Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסוואגן גולף R – ראיון עבודה.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2851 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גולף GTI היא מכוניות הגיונית. היא פרי עבודת האגף הרציונלי בחטיבת השיווק. זה שבודק ומוצא שיש שוק ברור למכונית משפחתית, פרקטית, שימושית, נוחה, שמעניקה גם ביצועים נאותים והנאה בנהיגה. גולף R כבר שייכת למקום אחר - אותו אגף בחטיבת השיווק שאחראי על מרוץ החימוש, זה שמקבל סקירות מודיעיניות עם מפרטים טכניים של המתחרות העתידות להגיע ואומר להנהלה "מרצדס מציעים האצ' שעושה 0 ל-100 ב-6 שניות בכך וכך יורו, אנחנו צריכים באותו מחיר לעשות 5.9 שניות". המכוניות שמגיעות מהאגף הרציונלי הן, ובכן, רציונליות, וקל להבין אותן. קל להבין למה מישהו יקנה אותן, קל להבין את התמחור שלהן, המיצוב שלהן ברור. המכוניות שמגיעות מאגף החימוש זה כבר סיפור אחר. המותג צריך אותן, אולם המכירות רוצה אחת כזו שצריך לבקש את המפתחות שלה ממנהל המכירות, ואם במקרה יש גם כמה לקוחות שרוצים אותן - נו, זה כבר בונוס, ואף אחד לא אמור להתעמק יותר מדי בסיבות שיגרמו למישהו להעדיף אחת כזו על פני השנייה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כתיבה מדהימה, פשוט תענוג לקרוא, להנהלת הפורום this writer is a keeper, אשמח לקרוא עוד "ראיונות עבודה" שלו..

 

בנוגע לרכב, לדעתי הרכב הזה נכנס לקטגוריה שאני מאוד מחבב - רכב דו, פרקטי ליום יום וספורטיבי כשצריך..יש נקודה שלדעתי לחלק מאנשים היא חשובה ולR יש יתרון מסויים על S3 זה צניעות, גולף R פחות מושכת את העין בגדול היא נראת סתם עוד גולף לרוב האנשים לעומת זאת שאתה נוסע באודי S3 תיהיה בטוח שהיא פותחת הרבה יותר עיניים במיוחד בגלל הלוק היותר קרבי שלה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה :)

 

בנוגע לקרביות של גולף R לעומת זו של אאודי S3. האמת אני לא חושב שיש הרבה הבדלים - שתיהן יושבות קצת נמוך יותר, לשתיהן 4 יציאות מפלט (מוגזם ומופרך לחלוטין, איף יו אסק מי) ובסה"כ הן די דומות בעניין זה. לדעתי העיצוב של האאודי מעט יותר זורם/אלגנטי ואני מניח שפנים הרכב מעט איכותי יותר באאודי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף R ממוצבת גRוע. זה תמיד היה ככה ועכשיו זה בולט יותר.

 

המכונית הזו בהחלט הייתה יכולה לעניין אותי אישית.

אין מה לעשות, כפי שנכתב ואני מסכים בהחלט, היא נתפסת כצנועה יותר מאאודי S3. אני תופס זאת כיתרון.

במובן מסויים, ברכישה שלה יש גם הצהרה ברורה יותר למביני עניין. "אותי מעניין תאכל'ס ולא סמל מעמד".

העניין הוא שגם מי שהקונספט הזה מתאים לו, יודע שאם באאודי מגיעה פרמיה על סמל מעמד, הרי שכאן הויתור עליו אמור להתבטא במחיר.

נראה שההפרש הנוכחי לא עובד כך.

עניין נוסף, קשור להגיון. הגולף הוזלה לאחרונה ואילו ה R נותרה במחיר הקודם, כך שכעת הפער קשה להסבר יותר מתמיד. מול ה GTI הפער פשוט הזוי.

כנראה שבאמת בפולקסווגן מזהים פלח שיקנה תמיד את הגולף הכי יקרה. יש מי שמצייד אותה בנתונים (צידוקים) וגוזר קופון ענק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Shayy,

מצטרף לדעתך. למרות זאת, בסופו של עניין, אנחנו חוזרים למחיר רצוי של 260-270 אלף ש"ח. במחיר כזה, עוד יהיה לה נתון מכירות.

