Jump to content

hdal

  • פרסום הודעות

    243
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות hdal

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. איזה קטע שאנחנו לא בארצות הברית ואני לא יכול לקנות קורבט c8 ב-60-70k$ בארץ הרכב נהנה מהטבת מס ונמכר בסביבות 600-700k אולי קצת יותר אז איזה מכוניות יותר מהירות יש בשליש מחיר? או שההנחה הזו תקפה לארצות הברית בלבד. מבלי לפגוע ביתר הגיבובים ה-i8 הייתה ועדיין רכב מדהים עם טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב פשוט יפיפה וכפי שכתבתי למעלה הייתה גם קניה די משתלמת למי שהממון בכיסו.
  2. ברגע שזה הפך אצלי לשגרתי בתחילת נסיעה ממש שכחתי מזה. זה ממש ממש לא צריך (לעניות דעתי) להיות דיל ברייקר מרכישת הרכב על כל המעלות הרבות מאוד שיש בו.
  3. אני פשוט מתחיל כל נסיעה בביטול וזהו.
  4. ממש מסכים לעניין ניפוח המחירים בכלמוביל העניין היא שזה עובד עבורם. ע״פ דוח המכירות שצורף לפני כמה זמן כאן מרצדס העלתה על הכביש מתחילת השנה 280 מרצדס cla 180 לשם השוואה באותו פרק זמן במוו מכרה מהסדרה שלוש כמעט 180 יחידות. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. מניסיון של נהיגה של בערך 70k בשנה בשיקוץ: בעד: מרווח יחסית לסגמנט, מזגן חזק נגד: כל היתר סיכום: אם יש אלטרנטיבה - קחו אותה. ובנימה מעט רצינית יותר - לא לחינם היא מדורגת במקומות האחרונים בין הרכבים המומלצים לרכישה בארה״ב.
  6. הרכב שלי אחרי שנה ושבעה חודשים עם 125 אלף קילומטר ונראה די חדש מבפנים. (רכב למהעבודה שממש לא עובר שטיפות מיוחדות)
  7. תיקון קל לכלל הצבע- הכלל הזה חל על רכבים רגילים שאינם פלאג אין ולכן סכום של 450K לא ריאלי בשום דרך. בכדי להבין עד כמה התמחור של ה-3 מופרך אפשר לבדוק כמה עולה בארה"ב מתחרה שלה - הוולוו T8. לפי בדיקה שלי 55 אלף דולר, כך שלפי כלל האצבע (שכאמור לא חל היות ויש הטבת מס לרכב פלאג אין) היא אמורה לעלות בישראל 550 אלף ש"ח אלא שמחיר הבסיס שלה (לפני הנחה אגב שהיא נדיבה יותר מהחברים בדלק) הוא 290K. עוד הוכחה לתמחור המופרך אפשר לראות בסדרה 5. יש מודעות שמציעות סדרה 5 מאובזרת 0 ק"מ מייבוא אישי שאתה נרשם כבעלים הראשון, במחיר של 320K כאשר המחיר ההתחלתי לגרסא בסיסית עם מסך קט
  8. אצלי זה רכב חברה אז אני לא כל-כך עוקב. בהתחלה שהדקתי אני זוכר שבערך אחד ל-14-15 עם נהיגה לא עדינה במיוחד.
  9. לי יש פיג׳ו 3008 דיזל שנה וחצי במהלכן נסעתי בה 121,000 ק״מ ויש לי אך ורק שבחים על הרכב (טוב נו המיכל למים של הוישרים מעט קטן..) חוזר מילה במילה על כל מה שאמר החבר רון לעיל
  10. מקפיץ ומעדכן מחיר מבוקש 139,000 ש"ח. דביר: 058-5555523
  11. יד ראשונה (00) מדלק מוטורס (לא 0 קילומטר ולא ממגרשים למינהם) 30,641 ק"מ בלבד, רכב שני בבית עליה לכביש: 7/2016 הרכב בצבע לבן עם ריפוד בז' חניה מקורה, טיפולים במוסך היבואן הרשמי בלבד אנא לרוכשים רציניים בלבד. מחיר: 149,000 ש"ח טל': 058-5555523 דביר
  12. נהגת בה לעומת המתחרות? היא בהחלט עסקה טובה ותמורה ראויה למחיר, אבל בנהיגה כוללת הבמוו והמרצדס המקבילות עולות עליה (לדעתי ולאחר נהיגה של לפחות שלוש שעות בכל אחת מהן) אני מסכים שכל הרכבים האלה מקבלים מכה במחירון אבל למכור מרצדס או במוו יד ראשונה בזמן סביר זו מלאכה יותר פשוטה מוולוו (מה יקרה בעתיד אין לי צל של מושג) Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. יש גם הנחות. תחושת הבטן שלי שלא תעבור אותו בהרבה. אני לא סגור שחבילת ה-M שווה את התוספת אבל זה בהחלט סובייקטיבי. תעשה קודם כל נסיעת מבחן ותראה שאתה מתחבר לרכב - מבחינתי הוא והוולוו לא באותה רמה מבחינת הנהיגה (הנעה אחורית אין מה לעשות) אחרי שתחליט שהוא עבורך תעשה את השיקולים בעד ונגד היבואן הרשמי (ויש שיקולים לשקול)
  14. מסכים ומחזק לחלוטין - תפנה לאולם המרכזי בתל אביב ויתאמו לך נסיעת מבחן ברצון רב. לדלק מוטורס יש תודעת שירות יוצאת דופן לטובה מכל יבואן אחר בו נתקלתי.
  15. אני די באותן התלבטויות כמוך. אני לא יודע למה אתה לא מציין את ה-ב.מ.וו 330e, אלא אם אתה לא מתחבר למותג. מנסיעות מבחן בוולוו ובבימר מלבד יתרון קל בתאוצה ואבזור עודף מבחינת תמורה למחיר הבימר מרגיש הרבה יותר ספורטיבית ומהנה לנהיגה. אופציה נוספת שאני מניח שעם הנחה תוכל להיכנס לתקציב היא המרצדס c300e אבל צריך לקחת בחשבון שהיא מרגישה קצת פחות עדכנית לעומת המתחרות (דגם חדש צפוי לצאתבתוך שנה - שנתיים) בכל מקרה לשתי הגרמניות צפוי להיות שוק די טוב במכירה ליד שנייה
×
×
  • Create New...