Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ BRZ 2017 ל BRZ 2024


fizban

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Doron_Z כתב:

תתחדש! בתור מי שעבר מברז דור 1 ל 2 בעצמי מעניין אותי לשמוע על הרשמים שלך ביחס לדור היוצא.

 

@Liviur אתה בטוח שבחדשה זה 215 לגלגל? שלא תבין לא נכון השדרוג בכוח מורגש מאוד אבל בהרגשה שלי אם זה היה המספר בפועל התאוצה של הרכב היתה אפילו מהירה יותר מ 0 ל 100, נגיד יותר לכיוון ה 6 שניות שטוח ולא 6.5- 6.7 כמו שהיא יושבת כרגע.

 

בטוח - ויש אינסוף dyno pulls שרצים ברשת שמראים אותו הדבר.

קבל את הלינק הבא לרדיט ותלחץ על הקישור לגוגל דוק ששם עם רשימה של דיי הרבה דור ראשון ושני על דיינו:

אני אישית הייתי ביום דיינו שבו ראיתי את ההפרש הזה בעיניים back to back (הדור ראשון הוציאה 168 - סטנדרטית במנוע חוץ מפילטר אינבוקס של k&n ) לעומת דור שני סטנדרטית לחלוטין שהוציאה 214.

ההפרש עצום גם על הכביש. עזוב 0-100 - ברגע שאתה בסל״ד ביניים ומאיץ ביניהן אתה כבר בספירה אחרת לגמרי - במיוחד אם הדור הראשון עוד עוברת על הקו 4000 סל״ד עם הנפילה בכח הקלאסית של דור ראשון.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 5 שעות, Doron_Z כתב:

תתחדש! בתור מי שעבר מברז דור 1 ל 2 בעצמי מעניין אותי לשמוע על הרשמים שלך ביחס לדור היוצא.

 

תודה!
לא הייתי עם הרכב במסלול, אבל בגדול הרכב מרגיש הרבה יותר חזק וגם ״בוגר״ יותר, גם מבחינת תא הנוסעים. חלק יאמרו שזה טוב, חלק יאמרו שזה רע, אני מניח. אני חושב שזה שיפור.
ההגה מרגיש קצת יותר עמום, בעיקר במרכז.
הרכב נכנס להיגוי יתר בקלות רבה מדי לטעמי. התכנון היא זרועות קאמבר אחוריות כדי למתן את זה קצת. ברכב הקודם הייתי על קאמבר -2.75 בכל הצירים. אני גם רוצה להנמיך את הרכב עם קפיצים של אייבך, כמו בקודם - זה עוד שיקול לזרועות (וברגי) קאמבר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מסכים לגבי ההגה, ירידה ביחס לדור קודם. במיוחד במהירויות נמוכות הוא מבאס ומעומעם ביחס לדור 1, במהירויות גבוהות כבר מרגיש טוב וחד יחסית כמו דור 1. קטע מוזר. 

 

אם לא התחברת לאופי ה over steery של הברז הזאת אז בטח היית מתעב את ה GR שעוד יותר באה עם זנב שמח שאוהב לצאת.

 

מה שכן אתה משווה מול רכב דור 1 עם מודים ביחס לסטוק דור 2, יהיה מעניין לראות מה תחשוב אחרי השדרוגים. לדעתי גם כסטוק חוץ מהקטע שפחות פאן במהירות נמוכה לעומת דור 1, זה אחלה שדרוג מול דור ראשון. הרכב מרגיש עם הרבה יותר יכולת והוא מאוד כיפי כשנותנים איתו בראש לעומת דור 1.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 7.1.2025 בשעה 19:02, Doron_Z כתב:

אם לא התחברת לאופי ה over steery של הברז

ב E46 שלי שהיתה עם סופר ו 38 קג״מ, הרכב היה יוצא חופשי בכל לחיצה, אבל היו יותר זויות היגוי והרגשתי בטוח ביכולות שלי. ב BRZ החדשה זה מרגיש לי פחות בטוח. אולי אני צריך פשוט להתרגל.


@Liviur - מה דעתך על קפיצי הנמכה של אייבך? הייתי הולך על קויילאוברים אבל עושים פה בעיות עם טסטים. הרכב נראה כמו ג׳יפ וזה קצת מבאס. קפיצים כמובן בליווי ברגי קאמבר וזרועות אחוריות. סטאפ דומה למה שהיה לי ב BRZ הקודמת. הבעיה בקודמת שהקפיצים עשו אותה ממש קשיחה, למרות שהנוכחית מרגישה לי יותר רכה מהדור הקודם בסטוק.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לפני כשעה, fizban כתב:

הבעיה בקודמת שהקפיצים עשו אותה ממש קשיחה, למרות שהנוכחית מרגישה לי יותר רכה מהדור הקודם בסטוק.

זה לא המצב - הנוכחית קשיחה יותר מהמקורית סטוק מול סטוק בצורה משמעותית בשילדה (זה גם צוין על ידי סובארו בהשקה).

עם איזה צמיגים אתה ? (צמיגים משפיעים המון על הרגשת ה״קשיחות״ ביום יום ובכלליות)

 

בדור הנוכחי אין לי ניסיון עם קפיצי הנמכה. כן נהגתי באחת עם crash bolts וLCA אבל וזה עשה אחלה שינוי - אבל השאר היו או סטוק מבחינת מתלים או עם קוילאוברים - אבל בהתבסס על הניסיון בדור הראשון שלי דווקא ההבדל לא היה גדול בקשיחות בסט שאני נסעתי עליו אצל חבר שהיה מונמך.

