רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 535 צפיות
ראיתי פרסום כי יש ריקול גדול לדגמי טויוטה ולקסוס באתר Ynet 80 אלף רכבים בריקול של תקלת נזילת דלק וכרית אוויר. הכרית אוויר זה מהדגם התקול המפורסם?.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 38 תגובות
- 15.8 אלף צפיות
אינני מצליח לעלות את התמונה של האתר כי היא יוצאת קטנה מאוד. אבל היא מתייחסת אליי כאילו אני סוחר או עוסק בסחר רכבים. רציתי לציין שניסיתי לפרסם אולי 12 פעם, גם עם USER אחר וגם עם סיסמה אחרת, ואפילו עברתי למקום עם IP אינטרנט שונה מזה שיש לי. האם זה קרה לעוד מישהו? מה הסיפור שם?{לדעתכם}. אינני סוחר או עוסק בסחר רכבים, לצורך העניין. פשוט כל שנה וחצי בערך אני מתחדש עם רכב אחר. מחר אצור קשר טלפוני איתם. מקווה שיענו לשיחות, מרוב עומס שיש להם באתר.
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 736 צפיות
הרכב אצלי שנה ושלושה חודשים, ובחודש האחרון התחילו לי רעידות באוטו וקפיצה של הילוכים שמתי את האוטו במוסך ונאמר לי שצריך להחליף מצמדים האם הגיוני שאוטו שעשה רק 25,000 קילומטר יגיע למצב כזה? מה כדאי לעשות? תודה
הודעה אחרונה מאת amiger, -
לאחרונה בחיפושיי אחר רכב משומש אני נתקל בתופעה ידועה ומאוד מעצבנת, כל המוכרים הולכים לפי מחירון יד2 וכל הקונים לפי מחירון לוי יצחק,שמתי לב שמחירון יד 2 גבוה ממחירון לוי יצחק והרבה פעמים בהפרשים של כמה אלפים טובים וזה מאוד מאוד משמעותי. אז כל מי שמוכר אומר שהוא הולך לפי מחירון יד 2 ולאחר שאני כבר מצליח להבהיר לו שהולכים לפי מחירון לוי יצחק כי זה מה שנראה לי הכי הגיוני,כי את הרכב אני מבטח לפי מחירון לוי יצחק ולא לפי מחירון יד2 אז המוכר כביכול מוכן לרדת למחיר המחירון של לוי יצחק ולא מעבר לזה גם אם הרכב לא באמת שווה מחיר מחירון כי הוא מרגיש שהוא כבר ירד משמעותית במחיר ואומר "כבר הורדתי לך 3000 שקל אז אתה רוצה עוד להוריד??" ולא מבין שבעצם הוא לא הוריד לי שקל ממחיר המחירון של…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 1 תגובות
- 587 צפיות
אני זוכר שיש להם איזשהו אתר עם רכבים ישירות מהיבואן (לא 0 ק"מ מליסינג). לא הצלחתי למצוא עם גוגל. מישהו זוכר את הכתובת?
הודעה אחרונה מאת clohmh, -
תיבות ההילוכים כפולות המצמד שהפציעו לחיינו בראשית העשור הקודם כוונו בתחילה למכוניות ספורט, הן הציעו את הטוב שבשני העולמות - העברות הילוכים במהירות הבזק לצד חיסכון בדלק לעומת התיבות הפלנטריות. במהרה הן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהמפרט של מכוניות ספורט רבות - אבל במיוחד באלו של קונצרן פולקסווגן שמרבה להשתמש בהן לכל אורך ורוחב היצע הדגמים שלו. כעת נראה שנסגר המעגל, עם הפסקת השימוש בתיבות ההילוכים כפולות המצמד ב-S5 וה-S4 החדשות והחלפתן בתיבה פלנטרית 8 הילוכים מתוצרת ZF. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חברים, מחר בבוקר אקבל את הרכב הראשון מסבא (שווי נמוך- העברת בעלות לא תוריד בערך). צריך לעשות ביטוח. לביטוח שלו נשארו שלושה חודשים. הביטוח על שמו כמובן, לכל נהג מעל גיל 40. אני בן 23. גרים בשני ערים שונות. האם כדאי להעביר בעלות? לא מדבר מבחינת שווי הרכב אלא מבחינת הביטוח. מה שאני חושב זה שאוכל לשדרג את הביטוח שלו לכל נהג מעל גיל 23 ואז פשוט לנסוע ברכב. הבעיה שלא יהיה לי תו תושב בעיר כי הרכב לא על שמי (אני גר בראשון לציון). בעוד שלושה חודשים, כשיגמר הביטוח שלו, אעשה חדש על שמי והכל יהיה רגיל, אבל עד אז? תודה על העזרה, זה רכב ראשון ואני לא מבין בזה. אביב.
