Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סליפרית לחלוטין,מה מצחיק? לשכנה שלי יש A3 1.8 ליטר שבעלה הרכיב לה סמל של הS3 מקדימה...תאומות כמעט.

מישהו יודע שהרכב ב 3.5 ש במאה וב12 ש במאתיים? לא נראה לי,אפילו צליל האגזוז אנמי ושקט.

ועוד גגון מכוער על הגג...מופנמת היא לא,אבל דומה חיצונית.

[ATTACH=CONFIG]457040[/ATTACH]

 

זה עוד כלום - כמה מכוניות עם פלסטיקים אדומים/צהובים של ברימבו על הקאליפרים? המון

ראיתי רכב שירוקו 1.4 ששם מקדימה סמלים וכמובן פלסטיק אדום בבלמים ועשה מרכבו משהו אחר

 

איש איש וטעמו

קובי

:-)

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בעוד שהאופציה היחידה שאני הייתי מזמין היתה חבילת ביצועים(230 כ"ס, LSD, הנמכה והקשחה, ג'אנט "18 וכיו"ב). עם גיר ידני, המחיר היה נותר באזור ה-200K וקצת.

 

מקובל לגמרי, אבל אני חושב שאתה טועה במספרים.

ה-GTI עולה 200K בבסיס והבסיס שלה דיי עלוב. ה18 אינץ מגיע בחבילה עם הקסנון ועולה כ16K.

אם החבילה הבסיסית היא לא חבילת הביצועים (חשבתי שכן), אז גם זה בטח תוספת משמעותית (כנראה באיזור ה10K).

אז כבר מה שציינת אמור לעלות יותר מ220K...

פורסם

השאלה שלי היא,אך הפולו GTI החדשה לעומת הגולף GTI,סתם נסחפתי בנסיון

להוזיל לעצמי עלויות בראש.

האם הפולו במשוואה של הנאה בלבד לא תעשה את העבודה דומה ל גולף GTI?

אולי לא קשור לשירשור בכלל,אתכם הסליחה.

פורסם
סליפרית לחלוטין,מה מצחיק? לשכנה שלי יש A3 1.8 ליטר שבעלה הרכיב לה סמל של הS3 מקדימה...תאומות כמעט.

מישהו יודע שהרכב ב 3.5 ש במאה וב12 ש במאתיים? לא נראה לי,אפילו צליל האגזוז אנמי ושקט.

ועוד גגון מכוער על הגג...מופנמת היא לא,אבל דומה חיצונית.

[ATTACH=CONFIG]457040[/ATTACH]

 

לא הבנתי מי עושה 3.5 למאה ו 12 ל 200?

פורסם

חביבי, במקרה זכור לי במעורפל מה הוחמץ ברכב.

לא יודע אם 3.5 שניות, אבל בסביבות ה4 זה בהחלט הגיוני לרכב הספציפי הזה.

 

לעומת הביצועים, היא אכן סליפרית.

 

 

ולגבי הגולף R, אמנם כל אחד וטעמו אבל במחיר הזה במידה והייתי לקוח פוטנציאלי של האצ'בק חמה הייתי רץ לBMW ומזמין M135 ידנית 3 דלתות בלבן בבקשה.

 

כמו כן, הרכב אכן סליפרי בטירוף.

אשתי, שמבינה ברכבים יחסית לאנשים נורמלים שלא מעניין אותם מכוניות לא שמה לב כאשר ראתה אחת מקדימה.

היא אמנם שאלה מה הכוונה בR הקטנה שמודבקת מקדימה אבל חוץ מזה, גורנישט - וזה אומר המון על מה הרכב משדר החוצה.

פורסם

3.5 שניות לעומת 4?

אתה רוצה שאני אשלח אותך לחתימה של יבגני פ. על החשיבות של מספרים קטנים בנהיגה?

האמת שסתם צחקתי. גם אם זה 3 שניות, למה לא? הכל אפשרי בהינתן תקציב ורצון 8-)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אף אדם שלא מתעניין במכוניות לא ישים לב שמשהו שונה בגולף הזאת. אולי אם הוא יתקע מאחוריה בפקק לכמה שעות וממש ישעמם לו, הוא לא יבין למה כתוב R. זה יעסיק אותו לכמה רגעים ואז הוא יחזור לקנדי-קראש או מה שזה לא יהיה שמשחקים היום בטלפונים.

