רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
כאמור בכותרת אני לקוח ליסינג תפעולי וכחובב רכבים גם אני חוטא לפעמים ב"חפירה יתרה", בעיקר עכשיו במעמד בחירת הרכב החדש, בעיקר כי בא לי משהו טוב ומתאים וגם משום שבליסינג ההפרשים בין הרכבים יכולים להגיע ל15,000 ש"ח ב-3 שנים ואינני רוצה לצאת חומוס - לשלם יותר ולקבל פחות. כמובן שבכל אחת מהפעמים הצגתי את עצמי כלקוח ליסינג תפעולי וציינתי שהגעתי להתרשם ואינני זקוק לעזרה אלא אם אפנה לנציג בשאלה, על מנת לא לבזבז להם זמן יקר. תחנה ראשונה: סוכנות סקודה רעננה יום שישי, חצי שעה לפני הסגירה מספר אנשי מכירות מסתובבים ומחכים לסגירה. ניגשו והציעו עזרה למרות העובדה שאני לקוח ליסינג ניגשתי לפאביה שעמדה שם ובחנתי את תא המטען, על פניו אני מאבד רק כ-10 ליטרים בנפח תא מטען (לעומת …
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
השוק הסיני, על אף ההאטה שחווה הוא עדיין מקום אליו לוטשות לא מעט יצרניות רכב עיניים. תאוות סמלי הסטטוס מביאה יצרניות פרימיום כמו ב.מ.וו להציע דגמים ייחודיים לשוק הזה - אחד מהם הוא גרסת סדאן לב.מ.וו סדרה 1 בעלת הנעה קדמית. עוד מעט מאוד פרטים בשל הודעה משונה לעיתונות תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שאלה בשביל חבר: הוא התחיל לעבוד זמנית במקום מסויים רחוק מביתו , והמרחק הוא כ-200 קילומטר ליום בסה"כ. מבחינת דלק ברכבו הנוכחי מדובר על סביבות ה-2500 שקל לחודש. מדובר על עבודה של חצי שנה ובסה"כ הוא צפוי לכסות כ-20 אלף קילומטר בתקופה הזאת. בתוספת ירידת ערך, בלאי וכדומה, האם יש לו אפשרות להשכיר רכב עם דלקן לתקופה הזאת, במחיר שלא יעלה על 2500 שקל לחודש? הסגמנט יהיה B לפחות, עם גיר אוטומטי. בתודה
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מתי הופסק ייבוא סקודה רומסטר ומדוע ?
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מה יותר בריא למנוע כאשר עולים בעליה עם גיר ידני: האם לעלות את העליה עם הילוך נמוך,כלומר תורים גבוהים (בסביבות 3000 RPM) אבל עם לחיצה עדינה על הגז, או הילוך גבוה עם תורים נמוכים (בסביבות 2000 RPM) אבל עם לחיצה גדולה יותר על הגז? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת miatanc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 691 צפיות
אם כן למה אין שום מידע עליו באינטרנט?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
צבע רגיל מול מטאלי 1 2
מאת ד ו ד-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
האם יש הבדל בין צבע מטאלי לעומת רגיל , כמו בעמידות, שמירת גוון , הגנה על הפח מהחלדה, בקיצור בכל היבט מעשי.
