Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם ההדיוטות ישימו לב שזו לא גולף רגילה.

 

הם לא יודעים מה זה גולף R וגם לא מעניין אותם.

 

הם יודעים מה זה גולף עם קסנונים, חישוקי 19", DSG-Farts וארבע (!) יציאות אגזוז.

 

 

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אביה, אתה נותן הרבה הרבה הרבה יותר מדי קרדיט לאדם הממוצע. הדבר היחיד שאשתי מסוגלת לראות זה רביעיית אגזוזים והיא צריכה בשביל זה להסתכל על מע' הפליטה שזה משהו שאדם נורמלי פשוט לא עושה. כל השאר, בחיים לא תראה. וכך כל אדם שאין לו זיקה לתחום. קח אותי עשור אחורה, ולא הייתי יכול לומר לך מה מידת הגלגל של רכב ככה סתם ע"י מבט...

 

רומן אתה יכול לקרוא לזה ערסמוביל עד מחר, אבל אני מוכן להתערב איתך שהאדם הממוצע לא ידע להבחין שהגולף הזו מיוחדת ובטח לא ערסית. אפשר לפרמל את זה להתערבות, all in?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אף אדם מהרחוב לא ישים לב שזו אר.

בהינתן שהוא לא רוצה מוצג יוקרתי, אני מבין למה ויתר על ה135.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אור, יכול להיות שאשתך היא לא הממוצע. יש אנשים שלא יודעים מה זה גולף.

 

ההדיוט לא ידע לאמוד את גודל החישוק המדויק, אבל קשה שלא לשים לב לחישוק גדול ברכב קטן.

 

היא לא תזוהה כגולף R, אבל אולי תזוהה כגולף מהכפר. יש לה נוכחות מסוימת.

 

 

פורסם

איזה גולף מהכפר, התחייב"סת רצח גיבוריקו.

אשתי בהחלט לא הממוצע, היא 'מעל הממוצע' בגלל כל החפירות שלי בענייני רכב ש'זלגו' אליה.

אבל הR מעוצבת בצורה מאוד מאופקת, יחסית. **לנו** הדברים בולטים ואולי אפילו צורמים בעין, לאדם הרגיל - מנסיוני - אין באמת מושג מה ההבדל בין 16 ל19 אינטש, חצאיות, וכו'. קסנון נהיה נפוץ בטירוף ומע' פליטה זה לא משהו שמסתכלים עליו בכלל.

 

אני מציע לך את אותה ההתערבות שהצעתי לרומן... ב מ ק ר ה ברנש שאני מכיר הולך לקבל R, ויהיה קל מאוד לבדוק האם סתם חברים משותפים שמים לב שהרכב הזה הוא משהו מעבר לעוד פאקין גולף עם סאנרוף (תזכיר לי - לקחת את הסאנרוף בסוף יא נקניק?).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מהניסיון שלי, זה הפוך. אנשים "משלנו" יזהו בדיוק במה מדובר, ויעריכו.

 

האדם מן הישוב, לדעתי והערכתי, יחשוב שמדובר בגולף מצ'ופרת.

 

 

 

*התחייב"סת? שו הדה?

 

 

פורסם

מלשון חי בסרט, בצורת הפועל P:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מהניסיון שלי, זה הפוך. אנשים "משלנו" יזהו בדיוק במה מדובר, ויעריכו.

 

יעריכו מה? שמישהו הוציא קרוב ל-300K על סליפר? שזו הגולף החזקה ביותר? שזו עוד גולף?

 

העובדה שמכונית היא סליפרית, עדיין לא קושרת לה כתרים שאולי לא מגיעים לה. קל וחומר שאולי יש לה אחות זולה יותר (GTI) שיודעת לספק יותר פאן.

 

נהגתי על גולף R. מכונית טובה ומוצר צפוי מאוד מבית ואג - אבל ממש לא מצדיק התייחסות כאילו מדובר במכונית קאלט.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
יעריכו מה? שמישהו הוציא קרוב ל-300K על סליפר? שזו הגולף החזקה ביותר? שזו עוד גולף?

