Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אינני מצליח לעלות את התמונה של האתר כי היא יוצאת קטנה מאוד. אבל היא מתייחסת אליי כאילו אני סוחר או עוסק בסחר רכבים.

 

רציתי לציין שניסיתי לפרסם אולי 12 פעם, גם עם USER אחר וגם עם סיסמה אחרת, ואפילו עברתי למקום עם IP אינטרנט שונה מזה שיש לי.

האם זה קרה לעוד מישהו? מה הסיפור שם?{לדעתכם}.

אינני סוחר או עוסק בסחר רכבים, לצורך העניין. פשוט כל שנה וחצי בערך אני מתחדש עם רכב אחר. מחר אצור קשר טלפוני איתם. מקווה שיענו לשיחות, מרוב עומס שיש להם באתר.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ברגע שאתה מפרסם יותר ממס' פריטים בפרק זמן מסויים עם אותו המנוי (אפילו אם לא מדובר באותה הקטגוריה), יד2 מגדירים אותך כסוחר.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

לא הגיוני

 

שים לב לחתימה, אותי עוד לא הגדירו בתור סוחר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

כנראה שאינטרוולי הפירסום שלך מספיק ארוכים בכדי שלא תיחשד כסוחר.

 

ובכלל, יש עוד הצדקה לפרסם ביד2 בעידן הפייסוש? מלוחות מגיעים בעיקר משועממים וליצנים שלא מבינים יותר מדי ו/או רחוקים מלכבד את המחיר שאתה מבקש.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

בפשפשוק וכל אלה אין סדר, כולם מקפיצים כל חמש שניות, כל מודעה נהיית דיון על המחיר, מה זה פה בסטה בשוק?

 

יד2 עובד יפה מאוד, כל הרכבים שלי מכרתי משם, רק הגטס נמכר למישהו מהפורום.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כנראה שאינטרוולי הפירסום שלך מספיק ארוכים בכדי שלא תיחשד כסוחר.

 

ובכלל, יש עוד הצדקה לפרסם ביד2 בעידן הפייסוש? מלוחות מגיעים בעיקר משועממים וליצנים שלא מבינים יותר מדי ו/או רחוקים מלכבד את המחיר שאתה מבקש.

 

דווקא אני מעדיפה את יד2 גם בחיפוש וגם במכירה. אם כבר הפייסבוק מלא בליצנים מהסוג שציינת כי המודעה בידיוק קפצה בפיד שלהם ומה 'כפת להם לכתוב שטויות. אם תמנע מקבוצה פומבית כמו פשפשוק לא תקבל חשיפה רחבה. לעומת זאת, אם מישהו הגיע כבר לחפש ביד2 וטרח להתקשר אליך, סבירות יותר גבוהה שיש לו בכלל כוונה לרכוש משהו.

 

 

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

פנית ליד 2?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כנראה שאינטרוולי הפירסום שלך מספיק ארוכים בכדי שלא תיחשד כסוחר.

 

ובכלל, יש עוד הצדקה לפרסם ביד2 בעידן הפייסוש? מלוחות מגיעים בעיקר משועממים וליצנים שלא מבינים יותר מדי ו/או רחוקים מלכבד את המחיר שאתה מבקש.

 

 

על מה אתה מדבר? יד 2 רלוונטי מתמיד, ועם האוטו האחרון שמכרתי לפני חודש התקשרו אליי בשעות הבודדות של לאחר המכירה שני אנשים רציניים, שבסוף אחת מהם קנתה ממני את האוטו.

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם

ניסיתי טלפון אחר, USER אחר, נוסח אחר, תמונות שונות, סכום שונה, ק"ם אחרים, מחשב אחר עם IP שונה...וכלום!

זה נותן לבזבז זמן ולרשום הכל מההתחלה, ולבסוף במקום שיראה לך אופציות לפרסום, בחינם ובכסף, זה דורש ממך להשאיר פרטים, כי היגעת ל"מחלקה עיסקית",לדבריהם, וצריך להשאיר הודעה.

זו לא פעם ראשונה שאני מוכר רכב באתר הזה, אבל זו פעם ראשונה שאני נתקל בזה.

אומנם ישן, אבל בחיפוש ברשת נתקלתי בעוד סיפורים כאלה:

בעיה בפרסום מודעות ביד 2 - שלום. באתר יד2 פרסום מודעה בקטגוריה יד שניה בתשלום?

אצור איתם קשר בהקדם.

פורסם
דווקא אני מעדיפה את יד2 גם בחיפוש וגם במכירה. אם כבר הפייסבוק מלא בליצנים מהסוג שציינת כי המודעה בידיוק קפצה בפיד שלהם ומה 'כפת להם לכתוב שטויות. אם תמנע מקבוצה פומבית כמו פשפשוק לא תקבל חשיפה רחבה. לעומת זאת, אם מישהו הגיע כבר לחפש ביד2 וטרח להתקשר אליך, סבירות יותר גבוהה שיש לו בכלל כוונה לרכוש משהו.

 

 

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

בדיוק. יש מלא טרולים בפייסבוק.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

ניסיתי שוב.

זה מביא אותי תמיד ל "כניסה למנויים עיסקיים שדורשת חבילת פרסום". "השאר פרטים וניצור עמך קשר בשעה הקרובה".

כמובן שזה אינו מדור עיסקי, ואף אחד אינו מחזיר טלפונים.

אנסה במשך היום, להגיע למענה אנושי "אמיתי", {לא מכונה}.

פורסם

תתקשר לשירות הלקוחות שלהם.

קרה לי במודעה האחרונה שניסיתי לפרסם דרכם, אחרי שנים שלא פירסמתי שום דבר.

התקשרתי לשירות לקוחות, הנציג ביקש כמה פרטים ושחרר את המודעה.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

גם לי זה קרה.

פעם פרסמתי רכבים למכירה מהעבודה דרך המס' שלי והוגדרתי כסוחר.

לימים כשעברתי תפקיד הייתי צריך להתקשר ליד 2 כדי לפרסם כפרטי.

השיחה ארכה 30 שניות בדיוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...