Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הויכוח מזכיר לי משהו,כשהיתה לי VR6 הלכה לה משאבת מים שעלתה בצמפיון 1400 שח.

אבל אותה משאבה ברכב אחר של הקונצרן (הטרנספורטר עלתה) 700 שח.

קיצר הR הוא רכב חזק מאוד ,חד כבד שמבצע כל מה שבא לכם אם מעט דרמה נוסחת ביטחון

שרק קונצרן וואג יכול לייצר. אפשר לנהוג בה ביד אחת ולא לחשוש (להמחשת הביטוי עצמו כן לא באמת)

והיא באמת חלומו הרטוב של כל משפר. במיוחד אלה שירכיבו אלדקס קונטרולר ויעבירו את ההנעה לגלגלים

שמאחור. או אז תקבלו. א. רכב שאתם לא מכירים ולא נהגתם עליו פה.

ב.כמו ב אלף רק אם יותר כיף ובלי תת היגוי לחלוטין.

שוב הקונצרן נותן מלא רכבים דומים מכלולית אבל שונים בקהל יעד וזה כנראה גאוני ומן סתם רווחי יותר

ונותן מלא אפשרויות לקונה הבא שלהם. אוף הוואגים האלה אי אפשר איתם ולא סובל אותם. סתם לא באמת.

מזכיר לי נוסטלגיה וגם חייכתי שקראתי :)

 

ואפרופו חלקים - בגולף הקודמת לי שהרכיבו את העלוקה היה לידי גיפ לקסוס חדש וגם בו על רוב החלקים מוטבעת טויוטה

וודאי שיצרנים חולקים חלקים

קובי

:-)

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הוא מחפש ייחוד של חובב הגה, לא ייחוד של הישראלי הממוצע. יתרה מזאת אם קראת את דבריו - הוא כן מחפש סליפריות, ומעדיף להחזיק בvw על פני אודי/בימר.

גם התלתן נראית לכל מי שאני מכיר כמו "אלפא", לאף אחד מהמשרד / חברים אין מושג מה זה תלתן ירוק. אני עדיין נהנה עם עצמי מכך שזו לא עוד ג'ולייטה (וכן, זה רכב הרבה פחות מיוחד מR וכו', אני לא מנסה להשוות)

 

וזה שאתה או אחר לא מקבל את זה לא באמת רלוונטי לשיקולים של פלוני, אותו מעניין מה *הוא* מרגיש.

 

דווקא במקרה של התלתן באמת צריך עין של מומחה להבדיל אותה.

פורסם (נערך)

אני מאמין שהאנשים שידעו מה זה תלתן הם אותם אנשים שידעו מה זה gti/R.

אם כבר, אני בטוח שיש כאלו שיבדילו בין תלתן וgti לגרסאות הרגילות, אבל לא יבדילו בין gti לr.

מה בטוח, יש עדות כאן בפורום (;

 

אושריקו, 4 אגזוזים זו הדרך הכי מהירה להבדיל (בהנחה שהרכב מקורי)

 

ושוב, לא נראה לי שמישהו שקונה את הרכבים האלו מחפש צומי, כאמור אם צומי זה מה שעושה לך את זה עדיף S3 שכן לאודי יש בבירור יותר נוכחות עבור ה'אדם הממוצע'

 

(לבחור מעלי - פוקוס RS לא משווקת בישראל, למיטב ידיעתי, נכון להיום)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

וזה שאתה או אחר לא מקבל את זה לא באמת רלוונטי לשיקולים של פלוני, אותו מעניין מה *הוא* מרגיש.

 

ברור לחלוטין.

 

אני לא מנסה לקבוע עבורו אלא רק משתף את המחשבות שלי בענין.

 

מה שלא יהיה, בחירה משובחת ואני משוכנע שיהנה ממנה מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה-

אני יכול להעיד רק על עצמי - יש לי שעון של אוקלי שקיבלתי מאשתי, אני לא יודע איך לכמת את זה - אבל מעבר למראה שמאוד מדבר אלי, אני ממש אוהב את זה שברור לי שמס' האנשים שבבעלותם שעון כזה בארץ הוא אפסי.

וזאת למרות שלאף אחד אין מושג שזה המצב, לרוב האנשים השעון הזה הוא סתם שעון, לא מרשים במיוחד ולא מנקר עיניים.

זה נראה לי סוג ההנאה שקשור בבעלות על רכב כמו הR: הוא לא נראה ייחודי/נדיר בטירוף, אבל אתה יודע שהוא כן, ויש אנשים שזה כן מדבר אליהם.

 

082d357dd1dd4b01d35a5b7ab4eeeab1.jpg

 

(ואגב, אני חושב שהדעה שלך היא ההגיונית יותר מבין צמד הדעות שלנו)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אל תיקח את זה לכיוון שלילי, אבל אחרי 8 שנים עם אותו הרכב הרגשת צורך לגוון ועברת מ-S3 ל... גולף R? יהיה נחמד אם תספר על מה נפסלו המתחרות.

אפשר לשאול מאיזו סיבה נפסלה M135i?

תנו לי את הדבר האמיתי ‚ פוקוס RS החדשה ושום דבר מעבר .

 

קודם כל לא ציינתי את דרישות הבסיס המגבילות: 5 דלתות, אוטומט, 220 כ"ס ומעלה.