הודעה אחרונה מאת Aviv943, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מזדמן לי מהעבודה להגיע לצרפת לאזור שנמצא כ40 ק"מ מפריז בתחילת יולי ואני מעוניין לרכוש מספר חלפים עבור סיטוראן C5 2012 . אני מבקש לקבל המלצות : אתר אינטרנט הכולל פירוט לכל החלקים ברכב עם תמונות ומק"ט בדומה לאתר שעובדים במוסכים מורשים (מצורפת תמונה לדוגמה עם חלק 7 שאני מעוניין בו). חנות חלפים באזור פריז. עדיפות לחנות שיש לה אתר אינטרנטי שבו אוכל להזמין חלפים ולשלוח מבעוד מועד למלון. כל הצעה או המלצה נוספת תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת Popeyes, -
ביום ראשון הקרוב, תערוך ״כלמוביל״, יבואנית מרצדס לישראל מסיבת עיתונאים לרגל השקת ה-E קלאס החדשה בישראל. מעבר לאכילות הראש הרגילות והגרפים המרשימים, שהפעם, יש לציין יופיעו שם בצדק - מרצדס בישראל נמצאת במגמת גדילה של ממש. את החלק הארי שלה זוקפת לזכותה משפחת ה-A המאפשרת ליותר ויותר לקוחות שלא היה להם כסף למרצדס לקנות ובכן, מרצדס. מערכת ״קארספורום״ תהייה שם, אבל גם אתם - עם השאלות, התובנות וההארות שאתם תעלו כאן ואנחנו נעשה הכל כדי לענות עליהן. נשתמע Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 2 תגובות
- 726 צפיות
מחר אני מעביר רכב על שם אבא שלי ללא נוכחתו בדואר, מה עלי להביא חוץ מת.ז שלי, שלו ושל המוכר?
הודעה אחרונה מאת matanff, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1. כמה עולה? 2. יש מינימום שיעורים? 3. איפה אפשר ללמוד במרכז? (תל אביבי)
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
כאמור בכותרת ההתלבטות היא בבחירת צבע לב.מ.וו סדרה 3 F30 חדשה. אני יודע ששאלת הצבע נטחנה עד עד דק בפורום ואני גם יודע ששאלת צבע היא אישית ובכל זאת היית שמח לשמוע את דעתכם בנושא. לא מדובר בשאלה היפותטית הרכב הוזמן אבל אני עוד מתחבט בין הצבעים - ובניהם בלבד. העדפה שלי היא לשחור אבל אומרים שהוא קשה יותר לטיפול ואחזקה והוא משדר, במידת מה מראה "עברייני". הלבן אמור להיות קלאסי יותר וסולידי אבל אשמח לשמוע מה דעת החברים כאן. הריפוד הפנימי יהיה בז'. אנא שני הסנט שלכם.
הודעה אחרונה מאת hdal, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 831 צפיות
אני נמצא בסיטואציה הבאה : אני מעוניין לקנות רכב שהטסט שלו נגמר ב12.2015 כלומר לפני חצי שנה , עכשיו צריך השקעה קטנה כדי להביא אותו למצב נסיעה ( פרוייקט קטן ) עכשיו אגרה לא שולמה . מה אופציות שלי כדי להעביר העברת בעלות ? אני חייב לשלם רק את אגרה או גם להעביר טסט(המצבו הנוכחי של האוטו לא מאפשר ) ? האם רק תשלום אגרה תאפשר העברת בעלות ? או שיש דרך אחרת (קראתי משהו עם הקפאה ואז העברת בעלות וכ'ו) Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יוצא לי לעקוב אחרי הבחור הזה ביוטיוב מדי פעם. הוא מגיע לכל השקה וארוע, מקבל גישה של VIP, והכי מעניין שכבר היו בבעלותו מקלארן, פרארי, ועכשיו הוא גם הצהיר שהזמין AMG GT-R חדשה. אז מי זה הבחור הבריטי הזה בעצם? בלוגר שהצליח? סתם מישהו ממשפחה אמידה? אני סקרן.
