Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאנגיונג טיבולי- התרשמות ראשונה לאחר 1000 ק"מ


Lich
שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

כמובטח להלן התרשמות ראשונה מהטיבולי אשר החליף טויוטה קורולה בליסינג תפעולי.

הנסועה עד עתה עומדת על 1000 ק"מ, מחצית בתנועה עירונית ומחצית בתנעה בינעירונית. כמו כן יש לציין כי אני גר באיזור ירושלים ההררי. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ 11.8 ק"מ לליטר.

לחיוב:

מראה צעיר ושובב (לטעמי)

מרווח פנים גדול הן בחזית והן מאחור (שלושה מבוגרים יושבים בנוחות יחסית)

תא מטען עמוק ורחב (423 ליטר)

ישיבה גבוהה (אחת הסיבות לכך שבחרתי בקרוסאובר קטן)

מושבים נוחים ותומכים

תאוצה ראשונית מהירה

אחיזת כביש גבוהה מאוד, גם בעיקולים וסיבובים

בידוד רעשים טוב מאוד.

מערכת קול בעלת 6 רמקולים ואיכות שמע טובה מאוד (זו המערכת המקורית, לא המולטימדיה)

מערכת בקרת אקלים מפוצלת יעילה מאוד המקררת את חלל הרכב במהירות

מחשב דרך מפורט ויעיל

 

בינוני:

נוחות נסיעה. המתלים נוקשים והחישוקים גדולים. הצמיגים בעלי חתך נמוך. יחד עם זאת לא מתרסקים על בורות או באמפרים.

תפעול המערכות. ישנו סידור שונה של הפקדים, לא אינטואיטבי. יחד עם זאת התרגלתי אליו די מהר.

לשלילה:

ההגה מתכוונן רק למעלה ולמטה. אם היה מתכוונן גם קדימה והחוצה זה היה מקל על מציאת תנוחת נהיגה אידיאלית.

התאוצה הראשונית מהירה. יחד עם זאת יש נפילת כוח בין ההילוך השלישי לרביעי. נראה כאילו הסנכרון בין המנוע לתיבת ההילוכים לא מושלם. זה מחייב קיק דאון בתנאי דרך רבים. יש לציין עם זאת שכשדורשים זאת, המנוע מגיב באופן מספק בהחלט.

במצסב של עמידה, כל לחיצה קטנה על הדוושה מזניקה את הרכב ממקומו באופן בוטה מידי. הדבר קצת מפריע בתנועה זוחלת. לא קריטי מידי.

סיכום ביניים:

אני עדיין על הגדר...טרם החלטתי אם היתרונות עולים על החסרונות...

עדכונים נוספים בהמשך.

מצ"ב שתי תמונות.

טיבולי 1.jpg

טיבולי 2.jpg

עריכה אחרונה על ידי Lich
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שקרוסאוברים אחרים לא נכנסו לי בתקציב הליסינג, כך שההתלבטות היתה מול מכוניות משפחתיות.

רעיון טוב באשר להזזה לפורום הכללי.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון לאחר 3200 ק"מ:

די נהנה מהרכב. התרגלתי לתפעול השונה במקצת.

ישיבה נוחה.

צריכת דלק משולבת (חצי חצי בינערוני/עירוני, ואני גר באזור הררי): 12 ק"מ לליטר.

לא מצטער על הבחירה ברכב זה לשלוש השנים הבאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...