Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה הקטע שלהם,לייצר אותם אמינים ונעימים.זה לא משהו שאתה רוצה מרכב חזק.בשביל זה צריך הרבה נסיון .אם זאת,אין ספק שאם הם יכוונו למטרה תוך עשור בטוח תהיה להם ספורטיבית טובה

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

רכב חזק לא אמור להיות אמין ונעים?

זאת הסיבה שאנשים סולחים ליצרני פרימיום על בעיות אמינות?

בעיות התחממות שחוויתי עם 335, בעיות עם הSMG שחוויתי עם M3, חוסר תקשורת עם A5 ומן הסתם גם אבזור לקוי במכוניות פרימיום שכאלו.

צ'ק אנג'ין במזארטי גיבלי שנדלק לי ללא סיבה בשבוע שביליתי איתה והמון בעיות קטנות ששמעתי מבעל הרכב שהביא לי אותה לשבוע, היא עוד הייתה המדגם הכי חזק ועם כל התוספות, אישית התאכזבתי, והרעש הנעים מהאגזוז והמנוע לא בדיוק חיפה על הבעיות הנראות לעין.

 

למה הקורבט החדשה עולה חצי ממכוניות שנותנות פחות ועדיין היא שומרת על אמינות לאורך זמן?

 

רכב צריך לתת חבילה כוללת של ביצועים, אמינות, הנאה ושמירת ערך על מנת להצדיק את עצמו. זה שאנשים בוחרים לראות מותגים במקום לראות את התמורה זה משהו אחד, להגיד שזה בסדר זה משהו אחר.

 

ולהבהרה, אני מתנייד על מיטב התוצרת הגרמנית/אמריקאית ופה ושם עולה על משהו יפני או קוראני.

אני שמח לנהוג על מכוניות מסויימות, בידיעה שאני נפרד מהן, אם זה מגיע לשאלה של מה הייתי רוכש לטווח ארוך, הייתי בוחר באקווס או בS550 מול הסדרה 7 או הA8, בג'נסיס או CTS מול הסדרה 5 או הA6 ובג'נסיס או C-class מול הסדרה 3 או A4.

 

הX5 שבילה איתי חודשיים היה נהדר, הGLE שיוחלף בקרוב הרבה יותר נוח ומפנק מהX5.

 

כרגע אני עם 328I עד לעשירי ביולי, רכב טוב, שוב, לא משהו שהייתי קונה, הרשימה של הדברים שאני לא אוהב בו גדולה מהרשימה של הדברים שאני כן אוהב בהשוואה למתחרות הישירות.

 

אנחנו בעידן שבו התחרות צמודה והדרך שבה אני בוחן את הרכבים עליהם אני נוהג היא יותר אמיתית מכל מבחני הרכב אותם אתה קורא, אני מקבל רכב ל3-4 שבועות וגומע כ10000 ק"מ בחודש, נסיעה עירונית, פקקים, נסיעות ארוכות, שיוט נינוח, כבישים מפותלים ומפותלים מאוד, אני שם לב איך המושב מרגיש אחרי 5 שעות ישיבה, איך צריכת הדלק האמיתית בנהיגה על הקצה ובנהיגה רגועה, אני מקשיב לרעשי הרוח (איפה שהסדרה 3 מאכזבת) בשיוט על 100 ובשיוט על 150, אני ממלא את תא המטען, אני לוקח 4 מבוגרים ברכב, אני נוסע בשמש מדברית ובשלג (כשמתאפשר).

אחרי כל כך הרבה קילומטרים במכוניות פרימיום מכל הסוגים אני כבר לא באמת מסתכל על הסמל שניצב מולי כשאני נוהג, אני בוחן את החבילה הכוללת.

 

לקבל רכב חדש לחודש ולקחת אותו למקומות שאני לוקח אותו אומר המון.

 

בברכה, בן, מישהו שנוהג כל כך הרבה ועדיין נהנה מזה.

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה הקטע שלהם,לייצר אותם אמינים ונעימים.זה לא משהו שאתה רוצה מרכב חזק

 

גם חזק, גם אמין, וגם נעים? קחו את הקקה הקוריאני שלכם מפה.

 

רכב חזק חייב להשאיר נוזלים וחלפים על הכביש, ובכל שניה לנסות להרוג אותך, או לפחות לגרום נזק לטווח ארוך.

