Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי מחירים הזויים. כלומוביל ממשיכה להעלות מחירים והמרחק מהBMW המקבילה עולה כבר על 100 אלף שקל.

 

+1

התמחור של מרצדס הרבה מעבר ללא הגיוני בארץ.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שכתבתי בשרשור שפתחתי בשעתו :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?598262-%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%A2%D7%99%D7%93%D7%9F-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%91%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99-%D7%9E%D7%9E%D7%A9-%D7%9C%D7%90-!&p=5067608&viewfull=1#post5067608

 

אם נשווה את שתי גרסאות הבסיס של ה E-CLASS המשווקות בארץ - בנזין מול דיזל - נראה כי מרצדס אכן הצליחו, אף יותר מתמיד, להוכיח כי הדיזל בר תחרות למקבילת הבנזין ללא שום נחיתות אף בהיבט המשתמש. ברוב הפרמטרים הדיזל בעל יתרון.

לכל אלו שהספידו את עידן הדיזל לאור שערוריית פולקסווגן-גייט נראה שהמצב שונה.

 

אם נשווה את E200 הבנזינית ל- E220 לוגמת הסולר באותה גרסת גימור אאוונגארד -

* מחיר - 465K ש"ח מול 470K. (זניח לרעת הדיזל).

* נפח מנוע - 2 ליטר בנפח כמעט זהה.

* הספק - 194 כ"ס / 3,800 סל"ד, 184 / 5,500 סל"ד - הדיזל חזקה יותר ובטורים נמוכים ושימושיים יותר.

* מומנט - 40.8 קג"מ / 1,600 סל"ד , 30.6 / 1,200 סל"ד. - הבדל משמעותי.

* תאוצה - 7.3 / 7.7

* מהירות - 240 קמ"ש - זהה.

* צריכת דלק עירונית - 4.7 ליטר ל - 100 ק"מ / 8.0 . הבדל ניכר.

* צריכת דלק בין עירונית - 4.1 ליטר ל - 100 ק"מ / 5.3

* צריכת דלק משולבת - 4.3 ליטר ל - 100 ק"מ / 6.3

* פליטת CO2 - בדיזל 112 ג' / בבנזין 142 ג'.

 

היבטים לא מדידים לחלוטין - מנועי דיזל מרצדס עפ'ר בעלי עמידות ואמינות גבוהים ביותר. בעייה מסורתית של דיזל - רעש ורעידות - ברמה מינימלית.

מה היתרון בקניית דגם הבנזין לאור השוואה זו?

 

 

 

http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/w213/facts/technicaldata/models.html#_int_passengercars:home:model-navi:models

פורסם

מנסיון בן מספר ימים עם 220E דיזל מהדור הקודם ובשתי הזדמנויות שונות, הדבר האחרון שאפשר לומר על המנוע שהוא שקט ולא מווברץ. אפילו מנוע 1.6 ביונדאי I30 דיזל הוא מופת של שקט ועבודה חלקה יחסית אליו.

פורסם

יש לי לא מעט נסיון עם המנוע דיזל של ה220 (גם בC ובCLA וגם בE) ברכבים שכורים.

מנוע רועש ולא הכי נעים, במיוחד בהשוואה למקבילות מבית אאודי וב.מ.וו.

אבל הבנתי שהסיפור בE החדשה שונה לגמרי.

פורסם

מניסיון שלי עם W211 היא גם עם חצי מיליון קילומטר לא מטרידה מבחינת מנוע - המנוע שקט למדי והויברציות לא עוברות לנהג באופן משמעותי. כמכלול של הכל ביחד, זה עדיין היה הרכב הכי טוב שהיה בבעלותי (ולמרבה הפלא זול לאחזקה).

כן שומעים שזה דיזל, בעיקר בסרק וכאשר מתחילים לנסוע, אבל לא משהו שהייתי מגדיר אותו כבעיה.

 

מבחינה הזאת W212 מהתרשמות שלי הרכב הרבה יותר מעודן (למרבה הצער לא זכיתי לנהוג, אלא רק לנסוע ברכב כזה לא מעט פעמים).

 

לאומת למשל VAG 2.0TDI שהוא פשוט כלי חקלאי לאומת המנוע של מרצדס (את המנוע הזה מתקינים גם בדגמים שונים של אודי). רועש ומווברץ (לא ברמה שיוצאות סתימות שיניים :D). עדיין ברמות נסבלות (בטח ובטח לאומת דיזלים של דורות קודמים, אבל המנוע לא מעודן כמו מנועי בנזין), אבל המרצדס זה פשוט עולם אחר מניסיון.

 

אני מוכן "לסבול" (להנות) עם מנוע דיזל של W212 ואהיה אדם מאוד מאושר מבחינה מוטורית אם אזכה לנהוג ברכב כזה במקום ה2.0TDI שלי מידי יום.

 

ברור שמנוע בנזין הרבה יותר חלק בסרק, ולא רק במרצדס.

 

אבל שילוב של כוח סביר וחיסכון ניכר - זה רק דיזל. אני מוכן בתמורה לכך לוותר מעט על השקט המופתי בסרק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמו שכתבתי, הניסיון שלי שונה, ומתבטא גם בחוות דעת של כתבי רכב (באנגליה).

מסכים שזה בעיקר בסרק, תחילת נסיעה או נסיעה איטית בפקק למשל.

לחלוטין לא מסכים לגבי המנוע של VAG.

בכל אופן יהיה מעניין לנסות את המנוע החדש.

פורסם

לי יש מנוע EA288, זה מתבסס מהתרשמות שלי בנהיגה של 50K ק"מ. למרצדס יש בידוד יותר טוב מבאוקטביה למשל. אולי ברכבים עם בידוד טוב יותר, מנוע דיזל של VAG פחות מורגש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שליטה במכונית באמצעות הטלפון הנייד

 

פעם זה היה חלק מהפלברות הלא יאומנו של ג'יימס בונד.

 

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לי יש מנוע EA288, זה מתבסס מהתרשמות שלי בנהיגה של 50K ק"מ. למרצדס יש בידוד יותר טוב מבאוקטביה למשל. אולי ברכבים עם בידוד טוב יותר, מנוע דיזל של VAG פחות מורגש.

בינינו, אני אוהב את הגרגור של הדיזל במרצדס.

haters will hate

פורסם

למרצדס יש גרגור דיזל אצילי בזכות בידוד מעולה. זה נשמע מרחוק והצליל מרוכך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

להגיד שלמרצדס יש גרגור דיזל אצילי זה כמו להגיד שאנג'לינה ג'ולי מפליצה בניחוח שושנים...:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הצמדתי בקבוקון ועכשיו אני מוכר אותו באי-בי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...