רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום; ברשותי רנו קליאו אוטומטית, 2008, שממש היום הלך לה הגיר באופן סופי. הרכב עבר כבר סדרה ארוכה ומייגעת של תקלות (שטופלו אמנם), ולכן אני רוצה להחליף אותו ברכב אחר. השאלה היא, מה ניתן לעשות עם הקליאו, מלבד למכור לחלפים (ב-1000 שקל בערך)? הרכב אמנם עבר הרבה, אבל חוץ מהגיר כרגע הוא בסדר, ואין סיבה שלא יוכל להיות מושמש מחדש. רעיונות? תודה
הודעה אחרונה מאת lior134, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, לצערי הרכב שלי נתקע (הסבר כאן מה קרה), יש לי ביטוח מקיף מ9 מליון שעובדת עם שגריר. ב1 בלילה מתקשר, 15 דק' מחכה על הקו רק שיענה לי נציג. (הנציג התחיל בהתחלה להתווכח בכלל שהרכב לא שלי, אחרי שהבין שהמערכת שלו לא מעודכנת כי עבר כבר חודש אחרי שקניתי את הרכב והוא כן שלי, החליט לפתוח לי כרטיס לקוח וזה אחרי שהייתי מנוי אצלם) הנציג אמר כשעה וחצי יגיע גרר למיקומך (הייתי בחולון, בשדרות יוספטל למי שמכיר, אזור מרכזי יחסית לא איזה מדבר נטוש רחוק מציביליזציה) אני מחכה כשעתיים, סביבות שלוש ומשהו מגיע הגרר ורק אז הוא אומר לי שהוא לא נוסע לאשדוד, הוא שם את הרכב בחניית בינים ובבוקר יגררו אותו לאשדוד (מה זאת השטות המפגרת הזאת, הזמנתי גרר, כמו בכל חברה אחרת, שיגר…
-
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היום התפרסמה מודעה של לובינסקי על הוזלה משמעותית ל- MG3. רק 54,900 ! מה מקבלים במחיר הכי זול בארץ לרכב חדש 2016 (לא יד ראשונה ליסינג...) : - קודם כל - לא רכב מיני - אלא סופר מיני מרווח. - מנוע 1500 עם 105 כ"ס. - גיר ידני. - 5 שנות אחריות מלאות. - עיצובי צבעים ודוגמאות לפי בחירה. לפי הסקירה פה באתר מדובר ברכב שאולי אינו פאר היצירה אבל בהחלט סביר. http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1507/MG/3 http://mg-israel.co.il/campaign/2016/minisite/?utm_source=GOOGLE&ref=google_search&gclid=Cj0KEQjwnIm7BRDSs42KxLS8-6YBEiQAfDWP6F1CXamvwTxwIR0-cLt81xcdysuzJHncyHOSwiG4WuIaApOK8P8HAQ מה דעתכם? …
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, עקב המסירות הרבות של הג'ימני החדשה ישנה "תופעה" של פירוק הצמיגים החדשים סמוך לרגע המסירה והרכבת צמיגי שטח. (חוץ מהפרייארים שלוקחים את חבילת השטח ואז היבואן שומר את המקוריים לעצמו ומוכר את החדשים במחיר מופקע ללקוח) במקרה, יש לי שכן כזה. נסע 1000 ק"מ והחליט שהצמיגים המקוריים לא מספקים אותו בשטח. נניח והייתי רוצה לרכוש ממנו את הצמיגים המקוריים בשביל הג'ימני שלי: א. יש למישהו מושג איזה דגם מותקן שם בדיוק? אני רק זוכר שהיצרן הוא בריג'סטון. ב. כמה אחוז מהמחיר המדף לדעתכם כדאי לשלם על צמיגי יד שניה כמו אלו? ג. מול מי מתבצעת האחריות על צמיגים אלו? בד"כ שקונים מפנצ'ריה ישנה אחריות כלשהי לא? תודה,
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
-