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ביום רביעי הקרוב אנחנו נוסעים לפגוש באחת המכוניות החשובות ביותר עבור יונדאי ומסקרנת באופן כללי - יונדאי איוניק. הדגם הוא לא רק כניסה ראשונה של החברה לתחום ההיברידיות הייעודיות (ולא גרסה היברידית לדגם קיים), אלא גם מציג שורה של חידושים בתחום ההיברידי והחשמלי. לקראת ההשקה, הנה כמה דברים מעניינים לגביו. כרגיל, כמו בכל השקה חשובה, אנחנו מזמינים אתכם להעלות כאן שאלות, תובנות ושאר דברים שתרצו לדעת על המכונית הזו ואותם נשמח מאוד להעלות במהלך המפגש עם נציגי היצרנית וגם אנשי היבואן המקומי. מערכת "קארספרום"
הודעה אחרונה מאת SilentEngine, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 201 תגובות
- 30.8 אלף צפיות
בעודי ממתין בחניון לאתלטית הגרמניה, גיליתי בורג שתקוע באחד הצמיגים של הרכב שלי – לא נורא אמרתי לעצמי, האיטלקיה שלי סתם התעצבנה על כך שאני עומד לקיים ראיון עבודה עם גרמניה חטובה בעלת ציצים גדולים. אם תחפשו מדריכים באינטרנט אשר מייעצים לכם מה לעשות ומה לא לעשות כאשר ניגשים לראיון עבודה תמצאו שם שלל עצות – ניכר שהגברת עשתה שיעורי בית. בגדים של מעצב איטלקי בצבע אפור ומאופק, נעליים יוקרתיות, איפור קל ולא מוגזם ושאר הדברים שתמצאו בצ'ק ליסט. בהשוואה לאחותה הפשוטה, היא מוסיפה כמה טאצ'ים במקומות הנכונים מבלי לבלוט יותר מידי. מצד שני, בבסיסה היא לא יפה במיוחד, למעשה היא אפילו די משעממת. לאחר היכרות קצרה המלווה בנימוסים המקובלים התיישבנו בכסאות עור – אלה הרגישו מעט סינ…
הודעה אחרונה מאת $DRAGSTER$, -
-
לילה טוב. בתקופה האחרונה עוצרות אותי המון משטרות. בד"כ זה נגמר ביפה, מסתכלים קצת על הרכב ועושים פוזות עליי, מסתכלים על החזות שלי (מזרחי אולי, אבל לא נראה מאיים, בן 23 שנראה כמו בן 17 ) ומשחררים אותי. בכללי , כל נסיעה ברכב מתחילה להלחיץ אותי. כן , מודה שיש לי רכב מושך עיניים (לא הוא עצמו, אלא הדברים שעליו ). חברים שלי\בחורות\משפחה אומרים שהרכב נראה או מהשטחים או של ערסים עבריינים.(אין מצב, עם צבע גמור?) הבעיה שאני מרגיש שאי אפשר לעשות כלום במדינה הזו מבלי שתיחשב חשוד או לא יודע מה אצל השוטרים. עכשיו הורדתי חבר שירד מהרכב, מאחוריי ניידת עמוסה בשוטרים עוצרים ושואלים מאיפה אני. גם רצו לעצור אותי לבדיקה אבל מיהרו לאיזה משהו כנראה... זכותי להינות ממ…
הודעה אחרונה מאת ERT239, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
בדקה 10:10 .. מה הוא הוסיף שם שהרכב הניע פתאום?
הודעה אחרונה מאת tanga, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 741 צפיות
לגיסי יש Chrysler 300 2013 1. משום מה לאחר שהוא מכבה את הרכב לפני יציאה - האור הפנימי נכבה ולא נשאר מספר שניות עד יציאת הנהג האם יש תפריט טכנאים להגדיר את משך האור ? כי בתפריט הרגיל - אין 2. לוח מקשים אזעקה : גיסי לא מעוניין להתשמש בקוד , האם ניתן להגדיר ניתוק לוח המקשים ? הרי ניתן על ידי הנהג / בעל הרכב לשנות קוד מידי פעם , על בסיס אפשרות זו , גיסי מבקש לבטל הקוד לא נוח לו כל פעם ללחוץ קוד כי הוא נכנס ויוצא מהרכב הרבה פעמים ביום . תודה מראש על תשובתכם
הודעה אחרונה מאת ronen7, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, מתכנן לנסוע בקרוב לשוויץ (צפון שוויץ תחילה) ואשמח לשלב קצת מוטוריקה. מי שמכיר שמע או יודע על איזשהן חוויות או יעדים ששווה לבדוק אני אשמח לשמוע! נ.ב גם מסעדות מעניינות על הדרך או נקודות עניין כאלה ואחרות שלא בהכרח קשורות לרכבים יתקבלו בברכה תודה!
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
לתושבי רחובות והסביבה ידוע לכם לאן נעלם אולם התצוגה של פג'ו סיטרואן שהיה ברחוב המנוף ליד מכבי אש ? האם סגרו אותו לצמיתות או שהם עברו מקום ?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
אז לפני שיתחילו הדיבורים, הפרטים והמספרים. כמה תמונות של הקורולה: Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם צריך ללכת לסניף הדואר? איזה מסמך אני צריך לבקש כדי שאני אוודא שאין לי כבר קשר לאוטו?
