Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

היום יצא לי לבצע נהיגת מבחן באוונסיס החדשה.

מאוד נהינתי מנוחות המושב ברכב.

לראשונה גיליתי אבזור מאוד מעניין שבהחלט הייתי רוצה שיהיה לי .

מושב האוונסיס כלל כרית שהתנפחה בלחיצת כפתור, הכרית ממוקמת באזור הגב התחתון ולדעתי בהחלט תרמה לתחושת הנוחות.

האם תוכלו להמליץ על מקום בו אוכל לרכוש אביזר דומה ?

תודה

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם (נערך)

קניתי אביזר שמטרתו לתמוך בגב התחתון images.jpg

ב10 דקות הראשונות הרגשתי איתו נוח ואז התחיל לכאוב הגב .

היתרון של אביזר דומה במושב האוונסיס-ניתן לשנות זווית על ידי ניפוח.

 

באסטרה החדשה למשל ,ישנן שתי רמות גימור באחת הכרית התומכת בגודל קבוע וברמה

הבכירה אפשר לנפח את הכרית . כאשר הכרית בגודל קבוע, נכנסתי לרכב ומיד הרגשתי חוסר נוחות , שהיתי ברכב כ5 דק' ואז יצאתי עם כאב גב שנמשך עד הבוקר למחרת.

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

לאחר שהקורולה תגיע ארצה ,אשווה בין השתיים וארכוש אחת מהן .

מנציג החברה הבנתי שבקורולה לא תהיה תמיכה דומה בגב התחתון , במידה ובסופו של דבר אבחר בקורולה , אני רוצה להוסיף אבזור הדומה לכרית שבאוונסיס ,מכאן השאלה .

פורסם

כשזה חלק מובנה ברכב זה תמיד עדיף על הוספה בדיעבד - כולל מבחינה בטיחותית כי כל תוספת למושב פוגעת בהצמדה של הגוף אליו. אם ברכב ללא המנגנון אתה לא מצליח להגיע לתנוחת נהיגה יעילה ונוחה - הייתי מתייחס לזה בכבדות בין השיקולים בבחירת הרכב. רכב חייב להיות קודם כל נוח.

 

אגב, אני לא בטוח שהמנגנון - שקיים בלא מעט רכבים - מבוסס על ניפוח. אם אינני טועה הוא מבוסס על משטח שמסתובב בתוך המושב כמו תריס.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הקשחת גב תחתון ע"י ניפוח הופיע לראשונה בפורד סקורפיו ב 86'.

ההקשחה נעשתה ע"י "פומפה" ידנית, בדומה למד לחץ דם, מגוכך אך יעיל.

גם הדגמים היקרים יותר של הסיירה צויידו במנגנון דומה.

הקשחה מכאנית הופיעה כבר בסוף שנות ה 60', במושבים של וולוו, ונמצאים שם עד היום.

seatres2.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היו לי כמה רכבים עם הדבר הזה. גם מכני גם פנאומטי. המכני עדיף כי הוא קשיח יותר.

אבל שניהם לא עוזרים אם המושב לא נוח לך מלכתחילה. שום הוספה לא תהפוך אותו לנוח למבנה הגוף שלך.

פורסם (נערך)

זו עוד דוגמא למה מכונית לא קונים לאחר ישיבה באולם תצוגה - שם מקסימום אתה ליד ההגה 3 דקות.

שום חוות דעת חיצונית לא יכולה להחליף רושם אישי מנהיגה שמדמה את תנאי השימוש הצפויים.

 

ברמה האישית - למרות הנ"ל, ברכב שאני משתמש ביומיום, נהגתי כשעה לפני רכישתו. המושב היה סופר נוח.

כשקיבלתי את המכונית שהזמנתי - מספר דקות לאחר שיצאתי מאתר המסירה, עצרתי בצד בשוק מעצמי. המושב פשוט כאב לי והיה לא נוח ברמה שחשבתי שלא אוכל להשתמש במכונית... עד כדי כך. בכל זאת המשכתי וכבר יום למחרת המצב השתפר דרמאטית, ודי מהר הבנתי שזה אחד המושבים הטובים שהתיישבתי בהם אי פעם. מאז - שנתיים וחצי אני עדיין מרגיש כך.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מה שמצחיק שעל המנגנון באוונסיס גיליתי כחצי שעה לפני נסיעת המבחן .

הנציג לא הזכיר אותו בכלל בתחילת הנסיעה ורק אחרי ששאלתי ,הוא נזכר.

גם בלי המנגנון ,המושב באוונסיס היה בין היחידים שהיה לי נוח (מהתרשמות באולם התצוגה)

רכב מעולה ,אבל למה לכל הרוחות הוא כ"כ יקר :(

האסטרה באותה רמת מחירים (גם ללקוח הפרטי וגם עבורי לאחר הפחתת המיסים "הלוואה עומדת ") .

ציינו בקשה דגמים בהם המנגנון קיים, אולי ישנו דגם כלשהו שלא בדקתי עדיין .

פורסם

סיטרואן c4, פיג'ו 308, פורד פוקוס וכו', ברוב המשפחתיות שאני מכיר הדבר קיים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

המנגנון היה קיים ב-q5 שהייתי מתנייד איתה כמה פעמים בשבוע, לרבות נסיעות ארוכות לצפון.

אני סובל מכאבי גב, לרבות ישיבה ממושכת, ועניין הניפוח והתמיכה הקל מאוד על המצב.

"יאללה בירי".

פורסם
זו עוד דוגמא למה מכונית לא קונים לאחר ישיבה באולם תצוגה - שם מקסימום אתה ליד ההגה 3 דקות.

שום חוות דעת חיצונית לא יכולה להחליף רושם אישי מנהיגה שמדמה את תנאי השימוש הצפויים.

 

ברמה האישית - למרות הנ"ל, ברכב שאני משתמש ביומיום, נהגתי כשעה לפני רכישתו. המושב היה סופר נוח.

 

באיזה חברה נתנו לך להתרשם מהרכב שעה?

בשלושת המכוניות החדשות שרכשתי לאחרונה הממוצע היה סביב ה-20 דק' וזה עוד עם נציג נודניק שבודק אותך בשבע עיניים כל הזמן.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

בפורד, אבל לקח להם חודש עד שקיבלתי את ה"סיבוב".

אגב, הם לא היו היחידים. זה היה גם ברנו ובאלפא הפליאו והציעו לקחת ללילה ולהחזיר למחרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...