מסתבר שעל נהיגה במכונית יוקרה כמו ב.מ.וו, מרצדס, קאדילק או אודי משלמים הרבה יותר לא רק באולם התצוגה... אנשים מתמקחים עם איש המכירות על המחיר של המכונית החדשה שלהם, אבל כמה תעלה להם האחזקה שלה? מחקר אמריקני של חברת your mechanic העוסקת בשירות תיקונים ואחזקה ללקוחות פרטיים, נותן מושג כללי די טוב לגבי עלויות האחזקה של מכוניות שונות בפרישה של 10 שנות חייהן הראשונות. כצפוי מותגי היוקרה "מככבים" בראש הרשימה, טויוטה, עם שלושת מותגי הבית בתחתית רשימת העלויות. המאמר המלא כאן
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 28 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
חברים שלום, לאחרונה אני שוקל לרכוש פיג'ו 208 gti, התחלתי לברר בחברות ביטוח לגבי ביטוח מקיף, כמעט כולם מסרבים לבטח את הרכב הזה ואלו שכן מוכנים מבקשים סכומים של 7000 ומעלה! משהו פה לא הגיוני בכלל, אני בן 33, עם רישיון משנת 2000 ללא תאונות או שלילות בכל הזמן הזה, כל הזמן הזה היה לי רכב ויש היסטוריית ביטוחים נקייה. אשמח לדעת האם מישהו פה מכיר מקום שמוכן לבטח את הרכב הנ"ל במחיר ריאלי יותר? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
שלום. לפני שבועיים מצאתי בורג פיליפס קודח בצמיג הקדמי ימיני. תיקנתי כבר למחרת. לפני ארבעה ימים אותו סוג בורג בקידמי שמאלי. תקנתי כבר למחרת. ביום שישי האחרון כשבאתי לאוטו בשעה 17:00 בערך נדהמתי כאשר מצאתי בשלישית את אותו סוג בורג בקדמי שמאלי. הפעם כבר התחלתי להבין שזה לא יד המקרה. אציין שאם אני לא מוציא את הבורג אפשר להמשיך לנסוע אל אני לא נוהג כך היות ומדובר בבטיחות אני מייד מתקן. אין לי מושג מדוע? מדובר בשכונה של דתיים ואני חונה בחניה ברחוב ולא תופס למישהו את החניה. כמו כן לא זכור לי שנסעתי בכביש בו נפלו ברגים. בקיצור מחר אני צריך לתקן שוב את הפנצר בבוקר . השאלה - מה אפשר לעשות?
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חברים, ברשותי קטנוע סאן יאנג מאסק 50 שנת 2007 שעובד מצוין ומשרת אותי שנתיים. אתמול ניגשתי למבדק בהיכל נוקיה להעביר את הקטנוע את הטסט השנתי, ולהפתעתי הבוחן הכשיל אותי על רגלית אמצע שחסרה. חשוב לציין שבשנה שעברה הקטנוע היה באותו מצב בדיוק ועבר טסט תוך 3 דקות בדיוק. קצת מופתע, ניגשתי למוסך הקרוב לביתי ושאלתי האם הוא יכול להשיג לי רגלית כזאת, ומסתבר שאין חלקים. חיפשתי גם בעצמי בכמה פירוקיות וכולם איחלו לי בהצלחה בחיפוש החלק. לצערי אין לי קומבינה בטסטים ואני מוצא את עצמי ללא טסט לקטנוע בגלל השטות הזאת. אשמח לעזרה למציאת החלק או כל פתרון אחר, תודה
הודעה אחרונה מאת PUNTOGT3, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 888 צפיות
8:40, צומת האלה תמיד כשקופצת הודעה בווטסאפ בסגנון "מישהו רוצה להתנדב ליום כיף מחר?" ברור לך שמדובר במלכודת. בדרך כלל זה כרוך בשריפת יום חופש מהעבודה לצד שריפת כמה ליטרים טובים של בנזין 95 ארצישראלי מצוי ולעיתים בסתם משהו מוטורי מעניין אחר. טרקטורוני ה-side by side (או צד בצד שמעתה ואילך יקראו צב"צ) לא נמצאים איתנו יותר מדי שנים ובכל זאת זה מסוג הדברים שאתה שואל איך לא חשבו על זה קודם. ככלי שבראש ובראשונה מיועד לפנאי, התצורה הזו הרבה יותר הגיונית מטרקטורון סטנדרטי, ובתוספת כלוב התהפכות מאסיבי, בסיס גלגלים ארוך יותר, בולמי זעזועים מכובדים ושלדה רחבה הכלים האלה יכולים להכיל מנועים חזקים ולהגיע למהירויות אדירות בקלות ובעיקר בבטיחות שפשוט לא קיימת בטרקטורונים הישנים. …