הודעה אחרונה מאת bxgti, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 212 תגובות
- 24.8 אלף צפיות
שווה לקרוא: http://cars.walla.co.il/item/2976283 ניתוח מאוד נכון לדעתי למצב, אם כי חסרים שני פרמטרים שאפילו הרוכש לא תמיד מודע להם שמשחקים תפקיד מאוד משמעותי בהחלטה לקנות חדש: 1. סמל סטטוס\ שופוני: לא רק כלפי חוץ, אלא גם כלפי פנים. המחשבה שאם יהיה לי אוטו חדש החיים שלי יהיו טובים יותר 2. חרדה מפני רכב משומש: חרדה מלהיתקע, מבום במוסך, מרכב שלא מניע בבוקר, מקניית משומש שלא מצליחה, חרדה ממוכרים, מרמאויות..
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
קורולה החדשה כבר כאן 1 2 3 4 8
מאת Life_SyStem-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 111 תגובות
- 18.1 אלף צפיות
השקה שבוע הבא יהיה מאוד מעניין
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 4 עוקבים
- 27 תגובות
- 25.7 אלף צפיות
ערב טוב נתקלתי בדבר הבא: האם מישהו מכיר את המכונית, מיהו היצרן? והאם יש סיכוי שאכן מותר לנסוע עם זה בכביש בלי לוחית רישוי ובלי רשיון?
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מומלץ. מקווה שיפרסמו ב Ynet. לדוגמא: ברשימת משפחתיות, רכבים שנמכרים באחוז הגבוה ביותר לפרטיים הם לאון וגולף. האסטרה מוכרת 11% בלבד לפרטיים.
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4 אלף צפיות
שאלה אולי קצת תמימה אני סאוונה מגיע על מנוע טורבו דיזל 6.6 ליטר עם הספק של 250 כ"ס. לשברולט יש מנוע טורבו בנזין 2 ליטר עם 259 כ"ס (כמו במאליבו היוצאת) מה מונע מהם לשים את המנוע הזה במקום הטורבו דיזל הענק שיש כרגע? אני מניח שאף על פי שזה דיזל מול בנזין, הבנזין יהיה חסכוני יותר. וכמובן שהמחיר ההתחלתי יהיה הרבה יותר זול.
הודעה אחרונה מאת sapancool, -
-
שלום לכולם, בתחילת אוקטובר הקרוב (כבר סופר לאחור את הימים שנותרו) אני ובת זוגתי טסים לחופשה של 18 ימים בחוף המערבי של ארה"ב (6-7 מדינות). כבר טיילנו באזור בעבר בפארקים סקויה ויוסמיטי, בסן-פרנסיסקו, כביש 1 לאורכו, סן דייגו וכמובן שגם בלוס-אנג'לס. החלטנו לחלק את הטיול לשניים ובהתאם לכך הוזמנו לכל חלק של הטיול רכבים בהתאם. בחלק הראשון, שיארך כ-12 ימים, אנחנו יוצאים לטיול "סובב מערב" שיתחיל בלוס-אנג'לס, ימשיך צפונה לאגם טאהו, מזרחה לפארק ילוסטון, דרומה לכיוון הפארקים של יוטה ולאחר מכן נחזור מערבה ללוס אנג'לס דרך לאס-וגאס. סה"כ מדובר בדרך של כ-5,000 ק"מ. חשוב לי כבר עכשיו לציין שבת הזוג חולמת לנהוג במוסטנג כבר מספר שנים. כדי ששנינו נהנה, הפכתי לא מעט סוכנויות ה…
הודעה אחרונה מאת כוח-סוס, -
- 0 תגובות
- 477 צפיות
יהיה מאד מעניין לראות מבחן השוואתי בשוק הסטיישן-דיזל המתפתח. רנו מגאן, פורד פוקוס, קיה סיד. דעתכם?
הודעה אחרונה מאת TDI, -
- 1 תגובות
- 467 צפיות
שלום, האם ניתן לרכוש רכב ולרשום אותו על 2 אנשים (ברישיון הרכב) ושאחד מהאנשים עליו נרשם הרכב יקבל מימון מהבנק לצורך רכישת הרכב ?
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, האם מנוע שנסע 5000 ק"מ יספק אותן ביצועים גם אחרי שנסע 40,000 ק"מ וגם אחרי שנסע 80,000 ק"מ? האם מנוע בן 4 שנים שנסע 40,000 ק"מ יספק ביצועים יותר טובים ממנוע בן שנתיים שנסע גם כן 40,000 ק"מ? האם יש נקודה ספציפית בחיי המנוע שמסמנת את תחילת הירידה בביצועים?
