Jump to content

כוח-סוס

  • פרסום הודעות

    1,304
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות כוח-סוס

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הבנתי, תודה. אכן, רכב חדש, ובמיוחד אחרי זמן רב ושינויים טכנולוגייה רבים כ"כ, ידרשו ממני קריאה מעמיקה של הספר ואף התנסות עם הרכב והמערכות במגרש חניה. לא אקח סיכונים מיותרים על הכביש.
  2. נראה שיש כפתור פיזי, אלא אם אני מתבלבל והכפתור הזה עושה פעולה אחרת.
  3. משמע שלא ניתן לבצע קידודים בדגמים החדשים? ואם כן, מי עושה אותם?
  4. צודק, יכולות להיות הפתעות לפעמים. העניין הוא, שאם אני סומך על הנושא מהקופרה לאון, ששם גם קיימים מתלים אדפטיביים, הרכב אמור להיות קשיח למדי. לשם הידע הכללי - אשמח לעדכון אחרי שתעשה נסיעת מבחן. אחת הבחירות ברכב ספורטיבי עם המתלים האדפטיביים היא ביכולת לשלוט בסגנון הנסיעה ובשימושיות שלי וגם של בת הזוג.
  5. אז בשישי האחרון הגעתי לנסיעת מבחן על הקופרה פורמנטור ואלו ההתרשמויות שלי לפחות: הרכב מרשים, מרשים מאוד. עם כמה שהוא מאובזר מבחינה טכנולוגית הוא רחוק למהיות עמוס בתא הנוסעים. הרבה מידע במסך ועוד יותר מידע בלוח השעונים ואני בכלל לא בטוח עד כמה זה טוב, אבל כנראה שזה עניין של הרגל ובטח שבמעבר מרכב פשוט הרבה יותר משנת 2014 ל-2021. וכאן בעצם הבעיה שלי, ויש לי כזאת, עם הנושא המאסיבי של העברת מכלולים מכניים למסכים וטאצ': מבאס, ומצריך לא מעט תרגול, לפתוח את הגג, להדליק את האורות או בכלל להתעסק עם המזגן דרך מסכים. זה פשוט מסורבל ולא הכי נעים. מצד שני, אין ספק שזה פרקטי במובן מסוים ודי חסכ
  6. קיבלתי. שמע, בתכלס אתה מעודד אותי ועוזר לי להשלים עם "הגזרה" ככה שאני מאוד סבבה לקרוא את הדברים ומבין לחלוטין את מה שאתה מסביר. מזכרון קצר, ולאו דווקא על ההגה אלא בדשבורד עצמו - כל רכבי הקונצרן שנשענים על הגרסאות הקיצוניות, וממה שאני זוכר בשלוף זה קיים ב-VRS וגם ב-Golf GTI MK8.
  7. אתחיל מזה שאגיד שלך יש הרבה יותר ניסיון על רכבים בסגנון ועם האפשרות הזאת אז כמובן שאכבד את דעתך, וייתכן שבעתיד אף אסכים איתך מניסיון אישי. כפתור ההנעה הוא דווקא הרבה פחות מעניין והייתי מוכן לקבל את כפתור המצבים בצד שמאל בלבד, רק שהבנתי שמדובר בהגה שלם ואין יכולת לתמרן בנושא. חושב שמדובר באבסורד, דווקא בקופרה, ושהרכב לא היה מתומכר בכמה אלפי שקלים יותר אבל כן סביר שב-1.5-2K יותר, במיוחד כשזה כבר בטווח מחירים לא נמוך בכלל. אם יש משהו שאני מאוד אוהב בעולם הרכב של השנים האחרונות זאת ההתפתחות הטכנולוגית והתוספות הרבות. 2 דברים נוספים יכלו להוסיף עוד המון: אפשרות לעדכן (עצמאית ל
  8. לאטקה יש יתרונות וחסרונות עבורנו: היתרונות - היא קרבית, מרווחת, חזקה עודכנה לא מזמן אבל עדיין מיושנת ופרקטית בפנים (כפתורים פיזיים). החסרונות - אנחנו לא זקוקים לתאים גדולים כאלו (רק עגלות וכו'), היא מעט מגושמת, העדכון האחרון פשוט לא מספיק (עדיין מרגישה 2017 ולא 2021) וגם לא הכי 'זולה'. בוא נגיד שאם היה הייתה זולה בכ-20-25 אש"ח היא הייתה הופכת לרלוונטית הרבה יותר. אני מבין את הקטע האגרסיבי אבל מצד שני הלאון והפורמנטור זורמות לי יותר. אם אחזור להתחלה ולדברים שמבאסים בחטיבה, ובלתי מובנים אצלי, הם ניתוק של האפשרות להתחבר לרכב מהטלפון (סטייל טסלה) - דבר שהיה יכול לעזור לא
  9. שלא תבינו לא נכון, האוקטביה RS היא רכב מדהים בחבילה מצוינת. לצערי, במסגרת המינוסים (שחלקם קטנים מאוד אך אמנה אותם) בהשוואה לפורמנטור VZ ומלבד המראה, היא נופלת בעוד מספר פרמטרים ב-VFM: יש לה רק 7 כריות אוויר, אין סאנרוף, אין מתלים אדפטיביים, מסך 10' במקום 12', אין Park Assist והיא חלשה יותר ב-65 כ"ס. האם הפרמטרים האלו שווים תוספת של כ-70K ש"ח לפורמנטור? התשובה היא כנראה 'לא' אבל זאת חתיכת שאלה, אין ספק. דורון שוב סיכם את זה נכון שככל הנראה שזה חלק משגעון, אחד כזה שקשה להסביר, ללכת על מה "שנראה לך נכון יותר". לגבי בורר ההילוכים - אין ספק שנזד