 

אגב, המחירים ירדו בגלל גרף המכירות שירד קודם לכן. נראה, אולי יעבור קצת זמן ובצ'מפיון ישכילו לחשב את מחירה של הגולף R מחדש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אם 270 זה מחיר ראוי ו-300 זה מחיר המחירון הרשמי, אני מאמין שקונה רציני יצליח להגיע איתם לעמק השווה, לא?

 

ובלי קשר - כל הכבוד ליבואן שמסכים להביא גרסה כזאת, שהוא יודע שתימכר במספרים איזוטריים. אין עוד הרבה כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 94 כשהגיעו ראשוני ה VR6 ביבוא סדיר, מחירה היה 114 אלף ש"ח, בהשוואה למיצובישי לאנסר שעלתה 78 אלף ש"ח.

קרי 45 אחוז יוקרה מרכב משפחתי פופולארי.

אם נוסיף 45% למחירה של משפחתית ממוצעת הרי שמדובר ב ~ 180K

300K הם מחיר הזוי לרכב שכזה.

בלי כל קשר, כתיבה יפה.

 

לא מדוייק.

ה VR6 הראשונות הגיעו לישראל במחיר של 155 אלף שקלים, והי יקרות פי 2 ממשפתית ממוצעת, רק לאחר קרוב לשנה, היבואן קיבל הנחה מהיצרן, והמחיר עמד על 114-118 אלף שח.

אני עוד זוכר את המבחן ל VR6 שערך אז עיתונאי כל העיר, יואב קווה ל VR6 , בעליות של מעלה אדומים ובעליה של גילה.

בכל מקרה ההשוואה שלך נכונה ומצביעה על מחיר ריאלי היום של בערך 250 -260 אלף שקל, ולא מחיר גבוה מידי של 300 אלף שח.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אם 270 זה מחיר ראוי ו-300 זה מחיר המחירון הרשמי, אני מאמין שקונה רציני יצליח להגיע איתם לעמק השווה, לא?

 

ובלי קשר - כל הכבוד ליבואן שמסכים להביא גרסה כזאת, שהוא יודע שתימכר במספרים איזוטריים. אין עוד הרבה כאלו.

אני לא יודע להגיד במדויק איזה מחיר יקבל אותו קונה רציני, אבל הרעיון הוא שנקודת הפתיחה לא תהיה 300 אלא 270 או אפילו 260.

 

לגבי "כל הכבוד", על מה בדיוק? הם לא מייבאים את זה לשם שמיים. מה לגבי דלק מוטורס, כל הכבוד על מיאטה ב-235,000? ונחזור לצ'מפיון - האם מגיע להם כל הכבוד על הסכם הפשרה שהושג בביהמ"ש?

 

Cuore,

כתיבה מעולה!

נהניתי.

Danke schön

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע להגיד במדויק איזה מחיר יקבל אותו קונה רציני, אבל הרעיון הוא שנקודת הפתיחה לא תהיה 300 אלא 270 או אפילו 260.

 

לגבי "כל הכבוד", על מה בדיוק? הם לא מייבאים את זה לשם שמיים. מה לגבי דלק מוטורס, כל הכבוד על מיאטה ב-235,000?

 

 

לא יודע שום דבר לגבי המיאטה ולא יודע מה קשור הסכם הפשרה.

 

גם לא שאלתי מה הסכום הנכון למו"מ. שאלתי מה המחיר שבו ה-R מוצדקת. אמרת 260-270. אני לפחות מאמין שלקוח רציני יצליח כנראה להשיג את הרכב במחיר שקרוב מאוד לזה.

 

על -R הם לא ירוויחו. כמה נראה לך שיימכרו בשנה? 5? 15? לא משתלם להביא דגם בשביל סכום כזה.

זה יבואן שמוכר רכבים בכמויות גדולות מאוד והרבה יותר קל לו למכור עוד כמה סקודות או איביזות או אפילו גולפים 1.4 מאשר להתעסק עם ה-R הזאת.

מה גם שהוא סתם את הפה לרוב החובבים עם ה-GTI. אז ה-R היא תוספת מגניבה לארסנל הרכב בארץ, וכן כל הכבוד לו.

 

אגב היבואן הזה, עד לאחרונה - הציע מגוון רחב מאוד של שילוב תיבות מנועים ורמות גימור - מה שלא נפוץ בארץ.