הודעה אחרונה מאת Avia, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
חסר בכיסא תמיכה לגב התחתון, ובנסיעה של 20 דק' אני כבר מתחיל להרגיש את חוסר הנוחות/כאבים. ניסיתי בחנות מושב של ד"ר גב, הרגיש בסדר. השאלה אם גם ברכב ארגיש את התמיכה. אשמח לשמוע על פתרונות.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
קלה יותר (90 ק"ג), חזקה יותר (70 כ"ס) ומתנהגת טוב יותר.
הודעה אחרונה מאת Juilius Sneezer, -
-
רענון נהיגה
מאת raz2058- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
בוקר טוב חודש הבא יהיה לי 5 שנים רישיון נהיגה ולאחר 5 שנים צריך לעשות רענון נהיגה. איך אני אמור לקבל את הזימון? בדואר? וכמה זמן לפני זה אמור להגיע?
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
למי שלא שמע/יודע - ב-17.6 תתקיים תחרות ג'ימקאנה במסלול בבית שאן. התוואי יהיה שונה מהתוואי הרגיל של המסלול, במסגרת המגבלות כמובן. זו התחרת הראשונה בסידרה של 8 תחרויות במסגרת ליגה שנתית. 6 הטובות מתוך 8 ייחשבו לניקוד המצטבר. החדשות הטובות מבחינה חוקית - אין צורך ברישוי ספורטיבי לרכב, רק רישיון נהיגה ספורטיבית. מה שפותח את האפשרות להתחרות עם רכבי ליסינג/השכרה, הורים, חברים וכו'. המספר האפור יהיה מדבקה אפורה מעל הלוחית הצהובה, עם המספר הרגיל וקידומת S לפניו. עוד חידוש - נהגים מגיל 15 רשאים להוציא רשיון נהיגה ספורטיבית אחרי שעוברים מבחן שליטה במתחם סגור. המחיר להשתתפות בג'ימקאנה - 500 ש"ח, 30 ש"ח נוספים למדבקות אפורות. לחברי מועדון 'מרוצים' של עופר שוורץ - הנחה של …
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכם ראיתי שפג'ו עשו צורה חדשה לסביבת הנהג לגיפון שלהם סגנון של חללית http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2532/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A3-%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95-3008-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9--%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C-%D7%9E%D7%91%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D רציתי לשאול האם מתוכנן להגיע לארץ פג'ו 208 דיזל עם העיצוב החדש של פג'ו ? או שבגלל המיסוי שכנראה יגיע האם זוהי תיהיה השנה האחרונה (2016) של שיווק הרכב הנ"ל ? כי אם פג'ו ימשיכו במגמה הזו של יבוא רכבי דיזל אז אולי נמשיך לראות פה עוד רכבי מיני דיזיליות קטנות כמו רנו קליאו...
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, היום יצא לי לבצע נהיגת מבחן באוונסיס החדשה. מאוד נהינתי מנוחות המושב ברכב. לראשונה גיליתי אבזור מאוד מעניין שבהחלט הייתי רוצה שיהיה לי . מושב האוונסיס כלל כרית שהתנפחה בלחיצת כפתור, הכרית ממוקמת באזור הגב התחתון ולדעתי בהחלט תרמה לתחושת הנוחות. האם תוכלו להמליץ על מקום בו אוכל לרכוש אביזר דומה ? תודה
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 56 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
המתחרה תהיה הראשונה מליין חדש של יונדאי שיקרא "N" (בדומה ל-"M" של ב.מ.וו או "AMG" של מרצדס). הליין החדש ייצג את דגמי הביצועים של יונדאי. הרכב הראשן יהיה מבוסס על ה-I30 ויונדאי טוענים שהמטרות המרכזיות הן הנאה מנהיגה עם דגש על כבישים מפותלים, ביצועים ובאלאנס. המתחרות שיונדאי סימנו לרכב החדש הן ה-פוקוס RS וה-גולף R.
הודעה אחרונה מאת דמתי, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
קאדי, שהתחיל את דרכו כגרסה מסחרית של מכונית נוסעים מתייצב למבחן בדור העדכני שלו. הפעם, סגירת המעגל היא טנדרון ייעודי שמתחפש למכונית נוסעים, ולא סתם - אלא כזו בעלת שבעה מושבים. חן פרחי יצא לבדוק את המוצר, המחיר וההתאמה בין השניים, על הדרך כמובן וכמובן שהוא מזכה אותנו גם בחתיכת היסטוריה מקומית... המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת fanman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מדובר ברכב עומד, שרשיונו היה אמור להתחדש בתחילת השנה, ללא טסט ו/או ביטוח, שלא שולמה עבורו אגרת הרישוי והבעלים מעוניין להורידו מהכביש לצמיתות. האם הבעליים חייב לשלם את האגרה תחילה בכדי להוריד את הרכב מהכביש (ואז לקבל החזר)? במידה ולא, האם הורדת הרכב מהכביש למעשה פוטרת את הבעלים מתשלום האגרה עבור 2016 (נכון לעכשיו המצב להבנתי הוא שהבעלים בחוב מבחינת תשלום האגרה)? תודה מראש למודים.
