Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי להחליף את המונדאו בקורולה, אבל כנראה אצטרך לקנות פורד אחרת.

 

כזאת:

 

Plasan_SandCat.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני מתחיל לחשוב גם על החלפה לרכב יותר בטיחותי עם נוכחות ואפקט הגעה. מישהו יודע כמה סולר שותה מרכבה סימן 2?

 

וברצינות, אני מקווה שידרשו עבור הכלים החשמליים האלו רישיון ומספר רישוי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

סימן 2 עגלה, עשיתי פעם פתיחות עם אחת כזאת, השיריונר חשב שהוא יתן בראש לתותחנים עם הכלי המצחיק שלהם, אבל אז הפעלתי את הנשק הסודי (העברתי להילוך רביעי - בניגוד להוראות!) והראתי לו את ירכתי התומ"ת שלנו.

 

אם אתה מתעקש אני מאמין שמדובר ב-2 ליטר לק"מ מחוץ לעיר עם רגל ימין עדינה.

 

אבל אתה יכול להיות רגוע, החשמליות הסיניות האלו יתרסקו לחתיכות בכל תאונה עם מכונית מודרנית בלי סכנת פציעה משמעותית לשוכני המכונית.

מי שיהיו בסכנה הם הולכי הרגל ואולי גם רוכבי הדו"ג

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם (נערך)
חשבתי להחליף את המונדאו בקורולה, אבל כנראה אצטרך לקנות פורד אחרת.

 

כזאת:

 

Plasan_SandCat.jpg

בתור אחד שנוהג המון על פורד כזאת אך בצורה טיפה שונה לא נראה לי שתרצה [emoji6] !

יש להם לא מעט בעיות, טיפולים כל 4 אלף ק''מ, צריכת סולר סביב 4 ק''מ לליטר.

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא רגיל כבר מהמונדאו...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם באירופה הכלי הזה מחייב רישיון ורישוי כל שהוא.

אם הכלי הזה לא מתוחזק הוא יכול לאבד שליטה וזה יותר מסוכן מקטנוע 50cc...

הגבהה קטנה לגיפ והוא מורד מהכביש, ברכב הזה ניתן חוקית לנסוע בלי בלמים.

נותר לקוות שבני דודינו יאהבו את הכלי הזה ולא ישאירו לנו בכביש כאלו סכנות ללא רישוי ופיקוח.

 

Sent from my U7 using Tapatalk

פורסם

אני אישית רואה על בסיס יומי כזאת צהובה שנוסעת בחדרה כבר חודשים. כמובן בלי שום לוחית ורשום רכב חשמלי או משהו כזה במקום. כניראה ששוטרים באמת חסרי אונים מול הדבר הזה.

פורסם
סימן 2 עגלה, עשיתי פעם פתיחות עם אחת כזאת, השיריונר חשב שהוא יתן בראש לתותחנים עם הכלי המצחיק שלהם, אבל אז הפעלתי את הנשק הסודי (העברתי להילוך רביעי - בניגוד להוראות!) והראתי לו את ירכתי התומ"ת שלנו.

 

ג

אני עדיין זוכר מה מפקד הצוות שלי אמר לי בזמן שנהגתי בכבישי הצפון במלחמת לבנון השנייה:

תאט!, תאט!, תאט!, תאט!, תאט!, תאט!...

נכנסתי לפניות עם הדוושה עד הסוף והגה עד הסוף :evil:

אייל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה היה הדבר הכיפי היחיד במלחמה הזאת.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יוזמה מבורכת הלוואי שזה יגיע גם לאזור שלנו.

בבת-ים אני רואה כמה וכמה כאלו נוסעים חופשי רכבי גולף תפעולי ולא עושים עם זה דבר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...