הודעה אחרונה מאת rashe, -
שלום חברים מזה 15 שנים אני נוהג על רכבים ידנים. הרכבים שנהגתי עליהם הם רכבים "עממים", לא מהנים במיוחד לנהיגה, אבל עדיין אני נהנה מתחושת השליטה ברכב והמעורבות בנהיגה שמקנה גיר ידני. הבעייה: אני גר ועובד בגוש דן מה שאומר: בילוי של זמן רב בפקקים. למעשה כל סדר היום שלי מותוכנן ע"פ שעות הפקקים. אני בוחר להתחיל לעבוד מאוחר ולסיים מאוחר את העבודה (20:00) בכדי לבלות פחות זמן בפקקים (שמביאים לי עצבים ותסכול). יש ימים שאני חייב להגיע מוקדם למקום העבודה ואז אני לוקח רכבת (לא חוסך זמן ולא הכי נוח, בייחוד בימים חמים שמגיעים מזיעים לעבודה). זחלתי יום אחד בפקק איילוני טיפוסי ברכב אוטומטי והבחנתי שאני פחות עצבני, והזמן בפקק נראה פחות מעיק, בהשוואה להזדחלות ברכב יד…
הודעה אחרונה מאת kissos, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לפי דעתי פספוס ענק במחיר ברכב שהיה יכול להיות הלהיט שלהם בישראל. כמתחרה לX3/NX/Q5/GLC המחיר הזוי ויקר אפילו מהמרצדס שמתומחרת בצורה מופרכת למדי. מחיר של 320-340 היה מגדיל את הסיכויים ללהיט בסגמנט.
הודעה אחרונה מאת DJI, -
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
בוקר טוב, אני עוזר למכר לבדוק היתכנות לשירות חדש הקשור במימוש תביעות צד ג' שיסייע הן ללקוחות והן למוסכים, וכמובן שאין יותר מתאים מהפורום הזה. אשמח אם תיקחו חלק בשאלון קצר (מאוד!) - 3 שאלות, פחות מ-10 שניות לענות. השאלון רלוונטי למי שהיה מעורב בעבר בתאונה בה רכבו נפגע שלא באשמתו ונאלץ להפעיל ביטוח צד ג'. כמובן שאם אתם מכירים מישהו כזה ומעורים בתהליך אתם יכולים "לענות בשמו" - זה גם רלוונטי. קישור לשאלון: http://goo.gl/forms/HON2dLHdY0UTcGBs2 תודה!
הודעה אחרונה מאת chaimb, -
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הקיה שלי מתחילה לגלות סימני זיקנה מוקדמים עם שלל תקלות קטנות ומרגיזות. אחת מהן בפנס הראשי, תאורת הלד DRL הפסיקה לעבוד בפנס השמאלי. להפתעתי ה DRL לא ניתן לתיקון והוזמן עבורי מכלול פנס קומפלט במסגרת האחריות והשרות (רכב חברה). במוסך אגב לא הופתעו, הבנתי שאני לא הלקוח הראשון עם בעיה בDRL מדובר בחלק יקר של כמה מאות שקלים במידה ולא באחריות, שימו לב במידה ואתם קונים רכב משומש עם אביזור זהה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 0 תגובות
- 434 צפיות
ערב טוב, בעבר לפני כשנה חיברתי צ'יטה למפצל USB שברכב (מפצל איכותי, לא מוצר של 10 שקל) והמצלמה כבתה. מפה לשם הלכה המצלמה. החזרתי את הצ'יטה לאבא שלי ובנתיים השתמשתי במצלמת דרך חדשה (SJ4000WIFI), בשבוע שעבר חיברתי שנית את המצלמה עם מפצל איכותי של גריפין ושוב הלכה המצלמה, התקלה לא בבטריה (החלפתי לבטריה ספייר שלי וזה לא עזר) - המצלמה נדלקת ונכבית (גם כשמחובר לחשמל וגם כשלא). מישהו יודע להצביע על התקלה?? לצורך העניין מהמפצל יוצאים 4 USB, כמובן שלא כולם בשימוש אלא המוצר היחיד שמחובר זו המצלמה (2.4A)
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe,
-
מי מחובר 32 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 178 אורחים (הצג רשימה מלאה)