  10. @mcshmupi קודם כל תודה על המידע. בדקתי קצת והם מכוונים למחיר של 265K וזמן המתנה למאגן RS. נשמע לי לא מעט עבור הצרפתייה שהיא כנראה פחות שימושית (ברמת היום-יום) עבורנו. לו היתה רכב שני בהחלטה הייתה אפשרות מעניינת מאוד, אם כי לא זולה. @The Greek Freak מסכים לגבי הלקסוס, וחל שאין לי באמת יכולת להשוות את עלות אחזקת הרכבים על טווח של כ-5 שנים (כולל חלקים שהם בלת"מים סבירים). מרגיש לי נכון יותר שהלקסוס היה מתאימה לי לו הייתי מבוגר יותר ב-5-10 שנים ואם היה לנו רכב נוסף בבית. @GTאי לא חושב שאני מחפש סיבות לא לרכוש את הפרמונטור כמו סיבות להבין אם זו באמת הרכישה הנכונה עבורנו והאם
  11. @zaf מבין את ההשוואות ללאון. דרך אגב, אחת הסיבות שאנחנו מעדיפים את הפורמנטור על הלאון הנוכחית היא גם בנושא השימושיות והנוחות. כרגע מדובר ברכב ליום-יום לשימוש המשפחה ולא רכב לסופ"שים או שרלוונטי אליי בלבד. לכן, אנחנו עושים את כל הפשרות וההתאמות האפשריות. לגבי הטסלה - אמת, וחשבתי עליה לא מעט. לאחר מכן, הבנו שזה לא רלוונטי שנצטרך להגיע לאחת ההטענות, להמתין למקום פנוי, להמתין את זמן ההטענה וכל זה מפעם לפעם. אולי בעתיד, כשדבר יהיה נגיד יותר או שתהיה לנו יחידת הטענה בבית נוכל לבחור בחשמלית בלב שקט. @BeBest מבאס לשמוע את הסיפור, באמת (על הדרך נכנסתי וקראתי שרשורים שפתחת). מ
  12. @The Greek Freak פסלנו מכיוון שהיא פחות הטעם שלנו. מסכים שמראה האוקטביה השתפר ושביחס VFM היא מהטובות שקיימות על כבישי ארצנו, אך פחות רלוונטית לנו. אם התקציב היה מוגבל לסכום של 200-220K ואפשרות הבחירה הייתה שלי - כנראה והאוקטביה הייתה אופציה. מכיוון שמדובר ברכב משפחתי, ובת הזוג מעדיפה גולף סטנדרית (היא רוצה רק גולף) עם רמת גימור גבוהה יותר, נשקלה האפשרות של הפומנטור כדי לענות על הצרכים של שנינו. דרך אגב, ה-IS היא אופציה מעניינת ומאובזרת שעלתה אתמול. כאחד שאוהב רכבים מהסוג של "זאב בעור של כבש" והיה קונה C63 מחר בבוקר לו הייתי יכול, זו אכן אופציה לא רעה בכלל. נבדוק את עלויות האחזקה שלה
  13. בוקר טוב, לאחר ביקור בסוכנות והתרשמות מהרכבים, כשתשומת הלב המרכזית נתנה לפורמנטור VZ, עלו לא מעט מסקנות. לשלילה: - הנחת ה-10K כבר לא ניתנת בכזאת קלות, לטענתם מדובר היה ב"הנחת השקה". - שקע ה-230V שהינו סטנדרט באירופה הוצא מתא המטען של הרכב. - התוספת על חישוקי ה-19 מדגם EXCLUSIVE Sport Black & Copper 38/7 - Llantas de aleación 48cm עולה בספרד 1,167 אירו, בישראל זה קופץ איכשהו ל-14,000 ש"ח. על מה ולמה? - כפתורי הקופרה וההנעה על ההגה לא מגיעים ולא יגיעו גם בשלב הקרוב (ע"פ הנציג), והוספה שלהם מצריכה החלפה של כל מכלול ההגה. מבחינתי, זה דפוק ברמה בלתי נתפסת!
  14. @dorosen בגדול, רכב משפחתי-ספורטיבי חזק (מקום לעגלה וכסא תינוק), ביטוחתי, חזק ומאובזר. הכיוון תחילה היה לתקציב באזור ה-220-230 אבל כנראה שנוכל למתוח אותו בשביל תמורה טובה יותר. מבין את עניין הסובייקטיביות, ומכיוון שהרכב לא ישמש אותי בימי כרווק או כזוג נטול ילדים - נושא השימושיות (תא מטען גבוה וגדול יותר, פתיחה חשמלית) והנוחות (צמיגים בחתך גבוה יותר, פחות נוקשה מהלאון לא במצב 'קופרה'), שמקבלים בפורמנטור, מקבל דגש לא קטן. אחת השאלות שהייתי רוצה להעלות בפורום פה, שלא נוכל לשאול באופן ישיר באולם התצוגה, היא האם המחירים באולמות כרגע (ובקופרה בפרט) הן וטו או שיש על מה לדבר שם? במיו
  15. אחלה שרשור סתיו, מעניין מאוד לקרוא. אשמח אם תוכל לפרט עוד בנושא המצוטט - האם לכל רכב של הקונצרן אפשר לבצע קידוד? מי מבצע אותו? ואיזה עוד קידודים עשית או שהיה באפשרותך לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...