Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבעל איביזה השרשור הזה מדאיג מאוד. נראה לי שהאיביזה זוכה פה במקום הראשון כרכב " ערסמוביל" מצוי.

הדימוי הזה רחוק ממני שנות אור.

 

סה"כ מדובר בסופר מיני זריזה שנותנת את ה- VFM הכי טוב בשוק לקטגוריה שלה.

 

זאת האיביזה שהייתי אמור לקבל:

 

[ATTACH=CONFIG]466254[/ATTACH]

 

אני משתדל לשמור על שלי בפרופיל נמוך ככל האפשר, לבנה ומקורית.

ויתרתי על הגג הפנורמי והמגנזיום השחורים שהיו במבצע כשרכשתי את הרכב.

כמו כן לא חושב אפילו להוסיף מדבקות, פנסי לד ושאר ירקות.

 

אני מקווה שזה מרחיק אותה מהדימוי "הערסי" :

 

[ATTACH=CONFIG]466255[/ATTACH]

זה בסה"כ קטלוג של הרכב והנוהגים בו, ולא מכליל את כולם בתוכו, אלא רוב מסויים.

אני נוהג בגטס והדעה הרווחת הוא שהוא רכב לבחורות וזקנות, אני לא מתחיל לחשוב בגלל זה שאני בחורה או זקנה, נכון?

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

לא אכפת לי מה חושבים על הרכב, הבעיה היא שדעות קדומות ומראה הרכב גורמים לחלק מהאנשים

לבצע מעשים שלא היו עושים עם רכב אחר.

 

עיין בשרשור של אושריקו לגבי המשטרה שלא עוזבת אותו רק בגלל מראה הרכב.

 

אני מעדיף רכב ניטרלי שלא מעורר מחשבות ויצרים אצל אחרים לגבי אופי הנהג מאחורי ההגה.

 

עריכה:

במחשבה שניה היה נחמד אם היה לי רכב שיגרום לאנשים קצת פחד ממני אולי אז

אף אחד לא יעיז להיצמד לי לתXת בכביש שש בדיוק בשניה שאני עוקף רכב איטי יותר.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

אין כאלה רכבים.

 

היה פה שרשור על רכבים שונים והנוהגים בהם, אפילו על נהגי פאביה הצליחו למצוא משהו שלילי להגיד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני חייב להגיד לכם בעיניי שזה גועל נפש אחד גדול שמשטרה נטפלת לרכב שמושך עיניים בהנחה והבחור נוסע כמו שצריך!

 

אני חייב להודות שמדי פעם, במיוחד ברכב העבודה שלי אני כן קצת משתולל אבל כשאני נוסע עם הטויוטה וכשאני מסיע חברים אני נוסע כמו סבתא (הכל יחסי).

מה שמושך את העיניים זה כנראה פאקינג אור כחול בלוחית רישוי שגם ככה עוד מעט תוחלף, זה עדיין לא נותן סיבה למשטרה לחפש בעיות כל עוד הרכב שהם רואים קצת נמושך את העיניים.

 

אני יודע שלשפר רכב מכנאי זה בעייתי בארץ ולפעמים גם לא בריא לרכב עצמו, אז מה קרה שרכב ישן יעשו אותו קצת יותר יפה?

 

אז בטויוטה שמתי הרבה שטויות ומדבקות ולדים וסאנרופים וכל מה שאנשים פה אוהבים להגיד , מי אמר שברכב חדש אני לא אעשה את אותו הדבר?

אני פשוט אוהב את זה, נמשך למראה עם תוספות ונוהג סבבה.

 

בקיצור, חבל מאוד שבמדינת ישראל אי אפשר להינות מהרכב שלך.

פורסם

את האמת שחשבתי שהאיביזה תגרום למשיכת אש יותר גרועה ממה שהיא יצרה בפועל(אולי בגלל שהרמת גימור נמוכה עם מראות וידיות לדלתות בצבע שחור ועם טסות רגילות).

