Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסוואגן גולף R – ראיון עבודה.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2850 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כתיבה מעולה :)

מסכים עם כל הכותבים - הרכב הזה פשוט... מיותר, יתכן והכיוון זה עו"ד שבעייתי מבחינתם להסתובב באאודי (אהמ אהמ).

אבל תהרגו אותי, לא מבין מי מוסיף 100 אלף ש"ח מעל המחיר של הGTI בשביל 20K חמוצים והנעה כפולה.

ואם כבר ראיון עבודה, בעסק הזה - הספורטאים יבקשו את אסתי, העסקנים את קל'אאודי'יה, וחובבי האקשן את הבווארית - לגולף הזאת פשוט לא נשאר עמוד לרקוד עליו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זמן קצר לאחר קרות הפוסט של פות"ש, מרגלות כביש 7212, אני מסתכל על ה-156 שלא תהיה שלי בעוד יומיים מבעד לענן ניקוטין. האוויר קריר (טוב למנוע), מחכה לגולף.

 

היא מגיעה. המחשבה הראשונה - ערסמוביל! צבע מט, קסנון, חישוקי בלינג 19'' - לא כוס התה עם לימון שלי. מה שכן, נראית בפירוש קרבית יותר מהגולף העממית המצויה. המנוע מהמהם בטוב, בהחלט צליל ספורטיבי ומעורר ציפיה. מסיים את סיבוב הנימוסין ונכנס לאוטו. המושב חובק, אוחז מעולה. תנוחת הנהיגה מצוינת גם כן. דרייב, מצב ספורט וגז. סוחבת! לא פחות מעולה. האצה חזקה, חלקה, התיבה מעבירה הילוכים מהר וחלק. מאד מהר ומאד חלק. הבקפיירים מוסיפים לאווירה והם, איך לנסח זאת, מנומסים יותר מאלה שב-A45, למשל. עד כאן הכל טוב.

 

מתחילים לפנות. כאן הרכב על מסילות - ההאלדקס עובד, ועובד מעולה. גם הבקרות. הכל נשלט (גם אם לא הכל על ידי) והכל דיסקרטי ומעולה. טעויות שעושים בטעות, טעויות שעושים בכוונה - לא מזיז לה כלום בפניות של כביש נשר ולאחר מכן בבית אורן. היא מושכת בכל פניה במהירות וביעילות. גם יציאה מפניה ברביעי במקום בשני לא מזיזה לה הרבה - השהיונת קלה, ויאללה ל-Warp speed. את בית אורן ירדתי, לשם שינוי, במצב מתלים המוכוון לנוחות (ותסלחו לי אני לא זוכר את שמו) - המתלים באמת היו נוחים יותר, אבל אז הורגש שהמושב נוקשה משהו - טוב לאחיזה, פחות טוב לשיוט. עליה חזרה של בית אורן, שוב במצב ספורטיבי - והכל מתחבר. שטף נפלא של פניות - מהר, יעיל ובלי דרמות. הבלמים, כרגיל בתוצרת VAG, נהדרים. חזקים ועם אפס דעיכה גם כשהם מסריחים עד נהריה.

 

אממה, לאחר מכן הייתי חייב לקלקל הכל ולקחתי אותה לעליה הנוספת של נשר, זאת שעולה לכיוון דניה. בסוויפרים שבמעלה הכביש היא פשוט איבדה את זה - האף הרגיש נטוע פחות מאשר בפניות האיטיות, היא שידרה פחות בטחון, באופן מורגש, ומה שהדהים אותי - הייתה מהירה פחות, ובהפרש ניכר, מ-M235 אתה כיסיתי את אותו הכביש ממש לפני כמה חודשים.

 

כאן אנחנו מגיעים לבעיה הגדולה של הגולף R - או, יותר נכון, 300000 בעיות. עליה קטנה מהמחיר שלה קונה S3 או 135. ה-S3 היא פרשנות שונה על אותו הנושא, אך עם מקדם יוקרה עדיף. ה-135 מכונית ספורטיבית בהרבה וגם, לדעתי, יוקרתית יותר. במחיר הזה, זה פשוט לא הוגן כלפי הגולף. בסופו של דבר היא מכונית טובה - מהירה, מאובזרת, עם מקדם פוזה משלה, אפילו נוחה באופן סביר לאוטו ספורט. כשמכניסים לתמונה מתחרות, במיוחד אלה שעולות, +/-, אותו כסף - אין לה יתרון יחסי.

 

חוזר ל-156, מהרמקולים שר אקסל רוז. חושב על זה והמסקנה עולה - You could't be mine. לא באשמתה, חבל.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונה הראשונה - 1986 כזה, נחמד.

באחרונה יורדת דמעה מהשפריצר האחורי.

