Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתה לוקח דווקא את הוולוסטר כדוגמה? מכונית שמכוונת לשוק האמריקאי שפחות אנין. תתייחס לסיד טורבו, אם כבר.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כי השרשור הזה עוסק בחטיבת N של יונדאי, לא בקיה.

 

הוולוסטר מכוונת גם, אך לא רק, לשוק האמריקאי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ימים יגידו והנבואה היא...נבואה.

ויונדאי מכוונים גבוה ועד היום בהבטחות וחלומות היא דווקא חזקה

ולא רק בדיבורים אלה במעשים.

מקווה שביונדאי יאפשרו מחיר נגיש ,כמו המסורת עד כה והמון תוספות.

ותעשה פה בית ספר ותוסיף רכב שלא רק שיהיה משמעותי ,אלה גם

ירגיש משמעותי וקפיצת המדרגה תהיה 4-5 מדרגות קדימה ולא רק

דיבורים וחול ים.

כמו כן,מקווה שרובנו נאכל כובעים ואולי APR יתחילו להפוך יונדאי וקיה

לחלק מהתוצרת שלהם וננהג ביונדאי STAGE 1 מתנהגת וחצופה וגם

הלבן בעניים לא יושפל וישיר מבט,אבל מבט רציני ולא של דיבורים ופרסומות.

ועוד משפט אחד אחרון או יותר נכון,שורה אחת אחרונה...

אם פיאט לקחו שלדה של פנדה והפכו אותה לאבארט והוציאו מכונה חמודה

והרבה יותר מזה,אולי גם יונדאי יכולים,אולי.

פורסם

יקח להם לא מעט שנים להגיע לרמה של גולף.לפתח מנוע,לפתח שלדה שתואמת למנוע ולהיפך.זה המון המון כסף והמון זמן ניסוי.לבדוק ולהריץ אותו בכל העולם ובכל סוגי אקלים .עמידות המכלולים,זה לא משהו שלוקח שנה וגם לא שנתיים.ולאחר כל זה מחיר אטרקטיבי? ממש לא נראה לי שנראה קיה חמה במחיר של גולף 1.2טורבו.אישית,אם הרכב יעלה שמחיר של במוו 125 או גולף 2.0 בטח לא אבחר בקיה.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

CIVIC98 חכה ,אולי גם אתה תאכל את הכובע,ליצר רכבים

ואוניות הם יודעים,עכשיו יש חלק קטן להשלים בפאזל שלהם

והוא קורם עור וגידים...שנה שנתיים שלוש שנים ולבסוף יוולד

הילד.

ב2005 נסענו בטוסון שתיין ב2007 סנטה פה גדול ומפנק.

ב2012 קניתי קיה ספורטאז 2010הדגם הישן(התאום של

הטוסון הישן) וב2013 נמכר הסנטה פה ונקנה סורנטו חדש

גדול אמין וגם מפנק.

כל שנה שעברנו לדגם חדש יותר,המצב נהיה שקט יותר,חסכוני

יותר,נעים יותר ואמין יותר...יותר ויותר. לקוראנים יש סבלנות

ואת הפאזל הם יפתרו בסוף,עוד שנה או 5 שנים,לא משנה,הם

כבר החליטו שלשם הם מכוונים וככה יהיה.

פורסם

זה הקטע שלהם,לייצר אותם אמינים ונעימים.זה לא משהו שאתה רוצה מרכב חזק.בשביל זה צריך הרבה נסיון .אם זאת,אין ספק שאם הם יכוונו למטרה תוך עשור בטוח תהיה להם ספורטיבית טובה

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

מסורת זה משהו שבהחלט יש לו חשיבות בסוג הזה של הרכבים,רכב מהסוג הזה קונים ממקום אמוציונאלי שלא תמיד קשור לאחיזה,מומנט ומהירות סופית.

בארץ ששוק המשומש מהווה שיקול ברכישת רכב ומדד הדאווין שווה לפחות 30 כ"ס יהיה קשה לשכנע אנשים במחיר לא תחרותי להשקיע ביונדאי "N "או יונדאי "עלה צהוב" .

מצד שני אוטו יפה במחיר הוגן ובעל ביצועים סבירים יכול בהחלט ליצור פה שינוי תפיסה - יש לאשתי יונדאי I30 ,אוטו משעמם תחת,קופסא נוסעת ומשעממת,יהיה מעניין להרגיש אותה פראית.

אולי בחיזוק שילדה ,חלוקת משקל נכונה יותר,מנוע בריא מתילים נכונים וסביבת נהג ספורטיבית כיסאות אוחזים יכול להרגיש אחרת - זה משהו שיונדאי מסוגלים לעשות,אחרי הכל לא נשכח מאיפה הביאו את כל המומחים שלהם,מבינים אחרי הכל הגרמנים שבונים להם את החטיבה ,זה לא שמתחילים מאפס גמור - מחכה לראות ,אולי נשכנע את האישה לעבור ל N .