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, נסעתי לא מזמן בנסיעה בין עירונית בשברולט ספארק (ידנית) בנסיעה של 100 קמש בהילוך 5 לחצתי על הגז עד הסוף והרכב פשוט לא הגיב. כשהגעתי לירידה הוא התחיל להאיץ קצת. השאלה היא למה לא קרה כלום? הייתי צריך להוריד להילוך רביעי כדי שיהיה יותר מומנט? מה קרה כשלחצתי על הגז עד הסוף? הסל"ד לא עלה, מה זה אומר על צריכת הדלק באותה לחיצה? שאלה נוספת, במונעים אם אני לא טועה יש משהו שאחראי לפתוח ולסגור את השסתומים בסיבוב, לחיצה על הגז גם משפיעה על המהירות שה"משהו" הזה מסתובב?
הודעה אחרונה מאת Mech Morphix, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 803 צפיות
היי חברים, רשמתי בבלוג שלי כמה מילים על הניסיון שלי עם הרכב: http://galeugeneblog.blogspot.com/2016/04/blog-post_28.html
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
קיבלתי מכתב ממשרד התחבורה שדורש שאני אעבור בדיקת ראייה כתנאי לחידוש רישיון מעל גיל 40. בלי קשר היה לי השבוע תור לבדיקת ראייה שיגרתית אצל מומחית לרפואת עיניים, בדקה שדה ראייה, בדקה לחץ תוך עייני ובדקה כמובן את הראייה, עין אחת 6:10, שנייה 6:7, תקין לגמרי לקבלת רישיון לרכב, ביקשתי ממנה אישור למשרד התחבורה אבל מתברר שרק אופיקאי יכול לתת את האישור הזה. למחרת הלכתי לאופטיקאי קרוב לבית, הנ"ל עשה לי את הבדיקה ותוך כדי מתחיל לצקצק בלשון ואומר "הראייה שלך לא בסדר אתה חייב משקפים" כמה ראייה יש לי שאלתי אותו - 6:18 !!! הוא אומר לי , אסור לך לנהוג ככה אתה צריך משקפיים. נדהמתי, אמרתי לו שרק אתמול נבדקתי ונמצאתי תקין לגמרי, ובחרתי ללכת משם. אחרי קצת בירורים מצאתי אופטיק…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, כמובטח להלן התרשמות ראשונה מהטיבולי אשר החליף טויוטה קורולה בליסינג תפעולי. הנסועה עד עתה עומדת על 1000 ק"מ, מחצית בתנועה עירונית ומחצית בתנעה בינעירונית. כמו כן יש לציין כי אני גר באיזור ירושלים ההררי. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ 11.8 ק"מ לליטר. לחיוב: מראה צעיר ושובב (לטעמי) מרווח פנים גדול הן בחזית והן מאחור (שלושה מבוגרים יושבים בנוחות יחסית) תא מטען עמוק ורחב (423 ליטר) ישיבה גבוהה (אחת הסיבות לכך שבחרתי בקרוסאובר קטן) מושבים נוחים ותומכים תאוצה ראשונית מהירה אחיזת כביש גבוהה מאוד, גם בעיקולים וסיבובים בידוד רעשים טוב מאוד. מערכת קול בעלת 6 רמקולים ואיכות שמע טובה מאוד (זו המערכת המקורית, לא המולטימדיה) מערכת בקרת אקלים מפוצלת …
הודעה אחרונה מאת Lich, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב לטיול 12 ימים באוסטריה שיתאים ל-2 מבוגרים ו-3 ילדים בני 10, 11 ו-4 על בוסטר. מה דעתכם על אופל אסטרה סטיישן (estate)? יש גם אופציה לסקודה פאביה קומבי, גם תחת קטגוריה של estate וקצת זולה יותר. תודה
הודעה אחרונה מאת zilbermm, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
