שלום לכולם ברשותי סיאט טולדו 2015 ידנית דיזל, כל פעם שאני מניע את האוטו לוקח לו הרבה זמן להתחמם, ואם אני נוסע כשהמנוע קר ועדיין לא הגיע לטמפרטורה שלו הוא שותה דלק ממש הרבה, ועוד משהו, הרבה פעמים אני מניע כשהמנוע קר ומדליק חימום או קירור והסלד מטפס מ800 ל1000 ונשאר שם קבוע, האם עוד מישהו נתקל בזה?