Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי נוחות בין רכבים אירופאים ליפנים


lolmit
שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברה חזרתי עם כמה שאלות ,

דבר ראשון לא אדבר היום לביצועים ואבקש לא להתייחס אליהם באשכול היום .

בגדול רציתי לשאול מה עושים היצרנים האירופיים שלא עושים היצרנים היפניים בנושא הנוחות ברכב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנדסת אנוש מושקעת יותר.

 

למרות שיש לכאן ולכאן. יש יפניות סופר נוחות, ויש אירופאיות שהן זוועת עולם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברורה לי ההכללה שיצרנים יפנים לא מייצרים מכוניות נוחות - טויוטה אוונסיס נוחה מאד, גם סובארו Legacy/B4 היא מהמכוניות היותר נוחות בסגמנט.

זה לא קשור למוצא, יש יצרנים שיודעים לכייל מתלים ויש כאלו שפחות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברה חזרתי

ברוך שובך.

 

 

דבר ראשון לא אדבר היום לביצועים ואבקש לא להתייחס אליהם באשכול היום .

OK. זה לא תכנית רדיו ואין צורך לספר מה בתכנית היום.

 

 

בגדול רציתי לשאול מה עושים היצרנים האירופיים שלא עושים היצרנים היפניים בנושא הנוחות ברכב ?

אתה מתייחס להנדסת אנוש? נוחות מושב? נוחות נסיעה? שיכוך מהמורות ותנודות של המכונית? בידוד אקוסטי?

יש הרבה פרמטרים לנוחות.

 

לא ברור על סמך מה אתה מבסס טענה כוללת שהיצרנים האירופאים עושים משהו נוסף שהיצרנים היפניים לא עושים.

כמו כן מדובר רק בשאלה אחת שלך, ולכן הכותרת נערכה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין קשר בין נוחות לארץ המוצא של הרכב. זה עניין של סגמנט, בדרך כלל הרכבים הקטנים והפשוטים יהיו פחות נוחים מהרכבים הגדולים והמפוארים יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע למתלים שמתי לב שהמכוניות הגרמניות קשות יותר מאשר האיטלקיות והקוריאניות, כאשר הצרפתיות הן הנוחות ביותר.

 

סיטרואן C5 בנסיעה הרגישה לי כמו ישיבה על הספה בסלון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה , אבא שלי קנה יונדאי איי 35 ג׳יפון , הרכב מרגיש לי לא נוח בעליל למרות שהוא נחשב לרכב איכותי ...

ועוד משהו דוד שלי מהנדס באלטה , כתוצאה מכך יוצא לו לנסוע בכל העולם( כן מסכים עבודה חלומית ) ויצא לו להשכיר הרבה מכוניות , הוא מצא את הc5 יותר נוחה מכל bmw מרצדס או אאודי שהוא נהג בא, בנוסף בבית יש לו סיוויק 13 ומזדהה 6 2008 מיותר לציין שהן לא מתקרבות לאיכות האירופאית ככלל ולא לc5 בפרט , מפה הגיעו המסקנות והשאלות שלי ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך שובך.

 

 

 

OK. זה לא תכנית רדיו ואין צורך לספר מה בתכנית היום.

 

 

 

אתה מתייחס להנדסת אנוש? נוחות מושב? נוחות נסיעה? שיכוך מהמורות ותנודות של המכונית? בידוד אקוסטי?

יש הרבה פרמטרים לנוחות.

 

לא ברור על סמך מה אתה מבסס טענה כוללת שהיצרנים האירופאים עושים משהו נוסף שהיצרנים היפניים לא עושים.

כמו כן מדובר רק בשאלה אחת שלך, ולכן הכותרת נערכה.

לא הבנתי מדוע הנימה הצינית של התגובה זה ילדותי ....

מתייחס נוחות המושב + נוחות נסיעה + שיכוך מהמורות ותנודות של המכונית .

