Jump to content

Avi135

  • פרסום הודעות

    473
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Avi135

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    השפלה
  • איזה רכב יש לך?
    פורד מונדאו

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם אני חולה נפש בקטע הזה... שלחתי, כולל טבלת תדלוקים מלאה.
  2. טרמוסטט תקוע על מצב פתוח.
  3. שבוע טוב, ברשותי מונדאו 2010, עם המנוע האטמוספרי בנפח 2.3 ליטר. בכמעט שנתיים ו-38,000 ק"מ, שהרכב אצלי הוצאתי מעל 22,000 ש"ח על ביטוחים, שדרוגים, טיפולים ותקלות. אם תרצה, אשלח לך בפרטי פירוט מדויק בטבלה מסודרת. צריכת דלק בתוך העיר = ממוצע של ליטר לכל 7.5 ק"מ, עם רגל מאוד עדינה.
  4. שבוע טוב חברים, פורד מונדאו 2010 מנוע 2.3 בנזין לא טורבו. באמצע נסיעה מרגיש סחיבה קצת קשה, בעיקר בעליות. בסריקה בטורק עלה קוד תקלה P2008 - Intake manifold runner control circuit open bank1 a. איפוס תקלה לא עזר (חוזר אחרי 10 מטר נסיעה). לפני כחודש לא נדלקה נורת 'בדוק מנוע', הפעם הזו כן נדלקה. משיטוט קל ברשת הבנתי שזו תקלה באחד מהחיישנים של 'בקרת אורך סעפת יניקה' [האמת, אין לי מושג מה זה אומר ומה התפקיד של החיישנים האלו]. אחרי חיפוש קצרצר מצאתי את החיישנים במיקום ממש נגיש (התמונה מAutoCar). הפעלתי מנוע וניתקתי אחד אחד ויש 'קליק' בשניה שאני מחבר אותם בחזרה.
  5. עם מישהו ש'בטעות' יכול לחטוף עליו קריזה ולהעיף לו את הדלת... דווקא היה המון רעש מהמנוע... (וולבו 740 שנת 84') זה הפתרון הכי טוב לחבר'ה כאלו. לתת להם הרגשה שהם 'ניצחו' אבל לא להיפגע.. העצירה הפתאומית נועדה (מבחינתי) לתת לו סוג של אזהרה שהכביש לא של אבא שלו, עזר לי כמה פעמים להיפטר מבבונים. אם באמת לא מתקפל - אני רק מחכה שיתקרב ונותן גז, שישאר לבד עם עצמו (כמו ש-SlowRide כתב). 1 - ממש לא! 2 - הרגיע לי את העצבים / העלים לי את הבבון מהמראה המרכזית. 3 - סיימתי מזמן לחנך את הנהג הישראלי המצוי, אבל לפעמים יש כאלו שממש מגזימים.
  6. חברים, הייתה לי סיטואציה דומה לפני תקופה. גם אני עשיתי 'בדיקת בלמים' פתאומית רק כדי לבדוק במראה האחורית כמה הבבון ערני... (יאללה תתקפו אותי על זה, לא היה לו סיכוי לנשק לי את הטמבון האחורי, כי מיד נתתי גז.) כמו בסרטון כאן, בסוף איכשהו הבבון חתך אותי, חסם לי את הנתיב ויצא אלי במבט מאיים. העברתי את הגיר ל-N, לחצתי על הבלמים ופמפמתי עם הגז רק כדי שיבין עם מי יש לו עסק... הבחור התקפל לרכב וברח כמו עכבר מול חתול. אם הוא היה מגיע עד לדלת שלי הייתי באמת נותן גז שהבעיטה שלו הייתה באוויר. גם כזו סיטואציה עברתי פעם. כנראה הבבון הבין את זה...
  7. סליחה שרק עכשיו עונה... אצלי הצריכה זהה, בדקתי צריכה משולבת תקופה ארוכה על בנזין בלבד, אח"כ בדקתי על גז - אותו דבר בדיוק. אבל הכל תלוי בהתקנה. ברכב הקודם שלי שגם היה מונע בגפ"מ היה הבדל קטן (10-15%), ואחרי כיוונים זה הסתדר.
  8. יש את המוסך של וולבו שהיה עד לא מזמן בכניסה לבני ברק ועבר לאור יהודה; אמין, מקצועי, זול = מומלץ בחום. זה המספר שלו: 03-676-9246
  9. שבוע טוב חברים, מונדאו 2010, מנוע 2.3 ליטר. הצג הקטן בלוח שעונים הפסיק לפעול, במכון ספידומטרים רוצים על החלפה כזו 900 ש"ח לפני מע"מ. מה אני יכול לעשות כדי להוזיל עלויות? האם מישהו נתקל בכזו תופעה? מצו"ב שרטוט של הלוח מ-CatCar
  10. תודה רבה אייל, שבוע טוב. לא מחפש בררה סינית, אלא משהו אמין שעובד כמו שצריך. מה לגבי ממיר מתח?
  11. מצטרף לבקשה למברגה. @eyali23, יש משהו בקנה?
  12. @ko11 לא יודע למה יש לך טעם רע מהסבה לגפ"מ.... למיטב ידיעתי הכל תלוי באיכות ההתקנה. אני כבר מעל 5 שנים עם גפ"מ, כמעט 100,000 ק"מ, 2 רכבים; חסרונות, מבחינתי: 1 - בלון הגז תופס הרבה מקום בתא המטען, ישנם רכבים שגם ככה התא מטען שלהם קטן מידי. 2 - בלון הגז קטן יותר לעומת מיכל הדלק, מה שאומר שתמצא את עצמך מתדלק יותר פעמים בחודש. 3 - חניונים, עניין זניח למי שלא משתמש בזה הרבה. מעלות, מבחינתי: 1 - מחיר - הממוצע הארצי לליטר גפ"מ עומד על כ-2.5 ש"ח לליטר. לעומת בנזין שעומד על כ-5.4 ש"ח לליטר. 2 - זיהום אוויר - בנסיעה בגז הרכב מזהם הרבה פחות.
×
×
  • תוכן חדש...