Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ממש ככה. מרגיש כמו שכונה ישר מתחילים להתמקח איתך עוד לפני שכתבת פיפס. אחותי העלתה בשבוע שעבר את הרכב שלה לפרסום שם ולא יצא כלום חוץ. היא שמה גם ביד 2 ונראה שיש מתעניינים קצת יותר רצינים. (לא שהרכב שלה כזה להיט, הולך מתיקון לתיקון).

 

בפשפשוק וכל אלה אין סדר, כולם מקפיצים כל חמש שניות, כל מודעה נהיית דיון על המחיר, מה זה פה בסטה בשוק?

 

יד2 עובד יפה מאוד, כל הרכבים שלי מכרתי משם, רק הגטס נמכר למישהו מהפורום.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותי סיווגו פעם כסוחר אחרי שפרסמתי רב מודד פלוק למכירה, שהרי כלי עבודה הם עבור סוחרים. לא עזר שום הסבר מאותו היום לא הצלחתי לפרסם כלום ללא קשר לשרות הלקוחות שלהם. בהערת אגב אוסיף, שלמרות שהם לא חייבים דין וחשבון לאיש, הם מתנהלים בצורה כוחנית כולל חסימה מוחלטת של האתר למשתמשים מחו"ל. הבעיה שאין להם תחליף ראוי.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
כנראה שאינטרוולי הפירסום שלך מספיק ארוכים בכדי שלא תיחשד כסוחר.

 

ובכלל, יש עוד הצדקה לפרסם ביד2 בעידן הפייסוש? מלוחות מגיעים בעיקר משועממים וליצנים שלא מבינים יותר מדי ו/או רחוקים מלכבד את המחיר שאתה מבקש.

אני פרסמתי את הרכב שלי ביד2 בפשפשוק ופה בפורום.

 

הכי הרבה פניות רציניות קיבלתי מיד 2 ובסוף מכרתי דרך המודעה שמה.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

טכנולוגיה 1on1.

 

כמו שאתה, תסגור את הדפדפן .

נתק את המודם מהחשמל חכה חצי דקה חבר אותו שוב.

 

לאחר מכן תפעיל גוגל כרום.

שיעלה תקיש את רצף המקשים

Ctrl + Shift + N.

 

גלוש ליד2 והקם משתמש חדש.

שאתה שם דגש לא לשים פרטים כלשהם שכתבת בהודעה בעבר. כולל טלפון.

 

בהצלחה.

פורסם

אם אני מבין נכון, הפרט שחוזר על עצמו הוא מספר הטלפון שלך. נסית לפרסם עם מספר טלפון אחר?

 

טיפ קטן: חברות שונות (למשל גולן טלקום) מספקות מספר גישה (וירטואלי) נוסף, לפעמים ללא תוספת תשלום.

פורסם

קרה גם לי , ביקשו מהשירות לקוחות לשלוח להם צילום של רשיון הרכב כדי לוודא שלא רשום על שם סוחר.

דקה לאחר קבלת הצילום המודע הייתה באוויר מאז נמכרו דרך יד 2 שני רכבים ללא שום בעיות.

2017 Type R

פורסם

פרסמתי בשנים האחרונות עשרות מוצרים (כולל מכוניות ו...פלוק) למכירה ביד2. מעולם לא נתקלתי בבעייה. היו תקופות שהיו לי 5 מודעות ויותר בו זמנית באתר.

 

יד2 אתר מעולה - אני אוהב להשתמש בו, הן למכירה והן לקנייה.

 

חבל לי רק שהם מקטינים את התמונות. בעידן בו נפח אחסון לא כ"כ יקר, אני לא מבין למה זה נחוץ. יצא לי כבר לראות תמונות מוקטנות של מכוניות למכירה, להגיע לראות בפועל, ולהתאכזב קשות.

:turn-l:
פורסם
הם מתנהלים בצורה כוחנית כולל חסימה מוחלטת של האתר למשתמשים מחו"ל. הבעיה שאין להם תחליף ראוי.

 

הם מעוניינים בדבר פשוט אחד - אמינות הלוח שלהם. כלומר מעוניינים שרכב שמפורסם במדור פרטי יהיה 100% פרטי.

 

 

אם האוכלוסיה המפרסמת הייתה מבינה דרישה בסיסית והגיונית אחת: אם אתה סוחר, פרסם במדור סוחרים ולא במדור פרטי,

לא היה צורך בכל החסימות האלו.

אם פירסום במדור סוחרים הוא התשלום, תתכבד ושלם מה שצריך כי הם נותנים חשיפה לעסק ולמוצר שלך.

 

אבל כפי שכולנו יודעים, יש עם זה בעיה ולכן הם נאלצים להפעיל שיטות כוחניות, מהן גם מפרסמים פרטיים נפגעים. זה לא נעים אבל פשוט אין ברירה באתר כזה גדול עם כמות מודעות כה גדולה.

