Jump to content

raz2058

  • פרסום הודעות

    481
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

1 עוקב

אודות raz2058

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,503 צפו בפרופיל
  1. אצלי כל יום שאני עולה לאוטו אחרי יום עבודה אני מדביק את זה בחזרה. דרך אגב הוחלפה לי שמשה לפני שנה בערך והם פשוט הדביקו את המוביליי על השמשה כמו שאני עושה שאני עולה לאוטו (לפני שהחליפו שמשה המצלמה לא נפלה) דרך אגב למרות שאני מדביק את זה כמעט בכל יום חם המערכת עדיין מצפצפת במעבר נתיבים (ומדוייק ממש כמו לפני שנפלה המצלמה בפעם הראשונה) ומראה את המרחק מהרכב ממול ומתריעה בפני התגשות.
  2. בקבוצה של רנו בפייסבוק טוענים שיש בעיה ידועה וצריך להחליף שסתום מדחס ולא מדחס סדר גודל של 700-800 שח אני עדיין לא ביצעתי את ההחלפה, שאחליף אעדכן.
  3. לפי טענת היבואן הריקול הוא תקלה באתר ולא באמת יש ריקול למדחס, נאמר לי שלפי מספר השילדה אין ריקול וככה לעוד כמה שהופיע שיש ריקול למדחס ואותו תירוץ
  4. נשמע כאילו לא סידרו את המזגן מהדור הקודם, כל הבעיות שתיארו פה זהות אחד לאחד ואני בעל קליאו שנת 14
  5. וגם רשום שמה נזק עד 30 אלף אין השתתפות עצמית..
  6. במוסך מורשה ביצעו עדכון לגיר, הגיר בכללי מתפקד יותר טוב מבעבר. נכון לרגע זה הכל תקין, כמובן שנאמר שאם זה קורה או אפילו חשד שזה קרה להגיע למוסך באותו רגע ולא לדחות
  7. יום לפני הרכישה תתקשר לחברות ביטוח ותתחיל לברר מחירים, תיקח טלפונים שאפשר לחזור אליהם ולהגיע לאותו נציג ככה שאחרי שעשית השוואה בין החברות פשוט תתקשר ותעשה ביטוח לאחר הרכישה. הביטוח תקף מאותו הרגע שניתקת את השיחה. והמלצה גם אם קרה מצב ורכשת רכב ולא עשית/הצלחת ביטוח אל תיסע עם הרכב מילימטר ותיקח אותו רק שיש לו ביטוח.
  8. ותנסה להתחבר בוויז למשתמש כמו דרך הפייסבוק
  9. בגדול? הכל עניין של טעם וספק באמינות שלהן, וגם הקושי של למכור שארצה. אני היום חווה את זה עם הרנו, אין ביקוש מספיק ובמגרשים נותנים מחירים מצחיקים ובשוק הפרטי קשה. מאמין שאם היה מדובר ברכב שהוא לא "צרפתי" היה לי יותר קל
  10. אז בעצם כל רכב שאקח לפי הדרישות שלי יגיע עם הגיר שיש בו בעיות במצמדים? הגיר הוא מצויין, הפחד הוא מהבלאי הגבוה שלו והעלות תיקון.
  11. היי, כיום בעל קליאו 0.9 שנת 2014 ושוקל להחליף לרכב מתקדם יותר. חשבתי בהתחלה על קיה סטוניק או סיאט ארונה אבל כל הקטע עם האמינות של הגיר מאוד בעייתי. מחפש בעיקר רכב שהוא יחסית חסכוני בדלק, מפנק, כמה שיותר מאובזר מבחינה ביטיחותית ושיהיה חזק (גר בצפון). אני לא נעול על רכבים, אשמח להמלצות בהתאם לדרישות אין לי בעיה עם רכב שהוא סופר מיני או רכב פנאי קטן כמו שציינתי למעלה. מכל הדרישות שלי כוח זה בין הדברים שחשובים לי סיטרואן ופיגו לא באות בחשבון כלל תודה
  12. המזגן מקרר רק בטורים גבוהים (ועדיף בירידה+ שילוב הילוך נמוך) בעמידה מוציא אוויר אלה אם לוחץ גז ומעלים את התורים סביבות 3-3 וחצי הגז ברכב תקין (נבדק) מה יכולה להיות הבעיה? אם יש בכלל, בכל ה3 וחצי שנים שיש לי את הקליאו 14 0.9 שמגיע הקיץ אני מחכה לחורף.
  13. מישהו הצליח לעלות על פתרון שאינו כולל החלפת מדחס?
  14. טוסון שנת 2016 עם 100 אלף קמ במהלך נסיעה עם דוושת גז לחוצה הטורים פתאום עולים ויורדים ישר, כאילו ההילוך יצא ונכנס ישר. חשוב לציין שזה קורה לעיתים נדירות ולא בכל נסיעה. האם הדבר מכריח שיפוץ גיר? מוסכניק אחד (התייעצות טלפונית) אמר לנסות להחליף שמן גיר אבל חושב שזה סתם ניסיון שווא. האם יש תקלה מוכרת בדגמים האלו? סהכ הרכב נסע 100 אלף קמ טיפולים בזמן וחלפים מקוריים ונסיעות רגועות (של ההורים שלי) אשמח להתייצות.
×
×
  • תוכן חדש...