בסופו של יום לדעתי היא לא מושכת יותר אש ולא נעצרתי ליותר בדיקות משטרתיות מאשר בקיה ריו שהייתה לי(שעם המדי קבע נראיתי כמו שוטר בתוכה).

 

בכל מקרה, אם הייתה לי אופציה לגג שמש הייתי שמח לזה(יש בI30 של אמא ומחבב את זה מאוד) וסטיגמות לא היו מונעות ממני.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אני חייב להגיד לכם בעיניי שזה גועל נפש אחד גדול שמשטרה נטפלת לרכב שמושך עיניים בהנחה והבחור נוסע כמו שצריך!

 

אני חייב להודות שמדי פעם, במיוחד ברכב העבודה שלי אני כן קצת משתולל אבל כשאני נוסע עם הטויוטה וכשאני מסיע חברים אני נוסע כמו סבתא (הכל יחסי).

מה שמושך את העיניים זה כנראה פאקינג אור כחול בלוחית רישוי שגם ככה עוד מעט תוחלף, זה עדיין לא נותן סיבה למשטרה לחפש בעיות כל עוד הרכב שהם רואים קצת נמושך את העיניים.

 

אני יודע שלשפר רכב מכנאי זה בעייתי בארץ ולפעמים גם לא בריא לרכב עצמו, אז מה קרה שרכב ישן יעשו אותו קצת יותר יפה?

 

אז בטויוטה שמתי הרבה שטויות ומדבקות ולדים וסאנרופים וכל מה שאנשים פה אוהבים להגיד , מי אמר שברכב חדש אני לא אעשה את אותו הדבר?

אני פשוט אוהב את זה, נמשך למראה עם תוספות ונוהג סבבה.

 

בקיצור, חבל מאוד שבמדינת ישראל אי אפשר להינות מהרכב שלך.

 

מדוע שמת לדים? אה נכון, אתה מעוניין לקשט את הרכב שלך על מנת ליצור בידול בינו לבין הסביבה.

קצת כמו טווס שפורש את נוצותיו וזועק: "שופוני" ואז כל הטווסות מרטיבות מרוב אושר.

נשמע לך מוכר? יופי.

העניין הוא קצת טריקי, אתה לא בוחר את סוג תשומת הלב שתקבל: זו יכולה להיות הכוסית/פרחה השכונתית שזוג שפתיה משתרבבות אוטומט למצב "דאק פייס" בכל פעם שהן באות במגע עם הלד וכמו כן, זה עלול להיות אדון שוטר שמחפש את המסמר שהכי בולט על מנת לתת לו בראש.

 

הבחירה היא שלך ושלך בלבד, אין לך שום סיבה לבוא בטענות לאף אחד אחר.

 

לצורך קבלת פרופרציות, אני מזמין אותך למלא שאלון שחיברתי לפני כמה שנים:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?360580-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%90%D7%AA%D7%94-%D7%A2%D7%A8%D7%A1-%D7%90%D7%95-what(%D7%94%D7%91%D7%A0%D7%AA%D7%9D-%D7%9B%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%95-%D7%A2%D7%A8%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A7-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA)

 

תהנה.

פורסם

כמעט כל האצבק עם סאנרוף פנורמי "במצב ערס".(= מצב בו החלון לפני סגירה מלאה) גם בלילה.

עדיפות לצבע שחור. עם גאנטים מאוטודיפו.

המהדרין יעדיפו תוצרת וואג(להוציא את סקודה). :)

פורסם
כמעט כל האצבק עם סאנרוף פנורמי "במצב ערס".(= מצב בו החלון לפני סגירה מלאה) גם בלילה.

עדיפות לצבע שחור. עם גאנטים מאוטודיפו.

המהדרין יעדיפו תוצרת וואג(להוציא את סקודה). :)

 

סופרב ואוקטביה 1.8 זה רכבי ערסים טהורים

פורסם
כבעל איביזה השרשור הזה מדאיג מאוד. נראה לי שהאיביזה זוכה פה במקום הראשון כרכב " ערסמוביל" מצוי.