שברתי את שורש כף היד בזמן רכיבה על אופניים. כרגע מושבת לחלוטין עקב חבלות נוספות בגוף. מה אומר החוק לגבי נהיגה ביד שמאל בלבד ברגע שאוכל לקום מהמיטה? האם מותר לי לנהוג ביד שמאל בלבד כאשר יד ימין עדיין מגובסת? עריכה: כמובן שמדובר ברכב אוטומטי
הודעה אחרונה מאת banji man, -
-
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 5 אלף צפיות
הי אנחנו זוג חמוד שרוצה להתפנק בטיול של 3 שבועות באירופה, חשבנו על לנסוע מרומא לאתונה אבל נראה לנו זה יותר מדי צפוף - ואנחנו מתלבטים בין ייון או איטליה - נשמח לעזרתכם ודעתכם... חשוב לנו גם לנסוע וגם להנות וקצת להתפנק...
הודעה אחרונה מאת coavi, -
יפה להם. השבוע כבר ראיתי איזה חמש כאלה באזורים שונים ארץ.
הודעה אחרונה מאת itzikevo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום רב! בשבת הייתי בתחנת דלק של פז. מאחר ושכחתי את כרטיס הרששראי. שלי, ניסיתי לשלם בויזה נטענת דולרית, של הדואר. להפתעתי המכשיר תידלוק דחה את הכרטיס, וכן המוכר בחנות שבתחנה אמר שהם לא מקבלים ויזה נטענת. שאלתי היא , האם בכל תחנות הדלק של כל החברות זה כך ? או שרק בחברות מסויימות ?
הודעה אחרונה מאת OranKimhi, -
-
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי. כפי שאני מכיר את ווייז, מכניסים כתובת והוא נותן לך 3 אופציות למסלולים. השאלה שלי, האם ניתן איכשהו להכניס אליו מסלול אחר? אופציה אחרת, היא פשוט לנסוע במסלול שאתה רוצה בו, והווייז "יחשב מסלול מחדש". הבעיה היא שלא תמיד מכירים את המסלול שבו רוצים לנסוע, עלולים לטעות, ולפעמים ווייז יגיד לך לבצע פרסה, או לפנות למקומות אחרים מהמסלול שבו תרצה לנסוע. אשמח לרעיונות מכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
קיה ספורטאז' בת פחות משנה, כולה 5000 ק"מ, הרכב נמכר כ"יד ראשונה מרופא" בארץ שבה ממש קל להיעלם בתור מוכר רגע אחרי שעשית העברת בעלות סרטון שווה אלף מילים (אמנם ברוסית..) מי שלא בקיא בשפה עדיין יכול לראות את התועבה לא לגמרי בטוח שבכל מכון בדיקה מקומי היו עולים על תיקון שכזה בהתחשב בגודל תעשיית ה"אבדן להלכה" אני מאמין שיש כמה וכמה כאלה רכבים שחולקים איתנו את הכביש ביום-יום
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, במסגרת מחקר אקדמי בנושא קבלת החלטות, נשמח אם אנשים בגירים בעלי רכב יוכלו לענות על השאלה הקצרה הבאה: (יש לציין שהנתונים בשאלה אינם אמיתיים) http://goo.gl/forms/2o93QDvBvOeQWyD43 תודה רבה מראש על שיתוף הפעולה.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
הודעה אחרונה מאת et phone home,
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי חברה חזרתי עם כמה שאלות , דבר ראשון לא אדבר היום לביצועים ואבקש לא להתייחס אליהם באשכול היום . בגדול רציתי לשאול מה עושים היצרנים האירופיים שלא עושים היצרנים היפניים בנושא הנוחות ברכב ?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
מבוקש עבור מרכב סדאן. האם יש דבר כזה מנשא אופניים ללא גרימת נזק למרכב עצמו? המלצות על מנשאים ספציפיים יתקבלו בברכה. לצורך העניין נשים כרגע את גורם העלות בצד.