בידוד אקוסטי פחות חשוב פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ה c5 באמת אי אפשר להשוות לאף רכב יפני,

ובעצם לא לאף רכב בארץ שעלותו פחות מחצי מליון שקל, (יש שעולים יותר ופחות נוחים)

וזה בגלל המתלים ההידראוליים שלו שמגהצים את הכביש,

בדיוק אתמול נסעתי עם c 5 ב 443, אתה עובר על הפסי הרעדה לפני המחסום ופשוט לא מרגיש כמעט כלום, כאלו הכביש ישר לחלוטין.

אבל האירופאיות החדשות יותר בפרט בדגמים הנמוכים לא בהכרח נוחות יותר.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת בדיוק השאלה שלי , למה אף אחד לא מחכה את המתלים האלה ואת המושבים שלהם הרי ידוע שכיום חברות מוכרות אחת לשנייה דברים . שמדובר בכסף אפילו מחבל יאהב יהודי ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרצדס בחלק מהדגמים שמו מתלים אחוריים הידראוליים והיה איזה שיתוף פעולה עם סיטרואן בעניין הזה בעבר.

את המושבים באמת אני לא מבין למה לא מחקים, אך את המתלים זה די מובן בהתייחס לזה שגם סיטרואן הצהירו שהם מפסיקים לשווק מכוניות עם המתלים האלו, כי זה לא היה מספיק כלכלי בשבילם, לדעתי עם התקדמות תשתית הכבישים בעולם יש פחות דרישה לרכות כזו, למרות שבארץ באמת נשבר הגב ברכבים טיפוסיים.

דרך אגב יש בסופרב החדשה מתלים שמווסתים ע''י לחץ אוויר ויש בהם כוונון של מצבי הנוחות, אין לי נסיון על הרכב הזה אך מעניין לדעת מה רמת הנוחות שלו.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מדוע הנימה הצינית של התגובה זה ילדותי ....

מתייחס נוחות המושב + נוחות נסיעה + שיכוך מהמורות ותנודות של המכונית .

בידוד אקוסטי פחות חשוב פה.

מה המטרה של השרשור?

אתה נותן אינפורציה מיותרת, ואת העיקר לא פירטת.

המסקנות שלך על תעשיית הרכב האירופאית מול היפנית מתבססות על השוואה ששמעת מאביך בין סיביק ל-C5?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא איזה רכב ספציפי מול איזה רכב. יש רכבים יפניים שמגהצים היטב את הכביש, למשל מיצובישי לנסר, גם המושבים שלה בסדר גמור. אבל זה בא על חשבון התנהגות כביש. יש רכבים כמו אקוטביה עם מיתלים קשיחים בהגזמה מטורפת (זה כולה רכב משפחתי), תורם לניהוג מצויין למרות המתלים הזולים (במיוחד בדגם ללא מתלה רב חיבורי מאחור), אבל כאן מתפשרים על שיכוך מתלים.

 

ברכבים עממיים בדרך כלל מתלים זולים, שילוב של מקפרסון זול (יש גם וריאציות יקרות שמאפשרות להנות מכל העולמות) מקדימה ומאחורה מתלה תלוי עם מוט פיתול או במקרה הטוב רב חיבורי יחסית פשוט. התוצאה: או אחיזה או גיהוץ או פשרה בין השתיים. ברכבים היותר יקרים מתלים הרבה יותר מסובכים שמאפשרים גם לא להתרסק על כל בור ובאותו זמן לספק אחיזה מעולה. תוסיפו לזה שברכבים זולים גם לרוב מהלך מתלה קטן כי זה זול יותר לייצר.

 

וזה ממש לא קשור רכבים יפניים מול אירופאיים. טויוטה גם מגהצת טוב (יחסית לקטגוריה).

 

כדי להבין איזה הבדל תהומי יש בין מתלים ברכבים העמיים לבין רכבים יקרים, מספיק לנהוג פעם אחת.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...