 

 

פורסם

עדכון של השעה האחרונה:

חזרו אליי ומסרו לי שנחסמתי גם בחינם וגם בכסף. לא נאמר לי הסיבה, אבל דרשו ממני לשלוח להם ב-EMAIL צילום רישיון נהיגה, צילום רישיון רכב, צילום הרכב עם מס" הרישוי, ואז הם ישחררו את החסימה.

שלחתי להם את כל זה, ונראה מתי הם ישחררו את החסימה או אם בכלל ישחררו.

בינתיים ממתין בסבלנות. אעדכן בהמשך אם יקרה משהו לכאן או לכאן.

פורסם

כרגיל אכזבה! אני יודע שהם{יד2} קוראים את השרשור הזה ואני כבר "שרוף" אצלם, אבל לא אכפת לי יותר. נמאס לי להתרפס להתחנן, ולהשפיל את עצמי בשביל חתיכת פרסום, שאני לא יודע בכלל אם יצא משהו ממנו. יד 2 ניצחו אותי. הרמתי ידיים.

לאחר שיחה עם בחור בשם "עמית" באתר יד 2 ולאחר המתנה של 22 דקות, הוא הציע לי לפתוח מייל אחר, חשבון GMAIL אחר לחלוטין עם פרטים אחרים{מדוייקים יותר לגביי?}. כל זה לאחר ששלחתי להם את רישיון הנהיגה, רישיון הרכב, תמונה של הרכב, הם אמרו לי בטלפון: " איך נדע שזה באמת אתה מהתמונה של הרישיון?" אמרתי להם ליזום איתי שיחת ווידיאו ,והם סירבו.

לאחר שפתחתי GMAIL אחר עם הפרטים המדוייקים ביותר שקיימים, ושיניתי את הכינוי שהיה לי באתר לשמי הפרטי והמשפחתי המלא{לא יודע עם זה נחוץ כי אנשים משתמשים בכינויים גם שם, כמו כאן אבל שיהיה...}, כולל הרשמה חדשה ביד 2, עם אותם פרטים, הם עדיין לא מוכנים לפרסם את המודעה, סתם כי ככה מתחשק להם, בגלל רוע לב, ובעיקר כי הם ​יכולים.

למה? ככה! לא רוצים! מי אני שאגיד להם מה לעשות...האתר שלהם.

אתר יד 2 משום מה, מחליט לסנן אנשים תמימים, שרוצים לפרסם את רכבם,{בתשלום, לא בחינם},שהם לא סוחרים, ואינו מצליח לסנן דווקא את הסוחרים הללו שמנסים ומצליחים לעבוד על לקוחות תמימים.

אני מאחל להם ב ה צ ל ח ה במשימה.

פורסם
ובכלל, יש עוד הצדקה לפרסם ביד2 בעידן הפייסוש? מלוחות מגיעים בעיקר משועממים וליצנים שלא מבינים יותר מדי ו/או רחוקים מלכבד את המחיר שאתה מבקש.

אצלי אישית בפייסבוק יש פלוס מינוס 50 חברים, והחשיפה שהמודעה שלי תקבל ביד2, גדולה פי כמה ממה שתקבל בפייסבוק.

 

ובקבוצות מכירה למיניהן יש את אותם ליצנים, רק שהם גם יודעים איך אתה נראה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני חושב שהבעיה האמיתית שלך התחילה כשבמקום לפנות אליהם ברגע שהם חסמו לך את המשתמש הראשון, החלטת לנסות לפתוח משתמשים אחרים תוך כדי נסיון לרמות את המערכת.

פורסם
אני חושב שהבעיה האמיתית שלך התחילה כשבמקום לפנות אליהם ברגע שהם חסמו לך את המשתמש הראשון, החלטת לנסות לפתוח משתמשים אחרים תוך כדי נסיון לרמות את המערכת.

אילו באמת רציתי {לרמות?, כי אני באמת לקוח פרטי ולא סוחר}, הייתי קונה SIM עם מס" ומכניס משתמש ותמונה אחרת של הרכב, וגם מנסה ממחשב אחר עם IP שונה וללא מס" הרכב כלל.

הם בעצמם המליצו על משתמש אחר, כי טענו, ש"המחשב מזהה חתימות טלפון או USER". רק שזה לא עבד.,

אבל כמו שאומרים, הלכתי בדרך הישר לפי ההוראות שלהם בטלפון, ולפי ההבטחות ש"יהיה בסדר" ובסוף הוליכו אותי שולל, נתנו לי לבזבז זמן סתם, כדי לעבור את כל השלבים מההתחלה, כאשר הם ידעו שזה לא יילך.

אז שלחתי להם רישיון נהיגה ורכב וכתובת מגורים, ותמונת הרכב עם מס" הרישוי, ולמרות הכל, עשו צחוק ממני.

הרכב יימכר, עם או ללא עזרת יד 2, אני פשוט לא מבין מה הטעם לשקר סתם ככה. כי זאת הפרסומת שהם "מרוויחים" מכל העניין.


×
×
  • תוכן חדש...