אצל נשים שלא מתעניינות ברכב זה עוד יותר חסר סיכוי. לדוגמא חברה שלי מזהה מכוניות לפי יצרן רק במידה והיא מכירה את הסמל מאיזה פרסומת. על שמות של דגמים אין על מה לדבר בכלל. אם לא רואים את הסמל אז זה לפי צבעים.

אה, ותודה על הסקירה. היה מאד נחמד לקרוא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

APR STAGE3 GTX28

440 כ"ס בגלגל נמדדו.

הייתי שולח וידאו, אבל לא תאמינו שזה שלא ערוך.

תוכלו למדוד לבד בסטופר "תקין".

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם

אני לא יודע כמה A3 שוקל אבל מעריך ש 1300-1400 קילו. אם אני לוקח נתון של 440 כוח, אני יכול להגיע ל 3.5 שניות למאה (הרכב החדש שלי גם סביבות 440 בגלגלים ושוקל 1720 ק"ג ועושה 3.9). אבל איזה שיפורים יש לו שמצליחים להחזיק את ה 440 כוח האלה לגלגלים הקדמיים מעמידה?

לאישתו של אחי יש A3 סטודנט עם 184 כ"ס ושהכביש טיפה רטוב אין שום סיכוי להדביק את דוושת הגז. זה פשוט נשאר במקום. הייתה לי גם פולו gti 2011 אז אני קצת מכיר.

לגבי 100-200, אכן יכול להיות 8-9 שניות

פורסם
אני לא יודע כמה A3 שוקל אבל מעריך ש 1300-1400 קילו.

אבל איזה שיפורים יש לו שמצליחים להחזיק את ה 440 כוח האלה לגלגלים הקדמיים מעמידה?

 

זו לא A3, אלא S3. יש האלדקס.

 

משקל עצמי של כ-1550 ק"ג.

 

 

פורסם
אני לא יודע כמה A3 שוקל אבל מעריך ש 1300-1400 קילו. אם אני לוקח נתון של 440 כוח, אני יכול להגיע ל 3.5 שניות למאה (הרכב החדש שלי גם סביבות 440 בגלגלים ושוקל 1720 ק"ג ועושה 3.9). אבל איזה שיפורים יש לו שמצליחים להחזיק את ה 440 כוח האלה לגלגלים הקדמיים מעמידה?

לאישתו של אחי יש A3 סטודנט עם 184 כ"ס ושהכביש טיפה רטוב אין שום סיכוי להדביק את דוושת הגז. זה פשוט נשאר במקום. הייתה לי גם פולו gti 2011 אז אני קצת מכיר.

לגבי 100-200, אכן יכול להיות 8-9 שניות

 

הרכב 4*4 (האלדקס) ולא הנעה קדמית.

פורסם
APR STAGE3 GTX28

440 כ"ס בגלגל נמדדו.

הייתי שולח וידאו, אבל לא תאמינו שזה שלא ערוך.

תוכלו למדוד לבד בסטופר "תקין".

 

די נו, כבר כתבתי שסתם צחקתי. תזכור שכשאני כותב משהו, אל תיקח את זה ברצינות :lol:

ואגב, היינו שמחים לראות וידאו. ממש ממש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו הכל טוב,לגמרי בהלצה.

זו לא בדיחה,KINGIKRA זו הייתה המטרה שלי מהתחלה והקשר לR,בזמנו

כשקניתי את הS3,לא היו R בארצנו וגם לא קונה חדש מהסוכנות.

סליפרית אם גגון על הגג (להעמסת הגלשן,באמת.) מלאה כל טוב ממתלים

בולמים גומיות במתלים,אלדקס קונטרולר סעפות שבלול( KIT 3 APR)ומערכת משובחת,

חוץ מהנמכה קלה והשחרת החלונות (קניתי אותם מושחרים מאחור)...מושלמת.

העניין המצחיק הוא שהפרויקט זמין לרכבים האלה וביומיים כל הרכב מוכן,מבלי לבנות

מנוע ולפרק חצי רכב. אפשר גם יותר להגיע איתו ל470 גם אבל עדיף לרכב שנוסע

באמינות יום יומית. הR רכב נהדר כפרוייקט ,זו הכוונה שלי ויותר סליפרית ממנה?

במילה אחת תענוג גדול וחוויה ענקית.

נמכרה לא בגלל שלא אהבתי,אלה אין מקום בחניה (יש עוד פרויקטים) ואני משתעמם

מהר,אבל הייתה אצלי כמעט 3 שנים של תענוג יום יומי ואמינות מלאה

אפילו פ'נצר בגלגל לא היה.


×
×
  • תוכן חדש...