Jump to content

אליהו צדוק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סקודה פאביה

הנקודות של אליהו צדוק

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אבל אז הוא שותה מלא דלק ברמה כזאת שאני רואה את המחוג זז אם אני משאיר אותו במקום הדלק נשאר יציב
  2. אז כן, אני מניע אותו משאיר אותו 15 דק בערך או 10 ואז מתחיל נסיעה, אם אני עומד חצי שעה הוא מגיע לטמפרטורת עבודה.
  3. שלום לכולם ברשותי סיאט טולדו 2015 ידנית דיזל, כל פעם שאני מניע את האוטו לוקח לו הרבה זמן להתחמם, ואם אני נוסע כשהמנוע קר ועדיין לא הגיע לטמפרטורה שלו הוא שותה דלק ממש הרבה, ועוד משהו, הרבה פעמים אני מניע כשהמנוע קר ומדליק חימום או קירור והסלד מטפס מ800 ל1000 ונשאר שם קבוע, האם עוד מישהו נתקל בזה?
×
×
  • תוכן חדש...