Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אילו באמת רציתי {לרמות?, כי אני באמת לקוח פרטי ולא סוחר}, הייתי קונה SIM עם מס" ומכניס משתמש ותמונה אחרת של הרכב, וגם מנסה ממחשב אחר עם IP שונה וללא מס" הרכב כלל.

הם בעצמם המליצו על משתמש אחר, כי טענו, ש"המחשב מזהה חתימות טלפון או USER". רק שזה לא עבד.,

אבל כמו שאומרים, הלכתי בדרך הישר לפי ההוראות שלהם בטלפון, ולפי ההבטחות ש"יהיה בסדר" ובסוף הוליכו אותי שולל, נתנו לי לבזבז זמן סתם, כדי לעבור את כל השלבים מההתחלה, כאשר הם ידעו שזה לא יילך.

אז שלחתי להם רישיון נהיגה ורכב וכתובת מגורים, ותמונת הרכב עם מס" הרישוי, ולמרות הכל, עשו צחוק ממני.

הרכב יימכר, עם או ללא עזרת יד 2, אני פשוט לא מבין מה הטעם לשקר סתם ככה. כי זאת הפרסומת שהם "מרוויחים" מכל העניין.

המערכת חשבה שאתה סוחר, ואתה ניסית לרמות אותה ע"י פתיחת משתמשים אחרים.

אומנם אתה בעצמך לא רמאי, אבל את החשדות הראשונים שהיו לגביך (שגרמו לחסימה מההתחלה) רק הגברת.

 

לפעמים הדרך הקלה היא גם הנכונה, היית צריך מיד לפנות לשירות הלקוחות, בלי נסיונות אחרים.

פורסם

OOGA:

לא קראת או לא הבנת טוב את מה שרשמתי, ואתה ממשיך לטעון את אותם הדברים.

מרק:

גם אני פרסמתי את כל הרכבים שהיו לי במשך השנים, וגם דירה ביד 2 ולא הייתה שום בעיה, עד עכשיו.

 

זה האתר שלהם, וזכותם לעשות כרצונם, עם כל אחד, בצדק או לא בצדק ומבחינתי זה כבר שייך לעבר.

מה שממש מרתיח כאן, זה שבשרות הלקוחות אמרו לי במפורש מה לעשות, אחרי שיחה עם 2 נציגים ואחרי זמני המתנה שר קרוב לחצי שעה כל פעם, שכללו שליחת מסמכים אישיים, כדי לעבור את כל השלבים מההתחלה לחינם, ולך תוכיח שאתה זה באמת אתה, כשהצד השני לא מעוניין.

אפשר לומר מההתחלה :"לא רוצים לפרסם לך, אתה סוחר, רמאי, נוכל ושקרן", והייתי מבין וממשיך הלאה. פשוט מאוד. בלי מריחות, סחבת ובזבוז זמן יקר.

האתר באמת יצר מוניטין חזק, ואמונה שהכל אפשר למכור דרכו ומהר, הרבה יותר מ-WINWIN, HOMELESS ו-FOCUSNET והוא מנצל עכשיו את הכוח המונופוליסטי דווקא כנגד אנשים "רגילים" וחבל שזה כך.

פורסם
ניסיתי טלפון אחר, USER אחר, נוסח אחר, תמונות שונות, סכום שונה, ק"ם אחרים, מחשב אחר עם IP שונה...וכלום!

זה היה לפני שפנית אליהם.

גם לא ברור לי למה הם הציעו לך לפתוח משתמש חדש.

פורסם

כדי לעקוף את ההגנות האוטומטיות שזיהו את המעשים שלו ככאלה של מישהו שמנסה להתחכם ולעבוד על המערכת.

שוב, מבאס שאדם מן הישוב כמו פותח השרשור נפל בין הכסאות אבל אותי, כמשתמש באתר, משמח לראות שיש להם כאלו הגנות שמונעות מסוחרים/רמאים לנסות ולהפיל אנשים בפח.

פורסם

פרסמת כאן באתר?

איזה רכב מדובר? אולי מישהו כאן מעוניין.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

בסוף הסכימו לפרסם באתר. אני לא רוצה לגעת במודעה ולהוסיף תמונות אפילו, מחשש שזה ייחסם שוב.

ובקשר לסוחרים למיניהם, הם מסתובבים עם כמה פלאפונים, ובכל פלאפון 2 סימים עם 2 קווים, ותמיד מצליחים להערים על המערכת.

מס" הפלאפון שלי דומה מאוד לזה של סוחר מכוניות בשם "בועז" ובגלל זה היה חסימה. מדי פעם אני אפילו מקבל שיחות מאנשים שחושבים שהגיעו ל"בועז". כנראה שיש ספרה אחת ממוקמת במקום אחר במספרים הללו, שיוצרת בלבול.

פורסם

סוף דוב, הכל טוב - הם עדכנו אותך שהמודעה פורסמה או שהחלטת לבדוק ושמת לב שהסטטוס השתנה למודעה פעילה?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...