Jump to content

hdal

  • פרסום הודעות

    249
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות hdal

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הטיפולים הם כל 15,000 אז זה בערך 5-6 טיפולים בשנה.
  2. היה לי אותו במסגרת העבודה לשנה בה נסעתי בערך 60K. מרווחת מאחורה ומזגן מקפיא ובזה מסתכמים היתרונות שלה. נסיעה לא נעימה, איכות חומרים נמוכה ורכב די לא מרשים בלשון המעטה.
  3. לי יש 3008 דיזל מהעבודה עם המנוע הישן של ה-1.6 במשך שנתיים וחודשיים נסעתי 170K. עד 150K לא היו תקלות בכלל והרעב עבר טיפולים שוטפים בלבד ב-150K בערך הוחלף אלטרנטור. ברמות המחיר שלו אין לו מתחרים לדעתי.
  4. אם אני לא טועה הקאמרו כן מיובאת לארץ ודגם ה3.6 מתומחר ב-350K כך שלא הייתי מצפה מהיבואן כאן לגדולות ונצורות בכל הקשור לתמחור הגון לעומת המחיר בחו"ל.
  5. אתה יכול להשיג את המסמך הזה ב-25 דולר לכל רכב? אתה יודע איזה מסמך זה?
  6. שאלת התעלקות קלה - במידה ואני משדרג את המנוי למנוי משפחתי מדובר על אנשים המתגוררים באותו בבית? אם אני גר ברחוב סמוך להורים שלי למשל?
  7. מציע להיצמד לדעות של אנשים בעלי ניסיון ברכב ולא ל"מבינים" שיודעים הכל אבל מעולם לא נהגו ברכב. ה-3008 היא רכב הליסינג שלי מהעבודה בכמעט שנתיים האחרונות במהלכן נסעתי 155אלף קילומטר ומלבד שבחים אין לי באמת מה להוסיף אלא אם יש לך שאלות ספציפיות. הדגם שיש לי הוא ה1.6 דיזל אבל אני מבין שגם שיתר הדגמים מאוד מוצלחים.
  8. איזה קטע שאנחנו לא בארצות הברית ואני לא יכול לקנות קורבט c8 ב-60-70k$ בארץ הרכב נהנה מהטבת מס ונמכר בסביבות 600-700k אולי קצת יותר אז איזה מכוניות יותר מהירות יש בשליש מחיר? או שההנחה הזו תקפה לארצות הברית בלבד. מבלי לפגוע ביתר הגיבובים ה-i8 הייתה ועדיין רכב מדהים עם טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב פשוט יפיפה וכפי שכתבתי למעלה הייתה גם קניה די משתלמת למי שהממון בכיסו.
  9. ברגע שזה הפך אצלי לשגרתי בתחילת נסיעה ממש שכחתי מזה. זה ממש ממש לא צריך (לעניות דעתי) להיות דיל ברייקר מרכישת הרכב על כל המעלות הרבות מאוד שיש בו.
  10. אני פשוט מתחיל כל נסיעה בביטול וזהו.
  11. ממש מסכים לעניין ניפוח המחירים בכלמוביל העניין היא שזה עובד עבורם. ע״פ דוח המכירות שצורף לפני כמה זמן כאן מרצדס העלתה על הכביש מתחילת השנה 280 מרצדס cla 180 לשם השוואה באותו פרק זמן במוו מכרה מהסדרה שלוש כמעט 180 יחידות. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. מניסיון של נהיגה של בערך 70k בשנה בשיקוץ: בעד: מרווח יחסית לסגמנט, מזגן חזק נגד: כל היתר סיכום: אם יש אלטרנטיבה - קחו אותה. ובנימה מעט רצינית יותר - לא לחינם היא מדורגת במקומות האחרונים בין הרכבים המומלצים לרכישה בארה״ב.
  13. הרכב שלי אחרי שנה ושבעה חודשים עם 125 אלף קילומטר ונראה די חדש מבפנים. (רכב למהעבודה שממש לא עובר שטיפות מיוחדות)
  14. תיקון קל לכלל הצבע- הכלל הזה חל על רכבים רגילים שאינם פלאג אין ולכן סכום של 450K לא ריאלי בשום דרך. בכדי להבין עד כמה התמחור של ה-3 מופרך אפשר לבדוק כמה עולה בארה"ב מתחרה שלה - הוולוו T8. לפי בדיקה שלי 55 אלף דולר, כך שלפי כלל האצבע (שכאמור לא חל היות ויש הטבת מס לרכב פלאג אין) היא אמורה לעלות בישראל 550 אלף ש"ח אלא שמחיר הבסיס שלה (לפני הנחה אגב שהיא נדיבה יותר מהחברים בדלק) הוא 290K. עוד הוכחה לתמחור המופרך אפשר לראות בסדרה 5. יש מודעות שמציעות סדרה 5 מאובזרת 0 ק"מ מייבוא אישי שאתה נרשם כבעלים הראשון, במחיר של 320K כאשר המחיר ההתחלתי לגרסא בסיסית עם מסך קט
  15. אצלי זה רכב חברה אז אני לא כל-כך עוקב. בהתחלה שהדקתי אני זוכר שבערך אחד ל-14-15 עם נהיגה לא עדינה במיוחד.
×
×
  • תוכן חדש...