 

העובדה שמכונית היא סליפרית, עדיין לא קושרת לה כתרים שאולי לא מגיעים לה. קל וחומר שאולי יש לה אחות זולה יותר (GTI) שיודעת לספק יותר פאן.

 

נהגתי על גולף R. מכונית טובה ומוצר צפוי מאוד מבית ואג - אבל ממש לא מצדיק התייחסות כאילו מדובר במכונית קאלט.

 

לא, לא ולא. יעריכו את החבילה - הרבה ביצועים, הרבה שימושיות.

 

אני דווקא טענתי למוחצנות מסוימת של ה-R.

 

 

פורסם

יש איזה סרטון ברשת של בחור שיש לו פרארי ומראה שבחורות עוברות ברחוב ולא מסתכלות אפילו לכיוון של הרכב.

 

אז אני בטוח שאנשים לא יעצרו מול ה-R ויעשו תמונות.

 

אבל גם מול המתחרות שלה לא נראה לי שזה ייקרה.

 

לדעתי האודי והבמוו הו המתחרות הכי ״מושכות עיניים״.

 

ובחייאת, אם עברה אתכם S3 או 135/235 תגידו - וואו!!! ? כי אני לא.

 

אבל אם ניקח את הR של החבר. נרא אותה לאנשים מהיישוב (שוב, לא לאיזה קלולס שאפילו לא יודעת באיזה רכב היא נוהגת... ״הממממ נראה לי שלבן?!״) אז ישימו לב.

 

באותה מידה שיידעו לבדל את המתחרות שלה מהאחיות שלהן.

 

לטובת האודי/ב.מ.וו ואפילו הגולייטה אציין שמראש דגם הבסיס נחשב ליוקרתי יותר מהגולף, לכן ברור לכולם שגם מי שאינו מבין אולי יצליח לתפוס שזאת גולף מיוחדת, אבל יעריך יותר את הS3 או ה135

פורסם

היתה לי פעם גולף 160 אדומה. החלפתי לgtiכחולה. המקסימום שכל האנשים מסביבי שאינם חובבי רכב ידעו להגיד זה שהחלפתי צבע. ובדור 6 היה צבע שונה לפנסים, גנטים, כנפון, וכמובן סמל. היה גם צליל מעט שונה. זה לא אמר לאף אחד כלום.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הסליפריות זאת לא מטרת העל, זה רק יתרון (שלחלק יכול להיות חסרון).

אגב, רוב האנשים לא ידעו להגיד ש-S3 שונה מ-A3. אפילו במוסך מתעקשים לקרוא לה A3. (כנראה כנ"ל על 135)

אני לא עובר לעולם אחר אבל כמו שאמרו, גולף פחות יוקרתית מאאודי. אז לא יפתחו עיניים למשמע גולף כמו שפותחים היום כששומעים אאודי.

 

(תזכיר לי - לקחת את הסאנרוף בסוף יא נקניק?).

 

כן ואגב, מדובר ב18 אינץ'. לא יודע למה ממשיכים להציג את זה בצורה כל כך קיצונית... זה לא מוגזם.

בגלל שיש הרבה גולף מצ'ופרות, כנראה R (ששונה מה-GTI שרגילים לראות ולזהות) יכולה להזכיר רכב מצ'ופר. אני יכול להבין למה.

 

יעריכו מה? שמישהו הוציא קרוב ל-300K על סליפר? שזו הגולף החזקה ביותר? שזו עוד גולף?

 

העובדה שמכונית היא סליפרית, עדיין לא קושרת לה כתרים שאולי לא מגיעים לה. קל וחומר שאולי יש לה אחות זולה יותר (GTI) שיודעת לספק יותר פאן.

 

נהגתי על גולף R. מכונית טובה ומוצר צפוי מאוד מבית ואג - אבל ממש לא מצדיק התייחסות כאילו מדובר במכונית קאלט.

