Jump to content

Quad

  • פרסום הודעות

    189
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

אודות Quad

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש לי Shine Pk 1.6 כבר כמה חודשים. מזגן - המשטח שמתחת לשמשה מתחמם בצורה יוצאת דופן + כסאות עור = סאונה. מאחור עם החלונות הכהים קריר ונעים. שים כיסוי שמש בחניה, עוזר מאוד. בנוסף, תעביר את המזגן לסירקולציה אחרי כמה דקות, יקרר הרבה יותר טוב. החסרון הוא רעש, יניקת האויר מבפנים רועשת במיוחד באוטו הזה. מערכת שמע - הייתי צריך להזיז את הבמה מעט לאחור כדי שכולפ ישמעו באותו ווליום. לא שמתי לב לבעית איזון ימין / שמאל. נוחות - אכן מרגישים חלק מהשיבושים החדים, לדעתי זה הרבה בגלל החתך הנמוך של הצמיגים. אבל כשנוסעים באותה דרך מיד אחרי עם רכב אחר מבינים עד כמה ה-C5 נוחה. ב
  2. גר ברעננה בדירת גן כבר 4 שנים. אף פעם לא זרקו לי זבל לגינה. יש לנו שכנים נפלאים, וכולם מבינים שאנחנו חיים יחד ויש להתחשב האחד בשני. אני קורא על אנשים שזורקים זבל מהחלון, מסיגריות ועד חיתולים, ופשוט לא מבין איך אנשים יכולים להיות כאלה בהמות. גם אם לא היתה דירת גן למטה וזה היה שטח ציבורי, כמה מטומטם אתה יכול להיות כדי שתחשוב שזה לגיטימי לזרוק זבל לא בפח.
  3. אני הועד. לאחרונה החלפתי את משאבת הסחרור וה״פיקוד״ שלה (לא יודע אם זה כולל טרמוסטט דפרנציאלי או לא, יכול לבדוק) אחרי שלכל השכנים לא היו מים חמים. אותו טכנאי שביצע את ההחלפה הוא זה ששם לי שסתום בדוד.
  4. יכול לשתף על הצעה שקיבלתי על C5 Aircross טרום הקורונה - 172,000 ש"ח על הכביש ל-Shine PK 1.6. עסקת מזומן. המחיר על הכביש היה 179,000. אל תתפסו אותי ב-1000-2000 שקל לכאן או לשם, עבר קצת זמן ואין לי את ההצעה הכתובה יותר. ציפיתי להתגמשות גדולה יותר, בכל זאת סיטרואן ודגם חדש שאינו פופולרי ולדעתי גם לא יהיה (עיצוב שאינו פונה למיינסטרים, לא יוקרתי מאוד מבפנהים). לא הסכימו, לא קניתי. מצאתי את אותו הדגם בטרייד מוביל (בן חצי שנה, רכב הדגמה לשעבר) בכמעט 30% פחות מההצעה של לובינסקי. קניתי. אגב, על ה-3008 "המקבילה" (1.6 פרימיום) לובינסקי נתנו הצעה של 192,000, והתקשרו אחרי שבוע לעדכן שיש מב
  5. אני גר בקומת קרקע בבניין בן 3 קומות. לבניין יש מערכת חימום מים סולרית מרכזית. מים מחוממים בקולטים שעל גג הבניין, ומוזרמים למחליפי חום שנמצאים בתוך הדודים באמצעות משאבת סחרור. לכל הדיירים יש מים חמים כמו שצריך מלבד הדירה שלי. טכנאי (מדורג מאוד גבוה במדרג) שהיה אצלנו התקין שסתום ביציאה מהמחליף חום כדי ש"זה יאט את בריחת המים החמים מהמחליף חום שבדוד". יש שיפור זניח, אבל אנחנו עדיין נתקעים בלי מים חמים גם ביום שמשי כשלכל הדיירים בניין אין בעיה. אגב, גם אם מדליקים את החימום החשמלי זה לא עוזר, כי המחליף חום מקרר את המים. לטענתו אין עוד מה לעשות מלבד לסגור את הברז שדרכו זורמים המ
