Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא דיברתי על צמיגי "שטח מלא" (הכינוי המקובל לצמיגי M/T)

אלא על צמיגי A/T שנותנים לך את הטוב משני העולמות, הם לא מענישים בכביש כמו M/T מחד. אבל מחוזקים לשימוש בשטח מנגד.

 

צמיגי כביש בג'ימני שווים ערך לאינטרנט אקספלורר במחשב. (הוא שם רק כדי שתוכל להוריד כרום)

 

לכותב יש ניסיון של כמה עשרות אלפי קילומטרים עם זוג ג'ימנים על צמיגי M/T ו-A/T של מקסיס.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לנהג שנוסע רוב הזמן בכביש ולא מאתגר את עצמו יותר מדי בשטח - גם בחירה בצמיגי כביש היא לגיטימית, ובלבד שלנהג יש אפשרות לשנות את לחץ האוויר בתנאי שדה.

 

ולשאלה שבראש השרשור: עם צמיגים משומשים השאלה היא כמה הם נסעו ומה גילם. במקרה הזה אגב מראית עין יכולה להטעות כי ברוב הצמיגיות טורחים מאוד שהם יראו נקיים ומבריקים כמו חדשים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

תבדוק כמה נותנים בטרייד אין בפנצריות על הצמיגים ואז תציע עוד כמה שקלים.

 

* פשוט תתקשר תגיד שקנית גימיני אתמול ויש לך 4 צמיגים חדשים שאתה רוצה לתת ולקנות 4 מקססי - כמה כסף?

פורסם

טוב, ההחלפה בוצעה הבוקר.

כאמור - הצמיגים חדשים, בסוף איכשהו נכנס גם הצמיג ספייר לעסקה וללא תוספת מחיר.

אז יצא 200 ש"ח לצמיג בריג'סטון 684 שיוצר בדצמבר 2015 עם 1100 ק"מ עליו.

פירוק,הרכבה, ואיזון - 40 ש"ח לגלגל.

האמת שיצא טוב כי גם ככה תכננתי להחליף לפני החורף ואין מצב שהייתי מרכיב צמיגים באיכות ירודה מזו.

אגב, הבחור שרכשתי ממנו את הצמיגים עשה טעות לדעתי. במקום הבריג'סטון הנ"ל הוא הרכיב צמיגי A/T סיניים שנראים אמנם כמו צמיגי כביש-שטח אך לא נראה לי שמישהו אי פעם בחן אותם על כביש. יצרן עלום שם לגמריי. ועוד שילם 350 ש"ח לצמיג... נו, לך תבין את הצעירים האלו. מה לא יעשו בשביל פוזה? ועוד ניסיתי בתמימותי להוריד אותו מהעסקה ברגע שהבנתי איזה צמיגים הוא הולך להרכיב. לא עזר כלום.

כמובן שאיחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

×
×
  • תוכן חדש...