בשנתיים-שלוש האחרונות - ההיצע התדלדל משמעותית. כאן אין דגמים ידניים יותר ואם כן רק בגרסאות בסיס, אבל עד אז הוא היה מהיחידים שהציע תיבה ידנית עם שילוב של מנוע חזק יותר וגרסה מאובזרת.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע שום דבר לגבי המיאטה ולא יודע מה קשור הסכם הפשרה.

 

גם לא שאלתי מה הסכום הנכון למו"מ. שאלתי מה המחיר שבו ה-R מוצדקת. אמרת 260-270. אני לפחות מאמין שלקוח רציני יצליח כנראה להשיג את הרכב במחיר שקרוב מאוד לזה.

 

על -R הם לא ירוויחו. כמה נראה לך שיימכרו בשנה? 5? 15? לא משתלם להביא דגם בשביל סכום כזה.

זה יבואן שמוכר רכבים בכמויות גדולות מאוד והרבה יותר קל לו למכור עוד כמה סקודות או איביזות או אפילו גולפים 1.4 מאשר להתעסק עם ה-R הזאת.

מה גם שהוא סתם את הפה לרוב החובבים עם ה-GTI. אז ה-R היא תוספת מגניבה לארסנל הרכב בארץ, וכן כל הכבוד לו.

 

אגב היבואן הזה, עד לאחרונה - הציע מגוון רחב מאוד של שילוב תיבות מנועים ורמות גימור - מה שלא נפוץ בארץ.

בשנתיים-שלוש האחרונות - ההיצע התדלדל משמעותית. כאן אין דגמים ידניים יותר ואם כן רק בגרסאות בסיס, אבל עד אז הוא היה מהיחידים שהציע תיבה ידנית עם שילוב של מנוע חזק יותר וגרסה מאובזרת.

אז תתעדכן (לגבי המיאטה).

למה הסכם הפשרה קשור? במקרה ההוא ביהמ"ש כפה על היבואן לפצות את הלקוחות. ייתכן שמביאים את הגולף R כי היצרן כפה על היבואן לעשות כן.

 

במאזדה אין מו"מ, בפולקסוואגן יש - זה ידוע לכולם ולכן ברור ש-300,000 ש"ח אינם מחיר סופי, בדיוק כשם ש-260/270 אינם מחיר סופי. מכיוון שהנתון שידוע לכולנו הוא המחירון הרשמי, עליו אנחנו מדברים. אתה לא יכול להשוות מחיר אחר הנחה (300) למחירון רשמי רצוי (260/270).

 

מה זה על ה-R הם לא ירוויחו? על סמך מה קבעת זאת?

בכל אופן, בהנחה שהרכב הזה קיים בארץ עקב יוזמת היבואן ולא הוראה של היצרן, וכלל לא בטוח שזה המצב, מעבר לרווח פר יח' הם מרוויחים תדמית. בדיוק כמו שאלפא מרוויחה תדמית עם ה-4C.

 

לכן, אני לא ממש מבין על מה מגיע להם כל הכבוד. האם על כך שהם מתנהלים כמו ארגון עסקי?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באשר למיאטה - זה לא מעניין אותי כל כך.

 

לא משתלם ליבואן להביא דגם שיימכרו ממנו יח׳ בודדות. אולי כמקדם מכירות, אבל איפה ה4c ואיפה הR.

 

ובאשר לעניין המחיר מחירון ומו״מ - מצטער אבל לא הבנתי אותך.

 

בגדול אם 270 זה מחיר רכישה סביר לרכב הזה לדעתך אז הרי שלדעתי הוא בר אפשרות במו״מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב40-50K מעל הGTI היא תמכור כמות דו ספרתית נחמדה, היא גם לא מצריכה לוגיסטיקה כ"כ מסובכת מהיבואן כי בקונצרן יש פלטפורמות ומכלולים משותפים לרוב.

כיד שנייה ומחוץ לאחריות היבואן היא תהיה החלום הרטוב של כל טיונר.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנגיו - חשבתי כמוך, ואז שוחחתי עם אנשים שאחראים על התחופ הזה.

 

גם ברמות גימור שונות זה סרט לוגיסטי, לא לדבר על דגם שונה.

 

לא תמיד מה שנראה לנו מתאים, זה 1:1.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2851 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...