  6. בתור תושב השכונה שצמודה לפארק רעננה (לב הפארק) - זה מיקום מצויין. המגרש הזה ריק תמיד, למעט בערבים כשיש הופעות בפארק. מערב רעננה זה החלק הליברלי והחילוני של העיר, פתוח בשבת וללא אוכלוסיה דתית משמעותית. יצא לי כמה פעמים להסתובב לטיול עם הכלבה או הילדים בשישי צהריים / שבת בבוקר ולהתקל במפגשי רכב בחניון הזה.
  7. אין מחלוקת על כך ששקיעת הקרקע לא נגרמה מהצמ״ג, כל האזור של הבניין סובל משקיעת קרקע. זה קרה בחצרות של מספר דירות גן בבניינים סמוכים, וכן בשטחים משותפים. אין לי מידע האם הצינור התנתק במהלך ההריסות או לפני. הפעם הראשונה ששמעתי על העניין היה מהשכן כשהוא קיבל עדכון על כך מהקבלן. לא נגיע לעורכי דין ומשפטים, לאף אחד אין עניין בכך, כולם גרים בשכנות טובה ורוצים להגיע לפתרון הוגן לכל הצדדים. הסכום הוא לא מבוטל אבל קיים בקופת הועד, אז לא תתבצע גביה נוספת מהדיירים. מהתגובות בינתיים נראה שזה תחום
  8. בין חטאי אני ועד הבית בבניין בו אני גר. אחד הדיירים גר בדירת גן. באדמה של החצר שלו עוברים שני צינורות מי גשמים (צמ״ג) 4 צול. הצמ״ג יורד מגג הבניין בתוך אחד מהעמודים התומכים, דרך האדמה שבחצר של אותו שכן ומגיע לחומה המפרידה בין החצר לרחוב, בחומה יש חור דרכו הוא עובר ומתנקז לשטח עם שיחים. בכל שטח הגינה של השכן יש יציקת בטון ועליה ריצוף. הריצוף שקע בצורה משמעותית והשכן הביא קבלן שיהרוס את הקיים ויבנה מחדש. במהלך ההריסות גילו שאחד הצמ״גים התנתק בדיוק בסיבוב, הנקודה שבה הוא עובר מלרדת לאורך הבניין לרדת לעבר החומה. בדיוק באותה נקודה יש סחף גדול של אדמה, חלק מרצפת הבניין ״באוויר״. השכן מצפה שעוד
  9. המיקרוגל והתנור במטבח שלנו מחוברים לאותו שקע (שקע גוויס 4 מקום). כל המטבח יושב על אותו פקק בלוח החשמל. הפעלנו את המיקרוגל. אחרי שעבד לשתי שניות הוא פתאום מת, ויחד איתו השקע. מאותו הרגע אין מתח בשקע לפי בדיקה עם מברג טסטר. לא קפץ שום פקק וכל שאר השקעים במטבח עובדים. אם מחברים את המיקרוגל או התנור לשקע אחר הם עובדים. פירקתי את השקע המדובר והכל נראה תקין. מישהו יכול לשפוך אור על התעלומה? איך מחזירים את השקע לחיים?
  10. כן, אפשרי. החריקות לא קשורות למגנטי / רגיל. שני המנגנונים עובדים עם לשונית שנכנסת לחריץ במשקוף בדיוק באותו אופן. הלשונית המגנטית נמשכת ע״י כוח מגנטי, והרגילה נדחפת ע״י קפיץ. סביר שמנגנון איכותי יפתור לך את הבעיה. חפש באתר של אחים ביטר. אצלם יש כמה ליינים של מנגנונים - סיני ואיטלקי, הבדל גדול ובמחיר וכנראה גם באיכות (אני רכשתי משם את המנגנונים היקרים, מגנטי).
