Jump to content

fish

  • פרסום הודעות

    4,451
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות fish

  • דירוג
    השכן שלא ישן

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מנסה להירדם :(
  • תחביבים
    מכוניות,חיות ומכוניות
  • מקצוע
    מי מתעסק? זה מיקו!
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.alhakir.com
  1. איפה אפשר לראות את הפרקים המלאים?
  2. fish

    מעשה ב 2 פונטו קבריולט 95

    וואי, איזה פוסט כיפי! כל הכבוד
  3. בעברי נסעתי עם הילד ברכב 2 מקומות ועצר אותי שוטר, טען שהוא לא בטוח שמותר להסיע ילד במושב הקדמי. ליאור תודה רבה! לפי התקנות אני מבין שחוקי להסיע את הילד במושב הקדמי רתום במושב בטיחות עם כרית אוויר מבוטלת, אני צודק?
  4. כמו שרשמתי, הילד יהיה חגור בבוסטר גב. האם חוקי למרות שלרכב יש 5 מושבים?
  5. fish

    שרשור השעונים הזערורי

    הנרדין מקורי? אגב, אין שום חנות או אתר שיתנו לך מחיר הוגן (לך) , תתכונן לשחיטה כמו כבש בחג איד על פיטר. בייחוד אם אתה לא עושה טרייד אין אלא רוצה למכור.
  6. חברי הפורום היקרים, אשמח לייעוץ מעוניין להושיב ילד בן 6 במושב בקדמי בנסיעה חד פעמית. העובדות: רכב חמישה מושבים, הילד יישב חגור בבוסטר גב עם רצועות כמובן אשר יעוגן לכסא הנוסע כראוי. חוקי? במידה וחוקי, האם יש לבטל את כרית האוויר או להשאירה פועלת? תודה.
  7. אמור להיות מושקע. ניצלתי את המאורע וקניתי כרטיס ליום חמישי לי וילד. נעשה אחלה בונדינג. מה שכן, הנסיעה לאילת בחמישי אמורה להיות סופר מעוניינת (המון רכבי על מגיעים בחמישי בבוקר) אז יש להתחמש בהתאם
  8. fish

    שרשור השעונים הזערורי

    למה לא לקנות סייקו טרטל בכמה שקלים יותר ולהיות עם ראש שקט?
  9. כי הרכב מגיע במקור עם ראן פלאט ואין לו ערכת החלפת גלגל ולא רזרבי. במידה והוא מוותר על "התענוג", הוא צריך לרכוש גלגל ספייר וערכת החלפה+ אין מקום מיועד בתא המטען
  10. fish

    חובת דיווח על נזק ברכב חדש

    מתחת ל 5 אחוז אין חובת דיווח. על החלפת מכסה מנוע בלבד ירידת הערך 1.5 אחוז ועד לא קיימת כלל. אתה כן יכול לדרוש תיקון מחדש לשביעות רצונך.
  11. רוב הרפליקות נבנו על בסיס פונטיק פיירו- מנוע והנעה אחורית אבל רכב די פח אשפה.
  12. ראיתי 2 למכירה משנת 91, המחיר סביבות ה 110 אלף יורו ומטפס כלפי מעלה (נתקלתי באחת שביקשו 350 אלף) זה אומר שהיא תעלה בארץ מיליון ומעלה. לא צחוק, ובטח לא זול אבל לא בשמיים למספר ברי מזל בארץ הקודש שיכולים להרשות לעצמם.
  13. האמת שלא בטוח, סלח לי שלא התמקדתי בלוחית, היו לי דברים אחרים שמשכו את תשומת ליבי זה מה שהבנתי ממנו, אבל האנגלית שלו לא משהו וגם אני די איבדתי את זה מבחינת הריכוז. יש מצב שהוא התכוון שרכב יובא מרוסיה אבל לא רשום באוקראינה.
  14. fish