הודעה אחרונה מאת zizkebab, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 639 צפיות
שלום לכולם, יש לי טסט מה עכשיו ? יש לי קצת בלאגן בראש בכל מה שקשור לטסטים, כל אחד אומר משהו אחר קצת ולא מדוייק כנראה. כמה זמן אחרי תום התוקף של הרישיון אני יכול לעשות טסט במכון טסטים בלי פרוצדורה ענקית ? כמה זמן אחרי כישלון בטסט ראשון אפשר לעשות את השני ? אם אני נכשל בראשון ומוציא רישיון חדש האם יש בעיה לגשת לטסט במכון אחר ? האם יש הגבלה למספר הטסטים שאפשר לעבור ? Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אני מטייל כרגע בארה"ב ובכל תדלוק אני נדרש להכניס מיקוד בן 5 ספרות רק שלמרבה הצער אני גר בשכונה חדשה וככזו, היא קיבלה מדואר ישראל רק מיקוד בן 7 ספרות. כברירת מחדל ניסיתי להזין את חמש הספרות הראשונות וזה לא עבד. אחרי כמה ביקורים טרחניים אצל הקופאים בחנויות הנוחות (שקודם כל מחייבים ורק אח"כ מאפשרים לתדלק בהתאם לכסף ששילמת), ניסיתי להכניס את 5 הספרות האחרונות של המיקוד וזה באופן מפתיע דווקא עבד. בכל מקרה, חיפשתי לזה פתרונות בימים האחרונים ולא מצאתי שום דבר בשום מקום ולכן אני רושם את ההודעה הזו בתקווה שזה אולי יעזור לעוד כמה אנשים.
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
- 7 תגובות
- 824 צפיות
אני צריך להחליף צמיגים ליונדאי I20 שנת 2012 יש לכם המלצות על צמיג לרכב הזה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
הכותרת, מי שגר בחיפה ובצפון יש כניסה מנהרות דרך קצר מלב מפרץ לחוף כרמל או לנוה שאנן. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, בתקופה הקרובה יש לי חבר שמגיע מאנגליה ואני רוצה לבקש שיביא צ׳יטה 550. בחישוב מהיר - 140 פאונד על המכשיר + 35 על המנוי פלטינום יוצא 960 שח. בארץ המכשיר עולה 1480 (כולל רישום פלטינום? לא כולל?). כתוב מכשיר 550i?.. מכשיר שונה? הבדל של 600 שקלים בהנחה והמחיר בארץ אכן כולל עדכונים לכל החיים ואריות 3 שנים על המוצר, לא הצלחתי להבין מהאתר. יש סיבה לרכוש את זה בארץ?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מיינארד ג'יימס קינן פוגש את כריס האריס (ומוריד לו כאפה). הגעתי אליהם בעקבות ביקורת הרכב של האבארת' 595 החדשה (האמריקאית). בעיני זו הביקורת האולטימטיבית על הרכב הזה, לטוב ולרע. מכאן המשכתי לביקורות נוספות, שמראות כמה ביקורת רכב יכולה להיות יסודית, מקיפה ורלוונטית לצופים, כשרק רוצים. הדובדבן שבקצפת - הסרט על האריאל אטום 3S, פשוט ללקק את האצבעות. תענוג, אני מקווה שלא יתקלקלו שם.
הודעה אחרונה מאת Avia, -
