Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קינגרה - הסרטון שהעלת מעניין מאוד.

 

הR לוקחת כאן את הrs3 הן בהתנהגות והן במהירות על המסלול.

 

בתחילת הכתבה הוא אומר שהR היא העדיפה בינה לבין הs3.

 

Spire - בלי להעליב, אבל אתה לא בדיוק הלקוח הפוטנציאלי של הגולף R.

 

למעשה אם יש הסכמה לגבי היכולות של הרכב והויכוח היחיד הוא לגבי המחיר, אז היצרן כבר עשה את שלו מבחינת הוכחת יכולות.

 

באשר למחיר - אולי לי ולך נראה מוגזם לשלם את הסכום הזה.

מצד שני לקוח פוטנציאלי של הרכבים הללו שכן מתכוון להוציא את הסכום הזה - יכול להיות שייבחר בR.

 

כמו שאמרתי פעם, כל הכבוד לצ׳מפיון שמביאים רכב כזה שהוא יותר מקדם מכירות מאשר שיהיה להיט מכירות. סה״כ מהבחינה הזאת נראה שהם מתאמצים להביא את כל הליין.

פורסם

"לא בדיוק" זה חתיכת אנדרסטייטמנט :-) גם לרגע לא התיימרתי להבין מה חולף בראש שעומד בפני החלטה כזאת. מה שאני כן יודע (למרות שגם זה יכול להיות לא נכון) זה שמכונית קונים בשביל מכלול דברים, ואם משקללים פנימה דברים טיפשיים כמו איכות חומרים, עיצוב, וכן - גם תדמית, ה-s3 לוקחת את הגולף בהליכה. *למרות* שהיא מכונת נהיגה פחות מערבת/מהנה/כיפיית/וואטאבר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מוזר שפספסתי את הסקירה ביוני, מזל שהוקפצה.

 

אהבתי מאוד את הקונספט בכתיבה, פחות התחברתי לרכב מהסיבות שכבר נדונו פה.

השאלה שלי היא למה לדחוף 4 אגזוזים? בנו פה רכב מאוד אלגנטי/מופנים ומאחור פשוט תקעו, כמעט בכוח את המפלטים האלה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ :)

 

רק רציתי לתת לכם את נקודת המבט שלי. בתור אחד שבחר את ה-R על פני ה-S3 (וצריך להתאפק כמה חודשים...).

למה? (בסדר אקראי)

1. כי אני עם S3 כבר 8 שנים ומרגיש צורך לגוון למרות ההתרגשות האינסופית שה-S3 נותנת לי (מה שגרם לי אפילו לא לברר עליה מעבר למבט בקטלוג).

2. כי אני מעדיף לענות למי ששואל אותי איזה רכב יש לי ש"יש לי גולף" ולא אאודי.

3. כי ה-R, למרות מה שרשום כאן, בכל מבחני הדרך הרציניים מקבלת ציונים טובים משמעותית מה-S3 ועומדת מול רכבים חזקים ויקרים יותר.

4. כי היא מאובזרת יותר. אתם בקושי מתייחסים לאבזור שבשבילי היה גורם משמעותי. אחרי 8 שנים עם רכב לא מאובזר רציתי להתפנק, כי אני נשאר עם רכבים הרבה שנים. אבזור זה משהו שיקר להוסיף, יקר לבטח וקשה לקבל עליו החזר כשמוכרים את הרכב. אז לקבל חבילה שהיא כבר מאוד מאובזרת זה יתרון משמעותי (גם על ה-S3. במיוחד על ה-GTI).

5. כי היא רכב מיוחד יותר. תבדקו כמה S3 יש על הכביש לעומת ה-R.

6. אין עוד דגם של גולף מעל ה-R, בעוד של-S3 יש...

 

אלה היתרונות שיש לדעתי מול ה-S3 שכמו שאמרתי הייתה פחות רלוונטית מלכתחילה. אולי אם לא הייתה לי S3 הייתי חושב אחרת.

היתרונות מול GTI ורכבי הנעה קדמית אחרים (תלתן), שהיו הכיוון הראשוני שלי, חזקים בהרבה...

