חשבתי גם על הבסאוס, אני מרוצה באופן כללי מהמוצרים שלהם, וגם מהמנפח אויר בגלגלים שלהם.
התלבטתי לגבי הנפח של הבוסטר - 12 אלף מילי אמפר, טזרם פיק 1000 אמפר כי
ראיתי בוסטרים אחרים עם ערכים גבוהים יותר. מצד שני אני יודעת שאם בסאוס הוציאו משהו כזה עם פרמטרים כאלה, סימן שזה מספיק.
אבל הייתי שמחה להבין על הפרמטרים שלו - למה זה מתאים לרכב פרטי? ולמה מיותר בוסטר עם ערכים גבוהים יותר?