 

אחרת מה הטעם?

 

רק מי שאיבד הכל, חופשי לעשות כל דבר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
גם חזק, גם אמין, וגם נעים? קחו את הקקה הקוריאני שלכם מפה.

 

רכב חזק חייב להשאיר נוזלים וחלפים על הכביש, ובכל שניה לנסות להרוג אותך, או לפחות לגרום נזק לטווח ארוך.

 

אחרת מה הטעם?

 

רק מי שאיבד הכל, חופשי לעשות כל דבר.

 

LOL

למה אי אפשר לעשות לייק

Cupra 280 2016

פורסם
אם יצליח להם אז סבבה,עד עכשיו לא הלך להם,שאני יראה אני יאמין.

לא ראית את סרטון שבצי צירף על הג'נסיס?

תוכל לראות בעיניים ואז אפילו להאמין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מסכן מי שקונה קוריאני, הולך לישון ולא יודע מה יתקלקל מחר.

אני מאז שנת 2008 שהייתה לי יונדאי החלפתי 3 פעמים מכונית ואף אחת לא עשתה לי כאב ראש כמו החרא הקוריאני

אפרופו 2008 למישהו קרוב משפחה הייתה יונדאי של 2008 ,קנה אותה אז בהרבה כסף בשנת 2011 קנה אותה, המנוע הלך

אתם קוראים נכון המנוע הלך , מה יודעים לייצר הקוריאנים? אפילו טלפון סמסונג כל העולם כבר יודע שאחרי חצי שנה הוא נהיה איטי ומסורבל

פורסם
מסכן מי שקונה קוריאני, הולך לישון ולא יודע מה יתקלקל מחר.

אני מאז שנת 2008 שהייתה לי יונדאי החלפתי 3 פעמים מכונית ואף אחת לא עשתה לי כאב ראש כמו החרא הקוריאני

אפרופו 2008 למישהו קרוב משפחה הייתה יונדאי של 2008 ,קנה אותה אז בהרבה כסף בשנת 2011 קנה אותה, המנוע הלך

אתם קוראים נכון המנוע הלך , מה יודעים לייצר הקוריאנים? אפילו טלפון סמסונג כל העולם כבר יודע שאחרי חצי שנה הוא נהיה איטי ומסורבל

 

התחיל החופש הגדול ? כאלו שטויות לא קראתי הרבה זמן ‚מעניין שהרכבים נחשבים סופר אמינים ורק לך ולקרובים שלך זה "חרא קוריאני"

פורסם
מסכן מי שקונה קוריאני, הולך לישון ולא יודע מה יתקלקל מחר.

אני מאז שנת 2008 שהייתה לי יונדאי החלפתי 3 פעמים מכונית ואף אחת לא עשתה לי כאב ראש כמו החרא הקוריאני

אפרופו 2008 למישהו קרוב משפחה הייתה יונדאי של 2008 ,קנה אותה אז בהרבה כסף בשנת 2011 קנה אותה, המנוע הלך

אתם קוראים נכון המנוע הלך , מה יודעים לייצר הקוריאנים? אפילו טלפון סמסונג כל העולם כבר יודע שאחרי חצי שנה הוא נהיה איטי ומסורבל

 

וואלה ? אז למה יש כלכך הרבה רכבי יונדאי על הכביש ? קיה ? לא אמין הא ? בעצם נכון אפשרי..הרי למה שיעניין את הישראלי אמינות ? פה כסף נשפך ורץ לכל אחד

סמסונג ? המתחרה הכי גדול של הענקית אפל והמקררים והטלוויזיות שלהם ? גם כנראה חרא..הרי בגלל זה הם נמכרים בחתיכות שאתה אפילו לא יכול לדמיין .

אולי במשפחה לא יודעים לשמור על הרכב בצורה מזעזעת

עד לפני כמה שנים היה לאחותי יונדאי אקסנט 2002 במשך 4 שנים הרכב "נהנה" רק ממילוי שמן חוזר ומידי פעם בצינון של נוזל קירור ונסע מעולה עד המכירה , לא הייתה במוסך בכלל

- Hyundai Getz 2007 1.6 -


×
×
  • תוכן חדש...