עריכה אחרונה על ידי gil
פורסם

בתור מי שחפר יחד עם הבחור הנ"ל הרבה (מאוד), והגיע מתוך נק' מוצא שלא צריך לקנות R -

הבחירה נהדרת.

 

כשקולטים מה ההפרש בין GTI עם אבזור כמו R, לR, פתאום קולטים שלגמרי יש הצדקה לרכב...

 

מצפה בכליון עיניים שתקבל כבר את הרכב XD

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אל תיקח את זה לכיוון שלילי, אבל אחרי 8 שנים עם אותו הרכב הרגשת צורך לגוון ועברת מ-S3 ל... גולף R? יהיה נחמד אם תספר על מה נפסלו המתחרות.

:idea:
פורסם

ניתן לגיל לענות במפורט, אם הוא רוצה.

אבל כן אציין שעברתי יחד איתו על כל אחת מהאופציות (התייעצות חברית), הוא לא בא בראש מקובע לR - להיפך, ניתן לומר שהוא חיפש איך לאו דווקא להמשיך עם צ'מפיון.

אבל אחרי שקלול כל הדרישות שלו אל מול הנמצא בשוק, אני מסכים שR זו הבחירה מתאימה ביותר עבורו.

 

מתחרות שנפסלו בסגמנט: 135M, S3, תלתן, GTI, V40-R, קופרה

היו אופציות שלא מהסגמנט אבל זה פחות רלוונטי.

בכ"א הנקודה היא שהיה מעבר דקדקני על (כנראה) כל האופציות האפשריות... אז לא לזלזל ולחשוב שמדובר בלקוח שבוי כי ההיפך הוא הנכון.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

רציתי לשאול אתכם איך אפשר להבדיל בין הגרסאות של הגולף ?

 

יום שישי אני והחברים ראינו בכביש גולף לבנה עם ג'אנטים ענקיים ויפים, פנסי קסנון, חלונות כהים הכי אטום בכל החלונות, סופי אגזוז ומהירות גבוהה מאוד שבסוף פנתה לכיוון נתניה. (זה הזמן להתוודות אם זה מישהו מהפורום):-D

 

האם זו הR?

פורסם

אני אתן זוית אפשרית לבחירה שלו, אחרי 8 שנים עם קוואטרו של אוודי, לא קל לעבור להנעה קדמית.

 

זה מרגיש אחרת לגמרי, לא קובע אם טוב יותר או רע יותר, אבל בהחלט שונה, אתה גם מתרגל לסגנון נהיגה מסויים שאם אתה לא משנה אותו עבור הרכב הנעה קידמית שאתה נוהג בו, הרכב הנעה קדמית מרגיש "לא טוב".

 

למרות זאת, ניתן לראות שמירב הסיבות שהוא בחר את ה R היא לא עניינית לעניני ניהוג אלא לענייני מיצוב ואבזור והצורך לשדרג (לא שאני רומז שזה רק מה שמעניין אותו).

 

בכל מקרה, אחלה בחירה שתהנה ממנה מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הוא פירט בדיוק את זה :

5. כי היא רכב מיוחד יותר. תבדקו כמה S3 יש על הכביש לעומת ה-R.

 

רק שאני, עם מלוא הכבוד, לא מקבל את זה.

להגיד את זה על STI זה סבבה, כי תראה איך נראית אימפרצה ואיך STI?

כל אדם שעיניו בראשו מיד רואה שיש פה משהוא שונה.

 

מצד שני, צריך חובב רכב מובהק בשביל שיבין שה R היא לא 1.2TSI.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הוא מחפש ייחוד של חובב הגה, לא ייחוד של הישראלי הממוצע. יתרה מזאת אם קראת את דבריו - הוא כן מחפש סליפריות, ומעדיף להחזיק בvw על פני אודי/בימר.

גם התלתן נראית לכל מי שאני מכיר כמו "אלפא", לאף אחד מהמשרד / חברים אין מושג מה זה תלתן ירוק. אני עדיין נהנה עם עצמי מכך שזו לא עוד ג'ולייטה (וכן, זה רכב הרבה פחות מיוחד מR וכו', אני לא מנסה להשוות)

 

וזה שאתה או אחר לא מקבל את זה לא באמת רלוונטי לשיקולים של פלוני, אותו מעניין מה *הוא* מרגיש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...