הדימוי הזה רחוק ממני שנות אור.

 

סה"כ מדובר בסופר מיני זריזה שנותנת את ה- VFM הכי טוב בשוק לקטגוריה שלה.

 

זאת האיביזה שהייתי אמור לקבל:

 

[ATTACH=CONFIG]466254[/ATTACH]

 

אני משתדל לשמור על שלי בפרופיל נמוך ככל האפשר, לבנה ומקורית.

ויתרתי על הגג הפנורמי והמגנזיום השחורים שהיו במבצע כשרכשתי את הרכב.

כמו כן לא חושב אפילו להוסיף מדבקות, פנסי לד ושאר ירקות.

 

אני מקווה שזה מרחיק אותה מהדימוי "הערסי" :

 

[ATTACH=CONFIG]466255[/ATTACH]

 

אכן האיביזה נותנת יחס עלות תועלת מוצלח. וזו אחת הסיבות שערסים קונים אותה.

 

מהתגובה שלך משתמע שערסים לא יודעים לחשב כראוי יחס עלות תועלת. הם כן והם בוחרים רכבים לא רעים בכלל.

פורסם

משעשע, כך יוצא שמי שיוצאים פראיירים זה הלא ערסים, שבוחרים לעיתים את הרכב הפחות משתלם על מנת לא להצטייר כערסים.

פורסם
מה זה רכב משתלם?

 

בכח להיות קיטבג הא?

 

נכתב בהמשך ל:

 

אכן האיביזה נותנת יחס עלות תועלת מוצלח. וזו אחת הסיבות שערסים קונים אותה.

 

מהתגובה שלך משתמע שערסים לא יודעים לחשב כראוי יחס עלות תועלת. הם כן והם בוחרים רכבים לא רעים בכלל.

פורסם

איביזה רכב משתלם?

ואולי הונדה ג'אז רכב משתלם? עם יחס גודל חיצוני נפח פנימי עדיף, צריכת דלק עדיפה, קרוב לוודאי אמינות עדיפה, שמירת ערף פנומינלית.

ומאחר וידוע (נניח) שערס לא ימצא מת בתוך ג'אז יוצא מכך שערסים למעשה לא קונים מכוניות משתלמות כלל ועיקר.

 

וכך ניתן להמשיך עוד הגיגים עם לוגיקה מרוסקת ומסקנות לא רלוונטיות לכלום.

פורסם (נערך)

ממש משעמם לך הא?

 

הייתי ממשיך להתווכח עד אינסוף, פשוט לי לא.

 

ניתן לסכם את הדיון בכך שפספת את מילת המפתח באמירה (החצי קומית ממילא) שלי שהיא "לעיתים". לא כל בחירה של רכב לא "ערסי" היא בחירה לא משתלמת לעיתים האופציה הלא ערסית משתלמת גם כן וההפך. אבל כן זכור לי פעמים רבות, שהיו כאן משתמשים בפורום שהיו מודעים שרכב X עונה להם באופן מיטבי על הדרישות, והוא הרכב שהתבקש שהם יקנו, הדבר היחיד שעצר בעדם הוא מה שהרכב שידר לסביבה (לדעתם).

 

לכן מצאתי מצחיק את העניין, שבסוף יסתבר לכולנו שערסים הם צרכנים גאוני שיווק ושמירת ערך, וכל ההתנהגות הבבונית שלהם היא קנוניה אחת גדולה על מנת שיהיה להם מונופול על רכבים מסויימים.

 

מוזמן להגיב לאלף דקויות כאן, אבל תעשה לי טובה ואל, תקופת מבחנים, משתדל ללמוד, חבל לי לבזבז את הזמן על הדיון סרק הזה שלא מתקדם לשום מקום וממילא יש לי הרגשה שמדובר בתחרות השתנות ואין באמת פואנטה לאי הסכמה שלך.

עריכה אחרונה על ידי Nico62

×
×
  • תוכן חדש...