אחרי הכל לטעמי העיצוב של ה I30 סה"כ לא רע.

במחיר טוב בהחלט יכול לעשות פה נחמד קצת.

 

 

 

פורסם

יובל11, לא יכולתי להתאפק לנוכח המלאי המפורט בחתימתך - שאפו!

 

ולגבי יכולים/לא יכולים, מותג/לא מותג - אישית מאוד אשמח שחברות שלא גובות פרמיה על פלצנות, ייצרו מכונית ראויה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריך להתחיל ממשהו, לא?

אתם אמנם מלעיזים פה על המקלדת כאוות נפשכם, אבל בסוף המאבק הממושך הזה יונדאי תשיג את המטרה, תייצר אחלה הוט האץ' עממית וכמובן תהיה זו שתצחק אחרונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה בדיוק העניין.הם לא יכולים לא לגבות פרמיה.יש עלות פיתוח יקרה.צריך איכשהו להחזיר הוצאות פיתוח/פרסום/מיתוג,לא?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
צריך להתחיל ממשהו, לא?

אתם אמנם מלעיזים פה על המקלדת כאוות נפשכם, אבל בסוף המאבק הממושך הזה יונדאי תשיג את המטרה, תייצר אחלה הוט האץ' עממית וכמובן תהיה זו שתצחק אחרונה.

תיזהר, אתה עוד תגרום ליונדאי לעזוב את הפורום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אל תדאג, תמיד תוכל להתעדכן בדף של המאבק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
יקח להם לא מעט שנים להגיע לרמה של גולף.לפתח מנוע,לפתח שלדה שתואמת למנוע ולהיפך.זה המון המון כסף והמון זמן ניסוי.לבדוק ולהריץ אותו בכל העולם ובכל סוגי אקלים .עמידות המכלולים,זה לא משהו שלוקח שנה וגם לא שנתיים.ולאחר כל זה מחיר אטרקטיבי? ממש לא נראה לי שנראה קיה חמה במחיר של גולף 1.2טורבו.אישית,אם הרכב יעלה שמחיר של במוו 125 או גולף 2.0 בטח לא אבחר בקיה.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

אתה עדיין מתעלם מהעובדה שיונדאי כבר מייצרת מכוניות הנעה אחורית מהנות, הג'נסיס קופה היא הניסיון הראשון שלהם והוא מוצלח מאוד, אני נהגתי על הרכב וגם כתבי רכב רבים.

https://youtu.be/EGVLRS2QPcE

רכב שיצא ב2008 ועומד להיות מוחלף בקרוב.

כרגע הוא משווק עם מנוע 2.0 טורבו ו274 כ"ס או מנוע V6 3.8 ו348 כ"ס.

 

יונדאי נעזרים בלוטוס בפיתוח וכיול מערכת המתלים של הדגם הבא.

 

רכב הקונספט שמרמז על המחליפה:

 

8c69410c642de8d8a366968660a04d82.jpg

38d8f4273550e150120f3f1bfa7c2f31.jpg

 

שוב, ליונדאי יש את מסלול הניסויים הטוב ביותר בארה"ב, באמצע המדבר בקליפורניה בגבול עם נוואדה.

 

השוות אותם לפולקסוואגן ולכתוב שצריך להשקיע המון במבחנים לפני השקה זאת בדיחה, בינתיים vag הם אלו שמוציאים מוצרים חצי אפויים מבחינת פיתוח.

 

מבחינת מחירים, בשוק האמריקאי VW לא נחשבת כרכב פרימיום, מספיק להסתכל על ירידת הערך של המותג בשוק האמריקאי בכדי להבין איזה רכב מוכיח את עצמו לאורך זמן.

בילתה במחיצתי ג'טה 2.0T חדשה במשך שבועיים, נהגתי בה כ4000 ק"מ במהלך התקופה, לא פרימיום ולא נעליים, מאזדה 3 החדשה מתנהגת טוב יותר ומרגישה טוב יותר מבפנים, בג'טה יש המון פלסטיקה זולה, אפילו הריפוד מרגיש זול.

ד"א היא מתומחרת כמו סונטה בסיסית שגם אותה נהגתי והסונטה עדיפה בכל כך הרבה מובנים.

 

 

ועכשיו לקצת אקשן מבית יונדאי :

שבירת שיא המהירות בפייקס פיק ב2012

ושבירת השיא שוב ושוב...

אפילו מהר יותר מ911 gt3.

 

https://youtu.be/L4gPctJr0Oc

 

900 כ"ס מהמנוע v6 של הג'נסיס.

 

 

 

יונדאי חזרו לראלי בעונה של 2014 עם הI20 והם עושים עבודה לא רעה וסיימו בפודיום מספר פעמים כולל במקום הראשון.

 

 

 

 

 

אתה זוכר את הניסיון של פולקסוואגן להכנס לשוק היוקרה עם הפייטון?

ליונדאי זה עבד הרבה יותר טוב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...