקבלים תלוש שכר פיקטיבי. משרד התחבורה מניע רפורמה בענף המוניות והמגמה היא שבעתיד רק בעלי מוניות עצמאיים בעלי תיק ברשות המיסים יוכלו לעבוד על מונית.
  5. תודה על הפוסט , גם אני שמתי את עיני על הרכב הזה בגרסת הדיזל. היכן ניתן לרכוש סט לתיקון הצבע?
  6. אחרי עשר שנים שהרכב כבר לא ברשותי , סוף סוף אני יודע מה פירוש האותיות int על האימפרזה ובאמת שחיפשתי לא מעט בזמנו... דרך אגב , הרכב כי נוח שהיה לי
  7. מגאן - למדינות העולם המפותח עם כבישים נורמאלים פלואנס - למדינות עם תשתיות של עולם שלישי כמו טורקיה(שם הוא גם מיוצר) וכן , גם ישראל עם שבילי עיזים בתור כבישים שבנוסף תוקעים באמפרים בכל חור אפשרי , אם צריך או לא צריך ורובם לא מסומנים ובנויים בצורה לא הגיונית עם מדרגה במקום שיפוע , תופעה שבאמת לא ראיתי כמותה בשום מקום אחר...
  8. לא מדויק , עד לפני חמש שש שנים בערך גרמניה אכן הייתה אחת הידידות הגדולות של ישראל באירופה אבל מסיבות שונות מרקל שינתה את מדיניותה (יכול להיות במטרה לשאת כן בעיני כל המהגרים המוסלמים שהכניסה לגרמניה) ובשנים האחרונות גרמניה מצביעה באופן עקבי באו"ם נגד ישראל בכל עניין כמעט ושר החוץ הגרמני לא בדיוק אוהד ישראל וזאת בלשון המעטה. לגבי השאר - מסכים איתך לגמרי , גרמניה אחת הארצות היפות והמעניינות באירופה וגם אני מבקר הרבה בגרמניה, מרגיש שם בנוח ומתחבר מאוד למנטליות הגרמנית . הפעם היחידה שחשתי לא בנוח הייתה בצימר נידח באזור בוואריה כשבמסדרון הייתה תלויה תמונה של סב המשפחה במדי הרייך.
  9. אני אסביר לך שוב בתקווה שבסוף תבין: לא מדובר פה בהאים המקצוע נחוץ או לא - נכון לעכשיו הוא שריר וקיים ומתפרנסות ממנו 35000 משפחות. המדינה מכרה בכסף רב זיכיונות להסעת נוסעים בשכר ואז , בבת אחת , שינתה את חוקי המשחק... דרך אגב , רוב נהגי המוניות אינם בעלי מספר ירוק אלא שוכרים אותו ומשלמים כסף רב. ועדיין - פרנסתם בסכנה - לא כי אין יותר צורך להסיע נוסעים בשכר אלא מפני שהמדינה שינתה את חוקי המשחק. המדינה - עסקן פוליטי זוטר זוטר שעקב צירוף נסיבות פוליטי זכה במשרת שר התחבורה ומנסה להשיג נקודות בקרב הבוחרים....
  10. אם 35 אלף משפחות עומדות לאבד את מקור פרנסתן מהרגע להרגע , נראה לי שיש איזשהו עניין למדינה בכך. מדינה היא לא חברה מסחרית שנועדה רק להרוויח כסף , בראש ובראשונה עליה לדאוג לרווחת אזרחיה, בפרט כאשר המדינה יזמה מהלך שגרם להם לאבד את פרנסתם. אינך חושב כך? כמו שמישהו כבר הזכיר פה - כולם גיבורים גדולים עד שזה מגיע לכיס שלהם... אם מחר היית מאבד את פרנסתך סתם כי זה מתאים למישהו בעמדת כח ונראה לו שזה תואם את האינטרס הרגעי שלו , ודאי לא היית רוצה שאני אשב מהצד ואומר לך לך שבור את הראש -בעייה שלך- כמו שאתה עושה עכשיו....