  11. נסעת בסיטרואן Feel או Shine PK? ה-Feel אכן מרגיש פשוט ומאכזב. ב-Shine PK, ביחוד בגרסת הריפוד הבהירה, האווירה בפנים הרבה יותר נעימה ואיכותית. גם אני התאכזבתי מה-Feel דיזל, ומאוד התלהבתי מה-Shine PK בנזין. עולם אחר. נסענו גם בספייסטורר 5 דלתות החדש. רכב מעולה, המנוע 1.2 סוחב לא רע, שקט וכמעט ללא רעידות. לא יודע איך זה ב-3008, אבל בהחלט טוב בכל קנה מידה. כמובן שמנועי 4 צילינדר חלקים הרבה יותר. הרכב גם מאוד נוח ושקט. ה-C5 טוב ממנו בשיבושים עמוקים, אבל בשיבושים קטנים הספייסטורר מציעה נוחות דומה. לא כ״כ ברור לי איך אפשר להתלבט בין צרפתיות לטויוטה. איכות הנסיעה בטויוטה לא מתקרבת לסיטרואן או פז׳
  12. נהגתי בדגם שלאחר מתיחת הפנים (שנת 2018), אבל להבנתי השינויים לא משמעותיים. רכב טוב סה"כ. הרכב נוח למרות צמיגים נמוכי חתך. מרגיש גבוה, גדול ו"ג'יפי" ביחס למתחרים. המושבים הקדמיים מרווחים ונוחים. קורה A עצומה מגבילה ראות בעיר. מאחור לא מאוד מרווח - מושבים קטנים ונמוכים, הבגאז' קצת קטן בהשוואה לקטגוריה. עיצוב פנימי שנחשב מיושן, אבל האיכות סבירה. אומרים שצריכת הדלק לא משהו (1/8-10). מרגיש מיושן כשמשווים אותו לרכבי פנאי מהשנתיים האחרונות. אבל בהשוואה למתחרים של 2013-2014 - קניה טובה לדעתי.
  13. כאמור, הרכב עבר כיוון פרונט ואיזון גלגלים. הבעיה הרבה פחות חמורה, אבל עדיין קיימת. העברת הקדמיים אחורה לא בוצעה עדיין, ביקשתי מהם שיבצעו. אמור לקרות מחר.
  14. 15,000. מדובר על רכב הדגמה של היבואן, שגם השתתף במבחני רכב. אין לי ספק שלא ננהג בעדינות. החשש שלי שחטף איזשהו פיצוץ שעיקם משהו, איפשהו, שאף אחד לא יאתר ואני אתקע עם רעידות לעד. זה לא יפריע לאף אחד חוץ ממני, כי זה ממש ממש עדין ובמהירות מאוד ספציפית. זה גם הקושי שלי מול טרייד מוביל, כי מבחינתם אין רעידות - אפילו בוחן של דינמומטר לא עלה על זה. אני חושש שאם אלך על הרכב As is, אתקע עם רעידות לעד. מצד שני, המחיר מאוד אטרקטיבי וה-Value שאני מקבל לשקל יותר טוב מכל אלטרנטיבה אחרת.
  15. אני כרגע בתהליכי רכישה של C5 Aircross 2019 מטרייד מוביל. השתלשלות האירועים: לקחתי את הרכב לבדיקה מטעמי. בדרך למכון הבדיקה הרגשתי רעידות קלות בהגה במהירות של כ-120 קמ"ש. הרכב עבר בדיקה בדינמומטר, יצא תקין לחלוטין (הכל V ללא הערות) למעט: כיוון זוויות היגוי, שחיקת צמיגים קדמיים. הבוחן במכון אמר שלא עבר את ה-90 קמ"ש בנסיעת המבחן ולכן לא הרגיש רעידות. כמו כן, הוא ציין שהשחיקה בצמיגים אינה סימטרית דבר שנגרם עקב פרונט לא מכוון. טרייד מוביל ביצעו כיוון פרונט ואיזון גלגלים. בנסיעת מבחן על הרכב שמתי לב שהרעידות כמעט ונעלמו, אבל עדיין נשארו רעידות קלות מאוד שמורגשות ב-112-115 קמ"
×
×
  • Create New...