Jump to content

raz2058

  • הודעות

    490
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

2,712 צפו בפרופיל

הנקודות של raz2058

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

3

מוניטין

  1. אפשר לדעת איזה שנתון הרכב וכמה קמ עשה שהוחלף גיר? אצלי 120 קמש סלד של 3k פחות או יותר
  2. בדרך כלל האשראי ישמר אבל לא יהיו חיובים, המספר עצמו לא נשמר במאגר אלה בעצם נשארת ההרשאה לחייב. אם אתה חושש תוכל להתקשר לאשראי ולבטל את ההרשאה לחיוב (גם באפליקציה איכשהו)
  3. בתור אחד שגר באזור העליות לא באמת קיצוניות, אומנם יש הרבה עליות אבל אנשים פה נוהגים על רכבים עם 70 כ"ס והכל טוב וסוחבים יפה מאוד ועם מזגן. השאלה אם המטרה שלך זה להתנייד ולמצוא רכב שיסחוב או אתה מחפש רכב שבאמצע עליה תוכל להאיץ ולעקוף (אני בעל קליאו 900 טורבו 90 כ"ס ויוצא לעקיפה בעליות לצפת בלי בעיה) בנוסף אם היית לי הצעה כמו שלך על ההונדה הייתי לוקח עושה לה יישור קו ונשאר עם עודף בכיס עד שתסיים ללמוד. לסחוב האוטו יסחוב ותגיע לאן שאתה רוצה, למרות שזה רכב מ2008 והשווי שלו נמוך עדיין הייתי לוקח אותו למוסך שיתן חוות דעת על האחזקה של הרכב כי בסופו של דבר הזול יכל להיות יקר בהרבה.
  4. נסה לנתק את המצבר לכמה שניות ולחבר שים לב שאם יש לך מערכת מולטימדיה מקורית אז האיפוס יגרום לה להינעל (קוד ניתן לבקש ממוסך מורשה/לפרק את המערכת לקחת את הקוד שלה ולהשים באפליקציה של רנו)
  5. הכל תלוי מה המרחק ומה העלות, וכמובן עושה חושבים אם משתלם לי או לא. אבל ההחלטה להזמין גרר פרטי היא החלטה של הלקוח עצמו, מבחינת שגריר תזמין גרר פרטי, הם לא ישלחו גרר מטעמם, חיסכון שלהם ואת הכסף ששילמת עבור השירות הם קיבלו ויקבלו ממך גם בעתיד. או שתחליט להוריד את הכיסוי של הגרר (לא יודע אם אפשרי ומה ההבדל בעלויות) ותחליט שתזמין רק גרר פרטי. בסופו של דבר נותן לך נקודת מבט מצד החברה שמבחינתם הם סוג של מונופול וכסף הם יקבלו גם אם השירות גרוע.
  6. לדעתי, אם הייתי בעלים של חברה כמו שגריר גם אני לא הייתי מציע את השירות ללקוח אלה אם הוא לא דורש אותו ממני. למה שאני עכשיו אעדכן את הלקוח שמגיע לו נציג שיגיע לאזור תוך שעה, אשלח כוח אדם למקום (בנוסף לגרר) ולפתוח עוד אופציה ללקוח לתלונות (כמה זמן וכאלה). הייתי מסכים איתך שהכל עניין של שירות ללקוח (אם זה חלק ממה שהתחייבתם למרות שאני לא דרשתי מבחינתי הנציגה מחוייבת לעדכן אותי כי זו נקראת תודעת שירות וחווית לקוח) אבל ברגע שחברה כמו שגריר מתנהגת כמו מונופול ("כמו" כי שאני עושה ביטוח שואלים מה אני מעדיף שגריר או חברה שלא זוכר את שמה) אז אותה חברה תרצה לתת לך מינימום שירות שעולה לה כספית כי בסופו של דבר אתה "כבול" אליה. אך שוב לדעתי התלונה שלך מול החברה נכונה ומוצדקת, אך יכל להבין את אותו נציגה שהקטינה ראש/נהלים שירדו לנציגים כמו לא ביקש? לא יקבל כי גם אם קיבלת את השירות הכי גרוע שקיים בסופו של דבר יש סיכוי בעתיד שתתקשר שוב לאותה חברה שיגררו לך את האוטו.
  7. היי, חודש הבא אני אמור לעשות טיפול לרכב (הרכב על 110 קמ) והחלטתי לחסוך בכסף ולרכוש את כל החלקים והשמנים שצריך ולהביא אותם בעצמי למוסך. חיפשתי בנרות באינטרנט את הספר רכב בכדי לראות מה נדרש בטיפול אבל לא מוצא. איפה ניתן לדעת מה צריך להחליף בטיפול חוץ מבספר רכב (או במוסך)? בנוסף ברוב הטיפולים הוחלפו רק שמנים פילטרים וטיפולים מסויימים פלאגים (שזה מה שטענו במוסך) ב60 אלף קמ הוחלפה רצועה ותרמוסטט (בגלל בלאי ונזילה מהתרמוסטט) האם הייתי אמור להחליף עוד דברים בטיפולים קודמים? ובעבר לפי הבנתי אורך חיים של משאבת מים ברוב הרכבים הוא 120 אלף קמ, זה נכון? אם כן בטיפול הנוכחי כבר אחליף אותה. אשמח לעזרה לדעת מה צריך להחליף ומה הייתי אמור להחליף בעבר/כיוון לאיפה ניתן להשיג ספר רכב (שלי נעלם משער ששכחתי אותו בזמן ששטפתי את הרכב)
  8. raz2058