    מבחן דרך: קופרה אטקה

    יוצא עם הרכב מהחניון, מולי נעמדת קופרה אטקה. דיבור זריז עם הנהג (תגיד, אתה שם לה ראשון היא לא רוצה שני?\תיתן רכבת לאימפרזה הכחולה מחולון"?) והנהג יוצא גבר גבר ומזמין אותי לנסיעת מבחן. יאללה, מניעים! א. הרכב שקט, מה זה שקט? שקט כמו כל אטקה 1.4 שיש לשכן. ב. המושבים האופציונלים פצצה, רק לטעמי חבל שהוסיפו את העלאק קרבון בצדדים. ג. אבזור- כל מה שתרצו יש שם, כולל טעינה אלחוטית, תאורת אווירה בדלתות, גג פנורמי וכדומה. ד. איכות החומרים סיאטית להמדרין, יענו "אנחנו יכולים יותר אבל בוחרים להיות הרבה פחות מאשר הVW המקבילה כדי שלא נחטוף על הראש". יאללה, תן בה גבר, תן בההההה מתחילים בנסיעה, היא מאיצה טוב. לא מדהים, לא רע, פשוט טוב. אין תחושת חוזק שמדביקה אותך באמוק למושב, אין פירפורים (הנעה כפולה) אין סאונד מחרמן מהמנוע, אין פיצוצים מהאגזוז כמו שהיית מצפה. כל מה שאתה רואה זה את המספרים רצים למעלה ומהר. מגיעים לפניות הדוקות ורטובות מהגשם, והקופרה נדבקת ואוחזת, מה זה נדבקת? יותר קל להוציא את אשתי מהפריימארק (וזה קשה) מאשר לנער את הגיפון הזה לצאת מהמגבלות. שעון הדלק מצפצף, מסתכלים על הצריכת דלק שלי: 1-4 והטווח הנותר 13 ק"מ. מתדלקים ונוסעים להוציא אותה משלוותה בכיכרות. יש כיכר קטנה אחת, שחבר בשם עמית נתן לה את השם "הבת ז**ה". היא הרוויחה אותו ביושר, אספלט חלקלק, שיפוע משתנה לשלילי, יציאה רחבה לאפל קונטרה פל מושלם ויש אפילו קצת מרווח ביטחון לטעויות. *בקרות עובדות, אני אחרי סיבוב של חצי שעה ומתחיל להכיר קצת את הרכב. רכב רגיל ייקח אותה על 25-30 קמש ולא יותר. סידרה 2 לקחה אותה על 50 ונכנסה להיגוי יתר, כנ"ל Q50. איוו 9 עשתה אותה סביבות ה 70-60 והופ ברחה לי לדריפט קצרצר אבל מלחיץ. ואז מגיעה הקופרע- זרקתי מבט לשעון וראיתי סביבת ה65 ואפשר הרבה יותר. רכינת המרכב סבירה, בטח יותר טוב מכל גיפון אחר שיש בסביבה (להוציא RSQ3 שובר השיניים וסודק החוליות) פשוט- סובב את ההגה וטוס קדימה לכיכר הבאה. לא הגעתי למגבלות, בקרת האחיזה לא היבהבה, לא היו יללות צמיגים ולא הייתה דרמה. ופה קבור הכלב- תראו, רבע מיליון שקל ועוד קצת הרבה למושבים וגאנטים בלינג בלינג- והרכב משעמם. ציפיתי לאטרף, ציפיתי למשפחתמוביל המושלם בשבילי. ציפיתי לסיים את הנסיעה ולרוץ לסיאט לפתוח הזמנה. גיליתי שציפיות יש רק על כריות. ואז, עוצרים ליד הבית ומדברים מחוץ לרכב האם אבא של ערוסי השתחרר או עדיין משלם את חובו לחברה, הילדון בן השש נכנס ונותן גז בניוטרל. מה אגיד ומה אומר, שלל פיצוצים, רעמים, פלוצים ונביחות יצאו מהאגזוז. ופה נפל לי האסימון, מה שמפריע לי זה שהרכב ממש תוכנן לעשות הכל טוב,והוא עושה- אבל בלי להפריע ובלי לרגש. המטרה שלו להשאיר את האישה מרוצה, ואת הילדים מרוצים, ואת האטרף רק כלפי חוץ כדי שרעש המנוע לא יפריע לשירי יובל המבולבל להתנגן בסראונד במערכת המצויינת שלו. כן, בדיוק כמו שהרבה רשמו פה- מסכים עם כל מילה שלכם. סינטטי, טוב אבל חסר כל ריגוש. לאשתי שנוסעת בפקקים הלוך חזור תל אביב אם כבר אטקה אז 1.5 FR תיהיה עדיפה, ולי אין מה לחפש בו. לא הייתי קונה אותו- אבל בהחלט מבין את מי שכן. אולי מרגיש לי משעמם ושאין לו נשמה אבל רכב בן ז**ה!
×
×
  • Create New...