אוריו רשם את האופציות הרלוונטיות האחרות: S3, 135M, תלתן, GTI. נגיד גם V40R וקופרה.

 

השתיים האחרונות נפסלו דיי במקום בגלל חוסר זיקה למותג. אני לא מעוניין בוולוו ולקופרות מיתוג בעייתי בעיני.

גם לבימר מיתוג בעייתי, אך מכיוון שמדובר על הנייר ברכב הכי חזק היא הגיעה לשלב הגמר. בסופו של דבר הנעה אחורית מבחינתי זה חיסרון (זה לא מה שאני מחפש) והיא גם לוקה בחסר באיבזור ולכן ויתרתי על האופציה.

 

את היתרונות של ה-R על ה-S3 כבר רשמתי. החיסרון? המחיר. לא רציתי רכב בכזה סדר גודל של מחיר שוב.

נתתי צ'אנס לתלתן ולGTI (נסיעות מבחן) והן עשו לי היכרות מחודשת עם טורק סטיר. הטורק סטיר היה מאוד מורגש בתלתן וממש הפריע לי (וגם האבזור, שלא ניתן להוסיף קסנון).

הGTI התנהגה יותר טוב בצורה משמעותית וכבר חשבתי שזה הכיוון שאני הולך עליו, אבל אז הבנתי מה המחיר שלה עם התוספות שאני רוצה (260K) וה-R נעשתה שוב רלוונטית ובסופו של דבר לקחה את כל הקופה :) (תרתי משמע...)

 

אני אתן זוית אפשרית לבחירה שלו, אחרי 8 שנים עם קוואטרו של אוודי, לא קל לעבור להנעה קדמית.

 

זה מרגיש אחרת לגמרי, לא קובע אם טוב יותר או רע יותר, אבל בהחלט שונה, אתה גם מתרגל לסגנון נהיגה מסויים שאם אתה לא משנה אותו עבור הרכב הנעה קידמית שאתה נוהג בו, הרכב הנעה קדמית מרגיש "לא טוב".

 

למרות זאת, ניתן לראות שמירב הסיבות שהוא בחר את ה R היא לא עניינית לעניני ניהוג אלא לענייני מיצוב ואבזור והצורך לשדרג (לא שאני רומז שזה רק מה שמעניין אותו).

 

בכל מקרה, אחלה בחירה שתהנה ממנה מאוד.

 

אתה פוגע בנקודות נכונות. זה לא רק, אבל היה לזה משקל משמעותי בקבלת ההחלטות.

אני כן מסתכל על ניהוג למרות שאני כבר פחות מעמיס על הרכב. אבל כשאני כן, אני רוצה שהוא יהיה שם.

 

 

רק שאני, עם מלוא הכבוד, לא מקבל את זה.

להגיד את זה על STI זה סבבה, כי תראה איך נראית אימפרצה ואיך STI?

כל אדם שעיניו בראשו מיד רואה שיש פה משהוא שונה.

 

מצד שני, צריך חובב רכב מובהק בשביל שיבין שה R היא לא 1.2TSI.

 

עם זה אני לא מסכים. אני חושב שניתן לראות שמדובר ברכב ספורטיבי יותר גם בעין בלתי מזויינת. אבל מצד שני זה בדיוק היופי.

מצחיק שהבאת STI בתור דוגמה. כי חוץ מהספוילר אפשר גם להגיד שזו סובארו רגילה (גם לג'ימיני יש כונס...).

אם אשתי תראה STI, היא לא תשים לב להבדלים למעט הספוילר (אולי רק תשמע אותם...). אז ב-R יש את ארבעת האגזוזים המוגזמים.

פורסם

זה שאנחנו לא מסכימים על דברים שהם דעה אישית זה טבעי לחלוטין ובסדר גמור. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני אתן זוית אפשרית לבחירה שלו, אחרי 8 שנים עם קוואטרו של אוודי, לא קל לעבור להנעה קדמית.

 

זה מרגיש אחרת לגמרי, לא קובע אם טוב יותר או רע יותר, אבל בהחלט שונה, אתה גם מתרגל לסגנון נהיגה מסויים שאם אתה לא משנה אותו עבור הרכב הנעה קידמית שאתה נוהג בו, הרכב הנעה קדמית מרגיש "לא טוב".

 

 

ל-R יש הנעה כפולה במנגנון האלדקס, כמו ב-S3.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני דווקא חושב שהגולף R יותר דומה לגולף רגילה (בעיקר בגלל הגריל הקדמי) מאשר ה GTI.

 

לבעל הרכב, תתחדש. אחלה אוטו. ראיתי הרבה ביקורות והוא קיבל יופי של תשבוחות.

פורסם (נערך)

אין ספק שלמי שלא רוצה למשוך יותר מדי תשומת לב, אבל עדיין לקבל חבילה חזקה ומהנה (גם מהרגשת הייחוד) ה R היא אחת המוצלחות ביותר בארץ. תתחדש ותהנה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תתחדש. מקווה שתגיע במהרה.

היה מעניין לקרוא סט שיקולים כל כך שונה משלי. אני מרגיש נורא בנאלי שמכל הרשימה הזו הייתי בוחר בבימרית 9/10 [אחת הייתי מדלג כי האהבה שלי לסליפריות גדולה מאוד].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...