  11. זה מה שראיתי בפוסטים מתבכיינים של נהגי מוניות. כזכור לי בכתבות ובפייסבוק. לא טוב לך?תחליף מקצוע. רק אומר,שאם המקצוע באמת לא רווחי ואתם "מגרדים",אז זו עבודה גרועה. לא נכנס לך לכיס ולא מעניין אותי כמה אתה מרוויח(כן מעניין על כמה אתה לא מוציא קבלות,אבל זה כבר לדיון אחר). הפיקוח נועד להגן על הצרכן לדעתי(כנראה שאני טועה). בשביל שלא יהיה מצב שבשעות עומס המחירים מזנקים מעל לרף כלשהו. הנחות אפשר לתת. בפועל,כשיש עומס הנהג נותן איזה מחיר שבא לו ו"לך תחפש מי יפעיל לך מונה". שמעתי את זה לא פעם ולא פעמיים. ככה שבמצב הנוכחי זה כלום. יפה , אז כמו שאתה אומר בעצמך , הידע שלך בנושא הוא על סמך פוסטים של נהגי מוניות ולא משהו אחר וזה לא מפריע לך לצאת בהצהרות מתלהמות , על סמך שום דבר בעניין שאתה לא מבין בו ונניח שמישהו היה בא מחר וחותך 30 אחוז מההכנסה שלך סתם כי ככה בא לו והוא רוצה למצוא חן בעיני אלה שאתה מעניק להם שרות ואני הייתי אומר לך - לא טוב לך ? תחליף מקצוע איזו מן תשובה היא זו? לא מעניין אותך כמה אני מרוויח? באמת תודה רבה , מי אתה שתקבע שרק על חלק מההכנסות אני מוציא קבלות? אתה מכיר אותי? מכיר את רואה החשבון שלי? מי שמך - חוצפן מעולם לא אמרתי לנוסע לך חפש מי יפעיל לך מונה ובנסיעה עירונית אסור לנסוע מבלי להפעיל מונה בנסיעה בינעירונית מותר לנוסע להחליט שהוא מבקש לשלם ע"פ מחירון שנקבע ע"י משרד התחבורה או לבקש להפעיל מונה נתון לשיקול הנוסע אבל את זה בטח לא ידעת
  12. בטח שלא בסכומים שהם טוענים להם(8 אלף שקל על 12 שעות עבודה ביום). מה זאת אומרת טוענים? מאיפה אתה בקיא כל כך בהכנסות ובהוצאות של נהג המונית?ישבת אצל רואה חשבון ובדקת את ההכנסות וההוצאות? אני נכנס לך לארנק וקובע כמה אתה מרוויח מבלי לדעת עליך שום דבר? פשוט גסות רוח ועזות מצח....
  13. לא הבנתי איך מה שכתבת קשור לכך שמתכוונים להוריד את תעריפי המונה ב30 אחוז. יכול להיות שהענף עומד בפני הכחדה , כרגע עדיין ישנם 25000 נהגי מוניות שעוסקים בכך לפרנסתם , יום יום שבעה ימים בשבוע מישהו שרוצה לשאת חן בעיני הציבור מוריד את תעריפי המוניות , לא חלילה ע"י הורדת מחירי הסולר , לא ע"י לחץ על חברות הביטוח שפועלות כקרטל וגובות דמי ביטוח דמיוניים(1000שקל לחודש ביטוח למונית) , לא ע"י לחץ על חברות המונים שפועלות כמונופול וגובות כמעט 1000 שקל לשנה רק כדי לפתוח את המונה , לא הנחה במחיר חלקי חילוף וצמיגים שהבלאי עליהם גבוה מאוד כשמדובר במונית , מבטלים את ההנחה על הבלו ויש עוד הרבה דוגמאות - ופונים לפתרון הקל ביותר - הכנסת היד עמוק לכיסו של הנהג , זה שיושב 14 שעות על ההגה כל יום ומגרד הכנסה בסיסית ביותר
  14. אתה רציני? באמת לא מבין את ההבדל? מדובר פה על פרנסה של יותר מ25000 משפחות! ממש לא על אותו משקל. אתה מוכן שמישהו יגיע בוקר אחד וייקח לך 30 אחוז מהמשכורת סתם כי בא לו והוא יכול? גם אז תגיד שזו שטות?
  15. לא להאמין , אצלי בעיה זהה ואני שובר את הראש כבר המון זמן , גם אני הייתי בכמה צמיגיות ולא נמצאה שום בעיה באיזון הגלגלים , עשיתי גם איזון פרונט ושום דבר לא עזר.אתמול הרכב היה בטיפול במוסך וביקשתי שיבדקו גם את הנושא הזה והבוחן אומר שאין שום בעיה מכנית ברכב והבעיה מגיעה מהגלגלים. עכשיו נתת לי כוון חשיבה חדש...
×
×
  • Create New...