 

תסתכל קצת על ביקורות ותבין מה מעריכים. מדובר במכונה מאוד מרשימה גם אם אתה לא מתחבר למוצר "צפוי".

לדעתי האחות הזולה יותר שתעלה לך 260K עם אבזור שקיים ברובו ב-R לא מספיק זולה וזה עוד לפני שמדברים על ההנעה.

אם אתה אוהב לא צפוי- ה135 תפורה עליך :)

פורסם

לדעתי חלקכם נותנים יותר מדי קרדיט לאדם ״הממוצע״. אני יכול להבין את זה. כשמישהו חי איזה תחביב מסוים, הוא לפעמים שוכח מה הוא ידע ומה לא לפני. ממש לא נראה שאדם שלא מתעניין במכוניות מזהה בקלות ג׳אנט שגדול באינטש או שניים מג׳אנט אחר. על אגזוזים מי מסתכל בכלל?

שנתיים נסעתי בפקקים לת"א כל בוקר וחזרה בערב עם ה A45 שלי ודיי הרגשתי כמו דני דין (רואה ואינו נראה למי שלא מכיר את דני דין). אנשים שאמרתי שאני נוהג על A45 שאלו אם זה אאודי ועשרות פעמים ששאלתי אנשים אם הם יודעים מה זה AMG, החשובה הייתה לא והייתי צריך להסביר. לפעמים הסאונד קצת מסגיר שלא מדובר ברכב סטנדרטי אבל בלעדיו גם שאלו אותי למה הלכתי דווקא עם יונדאי I30 (אני לא צוחק).

לרוב קיבלתי אגודלים מורמים מנהגים אחרים עם רכבי ספורט, שמן הסתם כנראה מבינים במכוניות ומילדים בגילאים 16-22 (כמובן שלא רובם אלא מיעוט קטן).

פורסם

תסתכל קצת על ביקורות ותבין מה מעריכים. מדובר במכונה מאוד מרשימה גם אם אתה לא מתחבר למוצר "צפוי".

לדעתי האחות הזולה יותר שתעלה לך 260K עם אבזור שקיים ברובו ב-R לא מספיק זולה וזה עוד לפני שמדברים על ההנעה.

אם אתה אוהב לא צפוי- ה135 תפורה עליך :)

 

אני מכיר את כל הביקורות - וגם יודע לנטרל מהן את אפקט הפרו-ואג שכל כך רווח בעתונות הבריטית והגרמנית. אוטוקאר מתים על הגולף, אוטואקספרס שפוטים של סיאט לאון. הכל ידוע, נאמר, נכתב...

 

הבעתי כאן את דעתי האישית, לאחר שגולף R לא עשתה לי את זה ו-GTI הדליקה אותי יותר. זאת ועוד; אתה היית מוסיף אקסטרה איבזור ומגיע ל-260K(אכן מחיר קרוב מדי ל-R), בעוד שהאופציה היחידה שאני הייתי מזמין היתה חבילת ביצועים(230 כ"ס, LSD, הנמכה והקשחה, ג'אנט "18 וכיו"ב). עם גיר ידני, המחיר היה נותר באזור ה-200K וקצת.

 

אתה מדבר על 135? 125 עוד יותר תפורה עלי, רק שהנסיבות שלי כרגע לא מתאימות לרכישת אחת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

סליפרית לחלוטין,מה מצחיק? לשכנה שלי יש A3 1.8 ליטר שבעלה הרכיב לה סמל של הS3 מקדימה...תאומות כמעט.

מישהו יודע שהרכב ב 3.5 ש במאה וב12 ש במאתיים? לא נראה לי,אפילו צליל האגזוז אנמי ושקט.

ועוד גגון מכוער על הגג...מופנמת היא לא,אבל דומה חיצונית.

IMG_5976[1].JPG


×
×
  • תוכן חדש...