אצלו זה היה סט TRD לדור הראשון שהיה ממש אחלה עם הבולמים המקוריים. (אבל זה סט יותר ״עדין״ מהפרו קיט לפחות בדור הראשון)

 

אתה לא עושה יותר מדי קילומטרים יומיומיים נכון ? אם כן - לא הייתי מודאג במיוחד במקומך. גם אני וגם אתה נהגנו כבר על רכבים ״קשים״ יותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 28 דקות, Liviur כתב:

הנוכחית קשיחה יותר מהמקורית סטוק מול סטוק בצורה משמעותית בשילדה

זה כן, אבל הברז הקודמת שלי עם קפיצי הנמכה היתה מתרסקת על כל פס האטה וזה ממש לא היה נעים. בחדשה כרגע בסטוק אני מרגיש הרבה יותר נוחות במהמורות בכביש ולא הייתי רוצה להפוך את הרכב שוב למתרסק.
 

לפני 28 דקות, Liviur כתב:

כן נהגתי באחת עם crash bolts וLCA

זה בטוח בתכנון. :)
 

לפני 28 דקות, Liviur כתב:

אתה לא עושה יותר מדי קילומטרים יומיומיים נכון ?

עושה 2000 ק״מ בשנה. הדיילי שלי זה אופניים לא חשמליות. 😅

  • רעיון טוב! 1

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לפני 3 שעות, Liviur כתב:

עם איזה צמיגים אתה ?

PS4, מה שהגיע מהיצרן. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לפני שעתיים, Liviur כתב:

סורי - התכוונתי עם איזה צמיגים היית

cup2

 

לפני שעתיים, Liviur כתב:

לא משנה - 2000 ק״מ לשנה - just send it


🤝

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בתאריך 23.11.2024 בשעה 22:59, farkash7 כתב:

בכלל BRZ יד שניה זו אחת העסקאות הכי טובות שניתן לעשות עכשיו לרכב ספורטיבי.
נעזוב בצד רכבים שמפורסמים במחירים הזויים. הם לא נמכרים.
BRZ חדשה ממה שיצא לי לראות נמכרת באזור המחירון משוקלל לא יותר, והוא לא גבוה.

בכמה בערך נמכרות 2023?

 

 

 

פורסם

היום הרכב היה בטיפול באולימפיה באשדוד. הבאתי איתי שמן (valvoline 0W20 advanced). החליפו פילטר שמן ושמן. תוך פחות משעה הייתי בדרך הביתה.
כשהרכב הקודם ההיה באחריות,  טיפלתי במרכז שירות לי בכפ"ס, שהם אחלה, אבל הם הפסיקו לעבוד בימי שישי לצערי.
הרכב כרגע עם 10100 ק"מ. מתוכם אני עשיתי 600. 😅

תוספת נוספת קטנה שהותקנה - תאורה עדינה אדומה לרגליים כשאורות המעבר דולקים.
זה חלק מקורי של סובארו ל BRZ. במקור מגיע עם לדים כחולים, אז על הדרך קניתי 2 לדים אדומים מהקיט הדומה של WRX כדי שיתאים לתאורה האדומה/לבנה בתא הנוסעים.
הקיט מגיע עם חיבור לצמה המקורית וכל מה שצריך להתקנה. התקנתי אצל עופר פולק  op car electronics בפייס (שכמובן תמיד מתקין את כל האביזרים ברכבים שלי יותר מ 10 שנים).
מק"טים:

FOOTWELL ILLUMINATION KIT
    Part No.: H461SCC000
LAMP POCKET X 2
    Part No.: 66237SA120
תמונה של הקיט מהאינטרנט
image.thumb.jpeg.00ce2a8b854958cc0a48566603bcd527.jpeg

 

אצלי ברכב. היה קשה, אבל הצלחתי להוציא את הביצים שלי מהתמונה...

image.thumb.jpeg.a2345f756e40958f2dec84abe96884c7.jpeg

 

סליחה על הלכלוך - מבטיח לנקות סופ"ש הבא :)
 

image.thumb.jpeg.9ef03237de793d06ef1d0128b9477f82.jpeg

הבהרה: במציאות האור הרבה יותר עדין. אני מניח שהמצלמה מדגישה אותו יתר על המידה.
תמונה טיפה יותר נאמנה למציאות:

image.thumb.jpeg.ce64178070c022e0c90532a8de58fef8.jpeg

 

 

לפני 8 שעות, Avia כתב:

בכמה בערך נמכרות 2023?


כשבדקתי בנובמבר המחירון המשוקלל ל 2023 שעשה 20 אלף קמ היה 171. המחירון המשוקלל של הרכב שאני קניתי (2024)  היה 197K וקניתי יפה יפה מתחת למחירון.
 

  • אהבתי 3

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בתאריך 10.1.2025 בשעה 13:59, Avia כתב:

בכמה בערך נמכרות 2023?

 

אם לרכב אין שום דבר מחירון משוקלל לכל היותר מהנסיון שלי וכפי שציינו הוא ירד...
אני צופה שזה ירגע/יתקע אבל רכב זה לא השקעה, אין לדעת.
בכל מקרה מדובר באחלה עסקה כיד 2 בטח אם נשווה את זה לשוק המיאטה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...