 

יופי של סקירות, כיף לקרוא.

 

.. קשה היום לקרוא כך כך הרבה' date=' גם כשהכתיבה כישרונית...[/quote']

למה הכוונה 'היום', כלומר היום כי השלישי ביוני או יצא יום ד' או... מה ?

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הייתה מופנית לפותח השרשור. הרי הוא לא כתב רשמי מטעם מגזין כזה או אחר, אלא "סתם אחד" שכותב בפורום. אבל אני רואה שהוא כותב הרבה סקירות על מכוניות שוות. ולכן אני שואל, איך הגיע לכך שיבואנים מסכימים להפקיד בידיו מכוניות כאלה? האם יצר לעצמו שם בקרב יבואנים ומכירים אותו? למרות שאם לפייביש נותנים, אז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה חיים! איך אני יכול גם לקבל רכבים כאלה לנסיעות מבחן ארוכות ולעשות חיים גם? אני גם רוצה..

 

 

אתה צריך לשמן את האנשים הנכונים...

 

ובנימה יותר רצינית, אם תהיה באתר 12 שנים ותכתוב כמו בן אדם, תשקיע במה שאתה כותב ותכתוב מעל 5000 הודעות גם אתה תקבל.

בנימה אפילו יותר רצינית, גם אם אתה לא 12 שנים באתר, כל מי שיוכיח שהוא יכול לכתוב על רכבים בצורה שאנשים אחרים יהנו ממנה, יכול להשתתף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שכן. האם קוארו מקבל את החסות מהפורום ולכן מאשרים לו? או שניגש כאדם פרטי שכבר מוכר ליבואן כזה או אחר ולכן מקבל את הרכבים להתרשמות ארוכה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קואורה חבר במסדר סודי, גם אני. נוכל לספר לך, אבל אז נצטרך להרוג אותך.

 

וברצינות - זה שרשור על גולף R, לא על איך מקבלים מכוניות למבחן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם על הפידבק!

 

שני תיקונים קטנים:

1) המתלים האדפטיביים, כפי שציין spire, אכן אינם כלולים במפרט הסטנדרטי אך זמינים תמורת 8,500 ש"ח. באאודי S3 מדובר על כ-12,000 ש"ח וב-M135i המחודשת הם כלולים באבזור הסטנדרטי.

2) בכתבה ציינתי כי בתמורה לאותו סכום שנדרש עבור הגולף ניתן לקבל S3. מתנצל על הטעות אך בכל זאת קיים פער קטן של 15-20 אלף ש"ח בהתאם לתצורה (3 או 5 דלתות). עדיין, המשמעות של הפער הזה זניחה ואין ספק שבקלות ניתן להעדיף את האאודי על פני אחותה מבית פולקסוואגן הנמכרת במחיר כמעט זהה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג של סיקור וקריאה Cuore !

 

אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש, מאוד נהנתי לקרוא, תודה רבה ולspire על הסקירה היפה!

 

למה הכוונה 'היום', כלומר היום כי השלישי ביוני או יצא יום ד' או... מה ?

 

"היום" הכוונה לימים שכולם התרגלו למבזקי מידע קצרים, כותבים שורה בוואטסאפ ושולחים 5 הודעות ברצף במקום לכתוב פסקה עם משפטים וסימני פיסוק.

אני מסכימה שנכתבו כאן סקירות מעייפות שלא הגעתי לסופן, אבל כאשר מדובר בכתיבה כמו בשרשור הזה למשל, אני לא מתנתקת מהמסך לפני סוף הפוסט.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה המצוינת. נהניתי לקרוא.

אני מבין שצ'מפיון חייבים לעשות הבדלה בין הדגמים, אבל עדיין 100K נראה מוגזם.

בכמה הייתם מתמחרים את ה-R כדי שתימכר הרבה? [הכוונה בתמחור הגיוני ולא ב-10 שקלים].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף R מראש אינה רכב ש'ימכר הרבה' בטח לא בארץ.

פה לרוב חובבי ההגה שכן יש להם כסף למכונית ספורט חדשה - יש 200K להוציא.

ואלה שיש להם יותר הם קהל יעד של לקסוס אאודי מרצדס וחבורתן.

אבל זה פועל יוצא ממצב נתון - רכבים שעולים פה 200 עולים בחול 100-160, וכשמחברים את השכר הגבוה יותר, GTR ופורשה הופכות למקבילות הכלכליות של הגולף הנ"ל (אולי אפילו של אחותה הקטנה ה-GTI).

 

אני בספק שצ'מפיון ימכרו כאן יותר מ10 רכבים בשנה, אם היא הייתה עולה 250, אולי היו מוכרים 30.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2850 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...