Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם :)

יש עוד כל כך הרבה זמן עד שהרכב יגיע, שאני עוד לא מרגיש שיש לי על מה להתחדש...

 

ל-R יש הנעה כפולה במנגנון האלדקס, כמו ב-S3.

 

הוא דיבר על הקושי לעבור לרכב הנעה קדמית, לא על ה-R.

 

אני דווקא חושב שהגולף R יותר דומה לגולף רגילה (בעיקר בגלל הגריל הקדמי) מאשר ה GTI.

 

מסכים איתך לגמרי. ה-R נראית יותר סולידית מ-GTI. אין את הפלסטיקה השחורה והפס האדום בפרוט.

באופן אישי אני אוהב יותר את המראה של ה-GTI. כבר רציתי GTI. חבל שהיא מגיעה עירומה ועם הנעה קדמית.

מה שכן יש המון GTI... זה קצת מבאס. עם ה-R זה לא יקרה...

 

היה מעניין לקרוא סט שיקולים כל כך שונה משלי. אני מרגיש נורא בנאלי שמכל הרשימה הזו הייתי בוחר בבימרית 9/10 [אחת הייתי מדלג כי האהבה שלי לסליפריות גדולה מאוד].

 

ממש לא בנאלי... אפילו אני, שממש לא רוצה בימרית, הלכתי לסוכנות ושמרתי אותה כאופציה עד הסוף בגלל שהיא כל כך אטרקטיבית על הנייר (עוד לפני שמדברים על הנחות). אני לא מבין איך לא רואים יותר כאלה על הכביש.

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מבין איך לא רואים יותר כאלה על הכביש.

 

סיבה פשוטה וקצת יותר יקרה; M235i.

 

אם היה לי את התקציב, זו גם היתה הבחירה שלי.

 

ובכל מקרה, אצטרף למקהלת המברכים אותך :-)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אבל היא לא באמת מתחרה ישירה, לא בסגמנט וגם לא ממש במחיר, הרי מי שמחפש רכב עם שימושיות סבירה יצטרך להמשיך הלאה.

אם כבר ה135M היא ה-מתחרה הישירה, וגם רצינית ביותר...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אבל היא לא באמת מתחרה ישירה, לא בסגמנט וגם לא ממש במחיר, הרי מי שמחפש רכב עם שימושיות סבירה יצטרך להמשיך הלאה.

אם כבר ה135M היא ה-מתחרה הישירה, וגם רצינית ביותר...

 

זה עניין אמוציונאלי - וקופה היא סקסית יותר מהצ'באק ללא מעט אנשים, גם אם להצ'באק יש 3 דלתות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

זה לא קשור לסקסי, זה קשור לשימושיות.

הן בכלל לא אותו סגמנט. אם מישהו רוצה קופה, יש עולם שלם של אפשרויות.

אם הייתי בשלב שאני יכול ורוצה לקנות קופה, כנראה לא הייתי מסתכל על ה-R. הן לא מתחרות.

עריכה אחרונה על ידי gil
פורסם

לא קראתי את הכל, מודה..:)

רק דבר אחד, לא הייתי מציע לפתוח השרשור לבנות על זה שלא ימשוך תשומת לב.

עשית אחלה בחירה, תתחדש!

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

חוץ מה R הקטנטן, מה בדיוק ימשוך תשומת לב?

 

2016-volkswagen-golf-r-photo-651539-s-986x603.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האורות הכחלחלים והחישוקים המופרכים. הדבר הראשון שחשבתי כשראיתי את ה-R מולי זה שהיא נראית כמו חתיכת ערסמוביל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מי שלא מבין (95 אחוז מהאנשים) יחשוב שזו גולף אם חישוקים מוגדלים וזהו,תורידו

את הR מקדימה והיא פחות מצועצעת מגולף GTI רגילה מהסוכנות...אחלה רכב.

פורסם

98.7% ממי שיראה את הרכב הזה על הכביש לא יבין במה מדובר ולרוב בעלי ה R הפוטנציאלים, זה המצב שהם מעוניינים בו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע, לי היא בהחלט נראתה כמו ערסמוביל. בתקציב שלה אני לוקח M135I בלי למצמץ, אפילו שהיא לא רק שנראית ערסמוביל, אלא גם די מכוערת. מדהים עד כמה דברים שהם חסרונות של ממש ב-118I פתאום נסלחים ב-M135I. אם רק לא הייתה עולה כ"כ הרבה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

איך אפשר להגיד ערס מוביל על משהוא כ"כ סולידי?

זה לא רחוק מלקרוא לאיילת זורר "שחורדינית מבת ים"

 

זה ערס מוביל:

28906b3bd6fe0bd64b0522f2c9f1baa8.jpg

 

וגם זה:

 

honda-civic-type-r-rear_2.jpg?itok=WdzEUzCB

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אפשר, למה לא. הנה אמרתי את זה פעמיים רק בעמוד הזה :)

 

הסיוויק מזעזעת, במציאות אפילו יותר מבתמונות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...