    העברת בעלות מבן לאב

    אתה לא צריך שהנכה יהיה בעל הרכב בכדי לנצל את הנחת אגרת הרישוי, תיגש/תתקשר למשרד הרישוי אתה ואבא תצטרכו למלא כמה טפסים שבגדול נאמר שהרכב שלך הוא הרכב העיקרי שמסיע את הנכה באופן כמעט קבוע ותוך כמה ימים זה מתעדכן באתר משרד הרישוי (בנוסף אתה יכל לרשום עוד רכב שיוכל לקבל תו נכה אבל לא הנחה ברישוי, כרטיס של תו נכה אתה מקבל אחד שעובר עם הנכה במידה והוא משתמש ברכב השני בכדי למנוע ניצולשל השימוש בזכויות נכה שהוא אינו ברכב) בנוסף גם ברגע שההנחה מתעדכנת במשרד הרישוי תוכל לבקש החזר עבור הטסט השנתי אם הוא בוצע כבר (אם לא טועה זה יחסי מהיום שהרכב הופיע במשרד הרישוי כרכב נכה). ברגע שהעדכון בוצע (תוכל לדעת לפי אפליקציית בדיקת תו נכה לרכב/דרך אתר משרד הרישוי/להתקשר אליהם) תוכל לבקש אישור זמני עד שהכרטיס יגיע בכדי שתחנה בחניית נכים (החנייה ללא תו לפי חוק אסורה גם אם הרכב מוגדר כרכב נכים והאישור הזמני יתן לך את האופציה להחנות עד שיגיע הכרטיס בדואר). בנוסף מניסיון ממליץ לך לברר מראש איפה מותר לך להחנות כנגד החוקים, מה התנאים וכמובן באילו ערים בישראל תוכל להחנות בכחול לבן ללא תשלום במקום להחנות את הרכב ולהגיע ולקבל דוח יחסית יקר (מניסיון קיבלתי 500 שח על 4 גלגלים על המדרכה בטענת הפקח שיש חניון קרוב שיכלתי להחנות בו, כמובן שהדוח בוטל)
  9. לגיטימי ביותר, שמכרתי את הרכב עשיתי הודעה עם כל הפרטים שכולם רוצים לדעת והעברתי אותה לכל מי שהתעניין. כנל גם שחיפשתי רכב ההתנהלות היית בוואטסאפ בלבד גם בשביל לתעד הכל וגם בזמן עבודה אין לי זמן לטלפונים האלה אז מחזיר תשובות שמזדמן לי (כמובן שמי שמתקשר חוזר אליו שיש לי זמן)
  10. אצלי כל יום שאני עולה לאוטו אחרי יום עבודה אני מדביק את זה בחזרה. דרך אגב הוחלפה לי שמשה לפני שנה בערך והם פשוט הדביקו את המוביליי על השמשה כמו שאני עושה שאני עולה לאוטו (לפני שהחליפו שמשה המצלמה לא נפלה) דרך אגב למרות שאני מדביק את זה כמעט בכל יום חם המערכת עדיין מצפצפת במעבר נתיבים (ומדוייק ממש כמו לפני שנפלה המצלמה בפעם הראשונה) ומראה את המרחק מהרכב ממול ומתריעה בפני התגשות.
  11. בקבוצה של רנו בפייסבוק טוענים שיש בעיה ידועה וצריך להחליף שסתום מדחס ולא מדחס סדר גודל של 700-800 שח אני עדיין לא ביצעתי את ההחלפה, שאחליף אעדכן.
  12. לפי טענת היבואן הריקול הוא תקלה באתר ולא באמת יש ריקול למדחס, נאמר לי שלפי מספר השילדה אין ריקול וככה לעוד כמה שהופיע שיש ריקול למדחס ואותו תירוץ
  13. נשמע כאילו לא סידרו את המזגן מהדור הקודם, כל הבעיות שתיארו פה זהות אחד לאחד ואני בעל קליאו שנת 14
  14. וגם רשום שמה נזק עד 30 אלף אין השתתפות עצמית..
  15. במוסך מורשה ביצעו עדכון לגיר, הגיר בכללי מתפקד יותר טוב מבעבר. נכון לרגע זה הכל תקין, כמובן שנאמר שאם זה קורה או אפילו חשד שזה קרה להגיע למוסך באותו רגע ולא לדחות
×
×
  • תוכן חדש...