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
לפני כשנה עם הולדת בני בכורי החלטתי ללכת עם הראש ולא עם הלב ולרדת מהאופנוע (עדין כל אופנוע שעובר לידי נחמץ לי הלב) ולאחר התייעצות עם חברי הפורום שחלקם הציעו שבתור חובב רכב ארכוש משהו עם קצת פלפל ושונה נחתה בביתי הקט יונדאי I20 שנת 2013 ידנית שהדבר האחרון שאפשר לומר עליה היא שהיא פלפלית או שונה. היונדאי היתה כמו כולם על הכביש, אנמית ואפורה ולאחר ארבעה חודשים ביחד עם נסיון לחסוך בעלויות ובשל העובדה שרכישת רכב ידני היתה טעות בפקקים של חיפה (כנראה אני נעשה זקן) היונדאי נמכרה לבחור צעיר ואני עברתי להתנייד בתחבורה ציבורית שהיא אמנם זולה אבל מענישה היטב את העושים בה שימוש. אמנם יש לנו בבית עוד רכב (קורולה 2008 ) ובהחלטה משותפת החלטנו לנסות ולחלוק אותה אני ואשתי כאשר יומיים-ש…
הודעה אחרונה מאת ishayk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפי אתר מיצובישי המוסך המורשה של מיצובישי ברחובות הוא של מ.אלימלך ברחוב משה יתום 10 . עכשיו כמה מטרים ממנו ממוקם אולם תצוגה ומרכז שרות אהרון לוי שאני יודע שעד היום הוא היה מורשה יבואן האם מ.אלימלך בעצם לקח לו את הרישיון יבואן והפך להיות במקומו המורשה ברחובות של מיצובישי ? אותו דבר קרה בזמנו עם קיה שעד לא מזמן א.ר ניר היה המוסך המורשה של קיה ברחובות ומאז שזני הפך לקיה אז הם המורשים וא.ר ניר כבר לא נחשב מורשה יבואן .
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
כיום אני משתמש עם vlentine עם euro mode יחד עם ג'יטה וחושב להחליף לאיירוד קווטרו. אודה לדעתכם. Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת moshesher, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בוקר טוב יש לי יאריס 2015, יש בו כבר חיישני רוורס ושמעתי שיש חיישן שמתריע מקדימה אפשר בבקשה המלצות מאיפה לקנות. ראיתי בעיר אצלי בחנות, המוכר אמר שזה חיישן איכותי ורוצה 450 שקל כולל התקנה, האם שווה לשלם את זה או לקנות בנפרד ולהתקין? כמובן אני צריך קישור לקניה, תודה.
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברה בשם The Mill בנתה rig די מדהים של רכב, שמיועד ספציפית לפרסומות רכבים ולסרטים. ניתן לשנות בו כל מיני מאפיינים (למשל מרווח הגלגלים או סוג מתלים) כדי שידמה כל רכב שרוצים בשביל הצילומים ואז משלימים את השאר בהדמייה מציאותית לחלוטין של הרכב. ממליץ לראות את הסרטון שמדגים את יכולות ה"רכב":
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אני בן 20, עוד מעט ניגש לטסט. במידה ואני קונה רכב, שמעתי שאני צריך לשלם ממש הרבה כסף לביטוח, כמה זה עולה בערך? טווח ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 509 צפיות
למישהו יש ספרים או קישור?
הודעה אחרונה מאת itayosef,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 187 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נולד לליסינג
- אהרן ג
- מיץ פטל
- פינדר
- Ron Poh
- orankohn
- pooh-bear
- שביט
- Rongaflugen
- yoav911gt2
- flytomars
- tan tan
- AviorXD
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- `Infinity
- yuvk
- natco
- אלעדית
- ברווז
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
- hans
- discoTD5
- BoazB11
- Moshe c
- גולדן191
- chesh
- nglancer
- Tom78
- laviil
- יוני3227
- guy.a
- ntd
- טויוטה סופרה
- Avia
- Ronenbb
- פריג'י
- benny62
- ArikM
- fatboy1340
- SurfHigh
